quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:11 schreef vamperotica het volgende:
ja ja... wolf inschaapsklerenzulje bedoelen
quote:
Wie bescherm je? Wie zijn jullie en waartegen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit nummertje in de TT vergeten aan te passen.
maare ik bescherm jullie wel in het Solse gat hoor
ik bescherm jou tegen jezelfquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie bescherm je? Wie zijn jullie en waartegen?
Ons allemaal tegen de Solse Spoken?
Alle anderen tegen mijn wapperende vellen en de rest van mij?
Of mijn kont tegen de braamstruiken en brandnetels?
En dat doe je in de rol van Stampertje?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik bescherm jou tegen jezelfen de spoken tegen de rest
neuh daar ben je te lief voorquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blij dat je niet de behoefte voelt om de spoken ook tegen mij te beschermen (want ik ben er zelf al een???)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh daar ben je te lief voor
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Spookruine te koop!
Te koop: ruïne met rondspokende Hollander
In Zuid-Wales staan de overblijfselen van een oud kasteel te koop. De gelukkige koper krijgt er gratis een spook bij dat door omwonenden en plaatselijke historici 'de Hollander' wordt genoemd.
Llantwit Major Castle werd gebouwd in 1596. De constructie staat sinds 1694 leeg en in 1834 was het al feitelijk een ruïne, zelfs zonder dak. De autoriteiten veilen de ruïne inclusief spook op 3 april en het moet minimaal 7.300 euro opleveren.
De koper mag het niet zonder meer opknappen. Het kasteel in de omgeving van Cardiff staat op de monumentenlijst en voor renovaties zijn vergunningen nodig.
[afbeelding]
Daar zou ik wel eens een kijkje willen nemen![]()
me 2quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Spookruine te koop!
Te koop: ruïne met rondspokende Hollander
In Zuid-Wales staan de overblijfselen van een oud kasteel te koop. De gelukkige koper krijgt er gratis een spook bij dat door omwonenden en plaatselijke historici 'de Hollander' wordt genoemd.
Llantwit Major Castle werd gebouwd in 1596. De constructie staat sinds 1694 leeg en in 1834 was het al feitelijk een ruïne, zelfs zonder dak. De autoriteiten veilen de ruïne inclusief spook op 3 april en het moet minimaal 7.300 euro opleveren.
De koper mag het niet zonder meer opknappen. Het kasteel in de omgeving van Cardiff staat op de monumentenlijst en voor renovaties zijn vergunningen nodig.
[afbeelding]
Daar zou ik wel eens een kijkje willen nemen![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:08 schreef gaai het volgende:
De fotograaf was op reportage en had z'n 'pasfotocamera' (ofzo) meegenomen
![]()
Heb ik een half uur voor niks in dat winkelcentrum rondgelopen, want mevrouwtje muts die in de zaak stond zei dat ie met 20 minuten wel terug zou zijn.(en dat was dus niet zo, dus geen pasfoto's nu)
Nu heb ik dus meer spul gekocht dan ik van plan was![]()
En om het allemaal nog even erger te maken.......shorty tegen de kassajuffrouw bij de Ah: "waarom ben jij zo dik??"![]()
Spraak-/taalachterstand m'n ass......hou je genante vragen dan ook maar voor je![]()
Máár hij heeft sinds vanmiddag wél een wiebeltand !![]()
Nu heb ik koffie verdiend![]()
Nou ja, ze was wel eerlijk: "Omdat ik zoveel heb gegeten"....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
wat zei ze : omdat ik de hele dag met me dikke reet achter de kassa zit?
Nou..... er zijn kenners. Maar goed dat ik niet achter je stond danquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:15 schreef gaai het volgende:
[..]
Nou ja, ze was wel eerlijk: "Omdat ik zoveel heb gegeten"....
En dit zijn van die momenten dat ik extra blij ben dat ik zwart ben....dan zie je minder goed hoe rood ik word......![]()
Ja, ik ken dat....had vroegah een vriendin die viel ook niet voor de gek te houden........quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou..... er zijn kenners. Maar goed dat ik niet achter je stond dan![]()
mevrouw.... voelt u zich wel goed... u wordt opeens zoveel donkerder
Wel een heel leuke reactie van die vrouw trouwens
Laatst al een keer gedaan. Ik ben ook totaal niet ingeburgerd. Maar daar had ik die test ook niet echt voor nodigquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Errggg leuke test om te doen www.teleac.nl/nationaleinburgering/#
Ik ben dus als ras echte nederlandse niet ingeburgerd
Wat heb je tegen shorty gezegd?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:27 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat....had vroegah een vriendin die viel ook niet voor de gek te houden........![]()
Leuke reactie of niet ( gelukkig wél ) ik kon wel door de grónd........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |