SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door DarcMarc op 07-11-2005 15:23:09 (spoiler) ]
Waarschijnlijk zullen seizoenen 6 t/m 10 in de hoofden verpakt worden:quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:50 schreef Brammie1 het volgende:
even over de DVD's,
Bij Play.com kun je de gewone editie en de Limited Edition allebei voor ¤48 halen. Klopt het nou dat de komende seizoenen ook in van die "hoofdverpakkingen" uitgebracht worden? Of is dit one time only? (als er meer speciale versies komen, haal ik die wel, anders haal ik de gewone versie)
Verder staat seizoen 7 al in de pre-orderlijst, release op 30 januari 2006
Mooi zo. Ik ga weer even kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:33 schreef crossover het volgende:
over een half uur weer een aflevering!
18:00 - 18:30 Die Simpsons PRO 7
18:30 - 19:00 Die Simpsons PRO 7
18:45 - 19:15 The Simpsons VT4
19:05 - 19:30 The Simpsons Veronica
19:15 - 19:45 The Simpsons VT4
wel maar een aflevering op veronicaof dutse nagesynchroniseerde crap kijken
Deze?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe heet de aflevering waarin er allemaal personen in de wolken verschijnen voor Lisa (die oude saxofoonspeler, mufasa, dart vader en een cnn-gozer geloof ik) ?
Volgensmij van plasticquote:Op zondag 13 november 2005 12:18 schreef Brammie1 het volgende:
ik mag toch aannemen dat die "hoofdboxen" van metaal (aluminium) zijn?
Toch best een mooi ding. Al had ik liever de stijl van de anderen gezien.quote:Op maandag 5 december 2005 18:37 schreef Brammie1 het volgende:
Zaterdag heb ik toch maar de special edition van seizoen 6 gehaald:
Van voren:
[afbeelding]
Opengeklapt:
[afbeelding]
Dat weer opengeklapt:
[afbeelding]
De schijfjes:
[afbeelding]
Nee, was een herhaling gisteren (The girl who slept to litlle). Volgende week en de week daarna komen er wel weer nieuwe afleveringenquote:Op maandag 5 december 2005 19:08 schreef Brammie1 het volgende:
er is ook een gewone versie!
was er trouwens gister geen nieuwe aflevering in de USA?
Tja, dan is het moeilijk om te verliezenquote:The Father, The Son, & Holy Guest Star
written by MATT WARBURTON
The Girl Who Slept Too Little
written by JOHN FRINK
Mommie Beerest
written by MICHAEL PRICE
See Homer Run
written by STEPHANIE GILLIS
Thank God It's Doomsday
written by DON PAYNE
There's Something About Marrying
written by J. STEWART BURNS
alleen als je in de USA woontquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:39 schreef Build.1984 het volgende:
is het ook nog mogelijk om een alternative versie van seizoen 6 te krijgen ipv het hoofd van homer? het gaat me dan alleen om het box..niet de dvd's.
Klikquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:39 schreef Build.1984 het volgende:
is het ook nog mogelijk om een alternative versie van seizoen 6 te krijgen ipv het hoofd van homer? het gaat me dan alleen om het box..niet de dvd's.
Homer's Enemy (seizoen 8)quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:32 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zoek de aflevering waarin moe een of ander lijstje heeft. iets als 'mensen die geen kerstkaart krijgen'. barney bekijkt het lijstje en zegt 'he maar dat is <?>'s lijstje!
en dan voegt moe barney toe aan het lijstje.
welke o welke zoek ik?
whehe die Frank Grimes is toen overleden. zat ik laatst een Treehouse of Horror te kijken (die met dat iedereen geweren heeft in Springfield) en schopte Homer dat graf van em omquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:32 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Homer's Enemy (seizoen 8)
Oftewel de aflevering met Homer's nieuwe collega Frank Grimes
Moe heeft een 'Enemies List', maar Barney merkt op dat hij gewoon zijn naam op Nixon's enemies list heeft geschreven
Bedankt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:32 schreef CaptainCab het volgende:
Homer's Enemy (seizoen 8)
Oftewel de aflevering met Homer's nieuwe collega Frank Grimes
Moe heeft een 'Enemies List', maar Barney merkt op dat hij gewoon zijn naam op Nixon's enemies list heeft geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |