Ik ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
TT terug aangepast, we doen al een tijd niet meer aan naamtopics.
Desalniettemin: Heel veel sterkte Girly! Ik hoop dat je al gewoon lekker je babietje bij je hebt!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:32 schreef SevenWonders het volgende:
19 juni 2006: Seven Wonders
Echt wel! ik heb haar al gezegd dat ze mijn held isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
jeetje wat zwaar voor girly klinkt dat allemaal zeg!
die mag haar naam als zeurly straks wel afstaan als ze het allemaal doorstaan heeft en eindelijk bij kan komen!
Deden wij dat nou gezamelijk, tegelijkertijd enzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Seven Wonders! Je staat erin!
Ach ja, gemiddelden werken beide kanten opquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:14 schreef Belana het volgende:
grappi hoor dat je een kindje blijkbaar zo vroegkunt voelen! (en sorry xanthe dus, want blijkbaar had je helemaal gelijk)
Ik voel de mijne nu heel goed, is een echte druktemaker! Alleen zodra kbot zijn hand op mijn buik legt is ie stil...wat een rotkind he?
Mijn vriendin heeft een medische geschiedenis, waardoor we rechtsreeks naar de gyn zijn doorverwezen door de huisarts.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:03 schreef cattie het volgende:
PPL, even voor mijn nieuwsgierigheid (als je het niet wil zeggen snap ik het en als je het al een keer gezegd hebt mijn excuses), waarom intake bij het ziekenhuis en niet bij de vk?
Wat een mooi moment.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:03 schreef cattie het volgende:
Ik heb vanavond het kontje van beepje gevoeld! Beepje zat druk te bewegen en ik had mijn hand op mijn buik en opeens voelde ik echt het kontje in mijn handpalm! Zo lief!!![]()
Gefeliciteerd familie Girly !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:31 schreef Githa het volgende:
Kreeg net een sms dat ze doormiddel van een keizersnede om 20.41 de trotse ouders zijn geworden van een prachtig gezond kindje.
Details laat ik aan de trotse ouders zelf over om te komen vertellen, of iig wacht ik daarmee tot ik Shirley morgen na wat rust heb kunnen spreken.
Natuurlijk allemaal erg zwaar geweest, maar het is er en het is gezondjahoeeeee nee, roze wil niet per definitie zeggen dat het een meisje is
ik jompel altijd in roze
quote:
dat kwam bovenop de mislukte ICSI.. werd een beetje veel van 't goede af en toe. Had niet verwacht dat dat me nog zo veel zou doenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:51 schreef Belana het volgende:
zo moet ik steeds denken dat ik anders ook een beebje had gehad rond deze tijd, girly en ik waren bijna tegelijk uitgerekend, net als ET trouwens, klinkt zeikerig, maar dat doet je toch wat
Het is snel gegaan idd
ja daar moest ik ook nog aan denken ja...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat kwam bovenop de mislukte ICSI.. werd een beetje veel van 't goede af en toe. Had niet verwacht dat dat me nog zo veel zou doen
lekker doen!quote:Op zondag 12 maart 2006 13:45 schreef MeNicole het volgende:
Wij zitten er hier nu serieus aan te denken om toch zo'n BellyTalk Doppler te gaan huren. Kan ik mezelf toch als het nodig is gerust stellen (denk ik). Zijn er hier nu mensen aanwezig die ook zo'n ding in huis hebben? Wil gewoon weten of je het hartje makkelijk kan vinden en of het vertrouwd is zo'n ding te huren!!!
Hoop dat er een paar dames met ervaring zijn hier!!
quote:
Dikkequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat kwam bovenop de mislukte ICSI.. werd een beetje veel van 't goede af en toe. Had niet verwacht dat dat me nog zo veel zou doen
Tot nu toe alleen in mijn rug, geloof ik. Soms in mijn onderbuik, maar die pijn is vergelijkbaar met de krampjes van het samentrekken van de baarmoederwand.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:54 schreef Fuente het volgende:
Paradijsvogeltje, toen ik zwanger was had ik erg last van m'n schaambot en onderin m'n rug (ook links). Heb je alleen last van je rug, of ook van je schaambot?
In zekere zin ben ik blij met deze mededelingquote:Op zondag 12 maart 2006 21:14 schreef Belana het volgende:
het hoort er helaas allemaal bij paradijsvogeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |