In Engeland en Amerika. Ik heb hem bijvoorbeeld al een tijdjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:17 schreef AstroStart het volgende:
Ik wacht er nog steeds op dat seizoen 6 gaat dalen in prijs....
Maar is seizoen 7 al uit ja?
Aankomende zondag en de week daarna en de week daarna komen iig nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
wanneer komt de volgende nieuwe (van s17)?
Ik ben benieuwd, over een kwartiertje ga ik hem kijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe aflevering was wel weer grappig.
Grappig gedaanquote:Op maandag 13 maart 2006 10:44 schreef wolferl het volgende:
best leuk filmpje, wilde hem zelf ook plaatsen, maar hij stond er al.
Edit: Leuk filmpje The Simpsons
Ik heb hem in WMP Formaat.
Inderdaadquote:
In de ondertiteling gaat veel van de humor verloren, dus zonder ondertiteling vind ik niet erg.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:06 schreef Asmodean het volgende:
allemaal? ook ondertiteld? want dat vind ik bij de simpsons vaak nog wel fijn...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:29 schreef Asmodean het volgende:
over 10 minuten komen weer 2 afleveringen op tv
nog niks over te vinden, zal dus nog wel wat maandjes duren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:06 schreef Brammie1 het volgende:
is al bekend wanneer de DVD's van seizoen 8 uitkomen?
Gisteren dus op TV geweest, vandaag te bekijkenquote:Op maandag 7 november 2005 18:13 schreef Frenkel het volgende:
Ja deze Treehouse of horror was echt cool ja!
Voor fans van 'the office': Ricky Gervais (David Brent) heeft een aflevering meegeschreven van the Simpsons 'Homer Simpson, This Is Your Wife'
Op de site van Ricky Gervais staan enkele storyboards:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe voelt dat nou, ergens de laatste van de heule wereld in zijn?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:19 schreef luciferist het volgende:
trouwens, ik krijg volgende week alle afleveringen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef AndyLau het volgende:
Voor alle Simpsons liefhebbers!
Dit is echt vet!!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UCxmuuc4JIk&search=simpsons
Dit is echt vet!!![]()
Op Kazaa vind je een aflevering van Inside Actors. Daar in zitten alle acteurs van de Simpsons in. Echt hilarischquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef AndyLau het volgende:
Dit is echt vet!!![]()
Dit is echt vet!!![]()
-edit: ook daar zitten copyrights op-quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:48 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Op Kazaa vind je een aflevering van Inside Actors. Daar in zitten alle acteurs van de Simpsons in. Echt hilarisch
sorry Mikequote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
-edit: ook daar zitten copyrights op-
idd ook geweldig![]()
http://video.google.com/videosearch?q=simpsons+realquote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
De nieuwe aflevering
Introfilmpje was met echte mensenEn de hele aflevering
Marge: Where's Bart?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef BdR het volgende:
[..]
"Bart Has Two Mommies" was ook erg gave aflevering, Homer met dat verdoofpijltjeen dan ook nog de stungun
Zat Conan ook niet in t productieteam ofzo?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef AndyLau het volgende:
Dit is echt vet!!![]()
Jeps, hij is schrijver en producent geweest bij de Simpsonsquote:Op maandag 10 april 2006 19:03 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zat Conan ook niet in t productieteam ofzo?
Alle kinderen worden ingesproken door vrouwenquote:Op maandag 10 april 2006 19:09 schreef PsyCha het volgende:
Leuk die stemmen. Ik wist niet dat die van Bart door een vrouw werd gedaan, tot ik dr ooit op de bbc zag in een kniderprogramma.
Dat is inderdaad vet!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef AndyLau het volgende:
Dit is echt vet!!![]()
Maggie ook?quote:Op maandag 10 april 2006 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alle kinderen worden ingesproken door vrouwen![]()
Erg coolquote:Op maandag 10 april 2006 14:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Nieuwe aflevering was weer leuk. McGuyver![]()
Om die vraag toch te beantwoorden: In de Tracey Ullman periode (de korte afleveringen) werd het zuiggeluid gedaan door de bedenker van de Simpsons, Matt Groening. Tijdens de gewone serie is het een opgenomen geluid die elke keer wordt afgespeeld, deze is 'ingesproken' door Nancy Cartwright, die ook Bart inspreekt.quote:
Wauw, jij bent echt Simpson-fan.quote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Om die vraag toch te beantwoorden: In de Tracey Ullman periode (de korte afleveringen) werd het zuiggeluid gedaan door de bedenker van de Simpsons, Matt Groening. Tijdens de gewone serie is het een opgenomen geluid die elke keer wordt afgespeeld, deze is 'ingesproken' door Nancy Cartwright, die ook Bart inspreekt.
Elizabeth Taylor heeft haar enige woord ingesproken, namelijk "Daddy". Ook James Earl Jones heeft haar stem gedaan, maar dat was voor een Halloween aflevering, dus dat telt niet echt![]()
Haha nee dat wist ik toevalligquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wauw, jij bent echt Simpson-fan.
Of heb je gegoogled?
Dat stukje met die telefoon op de muur getekend was ook goedquote:Op maandag 10 april 2006 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Kiss Kiss, Bang Bangalore was weer leuk
Zeker omdat ik ook groot fan ben van RDA en Stargate SG-1.
Ik lag echt helemaal dubbel van Moe die zichzelf neerschoot, te grappig gewoon
Wat bedoel je met alle kinderen ?quote:Op maandag 10 april 2006 19:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alle kinderen worden ingesproken door vrouwen![]()
Ze zegt toch ook eens "moe".quote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Om die vraag toch te beantwoorden: In de Tracey Ullman periode (de korte afleveringen) werd het zuiggeluid gedaan door de bedenker van de Simpsons, Matt Groening. Tijdens de gewone serie is het een opgenomen geluid die elke keer wordt afgespeeld, deze is 'ingesproken' door Nancy Cartwright, die ook Bart inspreekt.
Elizabeth Taylor heeft haar enige woord ingesproken, namelijk "Daddy". Ook James Earl Jones heeft haar stem gedaan, maar dat was voor een Halloween aflevering, dus dat telt niet echt![]()
Milhouse wordt door Pamela Hayden ingesproken en Nelson door dezelfde als Bart, namelijk Nancy Cartwright.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:43 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Wat bedoel je met alle kinderen ?
Millhouse bv ookOF Nelson
![]()
was dat aflevering 17 of 18 uit serie 17?quote:Op maandag 17 april 2006 11:35 schreef Dos37 het volgende:
De nieuwste uit Amerika was ook weer geweldig zeg.
Homer als Marlon Brando in Apocalypse Now
Aflvering 17. Afgelopen weekend was er geen nieuwe aflevering, E18S17 wordt volgende week uitgezonden.quote:Op maandag 17 april 2006 16:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
was dat aflevering 17 of 18 uit serie 17?
yes die gaat ik dan ff halen vanmiddagquote:Op woensdag 26 april 2006 13:07 schreef Build.1984 het volgende:
Seizoen 7 is sinds vandaag te koop bij de FRS...baal alleen dat ik mijn pinpas kwijt ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |