Geld zal sowieso moeten verdwijnen in de toekomst. En slavernij ben ik dus echt fel tegenstander van.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wanneer er sprake zou zijn van werkelijk communisme zou het zelfs heel goed kunnen werken. Maar niet als mensen worden ingezet om als slaven te werken voor een productiequotum.
Wel als het gaat om een werkelijk gezamelijk doel en iedereens leven daarvanaf hangt. Je kunt je afvragen waarom zoveel zwaar commerciele bedrijven doen aan coaching en gezamelijke acties voor hun personeel. Dat is om eenheid en gezamelijke doelen en teamwerk te creeeren.
Dus wordt het communisme kapitalistisch ingezet.
Kan dus ook anders. Maar dan moeten mensen de geldeoconomie mentaal loslaten. En omdat je daarin bent opgegroeid en niks anders kent, is dat moeilijk. Zou of een heel grote noodzaak voor moeten zijn (en zo ver zal het zeker komen) of er moeten generaties overheen gaan om het kapitalisme op een natuurlijke manier te herprogrammeren in een nastreven van gezamelijke doelen.
Bij Oprah (ja ik ben een moderne man) was een keer een kerel die een flinke loterij had gewonnen. Het enige wat ie met die miljoenen had gedaan was ze wegzetten en een tv kopen. Zwart wit en slechts 37 cmquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:20 schreef Dromenvanger het volgende:
En jah, zelfs met 7,5 miljoen let ik op de centen. Vind het belangrijk de laatste tijd om duurzaam en zuinig om te gaan met middelen.
Ik zou graag willen geven, maar ik weet niet wat met het geld gebeurt. Volgens mij wordt er bij veel goede doelen onnodig veel geld over de balk gegooid.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:23 schreef displission het volgende:
zou je ook wat aan goede doelen geven dromenvanger?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bij Oprah (ja ik ben een moderne man) was een keer een kerel die een flinke loterij had gewonnen. Het enige wat ie met die miljoenen had gedaan was ze wegzetten en een tv kopen. Zwart wit en slechts 37 cm![]()
En het is ook helemaalgeen lekkerverhuisweerin Tilburg...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:26 schreef displission het volgende:
leuk joh nokwanda..ik zou eigenlijk helpen verhuizen met een vriend en wat anderen, maar ik trek het echt ff niet..vind het wel lullig zo laat opbellen, maar het kost me veel geld om helemaal naar tilburg te gaan en dan dat gesjouw met al die tassen..
Pfff Boel veelcentjes ja....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:14 schreef displission het volgende:
worden we langzaam wakker? wat zou je doen als je de lotto wint? 7.5 miljoen is een hoop geld..ik zou iig dit hele huis afbetalen..en met de rest van het geld een meetje in het solse gat..met veel blubber bier..ik zou doneren aan goede doelen..en ik zou..ik weet het verder eigenlijk niet..iemand anders ideeen?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:55 schreef gaai het volgende:
Barra![]()
Heb me net een beetje ingelezen....begreep ik nou goed dat ze je wilden afschepen met een fractie van het afgesproken bedrag ofzo?![]()
Dunno. Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:33 schreef displission het volgende:
livelived komt er nog wat magisch aan?
Goeie doelen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:23 schreef displission het volgende:
zou je ook wat aan goede doelen geven dromenvanger?
Alsof ze dat nu pas in konden schattenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd..
eikels wouden maar 1 zesde betalen
en die fotograaf keek heel eng naar me
heb toen gezegt dat ze me konden bellen wanneer ze weer 12000 wouden betalen
hij zei toen dat dat waarschijnlijk niet ging gebeuren
dus nu ben ik naaktfotoloos weer terug
t is niet dat ik graag naakt op de foto ga droompje... maar die 12k klonk wel erg leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Trouwens Barra, als je foto's wilt laten maken van jezelf en je wilt zeker zijn dat het met de beste bedoelingen gebeurt en tevens de zekerheid hebben dat je foto's niet op internet-pagina's komen waar je niet op wilt staan.
Dan is het misschien in user-foto's wat, daar kun je op de foto. Weet niet of het wat is. Daar lopen vaker "amateur" fotografen rond die volgens mij gratis fotograferen.
Maar ik zou dus echt niet op de foto gaan bij een 3e rangs bureau. Sowieso zou ik de zekerheid willen hebben dat naaktfoto's niet op een of andere gay-site komen of sowieso op internet ergens.
Je weet nooit wat ze ermee gaan doen.
sukkelsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd..
eikels wouden maar 1 zesde betalen
en die fotograaf keek heel eng naar me
heb toen gezegt dat ze me konden bellen wanneer ze weer 12000 wouden betalen
hij zei toen dat dat waarschijnlijk niet ging gebeuren
dus nu ben ik naaktfotoloos weer terug
Ik zou me gewoon inschrijven bij een modellen-bureau als ik jou wasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is niet dat ik graag naakt op de foto ga droompje... maar die 12k klonk wel erg leukdaarom doe ik het ook niet voor 2
mijn VW Bora wat doe je!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:14 schreef gaai het volgende:
[..]
sukkels![]()
Mijn dromen, wat doen jullie......![]()
ik wil eigenlijk ook geen fotomodel worden (daar heb ik het lichaam en het hoofd niet voor, deed het eigenlijk alleen maar voor het geld (jaja hoer ik weet het)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon inschrijven bij een modellen-bureau als ik jou was
En dan goed selecteren. Als je model wilt worden kun je beginnen met kleren aan. En wie weet wordt het wat.
Zien we je terug in commercials
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook geen fotomodel worden (daar heb ik het lichaam en het hoofd niet voor, deed het eigenlijk alleen maar voor het geld (jaja hoer ik weet het)
Geen tijdschriften meetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:14 schreef gaai het volgende:
[..]
sukkels![]()
Mijn dromen, wat doen jullie......![]()
Waarom laat je barra niet live naakt poseren en dan schilder je hem naquote:
scheelt weer schadeclaimsquote:
Goed, displission.....en met jou?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef displission het volgende:
hey gaai hoeist?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom laat je barra niet live naakt poseren en dan schilder je hem na
En dan geef je barry 20,000 euro die je gestolen hebt van de centrale bank, of je hackt de rekening van die essent topman. Die krijgt toch 8 ton teveel per jaar. Dus die is sowieso illegaal bezig. Dan mag je best 8 ton weghalen daar.
Is dus een grap, voordat ik de politie aan de deur heb
Maar de politie doet me niets, ben de beste vriend van de politie
Ik wil naar Tsotsi. Maar die draait alleen maar ver, ver weg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:26 schreef gaai het volgende:
Ik ga strakjes gezellig met die lange naar de film![]()
Nanny McPhee....want we moeten naar een matinee-voorstelling in een bepaalde bios ( gratis kaartje, verdiend met kerstbomen-ophaal-aktie )..niet meteen de film van onze 1e keuze![]()
Maar hey, gezellig samen naar de film is altíjd een fuifje !![]()
O RLY?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Barra zou ook zo wel voor mij poseren hoor
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Barra zou ook zo wel voor mij poseren hoor
![]()
Blue tooth als AP?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geloof ik graag
Maar dan nog heeft hij die auto niet.
Dus we moeten nu zorgen dat Barra zijn auto krijgt.
En snel een beetje. En dan meteen voor mij die laptop. Auto heb ik nog niet nodig, ik reis altijd met openbaar vervoer. Laptop die ik wil kost 999 euro en dan heb ik nog draadloos netwerk te verbinden dus ik ben dan ongeveer 1200 euro kwijt omdat ik bluetooth wil als access-point. ( bluetooth is iets duurder dus)
Nok, jij nog dingen die op je verlanglijstje staan en die je graag wilt hebben
Dan gaan we dat regelen op een legale manier![]()
trust me... im the it expert... neem een gewone ?AP die kan je goed genoeg beveiligenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef Dromenvanger het volgende:
http://accessories.euro.dell.com/sna/category.aspx?c=nl&l=nl&cs=nldhs1&category_id=4011
Moet je ergens verder klikken en dan zie je een bluetooth accespoint.
Maar ik wil dus sowieso bluetooth. Dat de snelheid iets achteruit gaat dat neem ik dan maar mee.
Ik weet niet zeker of bluetooth veiliger is, maar ik wil niet dat de buren mijn informatie-overdracht kunnen zien.
Maar bluetooth heeft wat, heb ook een bluetooth muis dus.
Ik wil bluetoothquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me... im the it expert... neem een gewone ?AP die kan je goed genoeg beveiligen
helemaal! Jij ook alles goed?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Goodmorning Marietje
Alles okey op deze schone zaterdag
ik heb sinds donderdag een heel gaaf nieuw mobieltje, met bluetooth. da's om mee te kunnen mailen enzo toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil bluetooth
Alles van bluetooth
Gewoon omdat ik het wil
Mijn muis ben ik ook dik tevreden mee, kan niet zonder meer.
En goed genoeg is niet genoeg. Het moet het beste zijn
Fijn dat het goed gaat!!!quote:
*brede grijns van oor tot oor* OHtjesquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb sinds donderdag een heel gaaf nieuw mobieltje, met bluetooth. da's om mee te kunnen mailen enzo toch?
Ik snap nog niet helemaal hoe alles werkt nml![]()
Mijn muis schijnt matrix-technologie te hebben heb ik gelezen en sowieso is het draadloze hier anders met bluetooth. Alleen zal ik verder moeten met onderzoeken van specificaties van de muis.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb sinds donderdag een heel gaaf nieuw mobieltje, met bluetooth. da's om mee te kunnen mailen enzo toch?
dus je drinkt nog steeds geen bier? Knap hoor!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat!!!
Hier kan het niet beter!!!
Hoewel ik zo verder ga met dingen veranderen op deze computer. Ik wil niet de hele dag blijven ouwehoeren hoewel ik tijd genoeg heb dan weer wel
Koffie genoeg gehad
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*brede grijns van oor tot oor* OHtjes![]()
Ik ben definitief gekapt met bier drinkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dus je drinkt nog steeds geen bier? Knap hoor!![]()
En nou breekt het zonnetje ook nog door hier, het wordt een lekker weekend![]()
GPRS is om mee te mailen.. bluetooth is een soort draadloze verbindings techniek... waardoor je telefoon verbinding kan maken met andere bluetooth apparaten zoals laptops, pc, pda, telefoons, printers, en in de toekomst komen er nog veel meer van dat soort apparatenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ah kijk aan, die functie heb ik ook nog niet ontdektquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]Daar heb je toch ook van die leuke attributen bij waarmee je met de trilfunctie geweldig gebuzzzzzed kunt worden. Leuk
je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar ik blijf het erg stoer van je vindenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben definitief gekapt met bier drinken
Dit wordt de 4e etappe en ik ga voor de 444,444 etappes, ik neem aan dat ik dan nog in leven ben dus, gemakshalve
Maar ik mis het bier ook niet, ik ben tot 0100 zo fit als een hoentje, ga naar bed, slaap in, heb het gevoel dat ik maar 30 minuten geslapen heb, spring het bed uit zo fit als een hoentje en ga verder.
En de tijd vliegt voorbij
Alcohol sucks. En het is niet nodig als je de hele dag in een positieve stemming verkeert
Alcohol haalt hier eerder de stemming omlaag, dus waarom zou ik het uberhaupt drinken? Om de smaak hoef ik het niet te doen.
welke tel heb je nu dan ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ah kijk aan, die functie heb ik ook nog niet ontdektIk voel me net zo'n ouwe digibete taart die heel onwennig maar haar nieuwe telefoontje zit te klooien. Beetje ala mijn moeder die zich ook sinds kort op de digitale snelweg begeeft, ze kan nu ook mailen, ik lach me kapot af en toe
![]()
hey Barraquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
GPRS is om mee te mailen.. bluetooth is een soort draadloze verbindings techniek... waardoor je telefoon verbinding kan maken met andere bluetooth apparaten zoals laptops, pc, pda, telefoons, printers, en in de toekomst komen er nog veel meer van dat soort apparaten
Omdat ik me 100 keer beter voel nu, is het helemaal niet moeilijk juistquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar ik blijf het erg stoer van je vindenWant als je regelmatig biertjes drinkt enzo kan het best moeilijk zijn om daar mee te stoppen
![]()
en schattig klein zwart telefoontje, van die reclame van de KPN waarin opa en kleinzoon kaarsjes aan het uitblazen zijnquote:
dat is een hele goeie zienswijze, doorgaan op een andere manierquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Omdat ik me 100 keer beter voel nu, is het helemaal niet moeilijk juist
Ik denk er niet eens bij na gewoon.
En zo wil ik ook stoppen met roken nog. Zomaar spontaan, en dan ook dat het niet samen gaat met ontwenningsverschijnselen maar gewoon dat het gevoel beter wordt na het stoppen.
Is het gevoel beter na het stoppen, dan is het stoppen makkelijk. En dan is het niet eens stoppen, of wel
Dan is het eerder doorgaan op een nieuwe manier
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ah kijk aan, die functie heb ik ook nog niet ontdektIk voel me net zo'n ouwe digibete taart die heel onwennig maar haar nieuwe telefoontje zit te klooien. Beetje ala mijn moeder die zich ook sinds kort op de digitale snelweg begeeft, ze kan nu ook mailen, ik lach me kapot af en toe
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hey Barra![]()
Thanks, dat wist ik dus nog niet eens![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nou... ik ben ook geen heldin met die dingen. Ik zie het al voor me hoor. Ik zit nog te klooien om die functie vast te maken terwijl de ander dat ding al op afstand laat trillen en zit te denken dat ik vreselijk aan het genieten ben terwijl ik nog stuntelend en wel met dat trilding in mijn hanmd zit. Laatst over gedroomd trouwens
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat is een hele goeie zienswijze, doorgaan op een andere manierMaar echt fijn dat je je er zo goed bij voelt
![]()
Nee, ik kijk heel weinig tv de laatste tijd en al helemaal niet naar Jensen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Heb je laatst die aflevering gezien van jensen waarbij Kim Holland een of ander trilding in haar doos deed?
ik had vannacht sinds tijden weer eens een heerlijke vliegdroom, die ik nu eens niet gelijk vergeten benquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, ik kijk heel weinig tv de laatste tijd en al helemaal niet naar Jensen.
Maar hier heb ik wat gemist, geloof ik![]()
het had de droom kunnen verklaren als ik het wel gezien had. Maar nee. In de droom was ik de gebruiksaanwijzing aan het lezen en daar stond in dat ik dat ff-ing ding ook nog met anderen moest delen. Met daarbij een aantal namen van wie dat dan waren.![]()
Die vindt dat je teveel aan het jagen bent en moet relaxen en verstopt uit puur protestquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik had vannacht sinds tijden weer eens een heerlijke vliegdroom, die ik nu eens niet gelijk vergeten ben![]()
overigens ben ik intussen als een gek hier door het huis aan het gaan onder het fokken door, want om 3 uur moet ik klaar staan en word ik opgehaald. Maar nu zit m'n stofzuiger verstopt![]()
haa, vinden mijn katten ook, die raken altijd erg gepikeerd als ik ga stofzuigenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die vindt dat je teveel aan het jagen bent en moet relaxen en verstopt uit puur protest![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
haa, vinden mijn katten ook, die raken altijd erg gepikeerd als ik ga stofzuigen![]()
Maar hij is weer onverstopt inmiddels, had een kroonkurk opgezogen die dwars zat. Nu ga ik afwassen en de plee schoonmaken![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De katten zijn bang dat zij ooit de reden tot verstopping zullen zijn.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De katten zijn bang dat zij ooit de reden tot verstopping zullen zijn.
ga zo ook bloemen halen, voor mijn mamma en voor mezelfquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
En ik heb mijn doek inmiddels gekocht en voorbehandeld en ik ga NU iemand die het heel erg verdiend een bos bloemen brengen.
Zal ze voor mezelf ook niet gauw kopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb gelukkig niets met bloemen
ga zo ff lekker kroegje pakken
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat is dat toch met die verklein-woorden hier
Heeft wel wat
Lijkt alsof we met de lego aan het spelen zijn hier
Ik voel me net alsof ik met speelgoed bezig ben nu, computers zijn het ultieme speelgoed
Als de zomer maar heet isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Het sneeuwt buiten, dat wordt een koude lente zeker.
Freeze, nobody move.
Zolang het binnen maar warm is
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nou je het zegt.
Van mij uit heeft het iets liefs. Gaat over dingen waar ik blij mee ben.
Hoor soms van die assertiviteitstiepjes roepen dat je niet mag praten over je huisje, bijvoorbeeld, omdat je daarmee jezelf omlaag zou halen. Nou..... ik heb het echt nog nooit zo kunnen zien.
Mijn huis is lekker mijn kasteeltje
En daar ben ik keizerinnetje
Ik hoop het ookquote:
Of lekker in de zon zitten om een beetje bij te bruinen en dan een leuk vierkant wit vlak op je bovenbenen hebben van de laptopquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hoop het ook
Ik wil die laptop straks buiten gebruiken
Zit ik over een tijdje buiten te fokken en in bed
Neem ik mijn laptop overal mee naartoe
![]()
Buiten en dan komen vogels fluiten
Zolang de duiven maar niet op mijn toetsenbord gaan schijten![]()
Laptop zet ik op een tafel neerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of lekker in de zon zitten om een beetje bij te bruinen en dan een leuk vierkant wit vlak op je bovenbenen hebben van de laptop![]()
Charming
Duiven, ik zag vanmorgen een witte duif in de tuin. En die deed ook heel anders " Roe koeën" Alsof die witte duif meer te zeggen had, alsof die witte duif een bredere woordenschat had. De meeste duiven kennen maar 1 soort "roe koe"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:38 schreef nokwanda het volgende:
En de duiven motten me altijd hebben trouwens
Toch leuk heh...zo voornix!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:40 schreef gaai het volgende:
Terug van de film, en het was eigenlijk gewoon een hele leuke film....![]()
Inclusief ik-hou-het-nog-net-droog-happy-end !![]()
Zo, en nu eerst een![]()
Welke film was je geweestquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:40 schreef gaai het volgende:
Zo, en nu eerst een![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:40 schreef gaai het volgende:
Zo, en nu eerst een![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Duiven, ik zag vanmorgen een witte duif in de tuin. En die deed ook heel anders " Roe koeën" Alsof die witte duif meer te zeggen had, alsof die witte duif een bredere woordenschat had. De meeste duiven kennen maar 1 soort "roe koe"
Deze kon er minstens 2
![]()
Een notebook is ook goed, maar dan moet ik goed uitvissen hoe ik dat ding ga gebruiken inderdaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:49 schreef nokwanda het volgende:
En euhh.... DV.... Een laptop op tafel is gewoon een tabletop en geen laptop meer
Kunnen er ook 3 zijn.quote:
Nanny McPhee........quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Welke film was je geweest
Gisteren niet helemaal aanwezig geweest hier. Was met warp 0 - 37 bezig
Happy endings zijn okey, alleen duren ze te kort. Ieder einde duurt te kort.
Een traantje wegpinken is toch niets om je voor te schamenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:55 schreef gaai het volgende:
[..]
Nanny McPhee........
Ik geloof dat die lange wel blij was dat ik het droog hield.....Die heeft sowieso al een vrij hoog schaamteloosheidsniveau nodig als mijn zoon........dus dit was een fijne meevaller voor hem......maar ik moest écht m'n best doen.....
![]()
Je hebt ook wel gelijk.....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een traantje wegpinken is toch niets om je voor te schamen
Vooral niet als het gebeurt omdat je blij bent
Huilen van verdriet of van woede vind ik pas zinloos. Huilen van blijdschap is okey
Huilen van blijdschap verhoogt de vreugde
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:03 schreef gaai het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk.....![]()
Vast een soort misplaatst 'je-groot-willen-houden-tegenover-je-kinderen' gevoel, ik denk dat ie het éigenlijk ook niet zo erg had gevonden, grappig misschien, maar niet erg.....
mja hij sloeg niet hard (anders was ik wel 4 x KO gegaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou er geen zin in hebben, laat mij maar lekker rustig zitten hier.
Scheelt een hoop energie. Kostbare energie voor mij.
Als je er blij mee bentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja hij sloeg niet hard (anders was ik wel 4 x KO gegaan)
maar ik vind het wel lekker zo.. beetje trainen beetje huppelen.. heb nu veeeel meer energie dan toen ik er heen ging
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:55 schreef gaai het volgende:
[..]
Nanny McPhee........
Ik geloof dat die lange wel blij was dat ik het droog hield.....Die heeft sowieso al een vrij hoog schaamteloosheidsniveau nodig als mijn zoon........dus dit was een fijne meevaller voor hem......maar ik moest écht m'n best doen.....
![]()
t gaat ook niet om de klappen het gaat om de taktiek en het functioneren van het menselijk lichaamquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als je er blij mee bent
Ik word al moe als ik eraan denk.
Sowieso zou ik weinig zin hebben om klappen te incasseren en uit te delen. Zie het nut niet ervan in.
Ik was zo erg dat EW ipv naar de film naar mij ging zitten kijken op de tearjerk momenten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:03 schreef gaai het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk.....![]()
Vast een soort misplaatst 'je-groot-willen-houden-tegenover-je-kinderen' gevoel, ik denk dat ie het éigenlijk ook niet zo erg had gevonden, grappig misschien, maar niet erg.....
Ik functioneer goed genoeg zonder poes-pasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t gaat ook niet om de klappen het gaat om de taktiek en het functioneren van het menselijk lichaam
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was zo erg dat EW ipv naar de film naar mij ging zitten kijken op de tearjerk momenten.
Ik vond dat vervelend en riep dan: kijk daaaaaarheeen. Daaaaar is de film, niet hier *bitchmode*
Hij zat me dan gewoon uit te lachen.![]()
Dus je noemt je vriendin wijfquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik weet nog goed dat ik met me vriendinnetje naar titanic ging... en janken dat wijfdus ik zeg : schatje het is niet echt
krijg ik op me flikker omdat ik de film verpest
![]()
ze is al heel lang niet meer mijn vriendinnetje hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus je noemt je vriendin wijf
Getuigd van veel respect
Zal ze blij mee zijn als ze het leest hier. Of wilt ze graag wijf genoemd worden ?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was zo erg dat EW ipv naar de film naar mij ging zitten kijken op de tearjerk momenten.
Ik vond dat vervelend en riep dan: kijk daaaaaarheeen. Daaaaar is de film, niet hier *bitchmode*
Hij zat me dan gewoon uit te lachen.![]()
Ik dacht dat het je huidige vriendin was.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze is al heel lang niet meer mijn vriendinnetje hooren vrouwen/meisjes die vreemdgaan noem ik wijf ja
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:29 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
........daar zie ik die lange ook wel voor aan.....
Nu nog voorkomen dat hij hier mee gaat zitten lezen, want dat kan tegen me gebruikt worden![]()
meer dan me best kan ik niet doen hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je huidige vriendin was.
Omdat je zei.
" Ik weet nog dat ik met me vriendinnetje naar de film ging"
Foute inschatting van mijn kant
En over vreemdgaan, misschien was ze niet tevreden genoegVrouwen moet je tevreden stellen anders lopen ze weg
Dat geldt bij iedere vrouw.
Geldt ook andersom vaak, zorgen vrouwen niet dat de mannen tevreden worden gesteld, dan gaan ze ook het vertier elders zoeken.
Kloptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meer dan me best kan ik niet doen he
dat vind ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:46 schreef gaai het volgende:
Hoge eisen niet ingewilligd zien vind ik bij lange na geen excuus om mensen te belazeren.....![]()
Als je niet tevreden bent, zeg dat dan gewoon en ga weg.........
ofzo![]()
Kloptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:46 schreef gaai het volgende:
Hoge eisen niet ingewilligd zien vind ik bij lange na geen excuus om mensen te belazeren.....![]()
Als je niet tevreden bent, zeg dat dan gewoon en ga weg.........
ofzo![]()
Valt niet goed te praten.......uit te praten misschien....maar niet goed te pratenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb het hier ook niet over vreemdgaan in moeielijke gevallen (jub ive been there done that learned from it) maar eerder het "hey ik ga stappen me vriendje is er niet en heb zin om te zoenen" type van vreemdgaan
Ik zie ook veel liever eerlijkheid.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef gaai het volgende:
Tja, ik heb eerlijkheid nou eenmaal érg hoog in het vaandel staan..........
Ik kan me best situaties voorstellen waarin het lastig is hoor.......sommige dingen kun je niet over oordelen tenzij je er zelf een keer voor hebt gestaan, maar het moet wel héél erg zijn als je niet meer eerlijk kunt zijn........
ofzo![]()
Kalverliefdesleed......is ook erg hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ach mensen waar hebben we over... dat is 9 jaar geleden (titanic was in 97 in de bios)
toen was ik 13 ofzohoezo onvolwassen
ow boy....... en daar heb je het nu nog over?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ach mensen waar hebben we over... dat is 9 jaar geleden (titanic was in 97 in de bios)
toen was ik 13 ofzohoezo onvolwassen
it realy hurtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow boy....... en daar heb je het nu nog over?![]()
True....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zie ook veel liever eerlijkheid.
Maar soms kan eerlijkheid mensen schaden. Echt schaden.
En dat is een les die ik al vroeg leerde. dat eerlijk zijn belangrijk is, maar dat je altijd naar de omstandigheden moet kijken waaronder je eerlijk bent. En hoe breng je de dingen.
Ik zou zelf niet oneerlijk willen zijn in mijn relatie. Zou ook niet kunnen. No1 mijn gezicht is een open boek. Als ik iets achterhoud is dat ook te zien. no 2. Men kent me te goed om ermee weg te komen.
Tegen mij is het ook niet echt makkelijk liegen. Ik ben een soort Miss Marple met een leuke intuitie en erg weinig vertrouwen in de manheid. Ben al lang een keer te vaak belazerd in het verleden. Of begon al niet aan een relatie omdat ik het al op mijlen afstand kon ruiken.
Maar hoe mensen met anderen omgaan en redenen hebben om zoiets niet te vertellen..... tja.... niet mijn ding, nee. Maar ik kan het niet per definitie veroordelen omdat ook dat weer niet zwart wit ligt.
Was het maar zo makkelijk.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
it realy hurtheb der traumas aan over gehouden
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:19 schreef gaai het volgende:
[..]
True....
Ik denk dat we basically wel hetzelfde erover denken.....![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]denk het wel.... i mean.... jij vond vandeweek de eerlijkheid van Shorty ook niet geweldig
ey it all turned out alright!quote:
ja... maar die eerste ervaringen met verraad van iemand waar je echt vertrouwen in stelt en waarvan je denkt dat die persoon dicht bij je staat zijn het hardst.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey it all turned out alright!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hallo allemaal
Barra al bekomen van gister?
Is echt klote jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik durf vannacht niet meer naakt met mijn vriendin te slapen...
traumas zeg ik je!!
haha nee hoor LWgaat helemaal weer goed met me... t is alleen net of je geld hebt gewonnen in de loterij en dat je daarna beseft dat je het lot hebt weggegooit
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is echt klote ja![]()
Maar ja, lives goes on![]()
Op naar de volgende gelgenheid, toch?
Konden wij dat ookmaar zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja zou me eerste fotoshoot worden en is gelijk me laatste geworden
hoef niet meer zo nodig op de foto... ook niet voor geld!
heb het wel gezien
quote:Op zondag 12 maart 2006 03:56 schreef displission het volgende:
goedeavond iemand wakker hier? Kon niet slapen..maar heb wel wat nuttigs gedaan zoals je ziet..
quote:Op zondag 12 maart 2006 10:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Gatver.....quote:Op zondag 12 maart 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Ik droomde dat er een fokker was die plots was overleden en dat iemand anders dat meldde via de account van de dus overleden fokker![]()
Hopelijk geen voorspellende droomquote:Op zondag 12 maart 2006 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Ik droomde dat er een fokker was die plots was overleden en dat iemand anders dat meldde via de account van de dus overleden fokker![]()
behoorlijk ja. En het stomme was dat de rest van mijn droom dus echt helemaal niks met Fok te maken hadquote:
Uiteraard een astrale Ddosquote:Op zondag 12 maart 2006 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Do I smell a conspiracy?
Wel typisch dat fok er regelmatig uitligt ten tijde van een relletje
Fok! wordt dus niet aangevallenquote:
quote:
GMTAquote:
Als ik stel dat het internet een weerspiegeling is van de maatschappij, met het verschil dat alles meer bereikbaar is en mensen zich meer anoniem wanen, hoever zit ik er dan naast? Uiteindelijk blijven het mensen die alles bedienen, met al hun tekortkomingen.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Kinderachtig dat die ene site aanvalt en sowieso sites die elkaar aanvallen is kinderachtig. Genoeg oorlog in de wereld, laat internet daar dan AUB vrij van zijn.
Okeej die begrijp ik niet...quote:
Ben ik helemaal met je eens. Alleen dat anonieme aspect vind ik zoooooo laf.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als ik stel dat het internet een weerspiegeling is van de maatschappij, met het verschil dat alles meer bereikbaar is en mensen zich meer anoniem wanen, hoever zit ik er dan naast? Uiteindelijk blijven het mensen die alles bedienen, met al hun tekortkomingen.
Nou poëtisch weer hoor livE, sjeez![]()
Great Minds Think Alikequote:Op zondag 12 maart 2006 11:55 schreef gaai het volgende:
[..]
Okeej die begrijp ik niet...ende
![]()
maar gelukkig is fok! verder niet irritant aan het doen ofzo en lekker goed bereikbaar
![]()
kleine aanvulling....quote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Alleen dat anonieme aspect vind ik zoooooo laf.
Maar ook dat heb je in de maatschappij. Kliklijnen en anonieme pjnten waar je je medemens kunt mangelen. Walgelijk.
Ik zag dat jij een van de weinigen was op die andere site die onder de fok nick durfde te reageren, trouwens. thx
Hey BigBabequote:Op zondag 12 maart 2006 12:04 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Je voelt mn humeur weer veilloos aanquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 11:58 schreef nokwanda het volgende:
Ik zag dat jij een van de weinigen was op die andere site die onder de fok nick durfde te reageren, trouwens. thx
Wel grappig, het Fok niet leuk vinden maar er toch geen ban willen syndroomquote:Op zondag 12 maart 2006 12:04 schreef nokwanda het volgende:
Maar ik doel meer op de uitspraken van sommigen dat ze veel te miepen hebben over hoe het hier is en vervolgens onder een andere nick daar gaan reageren omdat ze naar eigen zeggen bang zijn voor een ban![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Je voelt mn humeur weer veilloos aan
Ik normaal ook niet maar dit vond ik zooooo kinderachtig!quote:
*grinniktquote:Op zondag 12 maart 2006 12:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet maar dit vond ik zooooo kinderachtig!
En omdat ik nu eenmaal begaan ben met kinderen moest ik wel reageren![]()
Zag hetquote:Op zondag 12 maart 2006 12:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet maar dit vond ik zooooo kinderachtig!
En omdat ik nu eenmaal begaan ben met kinderen moest ik wel reageren![]()
Anoniem zijn op internet, dat is een soort lafheid. Ik durf dus ook mijn voornaam te vermelden inclusief achternaam, zelfs al heb ik geen standaard naam zoals Smeets of Jansen. Gevaar bestaat dat ze je gaan lastig vallen maar ik hou me in en laat mensen met rust. Het enige dat ik doe aanvallen is de maatschappij in zijn algemeenheid en de wereld an sich. En over privacy, ik hou bepaalde zaken voor mezelf, maar ik ben gewoon een open boek als het ware, omdat ik acteur ben, ik ben schrijver en acteur, ik heb mijn oude leven in de sloot gegooid en heb een nieuw leven genomen. Dus ik ben in principe mezelf niet maar ben een acteur een beetje nu. Hoewel alles wat ik zeg gebaseerd is op waarheid dusquote:Op zondag 12 maart 2006 11:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als ik stel dat het internet een weerspiegeling is van de maatschappij, met het verschil dat alles meer bereikbaar is en mensen zich meer anoniem wanen, hoever zit ik er dan naast? Uiteindelijk blijven het mensen die alles bedienen, met al hun tekortkomingen.
Nou poëtisch weer hoor livE, sjeez![]()
Ik heb er ook 2 gemaakt met aliens erop en eraan, ...quote:Op zondag 12 maart 2006 12:55 schreef nokwanda het volgende:
Mijn schilderijtje is trouwens bijna klaar![]()
Dat zei ik ook. Je hoeft niet je priveleven met naam en toenaam op het forum te pleuren.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:10 schreef livEliveD het volgende:
Aan de andere kant, soms is het gewoon handig om anoniem te blijven. Lekker rustig en zo. Heeft niks met lafheid te maken dan maar puur met gemak
Je kunt gerust zeggen of je het wel of niet met me eens bent hoor, ik heb geen reputatiequote:Op zondag 12 maart 2006 12:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zag het
Ik durf haast niet te zeggen dat ik het met je eens ben als zijnde inwoner van dit reservaat![]()
Wil je goede reputatie niet vernielen.
Foto'squote:Op zondag 12 maart 2006 12:55 schreef nokwanda het volgende:
Mijn schilderijtje is trouwens bijna klaar![]()
Geldt ook voor jou......foto'squote:Op zondag 12 maart 2006 13:14 schreef totsy het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 gemaakt met aliens erop en eraan, ...
Kan ik het zien ?![]()
Deel dan die schoonheid met ons.............please.......quote:
webcamdoet het niet op mijn comp. En de digicam......nou ja.... mist nog steeds een kabeltje waardoor ik het niet kan uploaden.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:14 schreef totsy het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 gemaakt met aliens erop en eraan, ...
Kan ik het zien ?![]()
't zit je ook niet mee deze week hequote:Op zondag 12 maart 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:mogge griep heeft toegeslagen.... heb de hele nacht niet geslapen en 8 keer
![]()
sniet leuk als je dinnetje eindelijk weer bij je slaapt
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je kunt gerust zeggen of je het wel of niet met me eens bent hoor, ik heb geen reputatie![]()
Ik ben wie ik ben, zo simpel ligt het voor mij![]()
en zodra men een punt wil maken, maar het punt niet kan vinden (niet verwonderlijk als die er nie is) probeert men ondanks de zelf gekozen "anonimiteit" van internet zo persoonlijk mogeljik te worden op een smerige zielige manier.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als ik stel dat het internet een weerspiegeling is van de maatschappij, met het verschil dat alles meer bereikbaar is en mensen zich meer anoniem wanen,
Beterschapquote:Op zondag 12 maart 2006 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:mogge griep heeft toegeslagen.... heb de hele nacht niet geslapen en 8 keer
![]()
sniet leuk als je dinnetje eindelijk weer bij je slaapt
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beterschap* nokwanda die Barra een kopje thee brengt/
*gaat er even voor "zitten"*quote:Op zondag 12 maart 2006 13:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
en zodra men een punt wil maken, maar het punt niet kan vinden (niet verwonderlijk als die er nie is) probeert men ondanks de zelf gekozen "anonimiteit" van internet zo persoonlijk mogeljik te worden op een smerige zielige manier.
verdrietig eigenlijk.
de schat van een mir heeft het al gefixtquote:Op zondag 12 maart 2006 13:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
O jee, verkeerd gegaan, onder de post van mirage zijn dus mijn woorden he (om misverstanden te voorkomen)
Tis triest inderdaad en voor die mensen is het een laatste poging om gelijk te krijgen ook inderdaad. In principe hebben die mensen al verloren. Om in begrippen van spel te praten, verliezen van de discussie dus en ze doen het hele gesprek geen goed, ik noem het dus ook dwars-liggers omdat ze tevens niets toevoegen. Ze hebben de discussie verloren en gaan persoonlijk op de man spelen. En als het ze lukt om mensen onderuit te halen, dan voelen ze zich weer beter, daar kicken ze op. Ik zou ze bijna parasieten noemen, en dat zijn ze misschien ook wel. Ze halen energie weg bij anderen, en zelf voelen ze zich beter daardoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
en zodra men een punt wil maken, maar het punt niet kan vinden (niet verwonderlijk als die er nie is) probeert men ondanks de zelf gekozen "anonimiteit" van internet zo persoonlijk mogeljik te worden op een smerige zielige manier.
verdrietig eigenlijk.
plaatje doet t nietquote:
Ow? Die van de onzichtbare soort dan zeker?quote:
Nou ja waarheid en image zijn twee natuurlijk. Dweilen met de kraan open soms. Tis niet anders.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:32 schreef Mirage het volgende:
verdrietig eigenlijk.
Misschien de mop vol bacteriën eens in de snoetjes van wat mensen duwen ?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ja waarheid en image zijn twee natuurlijk. Dweilen met de kraan open soms. Tis niet anders.
Wow dat was snelquote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Mirage het volgende:
hahaha, mijn reactie viel weg.quote:
tikkertje met verlos ?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:37 schreef nokwanda het volgende:
Spelen jullie online tikkertje of zo?
elastieken.....dat is lang geleden zeg......quote:Op zondag 12 maart 2006 14:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
tikkertje met verlos ?
Ik hou meer van elastieken.
Wel schoenen met goede zolen aandoen anders krijg je zo''n hoofdpijn.
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
tikkertje met verlos ?
Ik hou meer van elastieken.
Wel schoenen met goede zolen aandoen anders krijg je zo''n hoofdpijn.
Verschilt per persoon (zo open deur weer livEquote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Mirage het volgende:
Misschien de mop vol bacteriën eens in de snoetjes van wat mensen duwen ?
Kijken of ze dan nog harder gaan sputteren en proesten dan ze al doen....
zou dat mogelijk zijn of zijn ze al aan de limit?
ik probeer hethier weer in te voeren, maar mijn jongens werken niet echt mee...quote:Op zondag 12 maart 2006 14:39 schreef gaai het volgende:
[..]
elastieken.....dat is lang geleden zeg......![]()
verspringenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
rolstoelhordelopen
Ik vind je ondertitel engquote:Op zondag 12 maart 2006 14:43 schreef Mirage het volgende:
ik probeer hethier weer in te voeren, maar mijn jongens werken niet echt mee...
die verknippen het elastiek als ik even niet kijk en maken er schietdingetjes van.
Ja ik heb ook geen dochters.......quote:Op zondag 12 maart 2006 14:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik probeer hethier weer in te voeren, maar mijn jongens werken niet echt mee...
die verknippen het elastiek als ik even niet kijk en maken er schietdingetjes van.
Dat vond oversight ook, maar ik ben al zover met kneden dat hij daar geen commentaar meer op heeft.quote:
hahaha ook met het handje?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:46 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen dochters.......
"mam, please.." is hier de reactie......
omg i need to warn him!quote:Op zondag 12 maart 2006 14:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat vond oversight ook, maar ik ben al zover met kneden dat hij daar geen commentaar meer op heeft.
Over een klein half jaartje moet het effect van mijn projectje "Oversight" wel duidelijk zichtbare resultaten geven.
![]()
Inclusief handje jah.....quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:51 schreef gaai het volgende:
[..]
Inclusief handje jah.....
![]()
ze noemen elkaar ook 'huilie' als ze vinden dat de ander zich aanstelt
Das al helemaal eng. Iemand die Oversight in toom kan houden moet wel erg goede kwaliteiten bezitten.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:47 schreef Mirage het volgende:
Dat vond oversight ook, maar ik ben al zover met kneden dat hij daar geen commentaar meer op heeft.
Over een klein half jaartje moet het effect van mijn projectje "Oversight" wel duidelijk zichtbare resultaten geven.
Een man met veel ervaring weet dat het waar isquote:
Nou, ik heb inmiddels 3 pogingen gedaanom een opvolger voor mij te produceren.. dat is tot op heden niet gelukt.. alledrie jongens... waarschijnlijk zal de gave dus met mij strerven...quote:Op zondag 12 maart 2006 14:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das al helemaal eng. Iemand die Oversight in toom kan houden moet wel erg goede kwaliteiten bezitten.Is dit het begin van het einde voor alle mannen? Heb medelijden.
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 14:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, ik heb inmiddels 3 pogingen gedaanom een opvolger voor mij te produceren.. dat is tot op heden niet gelukt.. alledrie jongens... waarschijnlijk zal de gave dus met mij strerven...
hoop voor de toekomst !
quote:
God bestaatquote:Op zondag 12 maart 2006 14:59 schreef Mirage het volgende:
Nou, ik heb inmiddels 3 pogingen gedaanom een opvolger voor mij te produceren.. dat is tot op heden niet gelukt.. alledrie jongens... waarschijnlijk zal de gave dus met mij strerven...
quote:
[afbeelding]quote:
coolquote:Op zondag 12 maart 2006 15:13 schreef nokwanda het volgende:
best wel cool
Hey... ideetje.... alien in een hangmatje in een tropisch paradijs
quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nu zijn er allemaal oversightjes
3x raden wat die allemaal gaan doen later
juist!!!!
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
die vormen samen het grote smileymonster....
Och alles went, toch...toch...tochquote:Op zondag 12 maart 2006 15:14 schreef nokwanda het volgende:
nu zijn er allemaal oversightjes
3x raden wat die allemaal gaan doen later
juist!!!!
Inderdaad bestaat God.quote:
En dat begint al bij de geboorte.... zelfs daar wordt de smiley al vooooor de zin baby geplaatstquote:Op zondag 12 maart 2006 15:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
die vormen samen het grote smileymonster....
Is echt mooiquote:Op zondag 12 maart 2006 15:29 schreef totsy het volgende:
Hier kun je beter de schilderijen bekijken, aliens ,atlantis en flowergirls .
http://www.sendpix.com/albums/06031206/exj7pdtyuq/
Ja verwacht binnenkort een boek met uitspraken. Bestseller, kan niet andersquote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef nokwanda het volgende:
Meer dan ervoor maar minder dan tijdens... snap je het nog? Pindabrein![]()
![]()
Nou ja ik heb niet veel zwangere vrouwen meegemaakt. Degene die ik ken hadden een baby die zoveel energie vroeg dat ze er dunner uitkwamen.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef Mirage het volgende:
Misschien bij sommige dames, maar de meesten houden wel een poosje een paar kilo vast.
Maak bij mij maar wat meer dan een paar kilo
Datzelfde effect had ik toen ik 16 was en veel te vet atquote:Alledrie de zwangerschappen ben ik zo'n 30-35 kilo aangekomen.
Goede instelling imhoquote:en ik stoor mij er niet echt aan.
Voorlopig even lekker zacht en knuffelbaar voor de nieuwe spruit![]()
![]()
Was te leuk om te laten liggenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:51 schreef livEliveD het volgende:
Maar ff hier:
[..]
Ja verwacht binnenkort een boek met uitspraken. Bestseller, kan niet anders![]()
Ik zet deze uitspraak op de voorkant van het boek om de verkoopcijfers extra te boostenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:57 schreef nokwanda het volgende:
te leuk om te laten liggen
Mag ik de illustraties doen dan.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zet deze uitspraak op de voorkant van het boek om de verkoopcijfers extra te boosten![]()
Gevoelens zijn bedrieglijkquote:Op zondag 12 maart 2006 16:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb het gevoel dat jouw gezicht zich uitstekend leent voor karikaturen. Ben ik redelijk goed in
En denken zet aan tot een dwaalspoorquote:
quote:
Oh boyquote:Op zondag 12 maart 2006 17:51 schreef nokwanda het volgende:
Misschien zie ik je ooit wel eens en dan zullen we dat weten
![]()
Dan neem ik een foto en teken een karikatuur portretje en stuur ik het wel op
18 maartquote:Op zondag 12 maart 2006 18:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh boy![]()
Kom maar naar de meet in Groningen(18 maart)
Ik ga ook binnenkort nog langs het Solse gat als het wat warmer is![]()
Wist je trouwens dat er een theorie bestaat dat wij als mens personen herkennen aan de hand van hun karikatuureigenschappen?
Hm.....dan heb ik vast ook een karikaturale(?) kop.....ik wor altijd herkend.....of ik nou kaal ben of vlechten heb, mensen schijnen mij niet te vergeten.....quote:Op zondag 12 maart 2006 18:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat er een theorie bestaat dat wij als mens personen herkennen aan de hand van hun karikatuureigenschappen?
Jaaaaa, maar op de een of andere manier lijkt dat anders te werken als je zwart bent. De meeste donkere vrouwen wisselen haast even vaak van haarstijl als van sokkenquote:Op zondag 12 maart 2006 20:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Hm.....dan heb ik vast ook een karikaturale(?) kop.....ik wor altijd herkend.....of ik nou kaal ben of vlechten heb, mensen schijnen mij niet te vergeten.....![]()
Maar nu ben ik er niet meer zeker van of dat positief is......![]()
Da's m'n schoonzusje.....quote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar op de een of andere manier lijkt dat anders te werken als je zwart bent. De meeste donkere vrouwen wisselen haast even vaak van haarstijl als van sokkenhet wordt haast verwacht dus let men veel meer op het gezicht en postuur dan op stijl.
Ik doe dat ook omdat ik zelf vlecht en zo. En mijn kledingstijl is ook zo wisselend als maar kan. Maar mij lopen ze echt wel voorbij.
Ik word vaak alleen herkend aan mijn typische loopje
Pinguïns rulequote:Op zondag 12 maart 2006 21:06 schreef vamperotica het volgende:
ik heb altijd ietsvaag herkenbaarsgehad.....
het ik ken je ergens van maarheb geen flauw idee meerwaarvantiepje...
metpinguinloopje
Van jongs af aan hoor ik dat men zeeziek wordt van achter mij lopen. En daarnaast ben ik net als een slank type kat die in volle vaart trippelt en die er rekening mee houdt ieder moment te moeten kunnen uitwijken.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef gaai het volgende:
[..]
Da's m'n schoonzusje.....Ik loop nu alweer bijna ¾ jaar met hetzelfde hoofd rond eigenlijk....
![]()
*nieuwsgierig wordt naar dat loopje![]()
En naast mij en Gaai lijk je nog veeeeel langerquote:
Zoooo herkenbaarquote:Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vaak neem ik de bocht net ff iets te kort. Of word ik midden in een beweging ineens afgeleid en zweef ik gewoon ergens.
Ook regelmatig ga ik heel elegant op mijn plaat om die reden of loop ik eenverkeerde deur binnen. Het heren toilet bijvoorbeeld![]()
Ik ben onverbeterlijk en heb een minimale coordinatie
Nou ja wat wel lastig is is dat ik doorgaans mensen over het hoofd zie. Krijg ik weer op me flikker dat ik ze niet gegroet heb en zoquote:Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef nokwanda het volgende:
En naast mij en Gaai lijk je nog veeeeel langer
Wat zou dat een ramp zijn als wij samen de hort op zouden gaanquote:
Ik ga iig niét achter jullie lopen.....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zou dat een ramp zijn als wij samen de hort op zouden gaan![]()
![]()
ofmisschien houden we elkaarjuistin evenwicht.....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zou dat een ramp zijn als wij samen de hort op zouden gaan![]()
![]()
Voor het uitzicht moet je dat eigenlijk juist wel doen. Niet vlak erachter maar op enige veilige afstand. Voor het betere lachwerk, zeg maar.quote:
*auw*quote:Op zondag 12 maart 2006 21:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor het uitzicht moet je dat eigenlijk juist wel doen. Niet vlak erachter maar op enige veilige afstand. Voor het betere lachwerk, zeg maar.
Aan de andere kant heb ik ook wel liever een gek voor me dan achter me. Dus loop dan maar voor ons.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:35 schreef gaai het volgende:
[..]
*auw*![]()
maar ik kan je alleen maar gelijk geven.......ik ga me alleen wel óók een tikje onbehaaglijk voelen....jij komt ook niet helemáál normaal over....![]()
En zo hoort dat ook...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
van mijn losse steekjes blijven ze mooi allemaal af...een beetje respect voor het naaiwerk van mijn ouwelui, jah.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef Genverbrander het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |