abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35791910
van webpiraat:
De single die de Idols-winnaar volgende week uitbrengt wordt een ballad. Het lied Right Here Right Now is geschreven door Bruce Smith en Robert D. Fisher die vorig jaar ook verantwoordelijk waren voor My Impossible Dream waarmee Glennis Grace vorig jaar Nederland vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival.

Aanstaande zaterdag zullen de finalisten, Raffaëla en Floortje , allebei het lied ten gehore brengen. De twee zijn er buitengewoon trots op dat één van hen de eerste vrouwelijke Idol in ons land wordt. De winnaar gaat aan de haal met een platencontract.

Van de twee meiden lijkt Floortje de meeste vechtlust te hebben. „Als ik ergens voor ga, dan ga ik er 100% voor”, zei ze maandagmiddag tijdens een persbijeenkomst in Hilversum. Raffaëla daarentegen kickt enorm op alle aandacht. „Ik hou gewoon van zoveel aandacht”, liet ze zich ontvallen.

De twee finalisten hebben een drukke week voor de boeg. Vanavond zijn er opnamen voor een televisieshow die aanstaande vrijdagavond wordt uitgezonden. Daarin komen de laatste dertien Idols-deelnemers samen. In verschillende samenstellingen zullen enkele bekende hits ten gehore brengen.

Van een girlgroup van Angelique, Ellen, Floortje en Raffaëla, waarover enige tijd werd gespeculeerd, is vooralsnog geen sprake. Voor Raffaëla zou een meidengroep iets eenmalig zijn. „Het lijkt me te gek, maar ik ben een maf persoon. De rest kan het niet veel langer met me uithouden”, liet ze vandaag weten.

Morgen staan bezoekjes aan RTL Boulevard en Jensen op het programma. Daarna is het repeteren geblazen. Aanstaande zaterdag is de finale van Idols 2006.
  maandag 6 maart 2006 @ 22:22:45 #252
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35792098
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef Prondo het volgende:
Raffaëla daarentegen kickt enorm op alle aandacht. „Ik hou gewoon van zoveel aandacht”, liet ze zich ontvallen.
quote:
“Ik hou gewoon van aandacht. Ik word gewoon supergeil van aandacht!”
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 6 maart 2006 @ 22:32:26 #253
134538 chansadres
Black & White
pi_35792546
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:22 schreef BVO het volgende:

[..]

[..]

.
Zucht en dat staat me zo tegen aan haar...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_35792594
Ik vind dit een beetje egoïstisch ofzo overkomen
pi_35792909
quote:
van webpiraat:
De single die de Idols-winnaar volgende week uitbrengt wordt een ballad. Het lied Right Here Right Now is geschreven door Bruce Smith en Robert D. Fisher die vorig jaar ook verantwoordelijk waren voor My Impossible Dream waarmee Glennis Grace vorig jaar Nederland vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival.
Een ballad Heb ik weinig mee.. Zou wel bij Floortje passen, als Raffaëla wint zie ik meer een leuk uptempo disco-achtig nummer voor me. Maar niet dus
  maandag 6 maart 2006 @ 22:47:32 #256
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_35793280
quote:
van webpiraat:
De single die de Idols-winnaar volgende week uitbrengt wordt een ballad.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_35793445
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind dit een beetje egoïstisch ofzo overkomen
Juist cool, dat is Raffaela.
That's all folks!
pi_35795513
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Een ballad Heb ik weinig mee.. Zou wel bij Floortje passen, als Raffaëla wint zie ik meer een leuk uptempo disco-achtig nummer voor me. Maar niet dus
Dat is het contract waar ze zich aan moeten houden.
Raffa gaat later heus wel uptempo nummers zingen hoor.
Er stond trouwens ook nog een eng stukje in de telegraaf.
Raffa zei dat haar hart ligt bij Nederlandse muziek.
Ik hoop niet dat dat betekent dat ze (alleen) in het Nederlands gaat zingen. Ik houd niet zo van Nederlandse muziek, maar een aantal nummers op haar album, bijvooorbeeld 50-50 eng/ned zou ik wel kunnen verdragen.
pi_35795538
Right Here, Right Now ken ik van Agnes Carlsson
  maandag 6 maart 2006 @ 23:48:29 #260
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35795617
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef Andiyan het volgende:
Right Here, Right Now ken ik van Agnes Carlsson
Ook van die schrijvers?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 6 maart 2006 @ 23:50:26 #261
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35795672
Agnes Carlsson - Right Here, Right Now (My Heart Belongs To You), J. Elofsson, Sebastian Karlsson.
Er werd gezegd dat het nummer kwam v/d schrijvers van Kelly's debuutsingle..en A Moment Like This is ook van Jorgen Elofsson...
Maar de Telegraaf meld:
quote:
Het lied Right Here Right Now is geschreven door Bruce Smith en Robert D. Fisher die vorig jaar ook verantwoordelijk waren voor My Impossible Dream waarmee Glennis Grace vorig jaar Nederland vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival.

[ Bericht 75% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 06-03-2006 23:59:10 ]
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:00:20 #262
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35796035
Hellup!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:07:46 #263
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35796220
Halloo mogelijk schandaal
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:12:35 #264
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35796368
Ach, best aardig nummer.
Als ik Floortje er bij denk krijg ik alleen Celine Dion visioenen, ligt wel precies in dat straatje...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:15:19 #265
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35796444
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:12 schreef BVO het volgende:
Ach, best aardig nummer.
Als ik Floortje er bij denk krijg ik alleen Celine Dion visioenen, ligt wel precies in dat straatje...
Maar zou het dan een cover zijn?
Ik zie het Raf niet zingen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:17:07 #266
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35796497
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Maar zou het dan een cover zijn?
Ik zie het Raf niet zingen
Nee, mij lijkt het inderdaad ook uitgekozen voor Floortje, past precies in haar saaie straatje.

Zou zomaar kunnen, was vorige keer ook en 't is anders wel heel toevallig, deze was voor de Zweedse Idols toch?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:18:57 #267
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35796551
Yup. Dit is tè vlak voor een Raf-ballad
Ach, Jim's Tell Her en When You THink Of Me waren ook al eerder opgenomen door andere artiesten
Zelfs AI4 winnares Carrie Underwood kreeg een 2e hands bkant van Guy Sebastian haha
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:20:03 #268
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35796577
Nou, helemaal geluisterd nu, maar dit nummer is gewoon Floortje. Ontzettend oneerlijke keus dus .

Al zitten er wel een paar uithalen in, dus ik blijf hopen voor Raf . Al verdient ze beter.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:23:08 #269
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35796665
Ik hoop dat het nummer door Eric van Tijn idd nog iets beter is gemaakt qua instrumenten. Ik gok echt dat dit nummer het word a.s. zaterdag
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:24:26 #270
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35796707
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:25:43 #271
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35796743
quote:
  dinsdag 7 maart 2006 @ 07:29:19 #272
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_35799495
quote:
Waarom kunnen ze niet gewoon net als bij idols1. Geen cover doen
pi_35802741
omdat dit makkelijker is natuurlijk. op zich vind ik het nummer niet slecht ofzo, en met wat aanpassingen valt er zeer zeker iets van te maken.

maar ik had gehoopt op een 'nieuwe' single, en het liefst zoals bij Idols 1 allebei een ander. het zijn 2 hele verschillende mensen, en een nummer dat goed bij de een past, past minder bij de ander.

dit nummer lijkt me het meerst geschikt voor Flortje, aangezien haar sterkste punt toch de ballads zijn, die weet ze gewoon met een bepaald gevoel te brengen, dat het gewoon overkomt. ik natuurlijk niet zeggen dat ik het erg vind, omdat floortje hiermee toch in het voordeel lijkt te zijn, maar het is wel oneerlijk voor Raffaëla, die juist op haar best als ze up-tempo zingt.

het is niet slecht ofzo, maar ik had op meer gehoopt
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:17:37 #274
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_35802786
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Dat is het contract waar ze zich aan moeten houden.
Raffa gaat later heus wel uptempo nummers zingen hoor.
Er stond trouwens ook nog een eng stukje in de telegraaf.
Raffa zei dat haar hart ligt bij Nederlandse muziek.
Ik hoop niet dat dat betekent dat ze (alleen) in het Nederlands gaat zingen. Ik houd niet zo van Nederlandse muziek, maar een aantal nummers op haar album, bijvooorbeeld 50-50 eng/ned zou ik wel kunnen verdragen.
ik hoop inderdaad dat er zeker wat uptempto songs komen en nederlandstalig mag van mij ook wel voor de helft, omdat ik ik het in haar geval gewoon zo fantastisch vind klinken dat het me niet zoveel uitmaakt Ik hoop dat haar hoofddoelgroep uiteindelijk wel boven de 12 komt te zitten en haar muziek iets meer de vollwassener popkant uitgaat. Als ik al die gillende basisschoolkinderen zie krijg ik de kriebels.... Raf verdient een serieuse Fanbase
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:28:39 #275
134538 chansadres
Black & White
pi_35808955
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
omdat dit makkelijker is natuurlijk. op zich vind ik het nummer niet slecht ofzo, en met wat aanpassingen valt er zeer zeker iets van te maken.

maar ik had gehoopt op een 'nieuwe' single, en het liefst zoals bij Idols 1 allebei een ander. het zijn 2 hele verschillende mensen, en een nummer dat goed bij de een past, past minder bij de ander.

dit nummer lijkt me het meerst geschikt voor Flortje, aangezien haar sterkste punt toch de ballads zijn, die weet ze gewoon met een bepaald gevoel te brengen, dat het gewoon overkomt. ik natuurlijk niet zeggen dat ik het erg vind, omdat floortje hiermee toch in het voordeel lijkt te zijn, maar het is wel oneerlijk voor Raffaëla, die juist op haar best als ze up-tempo zingt.

het is niet slecht ofzo, maar ik had op meer gehoopt
Ik wil de Ellen versie wel horen (De single is namelijk al opgenomen met alledrie de halve finalisten).
Maar ik denk toch wel dat de Raff versie anders zal klinken en niet die compositie zal volgens.
En over oneerlijk gesproken: When you think of me was toch ook op het lijf geschreven voor Boris en Maud kon er echt niet mee uit de voeten bijna.
Ik vond daarom Idols 1 zo goed met 2 nummers die pastte bij alletwee de finalisten
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')