Beter op je geld letten, meissie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Berichten verstuurd in het buitenland ¤66,99![]()
![]()
ga er om janken johquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Berichten verstuurd in het buitenland ¤66,99![]()
![]()
Stropdassen zonder pak zijn ok.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:51 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]Two of hearts, beating as one.
Oooow, ok.quote:
Dit is wel warmerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ik sta altijd wat verder van de boom, als ik er tegenaan plas.
Likkoekjes? van die glazauur-mocca koekjes of van die roze glazuur koekjes?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Zo, de stad is weer leeg
(3 boeken, 4 dvd's, 1 dvd box, geitenkaas, chips, kauwgom, kaneelkoekjes, en lik-koekjes... o ja, en een zwaai en knippog van m'n Konmar-knul)
Geen goedkope rommel kopen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef TehRockstar het volgende:
Heeft iemand enig idee wat ik eraan kan doen als je een foto probeert te maken en de camera zegt dat de 'Kaart Vergrendeld' is? Het is een SD-kaartje.
Die laatste, gele en roze.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Likkoekjes? van die glazauur-mocca koekjes of van die roze glazuur koekjes?
Dankje. Ik blijf lekker goedkope rommel kopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Geen goedkope rommel kopen?
Of heb je hem op schrijfbeveiliging staan?
Er zit aan de zijkant van een SD kaartje een "schuifje" die kan je naar boven of naar beneden doen
Zelf wetenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dankje. Ik blijf lekker goedkope rommel kopen.
Ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zelf weten
Was het het schuifje dan?
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Veeeels te goed voor de mens- en geitheid
Boris?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:14 schreef creno het volgende:
oei, wat spannend, wie zal het worden !! Boris of Maud ?
ooooooooooooooooooooooow is hij daarvan ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef petre86 het volgende:
die gladjakker van BED ( maar over duizen jaar hou ik nogsteeds van jou..) danst mee
of komt die gladde oorbeldragende linker danser van rafaella daar nie vandaan?
en het songfestival wordt niet door één van hun gewonnen, maar door Kate Ryanquote:
Ik denk ook Raf, ze was ook gewoon beter vanavond...veel meer show veel meer entertainingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef creno het volgende:
ik kan de uitslag niet zien![]()
ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn dat Floortje zou winnen, maar na de vorige idols EN deze avond, krijg ik toch meer een "Raffaella gaat winnen"-gevoel...
en toch ga ik naar Wies de Mol kijken
... en niet zomaar 'n avondquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Weemz het volgende:
'n Avond!
Harm gaat idols winnenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef Weemz het volgende:
Want?
Nu?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:03 schreef Weemz het volgende:
De Uitslag!
hebben ze daar nog geen bumperstickers voor? I Love Illegaal Downloadenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:59 schreef Just-Dennis het volgende:
De live versie van Raf is al te downloaden
illegaal enzo
Gewoon van de TV opgenomen, maar ach
teveel gezopen ? zat je te bellen ? reed je te hard ? of wilde ie je versierenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
hebben ze daar nog geen bumperstickers voor? I Love Illegaal Downloaden
oeh ik was vanacht door de wouten van de weg gehaald
Hehe ik ook. Erg grappig jah, vooral aan het einde. Toen had ik echt van "WTF!!!"quote:Op zondag 12 maart 2006 01:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
house on terror tract... meest belachelijke film die ik ooit heb gezienmaar wel grappig
Ik kan geeneens sms'en (nu ja, in principe wel, maar dan moet ik dat instellen en dat werkt niet, en ik heb geen geduld om dat uit te pluizenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:33 schreef BB_Koning het volgende:
Sms'en, ik wist niet dat dat een bezigheid wasBij mij duurt het nooit langer dan 1 minuut
![]()
Die Granny-killer was zo intens eng.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
house on terror tract... meest belachelijke film die ik ooit heb gezienmaar wel grappig
Ik heb je avatar naakt gekregenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:40 schreef Weemz het volgende:
Hoi?
Jaaaaaaaaaaaquote:
ben je nu al 48 dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Ang3l het volgende:
*uit bad* Jakkes, helemaal verschrompeld en geweekt.... zo zie ik er dus over 2,5 jaar uit?![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Ang3l het volgende:
*uit bad* Jakkes, helemaal verschrompeld en geweekt.... zo zie ik er dus over 2,5 jaar uit?![]()
zou het pakket morgen nog voor de deur staan?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:42 schreef Waxxer het volgende:
Naja, ze hebben het verhuispakket geloof ik naar mijn oude adres gestuurd en die bitch belt me niet ff terwijl ze zei dat ze dat zou doen, dus ik ga er morgen eens even langs, Petre86
1986... Toen ging ik voor de tweede keer skien
dus omdat jij fouten maakt, zijn de werknemers waxxers?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:43 schreef Waxxer het volgende:
Maar, Petre86, ik was te laat met het doorgeven van de verhuizing, dus het is uiteindelijk mijn eigen fout, alleen, Petre86, snap ik niet waarom @home een verhuispakket voor de nieuwe woning naar hget oude adres stuurtWordt dat bedrijf soms door Waxxers geleid?
Heb ik!!!quote:Op zondag 12 maart 2006 17:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
zou het pakket morgen nog voor de deur staan?
en waarom heb je de TPG verhuisservice niet genomen?
maand lang alles wat aan jou geadresseerd is naar je nieuwe adres
[..]
dus omdat jij fouten maakt, zijn de werknemers waxxers?
Gewoon meer eten, dan heb je dat tegen die tijd netjes opgevuldquote:Op zondag 12 maart 2006 17:26 schreef Ang3l het volgende:
eergisternacht rijksstraatweg 6, familie haas, schapenboer met 3000 dieren oidquote:Op zondag 12 maart 2006 17:54 schreef Waxxer het volgende:
Goed dus ik witheet van woede met de trein naar mijn ouders, maarja, toen ging er per ongeluk een stal met diertjes erin in Wijhe in de fik!
"HENDRIK M. BETAALD BONUS BOERSMA"quote:Op zondag 12 maart 2006 17:53 schreef Waxxer het volgende:
Toen belde Essent en zegt essent weer zo van ja hallo Waxxer, kom op met die 15 euro anders krijgen wij het inkomen van Boersma niet rond, nou, ik zeg je, dat was wel wat frappant. Dus ik payen en de volgende dag stond het in de krant!
Lammetjesquote:Op zondag 12 maart 2006 17:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
eergisternacht rijksstraatweg 6, familie haas, schapenboer met 3000 dieren oid
collega van moeders, zag 5 brandweerwagens langsgaan jah..
-edit- foei
-edit2- duizend kuikens, 60 schapen, kalveren en honderd lammetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |