abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:45:27 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35917087
Ik vind dat Nederlandse vrouwen zich zouden moeten beraden op hun slechte reputatie. Veelal worden ze door met name buitenlandse mensen "hoeren" genoemd, omdat ze zo makkelijk bij iemand met iemand naar bed gaan.

Zo hoorde ik laatst een "medelander" zeggen dat Nederlandse meisijes toch hoeren zijn, want.. en ik citeer: "Nederlandse meisjes zijn gewoon hoeren, want je koopt een drankje dit, dat en ze laten zich al neuken..." Goed ik zie om me heen dat het ook zo is. De meiden en vrouwen laten zich veel te makkelijk verleiden en verliezen zo alle waardigheid en zelfrespect!! Ik stel voor dat de dames zich wat terughoudender opstellen en dat op school geleerd wordt je waardigheid niet zomaar voor 1 drankje weg te geven.

Ga niet naar bed met de eerste de beste, maar maak een serieuze overweging! Het is niet alleen jouw reputatie die op het spel staat (wie wil er nou ( hoer ,snol, of slet genoemd worden)... maar het is de reputatie van de Nederlandse vrouw in het algemeen. Wat dat betreft zou ik zelfs voor wettelijke bepalingen hieromtrent zijn!. Wat is jullie mening over het hoerderige gedrag, gerelateerd aan de reputatie en uitstraling?? en wat moet er volgens jullie aan gedaan worden??
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35917527
Waarom verliezen vrouwen hun zelfrespect als ze zich laten neuken voor leuke avond en als een jongen lekker loopt te neuken niet?

gaat nergens over... en sinds wanneer trekken wij ons wat aan van die mede landers... want dat tuig spoort al helemaal niet
I'm not the man you think I am!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:03:33 #3
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_35917543
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind dat Nederlandse vrouwen zich zouden moeten beraden op hun slechte reputatie. Veelal worden ze door met name buitenlandse mensen "hoeren" genoemd, omdat ze zo makkelijk bij iemand met iemand naar bed gaan.

Zo hoorde ik laatst een "medelander" zeggen dat Nederlandse meisijes toch hoeren zijn, want.. en ik citeer: "Nederlandse meisjes zijn gewoon hoeren, want je koopt een drankje dit, dat en ze laten zich al neuken..." Goed ik zie om me heen dat het ook zo is. De meiden en vrouwen laten zich veel te makkelijk verleiden en verliezen zo alle waardigheid en zelfrespect!! Ik stel voor dat de dames zich wat terughoudender opstellen en dat op school geleerd wordt je waardigheid niet zomaar voor 1 drankje weg te geven.

Ga niet naar bed met de eerste de beste, maar maak een serieuze overweging! Het is niet alleen jouw reputatie die op het spel staat (wie wil er nou ( hoer ,snol, of slet genoemd worden)... maar het is de reputatie van de Nederlandse vrouw in het algemeen. Wat dat betreft zou ik zelfs voor wettelijke bepalingen hieromtrent zijn!. Wat is jullie mening over het hoerderige gedrag, gerelateerd aan de reputatie en uitstraling?? en wat moet er volgens jullie aan gedaan worden??
God praise the lord
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:03:44 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_35917549
Het is jou nog steeds niet gelukt, dus ZO makkelijk zijn ze nou ook weer niet, he?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_35917572
Er zijn zat meiden die zich gauw laten naaien ja maar zijn er ook zat die niet zow zijn
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:05:41 #6
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_35917588
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is jou nog steeds niet gelukt, dus ZO makkelijk zijn ze nou ook weer niet, he?
Scherp!!

OT:

Euhm ik denk dat de dames/meisje dat zelf moeten weten door wie ze genaaid worden....
pi_35917659
en er zijn ook zat meiden die het lekker vinden net zoals de meeste mannen
pi_35917700
BHFH kent mij nog niet
Heb laatst nog gezegd dat ik niet een een openbare gelegenheid breezer ga drinken, omdat ik niet de indruk wil wekken voor één nachtje beschikbaar ga zijn.
pi_35917816
quote:
[b]Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 Wat is jullie mening over het hoerderige gedrag, gerelateerd aan de reputatie en uitstraling?? en wat moet er volgens jullie aan gedaan worden??
Ik ben ervoor om 'medelanders' die een Nederlands meisje hoer noemen omdat ze zelf mag beslissen met wie ze naar bed gaat (zeg nu zelf, welke meid met een beetje gezond verstand wil er nu naar bed met een turk of marokkaan?!) daarvoor keihard te straffen, bijvoorbeeld met straffen vanaf een jaar gevangenis en dan oplopend tot 10 jaar gevangenis gevolgd door het afnemen van de Nederlandse nationaliteit en uitzetting.

Hoerig gedrag? Krijgen die meisjes ervoor betaald soms?
Dat veel allochtonen er zeden op nahouden die niet zouden misstaan in het midden-oosten ten tijde van hun profeet mohammed wil niet zeggen dat wij ons daarbij aan moeten passen, sterker nog.

Overigens, wel commentaar hebben op Nederlandse meisjes maar er ondertussen wel mee neuken. Dat maakt ze (in hun eigen bekrompen belevingswereldje) natuurljik wél hoerenlopers. En respect tonen voor een meisje dat geen hoofddoek draagt zou ze ook geen kwaad doen.. En laten we het dan maar even niet hebben over alle jonge - vooral marokkaanse - jongens die zich prostitueren om van dat geld mooi weer te kunnen spelen voor hun vriendjes
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_35917840
En wat zijn de Nederlandse mannen dan wel niet?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:17:48 #11
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_35917863
Wat een onzin, die vrouwen heb je overal!
Je kan ook naar plekken gaan waar dit totaal niet zo is.
Je hebt gewoon een aantal typen vrouwen, en degene die zich lekker willen laten neuken is daar 1 van.
Maar zoals al gezegd is hier, als mannen het doen is er niks aan de hand maar zodra vrouwen het gaan doen is het gelijk niet goed.
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_35917958
quote:
Ik stel voor dat de dames zich wat terughoudender opstellen en dat op school geleerd wordt je waardigheid niet zomaar voor 1 drankje weg te geven.
Voor hoeveel drankjes dan wel?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_35918011
quote:
Ik stel voor dat de dames zich wat terughoudender opstellen en dat op school geleerd wordt je waardigheid niet zomaar voor 1 drankje weg te geven.
Ik stel voor dat allochtonen eens gaan beseffen dat dit ons land is en dat niet zij, maar wij hier de regels maken. Aanpassen of oprotten moet het devies worden, voor een beter en minder crimineel land. Ook beter voor de wat meer 'beinvloedbare' meiden van vmbo-niveau die denken dat zo'n gozertje meer in zijn hoofd heeft dan neuken en dan dumpen.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_35918073
en mannen die mogen wel lekker doen wat ze willen?

BHFH-topic
pi_35918134
quote:
wat moet er volgens jullie aan gedaan worden??
Helemaal niets. Misschien wettelijk regelen dat jij er geen mening over mag hebben, maar verder helemaal niets.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_35918188
Het heeft mij altijd wat meer gekost als een drankje,
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_35918194
zolang er nog steeds geen vrouw is die jou wil neuken moet er niets aan gedaan worden BHFH
pi_35918266
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:27 schreef Sylvana het volgende:
en mannen die mogen wel lekker doen wat ze willen?

BHFH-topic
Bij mannen hoort het, daar zit het bij in het bloed en in de genen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:38:23 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35918352
Het gaat niet alleen om de individuele vrouw, maar om de waardigheid van ons land. Volgens buitenstaanders zijn onze vrouwen minderwaardige snollen, die je na een paar keer gebruiken kan dumpen, of kan misbruiken. Een waardige vrouw bewaart haar maagdelijkheid, of is zeer kieskeurig met haar partners, waarbij helemaal moet worden opgepast als potentiele partners uit een andere cultuur komen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:41:33 #20
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_35918439
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het gaat niet alleen om de individuele vrouw, maar om de waardigheid van ons land. Volgens buitenstaanders zijn onze vrouwen minderwaardige snollen, die je na een paar keer gebruiken kan dumpen, of kan misbruiken. Een waardige vrouw bewaart haar maagdelijkheid, of is zeer kieskeurig met haar partners, waarbij helemaal moet worden opgepast als potentiele partners uit een andere cultuur komen.
Aaaah! BHFH is duidelijk geen PvdA stemmer!? Lemme guess... Michiel Smit? Voorkeurstem Verdonk VVD?
Maar verder wel goed verhaal hoor, BHFH. Wel lachen, ik had eerst niet gezien wie de topicstarter was, had het verhaal bijna uit toen ik dacht... hmmm, BHFH? En jawel!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:41:55 #21
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_35918455
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:34 schreef Apie74 het volgende:

[..]

Bij mannen hoort het, daar zit het bij in het bloed en in de genen.
Bij vrouwen hoort het ook, wij worden er niet blijer van steeds op te moeten letten of we wel zedig genoeg zijn, of genoeg waardigheid vertonen, of niet te makkelijk zijn, of er niet te goedkoop uitzien, girls just wanna have fun and men just gotta deal with it.
power to the people
pi_35918660
bhfh does it again
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:51:52 #23
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_35918712
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:10 schreef freecell het volgende:
Heb laatst nog gezegd dat ik niet een een openbare gelegenheid breezer ga drinken, omdat ik niet de indruk wil wekken voor één nachtje beschikbaar ga zijn.
En toen je dat zei heeft je loverboy je bewerkt met een kleerhanger?
pi_35919281
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het gaat niet alleen om de individuele vrouw, maar om de waardigheid van ons land.
Als ik als buitenlander jouw teksten lees dan doet dat de waardigheid van Nederland meer kwaad dan als werkelijk alle Nederlandse vrouwen met alle mannen die zin hebben naar bed gaan (behalve jou dan, want kennelijk is er niet genoeg alcohol op de wereld om een vrouw zo ver te krijgen).
pi_35919360
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:51 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

En toen je dat zei heeft je loverboy je bewerkt met een kleerhanger?
Nee, hij zette een katapult tegen mijn hoofd
pi_35919780
hahaha, wat ben jij een hypocriete klootzak.

BHFH, de man die alle vrouwen zou neuken als ie de kans kreeg, verbiedt vrouwen dezelfde drang te hebben.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:29:15 #27
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35919934
Ze mogen wel dezelfde drang hebben, maar ze moeten die voor zichzellf houden, of anders er wat meer discreet en voorall verstandig ermee omgaan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:31:17 #28
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_35919996
En TS' suggestie is onder het motto Als ik ze niet kan krijgen, dan mogen jullie ze ook niet krijgen?

Briljant topic weer, btw.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_35920038
En gewoon allemaal weer serieus op ingaan he. .
pi_35920044
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:31 schreef HenryHill het volgende:
En TS' suggestie is onder het motto Als ik ze niet kan krijgen, dan mogen jullie ze ook niet krijgen?

Briljant topic weer, btw.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:36:16 #31
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_35920129
vind het ook belachelijk dat ze pas bij 1 biertje sex willen...
bier kost nu al 2 euro 25....
Bas heeft gesproken...
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:41:14 #32
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_35920270
laten we even serieus en ontopic verder discussieren!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_35920361
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
laten we even serieus EN ontopic verder discussieren!
Dat lijkt mij onmogelijk...
pi_35921244
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij onmogelijk...
Welnee.

BHFH chargeert misschien, maar de seksuele moraal in NL is vrij los. Zelf heb ik er geen problemen mee, als een vrouw graag met een man naar bed wil, zonder eerst 2 maanden te daten, moet ze dat vooral doen.

Volgens mij valt de reputatie van Nederlandse vrouwen best mee, in vergelijking met de mannen zijn we ontzettend braaf. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 20:30:06 #35
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_35921751
quote:

lees BrEeZaH
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_35922203
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:11 schreef Insomaniac het volgende:

BHFH chargeert misschien, maar de seksuele moraal in NL is vrij los.
Ik heb het over het geheel van zijn post. Dat is niet: zijn vrouwen in NL relatief gezien "los", maar: vrouwen in NL zijn hoeren en daarmee gooien we onze eer en waardigheid te grabbel.

Dat kan ik niet serieus nemen...
  vrijdag 10 maart 2006 @ 21:30:47 #37
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_35923696
Nou goed, serieus dan. Eerst maar eens de hoofd- van de bijzaken scheiden.
quote:

Zo hoorde ik laatst een "medelander" zeggen dat Nederlandse meisijes toch hoeren zijn, want.. en ik citeer: "Nederlandse meisjes zijn gewoon hoeren, want je koopt een drankje dit, dat en ze laten zich al neuken..."
Dit is bijzaak.
quote:
Goed ik zie om me heen dat het ook zo is. De meiden en vrouwen laten zich veel te makkelijk verleiden en verliezen zo alle waardigheid en zelfrespect!! Ik stel voor dat de dames zich wat terughoudender opstellen en dat op school geleerd wordt je waardigheid niet zomaar voor 1 drankje weg te geven.
...en hier zit het pijnpunt.

TS zijn gedachten staan een beetje ver van de realiteit af, want hij vergeet dat:
- 'Hoerig' / gewaagd kleden niet hetzelfde is als 'makkelijk te krijgen zijn'
- Vrouwen ook op zoek zijn naar een leuke vent. Dat die kerel jouw goedkeuring niet kan weldragen en jij (denk ik) vervolgens redeneert dat zij zich - constant? -te grabbel gooit voor 'mindere' mannen*, dat zit alleen in jouw hoofd.

En wat je misschien ook nog stoort is dat vrouwen plat gaan voor zulke 'doorzichtige' versiertrucjes...? Wat let je om het ze na te doen?

* als in: niet voor jou
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_35924059
Ik had niet de indruk dat Nederlandse meiden makkelijker waren als anderen. Sterker nog, ik ken zelfs mensen die het tegenovergestelde beweren. Een (Spaanse) oud-collega vond Nederlandse vrouwen lastig te versieren en een vriend van me vind Nederlandse dames ook veel te lastig om te versieren en verkiest daarom Russische dames.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 21:44:21 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_35924083
quote:
Wat is jullie mening over het hoerderige gedrag, gerelateerd aan de reputatie en uitstraling?? en wat moet er volgens jullie aan gedaan worden??
Wat iemand doet moet hij (zij in dit geval) helemaal zelf weten, ik heb er geen last van en volgens mij jij ook niet (eerder voordeel, lijkt mij). Er moet dus helemaal niets aan worden gedaan. Ik denk trouwens dat het nogal meevalt, ik heb juist het idee dat "de jeugd van tegenwoordig" braver is dan vroeger.

Hoe stel je je dat eigenlijk voor, "er iets aan doen", bekeuringen geven als je meer dan 1 man neukt per week of zo?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:10:50 #40
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_35924833
quote:
Wat dat betreft zou ik zelfs voor wettelijke bepalingen hieromtrent zijn!.
En dan op basis van interactieve beleidsvorming beleid maken? Zodat jij, als gerespecteerd lid van de klankbordgroep, precies kan vertellen om welke vrouwen het gaat.

"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_35925471
quote:
JOHNNY HEITINGA
pi_35925518
quote:
PWND!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_35925579
quote:
En denk ook ook nog eens dat hij steeds in de buurt van bijlmer verkeert alleen op de hoop dat zo meisje die reputatie waarmaakt
Salsa Española
pi_35925631
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:34 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

En denk ook ook nog eens dat hij steeds in de buurt van bijlmer verkeert alleen op de hoop dat zo meisje die reputatie waarmaakt
En dan loopt ie zeker met een zak lollies rond in de hoop dat iemand graag wat 'wilt doen' voor een chupa chup
JOHNNY HEITINGA
pi_35925697
Hey BHFH, ff logisch redeneren. Als die meisjes met allerlei verschillende mannen naar bed gaan, dan gaan die mannen dus ook met allerlei verschillende meisjes naar bed. Right?

Dat is dan toch ook onverantwoord. Wij mannen gooien ons lichaam zo maar te grabbel! Ik spreek zelfs vrouwen uit het buitenland die zeggen dat Nederlandse mannen players zijn! Dat komt de reputatie van ons land niet ten goede. Ik stel daarom voor dat hier wettelijke bepalingen voor komen.

Wat vind je van dit plan?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_35925753
Het is alweer een poos geleden dat BHFH kleden ging kopen. Wordt het daar niet weer eens tijd voor BHFH? Gezellig met een Vlaamse juffer op klamottenjacht, lijkt me dat dat weer een leuk topic zou opleveren.
pi_35927816
Godzijdank heb ik geen druppel nederlands bloed in me..
pi_35929186
Wat doe je hier dan?
It is your friends who make your world!
pi_35931581
Maar wat wil je dan voor vrouwen? Van die marokaanse berggeiten die nog nooit een man gezien hebben ?
pi_35936346
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb het over het geheel van zijn post. Dat is niet: zijn vrouwen in NL relatief gezien "los", maar: vrouwen in NL zijn hoeren en daarmee gooien we onze eer en waardigheid te grabbel.

Dat kan ik niet serieus nemen...
Als jij het niet serieus kan nemen, dan blijf je toch mooi weg uit dit topic? Je standpunt is wel duidelijk nu. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')