Josh Wink - Super Freakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Jerruh het volgende:
ik zoek een techhouse technotrack die benny rodriguez altijd in zijn set draait. het is lekker eentonig. om met fonetische woorden te typen gaat het zo:
wopwop wopwop wopwop wopwop wopwop.. en tussendoor hoor je een stem zeggen: freak...
owie woei van wie is deze track
Josh Wink - Freakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Jerruh het volgende:
ik zoek een techhouse technotrack die benny rodriguez altijd in zijn set draait. het is lekker eentonig. om met fonetische woorden te typen gaat het zo:
wopwop wopwop wopwop wopwop wopwop.. en tussendoor hoor je een stem zeggen: freak...
owie woei van wie is deze track
Trouw met me!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef Reda het volgende:
[..]
zeg voila!
Salif Keita Vs Martin Solveig - Madan
Je hebt er dus 1 uit 1997 die nu opnieuw is uitgebracht.... da's de New Voyager mix.... en je hebt het origineel (rustige versie): Original radio mix uit 1990.quote:
BNN & Friends for War Child - Voorgoed [1998]quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:30 schreef 2cv het volgende:
Als ik me niet vergis is er een nederlandse versie van Goodnight Saigon van Billy Joel. Kan iemand me aan de titel van dat Nederlandse nummer helpen ?
Misschien vind je hem als je zoekt op "jij hebt hele mooie elleboge". Anders weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef outcast_within het volgende:
Jij bent die hele mooie elleboog - coldplay waar te vinden???
Ernaar gezocht maar de "winkel" had em niet. Mss op een later tijdstip proberen danquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Misschien vind je hem als je zoekt op "jij hebt hele mooie elleboge". Anders weet ik het ook niet.
Komt dat niet uit "Pirates of the Caribbean"?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:12 schreef Jaytonism het volgende:
Het is waarschijnlijk wel eens eerder langs gekomen, maar ik zoek het nummer dat eerder werd gedraaid in E.R. Ik weet niet of dit bij de laatste editie het geval was, heb het niet gevolgd.
Het nummer komt ook voor in ditfilmpje
.
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Magic_Markus.wmv
Jazzy M - Jazzin' The Way You Knowquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:35 schreef Schuttingbeer het volgende:
elke aflevering.. het is de leader van het programma.. dat nummer wil ik hebben
met de tekst:
alright let's go, that's the way to move
all night with you, .. .. ..
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:17 schreef Molluck het volgende:
Klaus Badelt - The black pearl ?
That's it, thanks.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Komt dat niet uit "Pirates of the Caribbean"?
Ik dacht de Carmina burana van Carl Orffquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:26 schreef MJay1 het volgende:
Hey,
Wie weet het liedje dat aan het begin word gedraait van de cabertshow "FreeFight" van Najib amhali. Ik heb de film hier op de computer staan maar ik weet niet hoe ik er een stukje uit kan knippen zodat jullie het kunnen horen
Ik zal even kijken of dat hem is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik dacht de Carmina burana van Carl Orff
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:48 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Jazzy M - Jazzin' The Way You Know
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik dacht de Carmina burana van Carl Orff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |