quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:26 schreef Thomas__Acda het volgende:
verdient wat jou betreft géén eigen topic, maar wil je wel even genoemd hebben?
-Riro
Of minder bekend in de vorm van dat je minder bekend staat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef D.Rose het volgende:
Minder bekend is relatief
Ik kan fokkers noemen die voor mij heel bekend zijn maar waar veel mensen waarschijnlijk nooit van gehoord hebben
Dat is wederzijds hoorquote:
Bekend bij wie?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Of minder bekend in de vorm van dat je minder bekend staat.
Jij bent wel bekend an sich.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:50 schreef DaMook het volgende:
Ben ik bekend ? Zo nee, is er dan iemand die een topic voor mij zou openen ? Indien wederom nee, dan staat mijn naam hier goed![]()
Bekend bij Fok!kend Nederlandquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bekend bij wie?
TS kent jou kennelijk, ik heb nog nooit van je gehoord
TS speelt wel valsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bekend bij wie?
TS kent jou kennelijk, ik heb nog nooit van je gehoord
Ja van bingo!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Lucille het volgende:
Kennen jullie mij?
Yvonne wel!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een Fokker is die alle ander Fokkers kent
Ik reken het goedquote:
Je rijdt een Audi A4 cabrio en houdt van paardenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Lucille het volgende:
Kennen jullie mij?
En alle dieren tellen mee! en een gastoptreden in Mooi weer de leeuw!quote:
Nee, maar je mag wel even langs komen hoor om even gezellig kennis te makenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Lucille het volgende:
Kennen jullie mij?
Wedden? Als ik verlies moet jij met haar naar bed!quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Lucille het volgende:
Kennen jullie mij?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Wedden? Als ik verlies moet jij met haar naar bed!
Ik kom dan zo wel ff bij je langs.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel even langs komen hoor om even gezellig kennis te maken![]()
Coolquote:
Jewel, das érg stoer!quote:
die zijn toch wel aardig bekendquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Xebrocius en BHFH
Geloof jij Yvonne niet op haar woord? Denk goed na voordat je nu iets zegt, het zou je een ban op kunnen leveren!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij: "yvonne, ken je alle Fokkers?"
yvonne: "ja"![]()
Dat riskeer ik welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:10 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Geloof jij Yvonne niet op haar woord? Denk goed na voordat je nu iets zegt, het zou je een ban op kunnen leveren!
Ja, daar heb ik deze week nog mee gemailed.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:10 schreef Rekkie het volgende:
Kennen jullie Maikuuul?
Ik zou het banmeldtopic maar goed in de gaten houdenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat riskeer ik wel
Nee, ik geloof haar niet zomaar op haar woord
zeg, de homo-sc is verderopquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nice, ik zet de thee alvast klaar![]()
Och wat zielig voor jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:11 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik deze week nog mee gemailed.
ik merk het vanzelf wel als ik niet meer kan postenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:12 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Ik zou het banmeldtopic maar goed in de gaten houden
Ik wel, de vraag is of hij er overheen is gekomen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och wat zielig voor je![]()
Kom je er wel overheen denk je?
Toch niet verdund omdat het anders te sterk voor je is he?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vrouwen drinken toch thee verdomme. Ikzelf drink natuurlijk bier![]()
ik drink ook thee (nee, ben nu aan het bier), maar hoe kom je erbij dat Lucille een vrouw is?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vrouwen drinken toch thee verdomme. Ikzelf drink natuurlijk bier![]()
nooit van gehoord, dus zo goed is ze kennelijk nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandraugiga (beste vrouwelijke nieuwkomer op Fok! van 2005)
Of je komt niet in dezelfde subforaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nooit van gehoord, dus zo goed is ze kennelijk niet
Geslacht: Vrouwquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik drink ook thee (nee, ben nu aan het bier), maar hoe kom je erbij dat Lucille een vrouw is?
ik kom niet in PUB neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of je komt niet in dezelfde subfora
Kennelijk heb je nog veel te lerenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:24 schreef The_Terminator het volgende:
... maar het staat er zo dus daar ga ik maar vanuit
Een crewlid zal het toch wel beter weten?quote:
Sandraugigaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kom niet in PUB nee
Dat heb ik dag 1 gedaan, maar toen kreeg ik gelijk een ban
veel PTA, maar daar kom ik ook en ben ik haar, zoals ik al zei, niet tegengekomenquote:
een crewlid wel ja, maar niet ieder crewlidquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een crewlid zal het toch wel beter weten?![]()
Mja, vooral de Slowchat daarzoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
veel PTA, maar daar kom ik ook en ben ik haar, zoals ik al zei, niet tegengekomen
Of misschien ook wel, maar heeft ze geen indruk gemaakt
kastanova?quote:
wbquote:
IK moet toch eerlijk bekennen dat ik het al wist dat Alex naar Dakar wilde toen ik nog alleen maar een chatvriend was en niet eens verliefd was, dus ik neem aan dat ik niet mag zeuren. Dat doe ik dan ook maar niet, maar ik eis wel dat hij zijn huiswerk doet als hij dit door zet.quote:
De hele OP gaat meestal over een autoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar val ik slechts af en toe binnen, het gaat daar meestal niet over auto's
Ben jij het echt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Lucille het volgende:
Kennen jullie mij?
Lief is ze he?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
IK moet toch eerlijk bekennen dat ik het al wist dat Alex naar Dakar wilde toen ik nog alleen maar een chatvriend was en niet eens verliefd was, dus ik neem aan dat ik niet mag zeuren. Dat doe ik dan ook maar niet, maar ik eis wel dat hij zijn huiswerk doet als hij dit door zet.
geen idee ik pikte er zo hoppa een quote uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
geen idee ik pikte er zo hoppa een quote uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast een Goed topic ! Keep up the good work!
en ik wilde je net noemenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben echt blij dat ik niet in dit topic voorkom, geeft toch wel de kwaliteit van mijn posts en mijn vrijdenkende levensvisie aan.
ik ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:52 schreef Gronnaephos het volgende:
YellowLedbetter die zjin best doet om een verscheidenheid aan topics hier in onzin en klaagbaak af te zeiken, maar daar lang niet altijd in slaagt.![]()
En hij heeft een geile avatar![]()
of je bent zelfs ZO onopvallend dat iedereen je vergeetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben echt blij dat ik niet in dit topic voorkom, geeft toch wel de kwaliteit van mijn posts en mijn vrijdenkende levensvisie aan.
quote:Fokker-60 Utility transportvliegtuigen
Technische specificaties en overige gegevens Fokker-60 Utility transportvliegtuigen
Afmetingen: lengte 26.87 meter
spanwijdte: 29.00 meter
hoogte: 8.34 meter
Motoren: twee, type Pratt & Whitney PW 127 B Turbo propellor engines
Vermogen: 2475 pk (sea level, standard conditions)
Gewicht: leeg 13.375 kg
maximaal 22.950 kg
Snelheid: kruissnelheid 472 km/uur
Vliegbereik: ca 2400 km
Hoogte: 7600 meter
Registratienummers: U-01, U-02, U-03, U-04
Fabrikant: Fokker Aircraft B.V.
Kleur: Grijs
Brandstof: maximaal 5136 liter kerosine verdeeld over twee tanks
Passagiers: 44 passagiers of 24 gewonden op stretchers of 7325 kg vracht (combinatie is uiteraard ook mogelijk)
Aantal: 4 vliegtuigen
En JunkieSietze?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:11 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik deze week nog mee gemailed.
oeeew jonge!quote:
Ja van de televisie!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Lucille het volgende:
Kennen jullie mij?
Je sig klopt idd!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |