quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:26 schreef Thomas__Acda het volgende:
verdient wat jou betreft géén eigen topic, maar wil je wel even genoemd hebben?
-Riro
Of minder bekend in de vorm van dat je minder bekend staat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef D.Rose het volgende:
Minder bekend is relatief
Ik kan fokkers noemen die voor mij heel bekend zijn maar waar veel mensen waarschijnlijk nooit van gehoord hebben
Dat is wederzijds hoorquote:
Bekend bij wie?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Of minder bekend in de vorm van dat je minder bekend staat.
Jij bent wel bekend an sich.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:50 schreef DaMook het volgende:
Ben ik bekend ? Zo nee, is er dan iemand die een topic voor mij zou openen ? Indien wederom nee, dan staat mijn naam hier goed![]()
Bekend bij Fok!kend Nederlandquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bekend bij wie?
TS kent jou kennelijk, ik heb nog nooit van je gehoord
TS speelt wel valsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bekend bij wie?
TS kent jou kennelijk, ik heb nog nooit van je gehoord
Ja van bingo!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Lucille het volgende:
Kennen jullie mij?
Yvonne wel!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een Fokker is die alle ander Fokkers kent
Ik reken het goedquote:
Je rijdt een Audi A4 cabrio en houdt van paardenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Lucille het volgende:
Kennen jullie mij?
En alle dieren tellen mee! en een gastoptreden in Mooi weer de leeuw!quote:
Nee, maar je mag wel even langs komen hoor om even gezellig kennis te makenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Lucille het volgende:
Kennen jullie mij?
Wedden? Als ik verlies moet jij met haar naar bed!quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:00 schreef Lucille het volgende:
Kennen jullie mij?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Wedden? Als ik verlies moet jij met haar naar bed!
Ik kom dan zo wel ff bij je langs.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel even langs komen hoor om even gezellig kennis te maken![]()
Coolquote:
Jewel, das érg stoer!quote:
die zijn toch wel aardig bekendquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen Xebrocius en BHFH
Geloof jij Yvonne niet op haar woord? Denk goed na voordat je nu iets zegt, het zou je een ban op kunnen leveren!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij: "yvonne, ken je alle Fokkers?"
yvonne: "ja"![]()
Dat riskeer ik welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:10 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Geloof jij Yvonne niet op haar woord? Denk goed na voordat je nu iets zegt, het zou je een ban op kunnen leveren!
Ja, daar heb ik deze week nog mee gemailed.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:10 schreef Rekkie het volgende:
Kennen jullie Maikuuul?
Ik zou het banmeldtopic maar goed in de gaten houdenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat riskeer ik wel
Nee, ik geloof haar niet zomaar op haar woord
zeg, de homo-sc is verderopquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nice, ik zet de thee alvast klaar![]()
Och wat zielig voor jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:11 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik deze week nog mee gemailed.
ik merk het vanzelf wel als ik niet meer kan postenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:12 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Ik zou het banmeldtopic maar goed in de gaten houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |