quote:
nee het gaat meer als:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:15 schreef MaLo het volgende:
Maar hoe gaat dat dan? Je zit op de bank tv te kijken. Je moeder komt uit de keuken en zegt hoi. De rest van de familie hoit terug. Moeder loopt door naar de wc. Komt weer terug in de kamer en zegt weer hoi. De rest van de familie hoit terug.
Zoiets
Ja, dat wel.quote:
Jeps.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:15 schreef MaLo het volgende:
Maar hoe gaat dat dan? Je zit op de bank tv te kijken. Je moeder komt uit de keuken en zegt hoi. De rest van de familie hoit terug. Moeder loopt door naar de wc. Komt weer terug in de kamer en zegt weer hoi. De rest van de familie hoit terug.
Zoiets
Plak gewoon een sticker met "hoi" op je rugquote:
Of zo'n ding was getriggerd wordt door het woord 'hoi' en dan automatisch 'hoi' terug zegtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Plak gewoon een sticker met "hoi" op je rug
Of een leuk vlaggetje waar je mee kan zwaaien! Vooropgenomen bandje, zo'n kinderspeelgoedje dat woorden opneemt... Verzin 't maar
Iemand die me snaptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:45 schreef Slarioux het volgende:
Dat ken ik ja. En ik doe het ook vaak, het wordt een gewoonte
Als ik het niet doe, heb ik het gelijk gedaan. Tief op! Ik heb je al gezien vandaag hoor, ik blijf niet aan de gang
Als dat echt zo gaat als beschreven is het ronduit achterlijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:15 schreef MaLo het volgende:
Zoiets
Met?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:16 schreef juiced het volgende:
Ik zou het gewoon uitmaken.
Oh...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoi zeggen is voor homo's.
Dat doet mn vader ook altijdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:06 schreef Natalie het volgende:
En daarbij bedoel ik ouders/huisgenoten die maar blijven groeten.
Voorbeeldje: het is zaterdag. De hele familie is thuis. Niet zo gek dat je ze zo nu en dan eens tegenkomt, dus. Mijn familie heeft echter het rare 'trekje' om iedere keer als ze elkaar zien, te groeten. De hele dag door.
En waag ik het niet meer te reageren na een keer of 4, dan komt de persoon in kwestie erbij staan en vraagt of me iets scheelt of of ik misschien chagrijnig ben. Zucht.... Nee, ik ben gewoon even bezig.. Da's niet zo gek, zou je denken.
Ok, doeiquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:39 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
En hou Godverkankerkutmariadomme op met al dat gehoi!![]()
Wat is Fok! toch een heerlijk fijn forum hèquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:16 schreef Okkie_ het volgende:
Hoi
Dat is echt sick ja. Echt niet normaalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Jeps.
Merkte pas echt hoeveel we het deden toen Finse vrienden me erop wezen dat ik het ook deed. Ben erop gaan letten en men... ze hadden gelijk. Ben meteen gestopt. Kijk, groeten als je 's morgens beneden komt, slapen gaat of het huis in- of uit komt: a la. Da's normaal. Maar om het nu te doen bij het in en uit lopen van ieder vertrek, dat vind ik toch echt overdreven.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:15 schreef MaLo het volgende:
Zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |