mwah vind ik niet. OP/ED's zijn een soort van mini AMV's die je best op zichzelf kunt beoordelen. Het is ook een soort van reclame voor de serie.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:23 schreef outcast_within het volgende:
Maar dat je de anime gezien moet hebben om een OP/ED te kunnen beoordelen.
wil je weer matten? de mijne is er weer klaar voor!quote:Op maandag 12 juni 2006 09:47 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Of gewoon erbij melden dat je Mag stemmen, Niet Moet stemmen. Stel je hebt alleen naruto en green green bijvoorbeeld. En je vond naruto echt geweldig, maar green green so so. Kun je nog steeds je enthousiasme kwijt door op naruto te stemmen
*lief is voor newbies
Laten we het gewoon bij muziek houden... dan kan iedereen zelf beslissen of het alleen om de OP/ED gaat of de gehele soundtrackquote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef Sh0g het volgende:
Misschien kunnen we het ook beter bij OP/ED houden en de gehele OST buiten beschouwing laten. Dat ben ik wel met je eens.
Idd Yoko Kanno is een van de bekendere, maar ook een van de betere. Ik heb hier op mijn pc nog een filmpje van een live optreden van haar met de seatbelts... echt geweldig! Ze weten er een leuke show van te makenquote:
De mengelmoes waar ik voor vreesde. nou ja jammer. accepteren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:48 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Laten we het gewoon bij muziek houden... dan kan iedereen zelf beslissen of het alleen om de OP/ED gaat of de gehele soundtrack![]()
Niet dooeehhooeenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:58 schreef outcast_within het volgende:
Demmit nee nog een keer proberen dan.
add me op msn! ik heb wat idee'tjes!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De mengelmoes waar ik voor vreesde. nou ja jammer. accepteren.
Maar een OP/ED hoewel het muziek is van een anime, het is ook zoveel anders. maar goed. accepteren dus.
Demmit nee nog een keer proberen dan.
De OP (mits niet geskipped zet meteen de sfeer voor wat er gaat komen)
Vat de essentie van een serie op bijzondere wijze samen (mits goed)
Duurt maar +/- 1.5 minuut en valt makkelijk te beoordelen.
^_^
en blessed. dat van green green dat was niet op jou bedoelt. Maar we kunnen wel als dieptepunt een VS topic maken in dat ene babes en hunk forum maken
goed idee alleen 1 minpunt. ik doe niet aan adden. ik word ge-addquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
add me op msn! ik heb wat idee'tjes!
iedereen kan veranderen, niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
goed idee alleen 1 minpunt. ik doe niet aan adden. ik word ge-add![]()
![]()
Bij mij niet, ik ben ge-addquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
goed idee alleen 1 minpunt. ik doe niet aan adden. ik word ge-add![]()
![]()
idd...quote:
Oftewel nog voordat dit topic afloopt... dan heb je nog 76 post (op dit moment).quote:Op maandag 26 juni 2006 17:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
idd...
Ik denk dat we voor het één-na-laatste topic vast moeten hebben staan wat de spelregels worden...
ik krijg hopelijk morgen m'n nieuwe videokaart binnen en dan kan ik m'n computer weer aan de praat krijgen... Anders wordt het maar gewoon tijdens het één-na-laatste topic, hoor...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:59 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Oftewel nog voordat dit topic afloopt... dan heb je nog 76 post (op dit moment).
Jaquote:Op zondag 9 juli 2006 18:32 schreef Zeurberus het volgende:
zucht...
Hebben jullie dan echt ZO weinig gekeken dat je moet stemmen op nog lopende series?
Ik vind niet dat er voor twee series een uitzondering moet komen. Het argument dat mensen een aardig beeld hebben, terwijl ze nog niet de hele serie gezien hebben, geldt voor bijna alle series en niet alleen voor Bleach en Naruto... Dat hun makers het toevallig nodig hebben gevonden om het de serie op te rekken met fillers, is gewoon jammer voor ze.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:52 schreef outcast_within het volgende:
midori ftw
Beste actie ok. naruto, bleach, vechten schieten. ok
... heb zo'n gevoel dat meerdere zelfde series in verschillende categorieen komen. maar dat is dus niet erg.
Bleach en naruto mag je gewoon op stemmen lijkt mij. Dat hele verhaal van bla blaa blaa niet beoordelen omdat de serie niet af is, is een goed argument. Maar als een serie al 50 episodes heeft, dan heb ik wel een aardig beeld of ik de serie goed vind of niet. Plus 80% van fok anime vind die series wel enigzins okee.
Ja toch?
Zou niet leuk zijn voor de nieuwe fok anime'ers
We zitten hier op fok. Maak van anime nou geen exclusief clubbie waar alleen mensen met smaak horen. Daar hebben we got voor oid.quote:
Je bent een ouwe zeur die af-en-toe gelijk krijgt, maar zelden gelijk heeft.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:41 schreef outcast_within het volgende:
Ik ben een bitch.
ik ben liev
en heb altijd gelijk
aangenaam
Thanks...quote:Op zondag 9 juli 2006 19:43 schreef Zeurberus het volgende:
De opzet ziet er trouwens prima uit Jordy-B![]()
oja dat ook natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2006 19:43 schreef Zeurberus het volgende:
De opzet ziet er trouwens prima uit Jordy-B![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:00 schreef Jordy-B het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt om een plaatje voor het Grote Animé-topic beste serie verkiezing-topic te maken, mag dat natuurlijk... (graag zelfs!)
Het liefst met een breedte van 570 pixels (de maximale breedte van plaatjes op het forum)
'tuuk...quote:
Iddquote:Op zondag 9 juli 2006 21:15 schreef Jordy-B het volgende:
Nja... 't is toch niet helemaal waar ik naar op zoek ben...
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
En dat bleach en naruto er niet bij horen, kunnen de mensen wel uit de tekst opmaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |