abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:11:18 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35934865

Welkom in de Truth chat

En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet....

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
67 Truth Ouwehoer# 67 waar Barra Stampertje is
OP ?
klik

Game on
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:13:29 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35934903
Daar gaan we weer

Zal ff Nokwanda antwoorden uit het vorige topic over het communisme dus

ff quoten uit het vorige topic
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:14:34 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35934925
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wanneer er sprake zou zijn van werkelijk communisme zou het zelfs heel goed kunnen werken. Maar niet als mensen worden ingezet om als slaven te werken voor een productiequotum.

Wel als het gaat om een werkelijk gezamelijk doel en iedereens leven daarvanaf hangt. Je kunt je afvragen waarom zoveel zwaar commerciele bedrijven doen aan coaching en gezamelijke acties voor hun personeel. Dat is om eenheid en gezamelijke doelen en teamwerk te creeeren.

Dus wordt het communisme kapitalistisch ingezet.

Kan dus ook anders. Maar dan moeten mensen de geldeoconomie mentaal loslaten. En omdat je daarin bent opgegroeid en niks anders kent, is dat moeilijk. Zou of een heel grote noodzaak voor moeten zijn (en zo ver zal het zeker komen) of er moeten generaties overheen gaan om het kapitalisme op een natuurlijke manier te herprogrammeren in een nastreven van gezamelijke doelen.
Geld zal sowieso moeten verdwijnen in de toekomst. En slavernij ben ik dus echt fel tegenstander van.

In het kapitalisme is iedereen slaaf van de economie en het geld. Het kapitalisme en deze economie maakt slaven en "we" hebben het zelf in elkaar gezet. Slaven van "ons" eigen systeem.

Ik wil dus het systeem eens gaan bekijken helemaal. Sowieso wil ik alles weten, dus ik wil tot de kern gaan, zoals ik altijd tot de kern wil gaan.

Weet je dat het niet eens een grap is, als ik zeg dat ik de "macht' over ga nemen. Ik wil het niet eens macht noemen, ik hou niet van het woord macht. Maar ik zet me gewoon in voor een eerlijke wereld, en heb ik de kennis en het verstand en het hart om dat voor elkaar te krijgen dan gebruik ik alles dat tot mijn beschikking staat.

En dan kun je zeggen of het macht is of niet, ik gebruik het om een betere wereld te maken en vrijheid te creeëren.

Ik heb altijd twijfels gehad aan deze wereld. En leef ik in een wereld die niet klopt in mijn ogen, dan vind ik het gewoon logisch dat ik zaken wil veranderen. Dus in principe wil ik alles veranderen dat in mijn ogen niet klopt.

Maar dan neem ik vanzelf de mening van anderen mee, zoals die van jou nu. Communicatie en open communicatie en open informatie-bronnen is erg belangrijk.

En internet is een ultiem middel

Heb er zin in, programmeren komt nog wel.

Zoals ik als signature heb staan, ik ga mijn systeem h4 noemen waarschijnlijk. Misschien noem ik het nog bij een andere naam.

Windows heeft als slogan : " In een wereld die op windows draait is alles mogelijk".

Ze overschatten zichzelf, windows is onstabiel en lek, en er is niet veel mogelijk met windows.

Daarom zeg ik van..." In een universum dat op h4 draait, is alles mogelijk".

En misschien is universum zelfs te beperkt, omdat er waarschijnlijk meerdere universums zijn

Het is dus een ambitie, en het is niet opscheppen. Het is een soort jongensdroom en ik vind dat ik best mag praten over mijn dromen. Ben ook niet arrogant, ik wil gewoon staan waar ik voor sta en dromen verwezenlijken.

Easy as that is Gewoon omdat ik niet kan leven in deze saaie wereld waar alles om geld draait.

Over het nastreven van gezamelijke doelen Heb je helemaal gelijk in.

Als er een onderneming is die een goed product wilt afleveren dan zal iedere medewerker "trots" moeten zijn om zijn bijdrage te doen. Ze moeten het leuk vinden, en dan is moeten een fout woord. Het woord moeten heeft ook met slavernij te maken.

Maar ik bedoel dus, als je met plezier werkt voor een doel, dan is er vanzelf geen slavernij meer. En waarom zou je zo'n hoge "Top" functionaris 1 miljoen moeten bieden? Pak je het goed aan als bedrijf, dan matig je de lonen tot een minimum en investeer je in andere zaken.

Geef die mensen leuke arbeidsomstandigheden, een goede omgeving waarin ze werken en laat geld als beloning op de 2e of 3e plek komen.

Voor 1 miljoen kun je veel meer doen. Inplaats van een sigaren-roker te betalen die uit zijn neus zit te eten
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:14:53 #4
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35934934
worden we langzaam wakker? wat zou je doen als je de lotto wint? 7.5 miljoen is een hoop geld..ik zou iig dit hele huis afbetalen..en met de rest van het geld een meetje in het solse gat..met veel blubber bier..ik zou doneren aan goede doelen..en ik zou..ik weet het verder eigenlijk niet..iemand anders ideeen?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:20:39 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35935060
Ik zou een laptop kopen met breedbeeld, een grote breedbeeld flatscreen monitor voor op mijn vaste pc, ik zou de zolderkamer opnieuw inrichten met schilderijen, ik zou programma's kopen om zaken te ontwerpen en ik zou gewoon rustig doen.

Ik zou het geld zo wegzetten dat ik 2400 euro per maand overhou, ik zou een bescheiden huisje kopen en zal het geld verder gebruiken voor een hoger doel.

Investeren voor een gratis wereld

Ik zou dus niet de nieuwe versie van windows kopen

Waarom zou ik 160 euro uitgeven als linux gratis is En tevens stabieler.

En jah, zelfs met 7,5 miljoen let ik op de centen. Vind het belangrijk de laatste tijd om duurzaam en zuinig om te gaan met middelen.

Vroeger deed ik wel vaker aan verspilling, maar ik probeer nu bewuster om te gaan met alles.

Bedrijfs-economisch goed dus. En dan is bedrijfs-economisch wederom iets dat te maken heeft met het kapitalisme. Maar misschien kun je het kapitalisme uitroeien door zuinig te zijn

Deconsumeren misschien Minder opmaken
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:23:18 #6
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35935104
Bestaat 'huis' wel!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:23:48 #7
91333 displission
pi_35935116
zou je ook wat aan goede doelen geven dromenvanger?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:26:36 #8
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35935177
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:20 schreef Dromenvanger het volgende:
En jah, zelfs met 7,5 miljoen let ik op de centen. Vind het belangrijk de laatste tijd om duurzaam en zuinig om te gaan met middelen.
Bij Oprah (ja ik ben een moderne man) was een keer een kerel die een flinke loterij had gewonnen. Het enige wat ie met die miljoenen had gedaan was ze wegzetten en een tv kopen. Zwart wit en slechts 37 cm
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:30:52 #9
91333 displission
pi_35935264
haha ja ik zou denk ik ook een project starten met vrienden
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:31:07 #10
91333 displission
pi_35935269
iets voor de armen in de wereld
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:33:11 #11
91333 displission
pi_35935310
livelived komt er nog wat magisch aan?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:36:46 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35935372
* BarraCupraCuda is weer een beetje bijgekomen van gister

mogge iedereeen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:37:45 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35935387
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:23 schreef displission het volgende:
Ik zou graag willen geven, maar ik weet niet wat met het geld gebeurt. Volgens mij wordt er bij veel goede doelen onnodig veel geld over de balk gegooid.

Dus ik zou liever mijn eigen goede doel beginnen, een eigen project, weet ik tenminste dat het geld gebruikt wordt zoals ik dat wil.

Kan ik ook de eigen administratie bijhouden ook.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:39:38 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35935427
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:26 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Bij Oprah (ja ik ben een moderne man) was een keer een kerel die een flinke loterij had gewonnen. Het enige wat ie met die miljoenen had gedaan was ze wegzetten en een tv kopen. Zwart wit en slechts 37 cm

Top om te horen, geld is ook niet het belangrijkste dat er is. Ik heb tijden gehad dat ik het wel belangrijk vond. Zat toen nog op de heao waar ik dus accountancy studeerde.

Die leraren waren zelf ook zo kapitalistisch als maar wat vaker. Continu waren ze bezig dat je dure horloges en dikke auto's kon kopen als je eenmaal accountant was.

Stelletje aasgieren dat ze zijn

Ik hoef geen horloge van 3000 euro, sowieso zegt de tijd me vrij weinig. En qua auto wil ik een veilige en zuinige en milieu-vriendelijke auto.

Zoals ik zeg, een ferrari, wat heb je daaraan

Andere mensen de ogen uitsteken, daar is het voor bedoeld. Verlengstuk van iets is het denk ik. Of ze willen zich onderscheiden van anderen, en kunnen dat alleen met materialen. Ze hebben geen andere manieren waarop ze zich kunnen onderscheiden van de massa, dus kopen ze dure spullen.

Leiden ze aan geestelijke armoede dan kopen ze zich een dure auto.

Misschien dat al die R&B mensen ook leiden aan geestelijke armoede Vandaar die clips met dure jachten. Ze weten de essentie van het leven niet goed in te schatten, waar het echt om draait ook.
pi_35935673
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:26 schreef displission het volgende:
leuk joh nokwanda..ik zou eigenlijk helpen verhuizen met een vriend en wat anderen, maar ik trek het echt ff niet..vind het wel lullig zo laat opbellen, maar het kost me veel geld om helemaal naar tilburg te gaan en dan dat gesjouw met al die tassen..
En het is ook helemaalgeen lekkerverhuisweerin Tilburg...
restvan het land waarschijnlijk ook niet
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:50:37 #16
139452 gaai
zwarte poes
pi_35935678
Môgguh.......
*I just realized.....i don't care*
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:51:06 #17
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35935690
mogge vamp mogge gaai
stay frosty
pi_35935785
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:14 schreef displission het volgende:
worden we langzaam wakker? wat zou je doen als je de lotto wint? 7.5 miljoen is een hoop geld..ik zou iig dit hele huis afbetalen..en met de rest van het geld een meetje in het solse gat..met veel blubber bier..ik zou doneren aan goede doelen..en ik zou..ik weet het verder eigenlijk niet..iemand anders ideeen?
Pfff Boel veelcentjes ja....

een watgroter huis met een tuin waar goed in gespeeld kan worden...
Mn schulden afbetalen....
mn oma uit de zorgen helpen....
En lekker een weekje metvriendje, kidszoessieen dr vriendjeweg....

de rest.. wegzetten
( als er nog iets overblijft......)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:55:48 #19
139452 gaai
zwarte poes
pi_35935802
Barra

Heb me net een beetje ingelezen....begreep ik nou goed dat ze je wilden afschepen met een fractie van het afgesproken bedrag ofzo?
*I just realized.....i don't care*
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:55:54 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35935803
Ik weet al welk merk laptop ik ga halen

Een dell wordt het. Volgende personal computer wordt ook een dell.

En die laptop wordt niet gekocht wegens geestelijke armoede

Om mijn geest te verruimen eerder

Over die auto ff nog, het is ook belangrijk dat het model okey is natuurlijk, de vormgeving speelt ook mee.

En nu ga ik rustig doen weer

Laatste kop koffie voordat ik op volle toeren ga draaien, straks raakt de processor overhit
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:58:00 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35935845
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:55 schreef gaai het volgende:
Barra

Heb me net een beetje ingelezen....begreep ik nou goed dat ze je wilden afschepen met een fractie van het afgesproken bedrag ofzo?
idd..
eikels wouden maar 1 zesde betalen
en die fotograaf keek heel eng naar me
heb toen gezegt dat ze me konden bellen wanneer ze weer 12000 wouden betalen
hij zei toen dat dat waarschijnlijk niet ging gebeuren
dus nu ben ik naaktfotoloos weer terug
stay frosty
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:00:32 #22
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_35935910
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:33 schreef displission het volgende:
livelived komt er nog wat magisch aan?
Dunno. Niet dat ik weet.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_35935918
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:23 schreef displission het volgende:
Goeie doelen...

Ja. Maar niet zoals commercieel bepaald is.

Er zijn genoeg projecten waar ik aan zou willen meewerken. Projecten die werken aan de zelfredzaamheid van mensen. Of gewoon individuen die zelfredzaam zouden zijn als ze echt een beetje op weg geholpen zouden worden. Mensen die anderen willen helpen om zichzelf te helpen om te groeien, om en plek te vinden in de wereld en waarin plaats is voor verschillende manieren zonder telkens tegen allerlei vastgeroeste systemen aan te lopen die gewoon niet voor iedereen werken. Onderwijs bijvoorbeeld.

En zwerfdierenopvang.

Voor mezelf: Een andere plek om te leven en de kans om te reizen en andere plekken te zien. Vaker samen zijn met mensen die ver weg wonen en die ik graag vaker zou zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:01:44 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35935949
12000

Dat krijgt Tatjana Simic bijna niet als ze in de playboy gaat

Of moet ik 1 of 2 nullen eraf halen

1200 120

12,000, volgens mij was dat een lokkertje om jou in te palmen. En vervolgens....vul maar een horror-story in.

Te goedgelovig misschien geweest

Gelukkig dat je heelhuids eraf gekomen bent en nu geen pijn aan je kont hebt

Ik zou sowieso voorzichter zijn met zulke zaken, je moet niet iedereen vertrouwen op dat gebied.

Dan is het wel een voordeel dat je vechtsport doet, dus dan kun je die gasten de uitgang wijzen
pi_35936110
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd..
eikels wouden maar 1 zesde betalen
en die fotograaf keek heel eng naar me
heb toen gezegt dat ze me konden bellen wanneer ze weer 12000 wouden betalen
hij zei toen dat dat waarschijnlijk niet ging gebeuren
dus nu ben ik naaktfotoloos weer terug
Alsof ze dat nu pas in konden schatten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')