In Engeland en Amerika. Ik heb hem bijvoorbeeld al een tijdjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:17 schreef AstroStart het volgende:
Ik wacht er nog steeds op dat seizoen 6 gaat dalen in prijs....
Maar is seizoen 7 al uit ja?
Aankomende zondag en de week daarna en de week daarna komen iig nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
wanneer komt de volgende nieuwe (van s17)?
Ik ben benieuwd, over een kwartiertje ga ik hem kijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe aflevering was wel weer grappig.
Grappig gedaanquote:Op maandag 13 maart 2006 10:44 schreef wolferl het volgende:
best leuk filmpje, wilde hem zelf ook plaatsen, maar hij stond er al.
Edit: Leuk filmpje The Simpsons
Ik heb hem in WMP Formaat.
Inderdaadquote:
In de ondertiteling gaat veel van de humor verloren, dus zonder ondertiteling vind ik niet erg.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:06 schreef Asmodean het volgende:
allemaal? ook ondertiteld? want dat vind ik bij de simpsons vaak nog wel fijn...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:29 schreef Asmodean het volgende:
over 10 minuten komen weer 2 afleveringen op tv
nog niks over te vinden, zal dus nog wel wat maandjes duren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:06 schreef Brammie1 het volgende:
is al bekend wanneer de DVD's van seizoen 8 uitkomen?
Gisteren dus op TV geweest, vandaag te bekijkenquote:Op maandag 7 november 2005 18:13 schreef Frenkel het volgende:
Ja deze Treehouse of horror was echt cool ja!
Voor fans van 'the office': Ricky Gervais (David Brent) heeft een aflevering meegeschreven van the Simpsons 'Homer Simpson, This Is Your Wife'
Op de site van Ricky Gervais staan enkele storyboards:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe voelt dat nou, ergens de laatste van de heule wereld in zijn?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:19 schreef luciferist het volgende:
trouwens, ik krijg volgende week alle afleveringen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef AndyLau het volgende:
Voor alle Simpsons liefhebbers!
Dit is echt vet!!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UCxmuuc4JIk&search=simpsons
Dit is echt vet!!![]()
Op Kazaa vind je een aflevering van Inside Actors. Daar in zitten alle acteurs van de Simpsons in. Echt hilarischquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef AndyLau het volgende:
Dit is echt vet!!![]()
Dit is echt vet!!![]()
-edit: ook daar zitten copyrights op-quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:48 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Op Kazaa vind je een aflevering van Inside Actors. Daar in zitten alle acteurs van de Simpsons in. Echt hilarisch
sorry Mikequote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
-edit: ook daar zitten copyrights op-
idd ook geweldig![]()
http://video.google.com/videosearch?q=simpsons+realquote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
De nieuwe aflevering
Introfilmpje was met echte mensenEn de hele aflevering
Marge: Where's Bart?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef BdR het volgende:
[..]
"Bart Has Two Mommies" was ook erg gave aflevering, Homer met dat verdoofpijltjeen dan ook nog de stungun
Zat Conan ook niet in t productieteam ofzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef AndyLau het volgende:
Dit is echt vet!!![]()
Jeps, hij is schrijver en producent geweest bij de Simpsonsquote:Op maandag 10 april 2006 19:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zat Conan ook niet in t productieteam ofzo?
Alle kinderen worden ingesproken door vrouwenquote:Op maandag 10 april 2006 19:09 schreef PsyCha het volgende:
Leuk die stemmen. Ik wist niet dat die van Bart door een vrouw werd gedaan, tot ik dr ooit op de bbc zag in een kniderprogramma.
Dat is inderdaad vet!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef AndyLau het volgende:
Dit is echt vet!!![]()
Maggie ook?quote:Op maandag 10 april 2006 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alle kinderen worden ingesproken door vrouwen![]()
Erg coolquote:Op maandag 10 april 2006 14:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Nieuwe aflevering was weer leuk. McGuyver![]()
Om die vraag toch te beantwoorden: In de Tracey Ullman periode (de korte afleveringen) werd het zuiggeluid gedaan door de bedenker van de Simpsons, Matt Groening. Tijdens de gewone serie is het een opgenomen geluid die elke keer wordt afgespeeld, deze is 'ingesproken' door Nancy Cartwright, die ook Bart inspreekt.quote:
Wauw, jij bent echt Simpson-fan.quote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Om die vraag toch te beantwoorden: In de Tracey Ullman periode (de korte afleveringen) werd het zuiggeluid gedaan door de bedenker van de Simpsons, Matt Groening. Tijdens de gewone serie is het een opgenomen geluid die elke keer wordt afgespeeld, deze is 'ingesproken' door Nancy Cartwright, die ook Bart inspreekt.
Elizabeth Taylor heeft haar enige woord ingesproken, namelijk "Daddy". Ook James Earl Jones heeft haar stem gedaan, maar dat was voor een Halloween aflevering, dus dat telt niet echt![]()
Haha nee dat wist ik toevalligquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wauw, jij bent echt Simpson-fan.
Of heb je gegoogled?
Dat stukje met die telefoon op de muur getekend was ook goedquote:Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Kiss Kiss, Bang Bangalore was weer leuk
Zeker omdat ik ook groot fan ben van RDA en Stargate SG-1.
Ik lag echt helemaal dubbel van Moe die zichzelf neerschoot, te grappig gewoon
Wat bedoel je met alle kinderen ?quote:Op maandag 10 april 2006 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alle kinderen worden ingesproken door vrouwen![]()
Ze zegt toch ook eens "moe".quote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Om die vraag toch te beantwoorden: In de Tracey Ullman periode (de korte afleveringen) werd het zuiggeluid gedaan door de bedenker van de Simpsons, Matt Groening. Tijdens de gewone serie is het een opgenomen geluid die elke keer wordt afgespeeld, deze is 'ingesproken' door Nancy Cartwright, die ook Bart inspreekt.
Elizabeth Taylor heeft haar enige woord ingesproken, namelijk "Daddy". Ook James Earl Jones heeft haar stem gedaan, maar dat was voor een Halloween aflevering, dus dat telt niet echt![]()
Milhouse wordt door Pamela Hayden ingesproken en Nelson door dezelfde als Bart, namelijk Nancy Cartwright.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:43 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Wat bedoel je met alle kinderen ?
Millhouse bv ookOF Nelson
![]()
was dat aflevering 17 of 18 uit serie 17?quote:Op maandag 17 april 2006 11:35 schreef Dos37 het volgende:
De nieuwste uit Amerika was ook weer geweldig zeg.
Homer als Marlon Brando in Apocalypse Now
Aflvering 17. Afgelopen weekend was er geen nieuwe aflevering, E18S17 wordt volgende week uitgezonden.quote:Op maandag 17 april 2006 16:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
was dat aflevering 17 of 18 uit serie 17?
yes die gaat ik dan ff halen vanmiddagquote:Op woensdag 26 april 2006 13:07 schreef Build.1984 het volgende:
Seizoen 7 is sinds vandaag te koop bij de FRS...baal alleen dat ik mijn pinpas kwijt ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wikipedia:quote:Op maandag 1 mei 2006 15:38 schreef Brammie1 het volgende:
nieuwe aflevering was idd erg leuk
Een aantal verwijzingen die ik zag:
- de Xbox360 schietreklame
- de muziek van A Clockwork Orange
- de musical van de Lion King
waren er nog meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://en.wikipedia.org/wiki/Girls_Just_Want_To_Have_Sums (deze pagina bevat ook spoilers)
Thx, bijna vergeten te kijken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:40 schreef crossover het volgende:
Bijna weer twee afleveringen! Van 18.50 tot 19.45 op Veronica
Daarna gooide Homer vuinisbakken naar Mario ala Donkey Kong.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:17 schreef Frenkel het volgende:
Huh ik zag toch echt Super Mario bij Homer..
Toen de Italiaanse tour langskwam voor Homers dansje
Prachtig.quote:
schattigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Seizoen 8 zal op 15 augustus in de VS uitkomen. De DVD bevat alle 25 afleveringen van seizoen acht, plus audio commentaar bij elke aflevering. De extra's zijn:Deleted Scenes The Simpsons House Featurette with James L. Brooks Animation Showcase: Treehouse of Horror VII - Act III Illustrated Commentary: Treehouse of Horror - Act III Illustrated Commentary: Lisa's Date With Density Illustrated Commentary: Homer vs. The Eighteenth Amendment Animation Showcase: In Marge We Trust - Act III Animation Showcase: The Secret War of Lisa Simpson - Act I Illustrated Commentary: Secret War of Lisa Simpson Deleted Scenes Gallery with optional commentary by Al Jean, Mike Reiss, Josh Weinstein & Steven Dean Moore Promotional Spots Featuring Matt Groening Sketch Gallery Special Language Feature: 4 Extra Languages on Homer's Enemy
De box zal weer in twee uitvoering beschikbaar zijn, tot nu toe heb ik alleen een plaatje van het hoofd gevonden:
[afbeelding]
Bron: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=5640
Zo heel onduidelijk is het niet. De release data van de vorige seizoenen waren:quote:Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef homerjay het volgende:
Kan niet wachten op die DVD releases.
Heb seizoen 8 (en 9) maar al binnengehaald en gun mezelf iedere dag een aflevering. Kan ik na de zomer de DVD nog wel kopen.
Op die releasedata is echt geen pijl te trekken. Soms 4 maanden, soms 12 en nu dus weer bijna 9. Erg jammer, want zo ben je nog minimaal 11 jaar bezig om je verzameling rond te krijgen (1,6 seizoen per jaar op DVD gereleased en 1 per jaar nieuw erbij).
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:16 schreef crossover het volgende:
En ja hoor het is weer vrijdag
Vanavond een aflevering van 18:50 tot 19:15 en direct daarna van 19:15 tot 19:45 op Veronica!
Waar ging de tweede helft over?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:44 schreef crossover het volgende:
Ik heb de eerste helft van de eerste aflevering gemistnet degene die ik nog niet had gezien
Weet iemand welke aflevering dit was?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Seven-Beer_Snitchquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:44 schreef crossover het volgende:
Ik heb de eerste helft van de eerste aflevering gemistnet degene die ik nog niet had gezien
Weet iemand welke aflevering dit was?
quote:All Units Mustered For Simpsons Movie
June 14th, 2006
In the months before 20th Century Fox launches its big-screen version of "The Simpsons" next year, parent company News Corp. plans to muster every part of its entertainment empire to promote the film, president and chief operating officer Peter Chernin said Tuesday.
In so doing, News Corp. will maximize the marketing muscle of its various divisions while allowing them to benefit from the halo effect of the popular cartoon franchise, Chernin explained.
Chernin said News Corp. held a three-hour meeting last week with about 40 executives from across the company to discuss broader strategies related to the film's release. By looking for synergies within the company, Chernin told investors that News Corp. could win several hundred million dollars in incremental revenue from the "Simpsons" film during the next couple of years.
Fox unveiled the July 27, 2007, release date of "The Simpsons Movie" on March 31 via an animated 28-second teaser debuted before screenings of Fox's "Ice Age: The Meltdown."
It was Brooks' idea that a surprise teaser would be a better way of announcing the film than using a conventional news announcement.
Dit is echt vet!!![]()
die had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef AndyLau het volgende:
Dit is echt vet!!![]()
Treehouse of Horror XIII (S14E01)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:02 schreef VinnieJones het volgende:
welke deel was dat met al die Homer clones vandaag.. die wil ik nog s zien![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef CaptainCab het volgende:
Seizoen 18, nog een dik maandje: http://www.youtube.com/watch?v=My1yszk0UV8
http://www.ifmagazine.com/new.asp?article=3174quote:As the Television Critics Summer press tour winds down, Fox was the last network to present their schedule and Entertainment President Peter Liguori today revealed that THE SIMPSONS will likely be on the network, long after the current two year pick-up it was recently given.
1 |
Ik heb de plaatjes naar beneden verplaats in de OP als je het niet erg vind. Dus eerst uitleg over The Simpsons, dan links naar voorgaande topics, dan de plaatjes en tot slot een link naar de OP.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef crossover het volgende:
Ik heb dit toegevoegd:
Is allemaal goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb de plaatjes naar beneden verplaats in de OP als je het niet erg vind. Dus eerst uitleg over The Simpsons, dan links naar voorgaande topics, dan de plaatjes en tot slot een link naar de OP.
Zet dan gewoon een TVP neer...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:36 schreef donald_dick het volgende:
?
Vrijdags op Veronica. Het nieuwe seizoen begint in Amerika op 10 september.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:56 schreef crossover het volgende:
Wordt het nog ooit uitgezonden, in Amerika of hier..? Begin het weer te missen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:35 schreef DaMayan het volgende:
Nog niet 10 sept pas..
Gister waren er wel al veel teasers voor de nieuwe seizoenen van oa. Simpsons en Family Guy op de Amerikaanse TV. De eerste aflevering, of misschien alleen de teaser bij The Simpsons weet je het nooit, gaat weer over die Italiaanse Maffia waar Homer weer eens lid van wordt of iig mee te maken krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering met Metallica is waarschijnlijk die van 17 september, de tweede aflevering van het seizoen.
edit: Volgens www.simpsonschannel.com komt Metallica toch in de eerste aflevering van het seizoen, dus in de aflevering met Fat Tony. Ik heb dus niks gezeged![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door MrBadGuy op 13-08-2006 00:07:33 ]
Zo beter?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:28 schreef Brammie1 het volgende:
tweede plaatje doet 't niet, imageshack vindt FOK niet meer aardig
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Promo card van de tweede aflevering met The White Stripes:
[afbeelding]
Volgend jaar hopelijk hun eerste Oscarquote:The Simpsons Wins Another Emmy
August 20th, 2006 » Comments (6)
The Simpsons have come home with another Emmy award for best animated show, specifically for the episode 'The Seemingly Never Ending Story.' The episode beat out all competition including South Park's controversial 'Trapped In The Closet' and Family Guy's 'PTV'. Simpsons executive producer Al Jean joked about receiving the award in his acceptance speech saying "This is what happens when you don't mock Scientology."
This year's Emmy win gives executive producer James L. Brooks his nineteenth Emmy, breaking the record for the most Emmy's won by a person. Nine of these have been received for his work on The Simpsons. Congratulations to James L. Brooks and the entire Simpsons team for their win.
Ik heb er weer helemaal zin aan, als ze het niveau van vorig seizoen vast kunnen houden dan mogen ze van mij nog vele jaren doorgaanquote:
The Simpsons is een van de weinige series die (zelfs na 17 seizoenen) niet in kwaliteit achteruit gaatquote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb er weer helemaal zin aan, als ze het niveau van vorig seizoen vast kunnen houden dan mogen ze van mij nog vele jaren doorgaan![]()
Seizoen 11 en 12 waren wel wat minder, maar niet zo slecht als sommige mensen beweren. In ieder geval zijn ze de laatste seizoenen weer helemaal goed bezig en seizoen 17 bevatte gewoon aardig wat geweldige afleveringenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:50 schreef crossover het volgende:
[..]
The Simpsons is een van de weinige series die (zelfs na 17 seizoenen) niet in kwaliteit achteruit gaat
Of zijn er nog die ik niet ken?>
The Simpsons hebben een paar keer in een reclamefilmpje van BK gespeeld, net als in filmpjes van Butterfingers en ze hebben bij de BK ook Simpsons speeltjes in hun "Happy Meals".quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:56 schreef crossover het volgende:
Het begint alweer te kriebelen
Maar wordt the simpsons gesponsord door burger king
Nog nergens. Je kan ze downloaden binnekort (over 2 dagen ofzo) of wachten tot ze hier worden uitgezonden. Waar en wanneer dat gebeurt weet ik niet, waarschijnlijk Veronica.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:47 schreef twisteddlogic het volgende:
Waar zijn de nieuwe afleveringen te zien?
Gaan ze de sopranos nadoenquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Een paar promotie afbeeldingen voor de nieuwe aflevering van zondag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze aflevering had veronica al vaker laten zien.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:52 schreef crossover het volgende:
Kut ik zie het nu pas, The Simpsons nu op veronica!
The Simpsons(Sopranos)quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Metallica vond ik echt slecht in deze aflevering. Ze voegden 0,0 toe aan de aflevering en je zag duidelijk dat ze er in zijn gezet om kijkers te trekken. Als je gastacteurs hebt moet je ze ook goed gebruiken en dat was hier absoluut niet het geval. Ik had eerlijk gezegd meer van de aflevering verwacht, maar aankomende zondag krijgen ze weer een kansquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:32 schreef metallicattim het volgende:
yeah eindelijk MetallicA in The Simpsons!!
"I Used to sleep with Lars' mom"
Er zitten wel eens goeden tussen, maar de laatste twee sloegen echt nergens op, je kon duidelijk zien dat ze er in zijn geschreven alleen maar om ze er in te krijgen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Die gastoptredens zijn echt maar goedkoop en vaak volkomen nutteloos. Dat mogen ze wel compleet weglaten eigenlijk.
Ja! Ik vind ze ook beetje matig. Einde van het afgelopen seizoen begon het me ook tegen te vallen. En de aflevering van vorige week vond ik echt helemaal niks. Die heb ik halverwege afgezet. Deze week vond ik wel okay, maar niet echt hilarisch.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:23 schreef __Saviour__ het volgende:
damn, matig begin zeg dit seizoen. Die 2e aflevering heb ik niet eens afgekeken. Dat jazzgezeik boeit me echt niks
Mee eens, hopelijk worden de komende afleveringen een stuk beter.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja! Ik vind ze ook beetje matig. Einde van het afgelopen seizoen begon het me ook tegen te vallen. En de aflevering van vorige week vond ik echt helemaal niks. Die heb ik halverwege afgezet. Deze week vond ik wel okay, maar niet echt hilarisch.
ik vroeg me af wanneer de box in Nederland uitkwam, de releasedate van Engeland heb ik al gelezen in het forum ergens...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:51 schreef Brammie1 het volgende:
2 oktober in engeland
Nee meen je dat nouquote:Op woensdag 20 september 2006 11:44 schreef Frenkel het volgende:
Ik vond The White stripes wel cool, was gewoon een gedeelte uit de clip van The Hardest Button To Button.
Zie hier de clip:
http://www.youtube.com/watch?v=7qRJ-UTBScI
En het was scheepsrechtquote:Op zondag 24 september 2006 13:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Vanavond weer een kans, laten we hopen dat drie maal echt scheepsrecht is![]()
geweldigquote:Op maandag 25 september 2006 21:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Aflevering was wel weer lachen ja
Heb vorige week echt in een deuk gelegen om dat drummen de hele tijd
http://www.youtube.com/watch?v=ZwJ_dFPX1WY&mode=related&search=
http://www.simpsonschannel.com/cgi-bin/newspro/addons/iSay.cgi?Page=Comments&ID=EEVAVElAVEFzDtVlUMquote:Twentieth Century Fox and a bunch of retail giants have confirmed to TVShowsOnDVD that The Simpsons: The Complete Ninth Season will be released in North America on December 19, just in time for a last minute Christmas gift. The set is expected to be released in other regions in early 2007. Either Bart or Lisa will be featured on the cover and is once again likely to be released with an alternate box. Both box arts should hopefully be revealed soon. Rest assured we'll bring all the information to you as soon as it's announced.
Mee eens. Was echt weer een leuke aflevering, heb zeker weer moeten lachen om Homer met zn hamer en die koppigheid met die achtbaan.quote:Op maandag 25 september 2006 20:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En het was scheepsrecht![]()
Zeker een goede aflevering![]()
Kut ik ook.. maar ik heb de meeste dan ook al gezienquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:27 schreef Wutangtony het volgende:
ga weg met dit topic, want zo wordt ik er de hele tijd aan herinnerd dat ik het gemist heb! verdomme
de fokweblog heeft een leuke link naar een pagina met alle eps in flashformaat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:27 schreef Wutangtony het volgende:
ga weg met dit topic, want zo wordt ik er de hele tijd aan herinnerd dat ik het gemist heb! verdomme
die mag je hier niet posten?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de fokweblog heeft een leuke link naar een pagina met alle eps in flashformaat.
Jij bent snel bij zeg, lees jij echt alles in TV?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Mike het volgende:
Links naar hele aflveringen mogen hier idd niet.
maar via een omwegje toch wel. dat krijg je van die verschillende policy's voor verschillende onderdelenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Mike het volgende:
maar een link naar de Fok weblog waar het linkje staat wel?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:39 schreef Mike het volgende:
Het meeste wordt wel bekeken, maar The Simpsons duiken sowieso altijd op in m'n myAT.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent snel bij zeg, lees jij echt alles in TV?
Er is wel een aflevering uitgezonden op FOX, maar dat was een herhaling. Helaas moeten we tot 5 november wachten voor de volgende nieuwe afleveringquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:51 schreef Mike het volgende:
Jahoor, er is wel een aflevering uitgezonden...ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben.
Ja, hetzelfde geldt voor Family Guy...wat een snelle 'winterstop'.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er is wel een aflevering uitgezonden op FOX, maar dat was een herhaling. Helaas moeten we tot 5 november wachten voor de volgende nieuwe aflevering![]()
Meer een vervolg van de zomerstop eingelijk. Normaal begint het seizoen pas in november, vele jaren (sinds seizoen 12) was Treehouse of Horror de seizoensoppening, omdat in oktober FOX de honkbal competitie uitzend. Vorig seizoen is besloten dat de Simpsons (en ook Family Guy idd) al in september beginnen, en in oktober een pauze krijgen en weer door gaan in november.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde geldt voor Family Guy...wat een snelle 'winterstop'.
Van die site:quote:
Hoe die maker überhaupt kan denken dat het ook maar een beetje legaal is om afleveringen aan te bieden zonder toestemming van FOXquote:I do think my site was legal, but I'm sure Fox doesn't think so and I dont want to take the risk. So...
Gisteren deden de afbeeldingen het nog goed. Schijnbaar zit er nu een beveiliging op de afbeeldingen. Ik heb ze daarom maar ergens anders geupload:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:04 schreef Brammie1 het volgende:
[afbeelding]
was dit wel de bedoeling?
Is ie leuk? Normaliter vind ik die afleveringen altijd het sufstquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:13 schreef CaptainCab het volgende:
De Halloween Special is op het internet uitgelekt..
Is dat E4 van het nieuwe seizoen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:13 schreef CaptainCab het volgende:
De Halloween Special is op het internet uitgelekt..
Jepquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat E4 van het nieuwe seizoen?
Ze wouden pas een film maken als de serie gestopt was, omdat als de film zou floppen de hele merchendaise in elkaar zou kunnen storten. Daarom hebben ze dus ruim 15 jaar gewacht, maar omdat het einde van de serie nog steeds niet in zicht is en omdat ze al zo'n vijf jaar bezig zijn met het maken van een goed script hebben ze er voor gekozen om nu dan toch de film te makenquote:Op zondag 5 november 2006 22:08 schreef Dos37 het volgende:
Eigenlijk best apart dat er nu pas een Film komt.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Seven-Beer_Snitchquote:Op woensdag 15 november 2006 20:16 schreef Knekwurst het volgende:
Weet iemand heo die aflevering heet als Santa's Little Helper in zo'n vliegtuigje vliegt? Volgens Crossover was het the beer snitch, na die gedownload te hebben kwam ik er bedrogen uit.Iemand anders?
Jaquote:Op woensdag 15 november 2006 20:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's zo van 'I'd rather follow the dog. I think he's up to something"
Komt ie in dat vliegtuigje
En hij staat ook onder die naam op wikipedia?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:00 schreef Knekwurst het volgende:
Nee volgens mij is het die aflevering niet. Jij hebt gewoon de goede aflevering gedownload onder de verkeerde naam.
Idd, vond het een van de leukste in tijdenquote:
En daarna die foto van die katquote:Op maandag 27 november 2006 19:20 schreef hp22 het volgende:
[..]
Idd, vond het een van de leukste in tijden
[afbeelding]
"I'm laughing in the last one but that's only cause the cat fell down the stairs."
Cool dat Ali G nagedaan werdquote:Op maandag 27 november 2006 23:27 schreef DJ_Robbie het volgende:
De aankleed scene van homer is ook geniaal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |