God praise the lordquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind dat Nederlandse vrouwen zich zouden moeten beraden op hun slechte reputatie. Veelal worden ze door met name buitenlandse mensen "hoeren" genoemd, omdat ze zo makkelijk bij iemand met iemand naar bed gaan.
Zo hoorde ik laatst een "medelander" zeggen dat Nederlandse meisijes toch hoeren zijn, want.. en ik citeer: "Nederlandse meisjes zijn gewoon hoeren, want je koopt een drankje dit, dat en ze laten zich al neuken..." Goed ik zie om me heen dat het ook zo is. De meiden en vrouwen laten zich veel te makkelijk verleiden en verliezen zo alle waardigheid en zelfrespect!! Ik stel voor dat de dames zich wat terughoudender opstellen en dat op school geleerd wordt je waardigheid niet zomaar voor 1 drankje weg te geven.
Ga niet naar bed met de eerste de beste, maar maak een serieuze overweging! Het is niet alleen jouw reputatie die op het spel staat (wie wil er nou ( hoer ,snol, of slet genoemd worden)... maar het is de reputatie van de Nederlandse vrouw in het algemeen. Wat dat betreft zou ik zelfs voor wettelijke bepalingen hieromtrent zijn!. Wat is jullie mening over het hoerderige gedrag, gerelateerd aan de reputatie en uitstraling?? en wat moet er volgens jullie aan gedaan worden??
Scherp!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is jou nog steeds niet gelukt, dus ZO makkelijk zijn ze nou ook weer niet, he?
Ik ben ervoor om 'medelanders' die een Nederlands meisje hoer noemen omdat ze zelf mag beslissen met wie ze naar bed gaat (zeg nu zelf, welke meid met een beetje gezond verstand wil er nu naar bed met een turk of marokkaan?!) daarvoor keihard te straffen, bijvoorbeeld met straffen vanaf een jaar gevangenis en dan oplopend tot 10 jaar gevangenis gevolgd door het afnemen van de Nederlandse nationaliteit en uitzetting.quote:[b]Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 Wat is jullie mening over het hoerderige gedrag, gerelateerd aan de reputatie en uitstraling?? en wat moet er volgens jullie aan gedaan worden??
Voor hoeveel drankjes dan wel?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik stel voor dat de dames zich wat terughoudender opstellen en dat op school geleerd wordt je waardigheid niet zomaar voor 1 drankje weg te geven.
Ik stel voor dat allochtonen eens gaan beseffen dat dit ons land is en dat niet zij, maar wij hier de regels maken. Aanpassen of oprotten moet het devies worden, voor een beter en minder crimineel land. Ook beter voor de wat meer 'beinvloedbare' meiden van vmbo-niveau die denken dat zo'n gozertje meer in zijn hoofd heeft dan neuken en dan dumpen.quote:Ik stel voor dat de dames zich wat terughoudender opstellen en dat op school geleerd wordt je waardigheid niet zomaar voor 1 drankje weg te geven.
Helemaal niets. Misschien wettelijk regelen dat jij er geen mening over mag hebben, maar verder helemaal niets.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat moet er volgens jullie aan gedaan worden??
Bij mannen hoort het, daar zit het bij in het bloed en in de genen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:27 schreef Sylvana het volgende:
en mannen die mogen wel lekker doen wat ze willen?
BHFH-topic
Aaaah! BHFH is duidelijk geen PvdA stemmer!? Lemme guess... Michiel Smit? Voorkeurstem Verdonk VVD?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het gaat niet alleen om de individuele vrouw, maar om de waardigheid van ons land. Volgens buitenstaanders zijn onze vrouwen minderwaardige snollen, die je na een paar keer gebruiken kan dumpen, of kan misbruiken. Een waardige vrouw bewaart haar maagdelijkheid, of is zeer kieskeurig met haar partners, waarbij helemaal moet worden opgepast als potentiele partners uit een andere cultuur komen.
Bij vrouwen hoort het ook, wij worden er niet blijer van steeds op te moeten letten of we wel zedig genoeg zijn, of genoeg waardigheid vertonen, of niet te makkelijk zijn, of er niet te goedkoop uitzien, girls just wanna have fun and men just gotta deal with it.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:34 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Bij mannen hoort het, daar zit het bij in het bloed en in de genen.![]()
En toen je dat zei heeft je loverboy je bewerkt met een kleerhanger?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:10 schreef freecell het volgende:
Heb laatst nog gezegd dat ik niet een een openbare gelegenheid breezer ga drinken, omdat ik niet de indruk wil wekken voor één nachtje beschikbaar ga zijn.
Als ik als buitenlander jouw teksten lees dan doet dat de waardigheid van Nederland meer kwaad dan als werkelijk alle Nederlandse vrouwen met alle mannen die zin hebben naar bed gaan (behalve jou dan, want kennelijk is er niet genoeg alcohol op de wereld om een vrouw zo ver te krijgen).quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het gaat niet alleen om de individuele vrouw, maar om de waardigheid van ons land.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En toen je dat zei heeft je loverboy je bewerkt met een kleerhanger?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:31 schreef HenryHill het volgende:
En TS' suggestie is onder het motto Als ik ze niet kan krijgen, dan mogen jullie ze ook niet krijgen?![]()
Briljant topic weer, btw.
Dat lijkt mij onmogelijk...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
laten we even serieus EN ontopic verder discussieren!
Welnee.quote:
lees BrEeZaHquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind dat Nederlandse vrouwen zich zouden moeten beraden op hun slechte reputatie. Veelal worden ze door met name buitenlandse mensen "hoeren" genoemd, omdat ze zo makkelijk bij iemand met iemand naar bed gaan.
Zo hoorde ik laatst een "medelander" zeggen dat Nederlandse meisijes toch hoeren zijn, want.. en ik citeer: "Nederlandse meisjes zijn gewoon hoeren, want je koopt een drankje dit, dat en ze laten zich al neuken..." Goed ik zie om me heen dat het ook zo is. De meiden en vrouwen laten zich veel te makkelijk verleiden en verliezen zo alle waardigheid en zelfrespect!! Ik stel voor dat de dames zich wat terughoudender opstellen en dat op school geleerd wordt je waardigheid niet zomaar voor 1 drankje weg te geven.
Ga niet naar bed met de eerste de beste, maar maak een serieuze overweging! Het is niet alleen jouw reputatie die op het spel staat (wie wil er nou ( hoer ,snol, of slet genoemd worden)... maar het is de reputatie van de Nederlandse vrouw in het algemeen. Wat dat betreft zou ik zelfs voor wettelijke bepalingen hieromtrent zijn!. Wat is jullie mening over het hoerderige gedrag, gerelateerd aan de reputatie en uitstraling?? en wat moet er volgens jullie aan gedaan worden??
Ik heb het over het geheel van zijn post. Dat is niet: zijn vrouwen in NL relatief gezien "los", maar: vrouwen in NL zijn hoeren en daarmee gooien we onze eer en waardigheid te grabbel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:11 schreef Insomaniac het volgende:
BHFH chargeert misschien, maar de seksuele moraal in NL is vrij los.
Dit is bijzaak.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zo hoorde ik laatst een "medelander" zeggen dat Nederlandse meisijes toch hoeren zijn, want.. en ik citeer: "Nederlandse meisjes zijn gewoon hoeren, want je koopt een drankje dit, dat en ze laten zich al neuken..."
...en hier zit het pijnpunt.quote:Goed ik zie om me heen dat het ook zo is. De meiden en vrouwen laten zich veel te makkelijk verleiden en verliezen zo alle waardigheid en zelfrespect!! Ik stel voor dat de dames zich wat terughoudender opstellen en dat op school geleerd wordt je waardigheid niet zomaar voor 1 drankje weg te geven.
Wat iemand doet moet hij (zij in dit geval) helemaal zelf weten, ik heb er geen last van en volgens mij jij ook niet (eerder voordeel, lijkt mij). Er moet dus helemaal niets aan worden gedaan. Ik denk trouwens dat het nogal meevalt, ik heb juist het idee dat "de jeugd van tegenwoordig" braver is dan vroeger.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wat is jullie mening over het hoerderige gedrag, gerelateerd aan de reputatie en uitstraling?? en wat moet er volgens jullie aan gedaan worden??
quote:Wat dat betreft zou ik zelfs voor wettelijke bepalingen hieromtrent zijn!.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is jou nog steeds niet gelukt, dus ZO makkelijk zijn ze nou ook weer niet, he?
PWND!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En denk ook ook nog eens dat hij steeds in de buurt van bijlmer verkeert alleen op de hoop dat zo meisje die reputatie waarmaaktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dan loopt ie zeker met een zak lollies rond in de hoop dat iemand graag wat 'wilt doen' voor een chupa chupquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:34 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
En denk ook ook nog eens dat hij steeds in de buurt van bijlmer verkeert alleen op de hoop dat zo meisje die reputatie waarmaakt
Als jij het niet serieus kan nemen, dan blijf je toch mooi weg uit dit topic? Je standpunt is wel duidelijk nu.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb het over het geheel van zijn post. Dat is niet: zijn vrouwen in NL relatief gezien "los", maar: vrouwen in NL zijn hoeren en daarmee gooien we onze eer en waardigheid te grabbel.
Dat kan ik niet serieus nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |