Charlie is door Roda verhuurd aan FC Zwollequote:Op donderdag 20 april 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Charlie is verhuurd aan Roda idd.
Het was in ieder geval de reden waarom hij rustiger aan ging doen bij Roda en dat is niet slecht voor de club geweest, maar dat is een ongepaste opmerking op dit moment.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:57 schreef planethugo het volgende:
triest voor nol, hij was nog bereid om een nier af te staan
quote:Jamaïque Vandamme naar Roda
Roda JC en SV Roeselare hebben een principeakkoord bereikt over de transfer van Jamaïque Vandamme naar Roda JC. De 20-jarige Belgische spits zal vanaf komend seizoen 4 jaar lang het shirt van Roda JC dragen.
Jamaïque Vandamme speelde dit seizoen tot dusver 27 duels voor SV Roeselare en scoorde daarin vier keer. Hij is 1.83m lang en weegt 77kg.
Bron : Rodajc.nl
quote:Marcel Meeuwis transvrij naar Roda JC
Marcel Meeuwis komt transfervrij naar Roda JC. Doordat zijn huidige club VVV Venlo in de play-offs werd uitgeschakeld vervalt de optie in zijn contract, en is hij na dit seizoen einde contract.
Bron: Rodajcfans.nl
Ik heb die update direct na affluiten online gezet op rodajcfansquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:24 schreef planethugo het volgende:
was ook het eerste wat ik gisteravond dacht ja
opzich gun ik vvv die promotie wel maar nu even niet
Ik heb op zich niets tegen VvV, maar gezien het gedrag van hun oud-voorzitter Sprengers in de zaak van de stadionverboden hoopte ik op een nederlaag.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:24 schreef planethugo het volgende:
was ook het eerste wat ik gisteravond dacht ja
opzich gun ik vvv die promotie wel maar nu even niet
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Anastasiou is bijna rond met Roda, zijn jullie er een beetje blij mee?
Jep bier en apfelkorn staan koud, en gehaktballen staan klaarquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog meer mensen hier die morgen de lange rit naar Heerenveen gaan maken??
Die komt natuurlijk als mentor voor de nieuwe jonge jongens die we krijgenquote:Op woensdag 26 april 2006 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Anastasiou is bijna rond met Roda, zijn jullie er een beetje blij mee?
Het is qua spelinzicht met afstand de beste voetballer die Roda de laatste jaren gehad heeft en voor de rest zeker niet minder dan onze huidige spitsen. Goed hij is langzaam, maar dat is juist de reden dat hij voor Roda haalbaar is. Indien hij ook nog snelheid had gehad dan had hij niet voor Roda maar voor een absolute topclub gespeeld.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:21 schreef planethugo het volgende:
voor mij mag ie wegblijven, kan nuttige speler zijn maar zijn slome stijl heb ik genoeg gezien in het pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |