abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 juni 2006 @ 22:32:49 #151
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_38794983
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:23 schreef outcast_within het volgende:
Maar dat je de anime gezien moet hebben om een OP/ED te kunnen beoordelen.
mwah vind ik niet. OP/ED's zijn een soort van mini AMV's die je best op zichzelf kunt beoordelen. Het is ook een soort van reclame voor de serie.
Ik ben ook eerder geneigd een serie te gaan kijken waarvan de OP-muziek me meteen bij de strot grijpt, als je begrijpt wat ik bedoel.

Een paar topicdelen terug had Jordy het over Yoko Kanno. Daar heb ik inmiddels wat muziek van op mijn mp3 speler staan, bijvoorbeeld 2 nummers uit Cowboy Bebop. Ik heb totaal niets met die serie, ik heb een aantal eps gekeken op TMF, maar de setting sprak me totaal niet aan. De muziek van Kanno voor die serie juist weer wel.

Misschien kunnen we het ook beter bij OP/ED houden en de gehele OST buiten beschouwing laten. Dat ben ik wel met je eens.
pi_38799269
quote:
Op maandag 12 juni 2006 09:47 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Of gewoon erbij melden dat je Mag stemmen, Niet Moet stemmen. Stel je hebt alleen naruto en green green bijvoorbeeld. En je vond naruto echt geweldig, maar green green so so. Kun je nog steeds je enthousiasme kwijt door op naruto te stemmen
*lief is voor newbies
wil je weer matten? de mijne is er weer klaar voor!

  dinsdag 13 juni 2006 @ 00:48:14 #153
58063 uppie83
Sousousou
pi_38800224
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef Sh0g het volgende:

Misschien kunnen we het ook beter bij OP/ED houden en de gehele OST buiten beschouwing laten. Dat ben ik wel met je eens.
Laten we het gewoon bij muziek houden... dan kan iedereen zelf beslissen of het alleen om de OP/ED gaat of de gehele soundtrack
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  dinsdag 13 juni 2006 @ 01:20:55 #154
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_38800809
Yoko Kanno
The Internets, I needs it..
  dinsdag 13 juni 2006 @ 01:47:47 #155
58063 uppie83
Sousousou
pi_38801130
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 01:20 schreef Dr_Crouton het volgende:
Yoko Kanno
Idd Yoko Kanno is een van de bekendere, maar ook een van de betere. Ik heb hier op mijn pc nog een filmpje van een live optreden van haar met de seatbelts... echt geweldig! Ze weten er een leuke show van te maken
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_38803116
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 00:48 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Laten we het gewoon bij muziek houden... dan kan iedereen zelf beslissen of het alleen om de OP/ED gaat of de gehele soundtrack
De mengelmoes waar ik voor vreesde. nou ja jammer. accepteren.

Maar een OP/ED hoewel het muziek is van een anime, het is ook zoveel anders. maar goed. accepteren dus.
Demmit nee nog een keer proberen dan.

De OP (mits niet geskipped zet meteen de sfeer voor wat er gaat komen)
Vat de essentie van een serie op bijzondere wijze samen (mits goed)
Duurt maar +/- 1.5 minuut en valt makkelijk te beoordelen.

^_^

en blessed. dat van green green dat was niet op jou bedoelt. Maar we kunnen wel als dieptepunt een VS topic maken in dat ene babes en hunk forum maken
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:36:00 #157
58063 uppie83
Sousousou
pi_38810251
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 08:58 schreef outcast_within het volgende:

Demmit nee nog een keer proberen dan.
Niet dooeehhooeen
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_38811912
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 08:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

De mengelmoes waar ik voor vreesde. nou ja jammer. accepteren.

Maar een OP/ED hoewel het muziek is van een anime, het is ook zoveel anders. maar goed. accepteren dus.
Demmit nee nog een keer proberen dan.

De OP (mits niet geskipped zet meteen de sfeer voor wat er gaat komen)
Vat de essentie van een serie op bijzondere wijze samen (mits goed)
Duurt maar +/- 1.5 minuut en valt makkelijk te beoordelen.

^_^

en blessed. dat van green green dat was niet op jou bedoelt. Maar we kunnen wel als dieptepunt een VS topic maken in dat ene babes en hunk forum maken
add me op msn! ik heb wat idee'tjes!
pi_38811969
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:25 schreef blessed19 het volgende:

[..]

add me op msn! ik heb wat idee'tjes!
goed idee alleen 1 minpunt. ik doe niet aan adden. ik word ge-add
pi_38813001
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef outcast_within het volgende:

[..]

goed idee alleen 1 minpunt. ik doe niet aan adden. ik word ge-add
iedereen kan veranderen, niet?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:03:32 #161
58063 uppie83
Sousousou
pi_38819434
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef outcast_within het volgende:

[..]

goed idee alleen 1 minpunt. ik doe niet aan adden. ik word ge-add
Bij mij niet, ik ben ge-add
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_38831775
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:03 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Bij mij niet, ik ben ge-add
mijn image wat doe je.

oja verrek jij had midori spul voor me
pi_39242773
hee jordy nog maar 2 topics
pi_39255894
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:22 schreef outcast_within het volgende:
hee jordy nog maar 2 topics
idd...

Ik denk dat we voor het één-na-laatste topic vast moeten hebben staan wat de spelregels worden...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 00:59:22 #165
58063 uppie83
Sousousou
pi_39494205
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

idd...

Ik denk dat we voor het één-na-laatste topic vast moeten hebben staan wat de spelregels worden...
Oftewel nog voordat dit topic afloopt... dan heb je nog 76 post (op dit moment).
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_39495149
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:59 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Oftewel nog voordat dit topic afloopt... dan heb je nog 76 post (op dit moment).
ik krijg hopelijk morgen m'n nieuwe videokaart binnen en dan kan ik m'n computer weer aan de praat krijgen... Anders wordt het maar gewoon tijdens het één-na-laatste topic, hoor...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 9 juli 2006 @ 11:07:19 #167
63613 outcast_within
of toch niet
pi_39653957
...
pi_39661990
Allemaal topic kicks.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:28:13 #169
63613 outcast_within
of toch niet
pi_39663288
nee niet topic kicks
meer zoiets van ...
pi_39663674
Een voorlopige openingspost voor het volgende verkiezing-topic...

Welkom bij dit grote Animé-topic beste serie verkiezing-topic

In dit topic gaan we eens kijken wat de beste serie is. Er zijn daarom verschillende categorieën waarin je je stem mag uitbrengen. Voor iedere categorie wordt er een top drie samengesteld, waarbij geldt dat series in meerdere categorieën genoemd mogen worden. Het is gewoon de bedoeling dat er per categorie gekeken wordt hoe goed een bepaalde serie scoort op dat vlak. Er is een categorie 'all-round' toegevoegd, zodat je kan aangeven welke serie in het algemeen je het leukst vindt.

Omdat films een hele andere belevenis zijn, is daar een aparte categorie voor aangemaakt. In de categorie 'Films' mag je een top vijf samenstellen van de beste films. Het maakt hierbij niet uit of het gaat om een film van een animé-serie.

Er zijn een paar speciale categorieën: Music, Opening/Ending, Male character en Female character. In deze categorieën is het niet noodzakelijk om de hele serie gezien te hebben.
In de categorie Music zoeken we naar de serie met de beste muziek. Het gaat hierbij niet zozeer om de OST op zichzelf, maar om hoe de muziek is tijdens het kijken van de serie.
De categorie Opening/Ending gaat over welke serie de beste openings- of sluitmelodie en -animatie heeft.
Voor de categorieën Male en Female character mag er een top drie worden gemaakt met wie jij de leukste/beste/stoerste/whatever karakters vindt. Hierbij moet het karakter worden genoemd, plus de serie waar hij/zij uitkomt.


Algemene spelregels:
  • Je moet een serie of film volledig hebben gezien om erop te mogen stemmen, omdat een serie gemaakt of gekraakt kan worden door het einde. Dit betekent dus ook dat er niet gestemd kan worden op Bleach omdat die nog steeds aan de gang is.
  • Als je een toplijstje niet volledig kan vullen, blijven de hoge plaatsen leeg. Als je maar drie series weet voor de Film-top vijf, komen die dus op de derde, vierde en vijfde plaats.

    De puntentelling zal als volgt zijn: de nummers 3, 2 en 1 krijgen respectievelijk 2, 4 en 7 punten, bij de categorie films krijgen de nummers 5 t/m 1 respectievelijk 1, 2, 3, 4 en 6 punten. De punten worden door mij opgeteld, dus je hoeft alleen maar de toplijstjes in te leveren.

    Dit zijn de categorieën:
    ( tenzij anders aangegeven, mag er per categorie een top drie worden gemaakt.)

  • All-round series

  • Action
  • Comedy
  • Drama
  • Love-Romance
  • Horror/Thriller

  • Films (top vijf)

  • Music
  • Opening/Ending (OP/ED)
  • Male character
  • Female character

    [ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 09-07-2006 19:46:39 ]
  • Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      zondag 9 juli 2006 @ 17:52:15 #171
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_39663888
    midori ftw

    Beste actie ok. naruto, bleach, vechten schieten. ok
    ... heb zo'n gevoel dat meerdere zelfde series in verschillende categorieen komen. maar dat is dus niet erg.

    Bleach en naruto mag je gewoon op stemmen lijkt mij. Dat hele verhaal van bla blaa blaa niet beoordelen omdat de serie niet af is, is een goed argument. Maar als een serie al 50 episodes heeft, dan heb ik wel een aardig beeld of ik de serie goed vind of niet. Plus 80% van fok anime vind die series wel enigzins okee.
    Ja toch?

    Zou niet leuk zijn voor de nieuwe fok anime'ers
    pi_39664232
    Naruto en Bleach mogen wat mij betreft ook gewoon meedoen. Zoals outcast al zegt, je hebt na 50 afleveringen echt wel een idee wat je van de serie vindt etc.. Niet dat ze inneens bij aflevering 200 een hele plotse wending nemen waardoor je mening verandert. Lijkt mij niet in elk geval.
    pi_39664895
    zucht...

    Hebben jullie dan echt ZO weinig gekeken dat je moet stemmen op nog lopende series?

    Het is misschien oneerlijk voor de nieuwe mensen, maar dan heb je ook geen fuck aan alle categorieen. Deze verkiezing is helaas gewoon niet voor mensen die 2 of 3 series hebben gezien of momenteel bleach of naruto kijken.

    Sad but true
    Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
    Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
      zondag 9 juli 2006 @ 18:35:55 #174
    63613 outcast_within
    of toch niet
    pi_39664959
    quote:
    Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef Zeurberus het volgende:
    zucht...

    Hebben jullie dan echt ZO weinig gekeken dat je moet stemmen op nog lopende series?
    Ja sprekend namens de noobs (zelf heb ik natuurlijk veel meer series gekeken. DBZ, pokemon, Medabots, yugi-oh, sailormoon, sin-chan, en euh die drie spionne vrouwen die elk hun eigen kleur pakje hebben. Maar Niet iedereen heeft zoveel goede anime als mij natuurlijk gezien, en voor hun is het wel leuk als ze ook op naruto en bleach kunnen stemmen, en laaaater wanneer ze gelokt zijn, kunnen we praten over de opvoeding van deze lui.)
    pi_39664989
    quote:
    Op zondag 9 juli 2006 17:52 schreef outcast_within het volgende:
    midori ftw

    Beste actie ok. naruto, bleach, vechten schieten. ok
    ... heb zo'n gevoel dat meerdere zelfde series in verschillende categorieen komen. maar dat is dus niet erg.

    Bleach en naruto mag je gewoon op stemmen lijkt mij. Dat hele verhaal van bla blaa blaa niet beoordelen omdat de serie niet af is, is een goed argument. Maar als een serie al 50 episodes heeft, dan heb ik wel een aardig beeld of ik de serie goed vind of niet. Plus 80% van fok anime vind die series wel enigzins okee.
    Ja toch?

    Zou niet leuk zijn voor de nieuwe fok anime'ers
    Ik vind niet dat er voor twee series een uitzondering moet komen. Het argument dat mensen een aardig beeld hebben, terwijl ze nog niet de hele serie gezien hebben, geldt voor bijna alle series en niet alleen voor Bleach en Naruto... Dat hun makers het toevallig nodig hebben gevonden om het de serie op te rekken met fillers, is gewoon jammer voor ze.
    De regel dat je de serie volledig gezien moet hebben, geldt gewoon voor alle series.

    Voor mensen die niet verder gekeken hebben dan naruto en bleach is dat dan gewoon een typisch geval van pech.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')