Helemaal mee eens, wat is het idee achter die serie eigenlijk? Heb CD's van Orbital, Talvin Singh, Groove Armada en volgens mij nog een met die naam.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:48 schreef Pistol_Pete het volgende:
De "Back to Mine" mix CD van Groove Armada is zeer relaxed
Toch wel één van de betere uit de "Back to Mine" serie
Geen idee wat het idee achter de serie precies is. Gewoon relaxete CD's maken gemixed door bekende UK artiesten. Ik geloof dat er inmiddels al meer dan 20 delen van de Back to Mine reeks zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wat is het idee achter die serie eigenlijk? Heb CD's van Orbital, Talvin Singh, Groove Armada en volgens mij nog een met die naam.
Ja hallo, moet ik nu heel mn OP gaan beargumenterenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:51 schreef SilverRocket het volgende:
...vette melodieen...??
Hopelijk komt er nog een tour, inderdaad. Ik vond het in Paradiso een paar jaar terug erg goed. Ik hou het zelf in ieder geval nauwlettend in de gaten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:56 schreef Coastertommm het volgende:
Klinkt goedGroove Armada is gewoon zo vet. Ik zie helaas niks van een tour ofzo..
Inderdaad vet! Leuker dan de singleversie naar mijn mening, wat spontaner ofzo. De singleversie vind ik een beetje saai.quote:Op zondag 15 april 2007 16:56 schreef melvjehz het volgende:
die essential mix van BBC is ook vet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |