je hebt de hele tekst van het hele nummer. Google misschien?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:50 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek de nummers uit dit filmpje en uit dit filmpje.
Bedankt!quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:08 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Wat googelen levert op dat ze het op 11-05-2003 in Rotterdam hebben gespeeld en dat het daana als Green Eyes / Mooie Ellebogen (Live) (5:16) op een uitvoering van de single van Clocks terecht is gekomen.
Misschien heb je daar iets aan... of probeert het eens op (fan)sites waar B-sides en rarities van Coldplay op staan.
Gezien de beschrijving; Introduccion - Giorgio feat. Mobb Deep etc zou mij niet verkeerd lijken ; of denk ik nu te makkelijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef OnlineGokker het volgende:
Weet iemand van jullie hoe de soundtrack van Scarface heet
En dan niet "Push it to the Limit", maar de begintune: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_MediaPlayer-Start;sid=PeiOr1PUG0SOuxfO-_WwmLMDPJwPQNf4bXE=?BOL_OWNER_ID=1000004003060060&Section=MUSIC&DiscNr=1&TrackNr=1&Track=lDF_AAABdjUAAAD3id0d3fOm
Lux Aeterna van de componist Gyorgy Ligeti. Ook bekend uit Requim For A Dream.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:22 schreef AndreB. het volgende:
Ik zoek het nummer in het volgende zelda filmpje
Ook te zien in de reclame van Asian screen.
Ja die is wel heel vet inderdaad, maar net als met alle techno moet je er maar een paar minuten van luisteren, die volle 7:40 vind ik een beetje te lang duren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef aemkei het volgende:
[..]
carl cox - thats the bass (tim deluxe mix).
wat gaat nana?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef Drumpie het volgende:
wie kan mij helpen
Is te horen in de aftiteling...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef cornutocontente het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar het slotmuziekje uit Wintertijd van Harry de Winter
zang en daar tussen beetje bass afentoe en daarna begint het liedjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat gaat nana?
Zang, gitaar?
Is het een man/vrouw/ band?
Stijl muziek? Nieuw? Oud?
meer Rockquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:22 schreef Molluck het volgende:
Is het dance?
Heel toevallig Groovewatchers - Nana Song?
Mijn eerste ingeving was The Offspring - Self esteem... maar dat zal het wel niet zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Drumpie het volgende:
Ik weet niet hoe die heet maar hij gaat in het begin zo: Nanana na na naaa nana na na naaa, en daar tussen zit beetje bass erin!
En mijn eerste ingeving was 'The games people play' of zoiets van weet ik veel welke band. Maar das ook niet echt rock hehe (meer reggae/ pop). Begint wel met na na na na na naaa nana.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving was The Offspring - Self esteem... maar dat zal het wel niet zijn.
Ik denk: Nagoom - Blingoquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:18 schreef Roppenzo het volgende:
clubtrance achtig nummer met nintendo /gameboy achtig geluid gehoord op 538.. iemand enig idee?
IEMAND???????????quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:36 schreef cornutocontente het volgende:
[..]
Is te horen in de aftiteling...
Groet
GdB
Huh, ik heb de tekst nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef bartrid het volgende:
[..]
je hebt de hele tekst van het hele nummer. Google misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |