quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:45 schreef MeNicole het volgende:Wij zitten er hier nu serieus aan te denken om toch zo'n BellyTalk Doppler te gaan huren. Kan ik mezelf toch als het nodig is gerust stellen (denk ik). Zijn er hier nu mensen aanwezig die ook zo'n ding in huis hebben? Wil gewoon weten of je het hartje makkelijk kan vinden en of het vertrouwd is zo'n ding te huren!!!
Hoop dat er een paar dames met ervaring zijn hier!!
lekker doen!
Ik heb hem in huis gehad, nog net geen maand.
Ik bestelde hem op een vrijdagavond en dinsdag of woensdag was hij er. Het is heel makkelijk om het hartje te vinden, mits je weet wat je moet horen, veel gel gebruikt (krijg je er bij) en de doppler net boven je schaambeen zet.
Ik heb hem uiteindelijk vorige week weer teruggestuurd omdat ik inmiddels een uitgebreide echo had gehad en nu alle vertrouwen in ons beebje heb. Bovendien wilde ik niet het risico lopen dat ik alsnog een maand moest betalen. Overigens heb ik nog geen factuur gehad, daar ga ik volgende week even over bellen.
Ik heb hem overigens wel aangetekend terug gestuurd, met een verzekering tot iets van 2000 euro.
Kostte in ieder geval 10 euro nog wat, maar dat vond ik een prettiger idee dan later toch 750 euro betalen (dat is de waarde die je moet vergoeden als hij kapot gaat of gestolen wordt.)