Oh, dat ik weer terug moet in geval van oorlog weet ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
jullie gaan allemaal onder de wapenen, we stellen de dienstplicht weer in en dan kunnen jullie vooraan in de landingsboten
maar wees niet bang, geoefende militairen komen met de tweede aanvalsgolf ... of de derde ofzo, dat ligt ff aan de vuurkracht van de vijand
Ik ben een beetje bang dat ik idd niks te kiezen heb, zal gewoon weer als verbindelaar aan de slag moetenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:23 schreef sp3c het volgende:
die denkt dat hij wat te kiezen heeft ... tihi
ahem ... terug ontopicquote:This day is called the feast of Crispian:
He that outlives this day, and comes safe home,
Will stand a tip-toe when the day is named,
And rouse him at the name of Crispian.
He that shall live this day, and see old age,
Will yearly on the vigil feast his neighbours,
And say 'To-morrow is Saint Crispian:'
Then will he strip his sleeve and show his scars.
And say 'These wounds I had on Crispin's day.'
Old men forget: yet all shall be forgot,
But he'll remember with advantages
What feats he did that day: then shall our names.
Familiar in his mouth as household words
Harry the king, Bedford and Exeter,
Warwick and Talbot, Salisbury and Gloucester,
Be in their flowing cups freshly remember'd.
This story shall the good man teach his son;
And Crispin Crispian shall ne'er go by,
From this day to the ending of the world,
But we in it shall be remember'd;
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother; be he ne'er so vile,
This day shall gentle his condition:
And gentlemen in England now a-bed
Shall think themselves accursed they were not here,
And hold their manhoods cheap whiles any speaks
That fought with us upon Saint Crispin's day.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat ik idd niks te kiezen heb, zal gewoon weer als verbindelaar aan de slag moeten![]()
Ja dat zijn ze dan niet echt he?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:00 schreef Vassili_Z het volgende:
Dit is geen nieuws maar raden naar iets
Ik denk dat Venezuela gewoon de Antillen zal veroveren (in het geval dat) en dat Nederland niks zal doen. Immers, de Antillen willen toch zo graag zelfstandig zijn...
Nope, maar dat zal Nederland een zorg zijnquote:
Wat het voor nut heeft snap ik ook niet echt voor Venezuela. Alsof de bevolking zit te wachten op een oorlog tegen Nederland.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:05 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Nope, maar dat zal Nederland een zorg zijn![]()
Maar wat heeft Venezuela ermee te winnen? Hebben de Antillen enige grondstoffen van belang? Of zou het een springplank kunnen zijn naar andere militaire avonturen?
de Antillen willen helemaal niet zelfstandig zijn, hoe kom je bij die onzin?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:00 schreef Vassili_Z het volgende:
Dit is geen nieuws maar raden naar iets
Ik denk dat Venezuela gewoon de Antillen zal veroveren (in het geval dat) en dat Nederland niks zal doen. Immers, de Antillen willen toch zo graag zelfstandig zijn...
Heel anders dan de Falkland oorlog iig
quote:de Antillen willen helemaal niet zelfstandig zijn, hoe kom je bij die onzin?
oow, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:14 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
![]()
Aruba bijvoorbeeld, heeft er voor gekozen het afscheidingsproces stop te zetten en is bewust nog steeds onderdeel van het Koninkrijk. Als het aan ons had gelegen dan waren al die knakkers al lang en breed zelfstandig..
Hoe verenigder de wereld zal zijn des te minder oorlogen er zullen komen. Ik verwacht niet meer 'middelgrote' oorlogen de komende eeuw.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:17 schreef zoalshetis het volgende:
al die brandhaarden ter wereld. moet wel een gigantische ontlading/oorlog worden straks. de kinderen die je nu baart/maakt zullen straks kanonnenvlees zijn.
Olie en olieverwerkings-industrie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:05 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Nope, maar dat zal Nederland een zorg zijn![]()
Maar wat heeft Venezuela ermee te winnen? Hebben de Antillen enige grondstoffen van belang? Of zou het een springplank kunnen zijn naar andere militaire avonturen?
Alle olie die op Aruba en de Antillen verwerkt wordt komt juist uit Venezuela.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |