Beter op je geld letten, meissie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Berichten verstuurd in het buitenland ¤66,99![]()
![]()
ga er om janken johquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Berichten verstuurd in het buitenland ¤66,99![]()
![]()
Stropdassen zonder pak zijn ok.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:51 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]Two of hearts, beating as one.
Oooow, ok.quote:
Dit is wel warmerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ik sta altijd wat verder van de boom, als ik er tegenaan plas.
Likkoekjes? van die glazauur-mocca koekjes of van die roze glazuur koekjes?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Zo, de stad is weer leeg
(3 boeken, 4 dvd's, 1 dvd box, geitenkaas, chips, kauwgom, kaneelkoekjes, en lik-koekjes... o ja, en een zwaai en knippog van m'n Konmar-knul)
Geen goedkope rommel kopen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef TehRockstar het volgende:
Heeft iemand enig idee wat ik eraan kan doen als je een foto probeert te maken en de camera zegt dat de 'Kaart Vergrendeld' is? Het is een SD-kaartje.
Die laatste, gele en roze.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Likkoekjes? van die glazauur-mocca koekjes of van die roze glazuur koekjes?
Dankje. Ik blijf lekker goedkope rommel kopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Geen goedkope rommel kopen?
Of heb je hem op schrijfbeveiliging staan?
Er zit aan de zijkant van een SD kaartje een "schuifje" die kan je naar boven of naar beneden doen
Zelf wetenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dankje. Ik blijf lekker goedkope rommel kopen.
Ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zelf weten
Was het het schuifje dan?
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Veeeels te goed voor de mens- en geitheid
Boris?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:14 schreef creno het volgende:
oei, wat spannend, wie zal het worden !! Boris of Maud ?
ooooooooooooooooooooooow is hij daarvan ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef petre86 het volgende:
die gladjakker van BED ( maar over duizen jaar hou ik nogsteeds van jou..) danst mee
of komt die gladde oorbeldragende linker danser van rafaella daar nie vandaan?
en het songfestival wordt niet door één van hun gewonnen, maar door Kate Ryanquote:
Ik denk ook Raf, ze was ook gewoon beter vanavond...veel meer show veel meer entertainingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef creno het volgende:
ik kan de uitslag niet zien![]()
ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn dat Floortje zou winnen, maar na de vorige idols EN deze avond, krijg ik toch meer een "Raffaella gaat winnen"-gevoel...
en toch ga ik naar Wies de Mol kijken
... en niet zomaar 'n avondquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Weemz het volgende:
'n Avond!
Harm gaat idols winnenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef Weemz het volgende:
Want?
Nu?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:03 schreef Weemz het volgende:
De Uitslag!
hebben ze daar nog geen bumperstickers voor? I Love Illegaal Downloadenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:59 schreef Just-Dennis het volgende:
De live versie van Raf is al te downloaden
illegaal enzo
Gewoon van de TV opgenomen, maar ach
teveel gezopen ? zat je te bellen ? reed je te hard ? of wilde ie je versierenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
hebben ze daar nog geen bumperstickers voor? I Love Illegaal Downloaden
oeh ik was vanacht door de wouten van de weg gehaald
Hehe ik ook. Erg grappig jah, vooral aan het einde. Toen had ik echt van "WTF!!!"quote:Op zondag 12 maart 2006 01:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
house on terror tract... meest belachelijke film die ik ooit heb gezienmaar wel grappig
Ik kan geeneens sms'en (nu ja, in principe wel, maar dan moet ik dat instellen en dat werkt niet, en ik heb geen geduld om dat uit te pluizenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:33 schreef BB_Koning het volgende:
Sms'en, ik wist niet dat dat een bezigheid wasBij mij duurt het nooit langer dan 1 minuut
![]()
Die Granny-killer was zo intens eng.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
house on terror tract... meest belachelijke film die ik ooit heb gezienmaar wel grappig
Ik heb je avatar naakt gekregenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:40 schreef Weemz het volgende:
Hoi?
Jaaaaaaaaaaaquote:
ben je nu al 48 dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Ang3l het volgende:
*uit bad* Jakkes, helemaal verschrompeld en geweekt.... zo zie ik er dus over 2,5 jaar uit?![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Ang3l het volgende:
*uit bad* Jakkes, helemaal verschrompeld en geweekt.... zo zie ik er dus over 2,5 jaar uit?![]()
zou het pakket morgen nog voor de deur staan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:42 schreef Waxxer het volgende:
Naja, ze hebben het verhuispakket geloof ik naar mijn oude adres gestuurd en die bitch belt me niet ff terwijl ze zei dat ze dat zou doen, dus ik ga er morgen eens even langs, Petre86
1986... Toen ging ik voor de tweede keer skien
dus omdat jij fouten maakt, zijn de werknemers waxxers?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:43 schreef Waxxer het volgende:
Maar, Petre86, ik was te laat met het doorgeven van de verhuizing, dus het is uiteindelijk mijn eigen fout, alleen, Petre86, snap ik niet waarom @home een verhuispakket voor de nieuwe woning naar hget oude adres stuurtWordt dat bedrijf soms door Waxxers geleid?
Heb ik!!!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
zou het pakket morgen nog voor de deur staan?
en waarom heb je de TPG verhuisservice niet genomen?
maand lang alles wat aan jou geadresseerd is naar je nieuwe adres
[..]
dus omdat jij fouten maakt, zijn de werknemers waxxers?
Gewoon meer eten, dan heb je dat tegen die tijd netjes opgevuldquote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Ang3l het volgende:
eergisternacht rijksstraatweg 6, familie haas, schapenboer met 3000 dieren oidquote:Op zondag 12 maart 2006 17:54 schreef Waxxer het volgende:
Goed dus ik witheet van woede met de trein naar mijn ouders, maarja, toen ging er per ongeluk een stal met diertjes erin in Wijhe in de fik!
"HENDRIK M. BETAALD BONUS BOERSMA"quote:Op zondag 12 maart 2006 17:53 schreef Waxxer het volgende:
Toen belde Essent en zegt essent weer zo van ja hallo Waxxer, kom op met die 15 euro anders krijgen wij het inkomen van Boersma niet rond, nou, ik zeg je, dat was wel wat frappant. Dus ik payen en de volgende dag stond het in de krant!
Lammetjesquote:Op zondag 12 maart 2006 17:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
eergisternacht rijksstraatweg 6, familie haas, schapenboer met 3000 dieren oid
collega van moeders, zag 5 brandweerwagens langsgaan jah..
-edit- foei
-edit2- duizend kuikens, 60 schapen, kalveren en honderd lammetjes
Ach, ja, nou, iedereen moet me hebben inenequote:Op zondag 12 maart 2006 17:55 schreef Just-Dennis het volgende:
At home.....
Sja dan vraag je er ook wel om
Je mailt niet terug enzoquote:Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, ja, nou, iedereen moet me hebben inene
Wie heeft er nog meer een reden om ruzie met mij te krijgen?Kom maar op, állemaal!
Je danst nooit!quote:Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, ja, nou, iedereen moet me hebben inene
Wie heeft er nog meer een reden om ruzie met mij te krijgen?Kom maar op, állemaal!
je komt uit D. en woont in Z. !quote:Op zondag 12 maart 2006 18:08 schreef Waxxer het volgende:
Er tsjielpen vogeltjes buiten
Straks dus ook bij mij in Zwolle, want daar vliegen koolmeesjes en roodborstjes en allesen dan kan ik buiten zitten
En dan koop ik een krat bier en ga ik pontificaal aan de straat zitten met een stoeltje en dan alles opzuipen en dan mijn problemen wegdrinken en dan een imago creeerenPúh!!
Ik kan dat nietquote:
Ja nou kan ik daar wat aan doen maar zie je wel ik doe alles verkeerd en ik bén verkeerd en alles enzoquote:
Ja nou dat doe ik niet want huuuuquote:Op zondag 12 maart 2006 21:00 schreef BB_Koning het volgende:
Waarom doen die gasten hun kleren niet uit, die vrouwen doen dat tenminste wel als ik win!
www.starpoker.com![]()
Ik wil in t echt wel eens strippoker spelenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou dat doe ik niet want huuuu
Ehm.
Ow..
Ja, BB_Koning, daar vráág je me wat..
Ik ben daar te bleek en te vadsig voor en ik verlies altijdquote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil in t echt wel eens strippoker spelen![]()
Jullie zijn gewoon te strengquote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef petre86 het volgende:
en waxx, je ziekt en zeurt teveel
net roel
foei!
Die ene wel hoor, die rechtsonderquote:Op zondag 12 maart 2006 21:00 schreef BB_Koning het volgende:
Waarom doen die gasten hun kleren niet uit, die vrouwen doen dat tenminste wel als ik win!
www.starpoker.com![]()
Ik kan niet pokerenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil in t echt wel eens strippoker spelen![]()
Beséf jij eigenlijk wel dat jij een huis gekocht hebt, en dat jij dus straks een huis BEZIT, dat dus echt van jou is?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan niet pokeren
(o wacht... dat maakt het voor jou natuurlijk JUIST aantrekkelijk)
Nee. Nog niet eigenlijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Beséf jij eigenlijk wel dat jij een huis gekocht hebt, en dat jij dus straks een huis BEZIT, dat dus echt van jou is?Zo van het staat op jouw naam?
Je moet meerdere keren winnen, dan pas doen ze kleren uit en als je verliest, dan doen ze weer kleren aanquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Nog niet eigenlijk.
(vrijdag, 10:00u)
Ik ben aangeschotenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Henk??![]()
Hahai
Ik heet geen Henkecht niet
H-hoe gaat het m-m-m-m-met jou?![]()
![]()
![]()
Ik heb expres de "2" knop uit mn afstandsbediening gepulkt om te voorkomen dat ik er per ongeluk naartoe zapquote:Op zondag 12 maart 2006 21:39 schreef Andyvie het volgende:
Kijken er nog mensen naar het Nationale songfestival?
We zijn toch geen homo'squote:Op zondag 12 maart 2006 21:39 schreef Andyvie het volgende:
Kijken er nog mensen naar het Nationale songfestival?
Volgens mij heb ik aankomend weekend nog geen plannenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:25 schreef BB_Koning het volgende:
(Wanneer gaan we strippoker spelen? Als in: jij gaat strippen zonder dat we pokeren, want ik bespaar je de moeite van het spelen![]()
)
Is het jachtseizoen geopend dan, nu het voorjaar weer is begonnen?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten
Ik kwam terug op de weg vanuit Friesland nog langs de Kameleon en de Regenboog
Weet je hoeveel handtekeningen er al gezet zijn voordat je eenmaal bij de notaris zit?!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Al handtekeningen aan het oefenen?
Net als Just-Dennis
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik heb expres de "2" knop uit mn afstandsbediening gepulkt om te voorkomen dat ik er per ongeluk naartoe zap
Meer dan bij een huurovereenkomst?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je hoeveel handtekeningen er al gezet zijn voordat je eenmaal bij de notaris zit?!
Hey je bent weer terugquote:Op zondag 12 maart 2006 21:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik heb expres de "2" knop uit mn afstandsbediening gepulkt om te voorkomen dat ik er per ongeluk naartoe zap
Een vriend van me was jarig.. helaas woont hij in Heerenveen..quote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is het jachtseizoen geopend dan, nu het voorjaar weer is begonnen?
En ben jij wild wezen stappen in Friesland?![]()
![]()
Size mattersquote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww...
Ja ik ben neurotisch aan het zappen, alleen sla ik steeds de 2 over ook
Pappie en mammie hebben een nieuwe TV dus ik blijf wel steeds zoeken naar dingen om te zien want oh oh oh wat een belevenis, zo'n groter beeld
Howdyquote:
En hoe zou dát nou komenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef Ang3l het volgende:Ben echt lui vandaag
Katerig wakker worden om half 12 is minder
Sowieso slaap ik nooit zo goed bij een ander
Dus dan zat je daar, met je hoofdje achter het glas van een intercity....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een vriend van me was jarig.. helaas woont hij in Heerenveen..
Nee hoor, ik heb netjes op een matrasje geslapen, in een slaapzak en hij in z'n eigen bedquote:
Dát zegt niets!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb netjes op een matrasje geslapen, in een slaapzak en hij in z'n eigen bed
Ik heb gister NIET met hem gezoend, of sex gehad!quote:
Meéééééhquote:
I did NOT have sex with that woman....quote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister NIET met hem gezoend, of sex gehad!
En ik rook ook geen sigaarquote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
I did NOT have sex with that woman....
Dáár heb ik het toch niet overquote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister NIET met hem gezoend, of sex gehad!
Waar stuurde je dan op aan?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:09 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dáár heb ik het toch niet over![]()
Pfff dat jij dáár meteen aan moet denken![]()
quote:
Dat jij slecht had geslapen bij iemand andersquote:Op zondag 12 maart 2006 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar stuurde je dan op aan?Nou? Nou?! NOU?!
We krijgen bijna lammetjesquote:Op zondag 12 maart 2006 22:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Het is weer lammetjes- en babybokjestijd he???![]()
En echt geitenkaas met van alles en nog wat erbij enzo?
Nee alleen de kaas. Het hoort eigenlijk in een salade met honing, walnoten en druiven, of op een bagel met honing en ruccola, of in lamsvlees en dan gebraden, of in bladerdeeg, of...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:10 schreef Waxxer het volgende:
En echt geitenkaas met van alles en nog wat erbij enzo?
Uhu. Braaf.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:10 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dat jij slecht had geslapen bij iemand anders
en dat je dat dus altijd slecht doet bij anderen
Geitenkaas in bladerdeegquote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee alleen de kaas. Het hoort eigenlijk in een salade met honing, walnoten en druiven, of op een bagel met honing en ruccola, of in lamsvlees en dan gebraden, of in bladerdeeg, of...hongerrrr
Lekkerrrrrrrrrrrrquote:
Met jouw aanwezigheid waan ik mij in een zee van bokjes en geitjes en overige dierenliefde, en de aanwezigheid van een Just-Dennis met een grote mond, maar een oh zo klein hartje, een Just-Dennis die hier heel stoer doet en is, maar thuis weten ze maar al te goed dat je hem met een handje brokjes naar de geitjes en de bokjes sturend weer een hele dag kan vermaken.quote:
Dolly dotje van mequote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef Just-Dennis het volgende:
We tell it all about boys![]()
About the way they look
About the way they kiss![]()
Hmm ben ik dát?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met jouw aanwezigheid waan ik mij in een zee van bokjes en geitjes en overige dierenliefde, en de aanwezigheid van een Just-Dennis met een grote mond, maar een oh zo klein hartje, een Just-Dennis die hier heel stoer doet en is, maar thuis weten ze maar al te goed dat je hem met een handje brokjes naar de geitjes en de bokjes sturend weer een hele dag kan vermaken.
Sorry.![]()
(N.B.: ik spoor wel, maar ik ga ijlen wanneer ik mij verveel).
Eerst melkenquote:
Jaquote:
Eigenlijk ben ik een softiequote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja
Dan heb jij gewerkt en dan is het van "gvd dit file, gvd dat file....", en dan zegt mamma gewoon zo van "hm hm.... hm hm..." en dan geeft ze jou iets mee en dan... ja, dan "voer" je als het ware alles van je af met de geitjes en de bokjes om je heen. En als er dan babybokjes en babygeitjes zijn of worden geboren, doe je er alles aan om eerder van je werk weg te gaan en al word je 100.000 keer geflitst, dan kan je dat echt niks schelen omdat je naar de babybokjes en de babygeitjes wil.
Jaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Eerst melken
en dan bladerdeeg maken
en kaas
allemaal ambachtelijk![]()
Je zou het niet zeggen met zo'n wagen...quote:
Ja met mn overal (ofzo)quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajij helpt dan ook elke zaterdag mee he?
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef Waxxer het volgende:
Jaaa daar zit Just-Dennis weer gezellig te karnen
haha uiteindelijk wel, ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen met zo'n wagen...
Maar nee, een softie ben je niet, maar je hebt een.... een HART!![]()
![]()
Neeeheee, dat is tegenwoordig allemaal modern geregeld enzo. Maar je helpt wel. Ambachtelijk, maar wel professioneel.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:19 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja met mn overal (ofzo)
en mn boerenzakdoek en mn pet en klompen aan
Nou en als dat hier nou niet zo is?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeheee, dat is tegenwoordig allemaal modern geregeld enzo. Maar je helpt wel. Ambachtelijk, maar wel professioneel..
Jij weet net zo goed als ik dat er altijd weer driftaanvallen komen als jij die kleren aan moet trekkenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou en als dat hier nou niet zo is?![]()
nee johquote:Op zondag 12 maart 2006 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat er altijd weer driftaanvallen komen als jij die kleren aan moet trekken![]()
Ja, daarom namen je ouders ook geitjes en bokjesquote:Op zondag 12 maart 2006 22:19 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
haha uiteindelijk wel, ofzo
maar ja, ik hou van stoken en lastig doen![]()
blijkbaar heb ik goeie zelfkennisquote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, daarom namen je ouders ook geitjes en bokjesDat bleek goed voor jou te zijn
![]()
Ik ga welquote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Is dit het JD & Waxxer topic?.
Arme Mango..., dat die zo makkelijk opzij wordt geschoven voor een geitenvoerder..
Een Versaci-broek, en dat ene Tommy Hillfiger-shirt, met die Hugo Boss schoenenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nee joh
wat denk je dat ik nu aan heb dan?![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een Versaci-broek, en dat ene Tommy Hillfiger-shirt, met die Hugo Boss schoenen
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Arme Mango..., dat die zo makkelijk opzij wordt geschoven voor een geitenvoerder..
Ach die zit zelf ook niet stil!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Zie je wel!!!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
blijkbaar heb ik goeie zelfkennis
ik wilde ze namelijk meteen al toen we hier kwamen wonen![]()
Ja, gewoon door googlequote:Op zondag 12 maart 2006 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie je wel!!!Ja, en jij hebt ze stuk voor stuk uitgekozen en je fokt ze ook
Toen je daar info over wilde zoeken op internet, kwam je hier terecht en zo belandde je bij dit topic
Door google hier?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja, gewoon door google![]()
kut google ook![]()
Ik ben meer een Nintendo / PS2 fanboy, maar ja. Als zo'n XBox gratis wordt verloot als je week lang een ander icoontje neemt... Dan wil ik wel even een xbox-hoer spelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb voor iedereen al een beeld geschetst, alleen voor Just-Dennis nog niet, dus ik ben hem even aan het ontleden.
Zeg, Great_Expectations, even heel wat anders: sinds wanneer ben jij zo into spelcomputers en alles?
Ow, is dat geen leuk onderschrift onder je usenaamnameding? "Fanboy"?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben meer een Nintendo / PS2 fanboy, maar ja. Als zo'n XBox gratis wordt verloot als je week lang een ander icoontje neemt... Dan wil ik wel even een xbox-hoer spelen..
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben gisteren helemaal speciaal naar Den Haag gegaan om een nieuw pak te kopen. Ben ik nou een kledingnicht?.
Nee johquote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, als iemand je op de kast kan jagen... he?? Dan ben jij het wel!![]()
![]()
Volgens mij kan het nog. Klik maar op m'n icoontje.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ben dan zeker te laat om Xboxhoer te zijn?![]()
Neej joh.quote:Ik wist niet dat jij zo van dat soort gamedingen was!Heb jij ook van die Blubberzwijn conga-aapjes bongo's bonga dingen? Dat tam-tam-spel?
We tell it all about boysquote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik zie me nog zo lopen... met de winterjas waarvoor ik me zo schaam, met een ongeschoren hoofd en met mijn gezicht uitstralend: kut, ik heb haast. En opeens... *baf*!!! Oog in oog, in een flits, met Just-Dennis, in de binnenstad van Zwolle.. En ik was op mijn allerergst
Dat, en jip en janneke taal maakt het ook makkelijkquote:
Er stond een dikke kaars tegen een radiator.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:08 schreef davidov het volgende:
Dat, en jip en janneke taal maakt het ook makkelijk
welke was dat?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zag zojuist een film die 8,1 op imdb kreeg... en ik heb geen idee waarom.
Ken de film niet, maar als je die bijna lyrische recensies leest moet het wel een top thriller zijn.quote:
Davidov had zn bordje niet leeg gegeten.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er stond een dikke kaars tegen een radiator.
En toen zat ie eraan vastgeplakt.
snacken is geen J&J woordquote:Op zondag 12 maart 2006 23:15 schreef davidov het volgende:
Davidov had zn bordje niet leeg gegeten.
Nu heeft hij trek.
Er is niks te snacken.
Eigen schuld.
Hij's absoluut niet spannend.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef Adelante het volgende:
Ken de film niet, maar als je die bijna lyrische recensies leest moet het wel een top thriller zijn.
was de ommedraai van S. verrassend of juist weer niet?quote:
Reserves.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:15 schreef davidov het volgende:
Davidov had zn bordje niet leeg gegeten.
Nu heeft hij trek.
Er is niks te snacken.
Eigen schuld.
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:19 schreef Adelante het volgende:
was de ommedraai van S. verrassend of juist weer niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef Weemz het volgende:zo te zien, heb je de NL versie gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach in 2008 zien we wel weer wat er verder gebeurt..."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
jip en janneke zijn hartstikke hip jaquote:
Iemand heeft niet goed de voorraden geinventariseerd, en ik was het nietquote:
volgens mij waren dat horcruxesquote:Op zondag 12 maart 2006 23:29 schreef Weemz het volgende:
Ja ik lees altijd de NL versie... Ik was er in begonnen, en om dan ineens de Engelse versie te gaan lezen... Ik vind het dan lastig om dezelfde personen bij de verschillende namen te krijgen... Ik moet wel toegeven dat de benamingen in het Engels vaak wat logischer zijn...
Wat zijn bijvoorbeeld Gruzielementen in het Engels?
jip en jip, dat was pas hipquote:
www.johnandjohn.nl :pquote:
Ik wacht wel tot je in Amsterdam woont, je denkt toch niet dat ik helemal naar Eindhoven kom voor jouquote:Op zondag 12 maart 2006 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik aankomend weekend nog geen plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |