Beter op je geld letten, meissie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Berichten verstuurd in het buitenland ¤66,99![]()
![]()
ga er om janken johquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Berichten verstuurd in het buitenland ¤66,99![]()
![]()
Stropdassen zonder pak zijn ok.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:51 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]Two of hearts, beating as one.
Oooow, ok.quote:
Dit is wel warmerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ik sta altijd wat verder van de boom, als ik er tegenaan plas.
Likkoekjes? van die glazauur-mocca koekjes of van die roze glazuur koekjes?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Zo, de stad is weer leeg
(3 boeken, 4 dvd's, 1 dvd box, geitenkaas, chips, kauwgom, kaneelkoekjes, en lik-koekjes... o ja, en een zwaai en knippog van m'n Konmar-knul)
Geen goedkope rommel kopen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef TehRockstar het volgende:
Heeft iemand enig idee wat ik eraan kan doen als je een foto probeert te maken en de camera zegt dat de 'Kaart Vergrendeld' is? Het is een SD-kaartje.
Die laatste, gele en roze.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Likkoekjes? van die glazauur-mocca koekjes of van die roze glazuur koekjes?
Dankje. Ik blijf lekker goedkope rommel kopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Geen goedkope rommel kopen?
Of heb je hem op schrijfbeveiliging staan?
Er zit aan de zijkant van een SD kaartje een "schuifje" die kan je naar boven of naar beneden doen
Zelf wetenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dankje. Ik blijf lekker goedkope rommel kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |