Same herequote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:04 schreef Herkauwer het volgende:
10 uit 11, ik had alleen de Mozes vraag fout
quote:Your Score: 6 out of 11
Your Rating: Normal Intelligence
Now Here's the Twist;
Your answers not only can tell your current intelligence,
but the combination can also forcast your upcoming love life:
Your Projected Love Life: Wow! Your love life is bitchin
Ze schrijven 4th met een hoofdletter tochquote:Is there a Fourth of July in England?
Yes, it comes after the third of July!
ach rot toch op klote-testquote:Is it legal for a man in California to marry his widow's sister?
No - because he is dead!
If there are 3 apples and you take away 2, how many do you have?
2, you took them, remember?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:37 schreef vannilesoep het volgende:
Dit is gewoon een vieze -kut- test![]()
Kijk dan
[..]
Ze schrijven 4th met een hoofdletter toch![]()
[..]
ach rot toch op klote-test![]()
Hier nog 1quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:51 schreef most_wanted het volgende:
Your Score: 2 out of 11.
Your Rating: I'm sure your good at sports...
Ik ben de slechtste.![]()
last in de zin van hoelang tot ze op zijn. Niet in de zin van hoelang duurt het voor ze uitgewerkt zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:17 schreef MaikelG het volgende:
De pillen kloppen niet![]()
Ze blijven werkzaam voor 30 minuten, je hebt er 3, dus 90 minuten... dûh![]()
toch 6 uit 11
ik 2 geloof ik..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:54 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
Ik ken het, ik had er ook maar iets van drie goed ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.─_(º.0)_/─
Die laatste zin maakt het wel weer goed.quote:Your Score: 4 out of 11
Now Here's the Twist;
Your answers not only can tell your current intelligence,
but the combination can also forcast your upcoming love life:
Your Projected Love Life: Your a Super Stud. Look for a steller love life.
Hier hetzelfde, ben ook slecht in sportquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:19 schreef mcDavid het volgende:
Your Score: 4 out of 11
en ik ben nieteens goed in sport
En dat om 4 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:58 schreef Litso het volgende:
2 fout maar.
Ik had d'r maar 2 goedquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:58 schreef Litso het volgende:
2 fout maar.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:56 schreef bREINaald het volgende:
Your Score: 8 out of 11
Your Rating: Honor Student
quote:Your Score: 11 out of 11
Your Rating: Only 3 people have ever scored this high
En dan nog heb je een foutquote:Op maandag 13 maart 2006 13:07 schreef Platina het volgende:
Your Score: 10 out of 11
Your Rating: Wow! Come to work for us!
Alleen de vraag met de pillen fout,
maar ik kende de test al
Redelijk slecht jaquote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
6 van de 11. mwoah redelijk
Moa het is maandagmorgen dat geef ik je meequote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
6 van de 11. mwoah redelijk
Zelfde.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef Guilin het volgende:
10 uit 11
ik wist alleen die outs in een inning niet, maar ik ben dat ook geen baseball fan.
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:23 schreef Agiath het volgende:
Die met die 28 dagen in de maand was ik gruwelijk ingetrapt
5/11
Ja ik had niet echt door dat het zo'n instinker testje was, ik dacht gewoon trivia vragen, weet ik veelquote:
Wat een "out" is dat weet ik dan nog, maar wat de neuk is een "inning" precies.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De rest is dan gelukkig wel weer goed
Dat is dan weer waarquote:Op maandag 13 maart 2006 14:28 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Wat een "out" is dat weet ik dan nog, maar wat de neuk is een "inning" precies.
Dat moet je dan weer net weten...
In één inning komen allebei de partijen aan slag en als je aan slag bent is na drie outs de andere partij weer aan de beurt. Als allebei de partijen zijn geweest, begint de tweede inning. En zo heb je negen innings in een wedstrijd geloof ik. Ik wist het antwoord dus eigenlijk wel.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:28 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Een inning is een soort set..je hebt 9 innings dacht ik, per inning mag een partij slaan en in het veld staan tot er 3 uit zijn...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:28 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dan is het helemaaaaal slecht!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
idd, toen ik hem deed was het al middag![]()
Ja, maar....quote:Op maandag 13 maart 2006 14:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een inning is een soort set..je hebt 9 innings dacht ik, per inning mag een partij slaan en in het veld staan tot er 3 uit zijn...
Dus zijn er 6 uit in een inning... Want beide partijen hebben dan 3 out gehad, dat was de instinker...
Die had ik dan wel weer goed en die met die maanden niet
o neequote:Op maandag 13 maart 2006 14:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is je vergeven jongen!
Kan de beste overkomen..
Then again.. Toch niet
o yes!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat jij het bent dan!
Toe maar jongen!
GO GO GO!![]()
We zijn trots op je!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
o yes!![]()
Your Score: 10 out of 11
Your Rating: Wow! Come to work for us!
beter?![]()
http://www.citogroep.nl/p(...)s/eind_fr_ouders.htmquote:Op maandag 13 maart 2006 14:44 schreef Agiath het volgende:
Iemand nog meer test?
M'n geest staat op scherp
Wel even goed linkje doenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
http://www.citogroep.nl/p(...)s/eind_fr_ouders.htm
![]()
man dat duurt echt 5 minuten ofzoquote:Op maandag 13 maart 2006 15:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Duurt veel te lang en 1 CITO toets in m'n leven was wel genoeg
Dat zeg ik veel te langquote:Op maandag 13 maart 2006 15:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
man dat duurt echt 5 minuten ofzo![]()
Edukatiev?! Was daquote:Op maandag 13 maart 2006 16:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
heel de dag fokken is ok, maar 5 minuutjes educatief is te veel
Inderdaad!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geen idee, maar het klinkt wel slim![]()
Als je 3 pillen hebt die ieder een halfuur werken, en je afvraagt hoe lang je er mee doet.quote:
je neemt er een op dit moment, 30 min later de 2e, en dus na een uur de laatste.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:17 schreef MaikelG het volgende:
De pillen kloppen niet![]()
Ze blijven werkzaam voor 30 minuten, je hebt er 3, dus 90 minuten... dûh![]()
toch 6 uit 11
Euhm... Juist niet!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist! De uitwerking van de pillen is pas voorbij na 90 minuten. Maar de pillen zijn na 60 minuten al op.
Wij zijn gebannedquote:Op maandag 20 maart 2006 11:03 schreef -Marc- het volgende:
[..]
1/11... Dan ben je dom, kan je niet gokken of je Engels is bagger!
Nope, ik zit er niet tussenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nope, ik zit er niet tussen
Zei toch al dat JIJ gebanned was
Heb ik me toch vrij goed gedragen!
Ik wil wel een topicje voor je openen!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Discriminatie wat ik je brom!
Ik geef mijn reacties wel aan jou door en dan post jij ze goed?
Jij wilt ook een ban?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik wil wel een topicje voor je openen!
Gast... Dit topic is al een week open...quote:
Wat lul je nou. Ik vertel alleen mijn scorequote:Op maandag 20 maart 2006 11:23 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Gast... Dit topic is al een week open...
Ga nou niet kinderachtig doen en aftellen, want het is gewoon een keigoed topic!
Dat beetje SlowChat tussen mij en c0nd0r kan gewoon verwijderd worden als je daarop doelt!
Ga lekker PSPen of uithuilen bij je wannabe vriendinntje ofzo![]()
Waarom kopieer je zoiets?quote:
Deze snap ik nie.. Ik zal hem wel verkeerd lezen maar als zijn zus weduwe is heeft dat toch nix met zijn leven te makenquote:Is it legal for a man in California to marry his widow's sister?
No - because he is dead!
Lezen kontneukerquote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Waarom kopieer je zoiets?
Waarom staat jou score er trouwens niet bij? Je schaamt je er zeker voor omdat je het IQ van een homofiele baviaan hebt en alleen maar op de knopjes van je PSP kan douwen?
Je leest verkeerd.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Deze snap ik nie.. Ik zal hem wel verkeerd lezen maar als zijn zus weduwe is heeft dat toch nix met zijn leven te maken
De zus van zijn weduwe... Anders verwoord: De zus van de vrouw die geen man meer heeft.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:42 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Deze snap ik nie.. Ik zal hem wel verkeerd lezen maar als zijn zus weduwe is heeft dat toch nix met zijn leven te maken
Kan je niet met iets beters komen. geunanceerde lulzuigerquote:Op maandag 20 maart 2006 11:55 schreef -Marc- het volgende:
[..]
![]()
Sorry...
Misschien lijk ik wel op je vader en haal je me door de war?
Beetje late reactie, maar als ik nog botter/lulliger ga doen weet ik zeker dat je gaat huilen en dat wil ik niet op mijn geweten hebben!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:56 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Kan je niet met iets beters komen. geunanceerde lulzuiger![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |