Achja, ik heb niet altijd zin om dezelfde soort muziek te luisterenquote:
Ohja "If your fond of sanddunes and salty air"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat beach of zand nummer leuk ??? Wat was dat ook alweer ?
At the Riverquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja "If your fond of sanddunes and salty air"
Welke intro?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef -chefke- het volgende:
Oehh das echt lekkere muziek Groove armadaals ik de intro van Groove armda hoor smelt ik alweer
.
De andere nummers zijn ook geweldig.![]()
Helemaal mee eens, wat is het idee achter die serie eigenlijk? Heb CD's van Orbital, Talvin Singh, Groove Armada en volgens mij nog een met die naam.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:48 schreef Pistol_Pete het volgende:
De "Back to Mine" mix CD van Groove Armada is zeer relaxed
Toch wel één van de betere uit de "Back to Mine" serie
Geen idee wat het idee achter de serie precies is. Gewoon relaxete CD's maken gemixed door bekende UK artiesten. Ik geloof dat er inmiddels al meer dan 20 delen van de Back to Mine reeks zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wat is het idee achter die serie eigenlijk? Heb CD's van Orbital, Talvin Singh, Groove Armada en volgens mij nog een met die naam.
Ja hallo, moet ik nu heel mn OP gaan beargumenterenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:51 schreef SilverRocket het volgende:
...vette melodieen...??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |