ik lees die zooi nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
en in reactie op de OP:
Vyhla¨uje na základě usnesení zastupitelstva města č. 2137/34 ze dne 25. 1. 2006 výběrové řízení pro poskytnutí neinvestiční dotace statutárního města Ostravy v oblasti
* opravy a údr¸by sakrálních staveb nezařazených do ústředního seznamu kulturních památek z rozpočtu statutárního města Ostravy pro rok 2006
Vyhla¨uje na základě usnesení zastupitelstva města č. 2141/34 ze dne 25. 1. 2006 výběrové řízení pro poskytnutí neinvestiční dotace - víceletého grantu statutárního města Ostravy v oblasti
* podpory inovačních aktivit malého a středního podnikání, výzkumu a vývoje
Vyhla¨uje na základě usnesení zastupitelstva města č. 1956/31 ze dne 26.10.2005 výběrové řízení pro poskytnutí neinvestiční dotace - víceletého grantu statutárního města Ostravy v oblasti
* subjektu na jeho uměleckou, předev¨ím divadelní činnost v objektu Divadla Petra Bezruče na ul. 28. října č. 120/1701 v Ostravě na období od 01.07.2006 do 30.06.2010
ja...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nisk binnen?ook niet in mn spamdoos
naar welk adres gestuurd?@gmail?
info Er is een nieuw bericht - Hallo Alexxxxx, Je heb een nieuw bericht ontvangen op "BouwmachineForum" en hebt in je … Mar 9quote:
je hebt een mattenset gewonnenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wil graag de l, e, i, n, u en een k kopen
vreemdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
info Er is een nieuw bericht - Hallo Alexxxxx, Je heb een nieuw bericht ontvangen op "BouwmachineForum" en hebt in je … Mar 9
me, Rudi (2) en weer up - Hm, geen idee... Zal wel hikje in een van de DSL-routers van Demon geweest zijn, maar kan er ook … Mar 8
AutoWeek. nl AutoWeek nieuwsbrief 10/2006 - deze week in AutoWeek · zoek in méér dan 140.000 occasions · meer dan 800 vergelijkende … Mar 8
me, Cris (3) tabel Munsters bij Kielstra - Ja, inderdaadIk snap ook wel dat die vrouw verwilderd is... die boot zag er niet echt leuk … [IMG_2497.JPG] Mar 7
Niks binnen
Klopt, ik lees af en toe wat bij voor de linkjes/pics en om Markje te irriterenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsja,als je het neit weet ben je niet echt een vaste lruekr, enval je hierbij door de man.
quote:Maar je bent wel een goede PTA user
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja
Sandra is even, en daarna gaan we de stad in
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:43 schreef Hugster het volgende:
check je junk map lexie, Herm is berucht om z'n spamruns en staat derhalve op de blacklist van google met z'n adresjes.
Kutdag gehad?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:46 schreef Hugster het volgende:
Vaste lurkers zijn zowiso vrij zielige knapen i.m.h.o, te weinig zelfvertrouwen om je er eventjes in te mengen![]()
quote:
Fijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ga zo weer verder met m'n onaangekondigde bojootje
Zink, Vink!quote:
Neuh, was vanacht nog even buiten de deur geweest, en kwam daardoor 2 uur te laat op m'n werkquote:
och als je er mee bemoeit wordt je gelijk afgezekenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:46 schreef Hugster het volgende:
Vaste lurkers zijn zowiso vrij zielige knapen i.m.h.o, te weinig zelfvertrouwen om jezelf er eventjes in te mengen![]()
![]()
ik heb de lunch al binnen dus kom maar opquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:50 schreef t0n het volgende:
iemand in voor 'n ranzig verhaal?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Neuh, was vanacht nog even buiten de deur geweest, en kwam daardoor 2 uur te laat op m'n werkMaar dat was allemaal okay
En de rest wordt bij bosjes ontslagen omdat ze niet elke shift scoren of het niet redden om 12 uur per week te werken![]()
![]()
![]()
Zitten ze in de pauze mij te ondervragen, scoor jij wel? en werk je ook 3 shift per week?
Ik:![]()
![]()
dat zijn toch al je verhalenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:50 schreef t0n het volgende:
Atlijd, heb net tosti pepercervelaat-kaas opquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:50 schreef t0n het volgende:
Zit ik te schijten, flinke klappert… dus goeie hoop stront.quote:iemand die ik ken![]()
uiteraardquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wijselijk je mond gehouden neem ik aan?
Alles goedquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Zit ik te schijten, flinke klappert… dus goeie hoop stront.
Sta ik op, wil me reet afwipen… dus ik pak toiletpapier uit de rollert… staat de airrefreshner daar op… ik rol rol rol rol.. klets… valt die spray… in me kak…
Sta je dan…
Dus ik me reet eerst wipen… ding er uit vissen… afvegen… borstelen… flushen… broek omhoog… naar de wastafel…. Spray schoonmaken…
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Zit ik te schijten, flinke klappert… dus goeie hoop stront.
Sta ik op, wil me reet afwipen… dus ik pak toiletpapier uit de rollert… staat de airrefreshner daar op… ik rol rol rol rol.. klets… valt die spray… in me kak…
Sta je dan…
Dus ik me reet eerst wipen… ding er uit vissen… afvegen… borstelen… flushen… broek omhoog… naar de wastafel…. Spray schoonmaken…
dit zag ik dan weer niet aankomenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:52 schreef t0n het volgende:
[..]
Zit ik te schijten, flinke klappert? dus goeie hoop stront.
Sta ik op, wil me reet afwipen? dus ik pak toiletpapier uit de rollert? staat de airrefreshner daar op? ik rol rol rol rol.. klets? valt die spray? in me kak?
Sta je dan? ?
Dus ik me reet eerst wipen? ding er uit vissen? afvegen? borstelen? flushen? broek omhoog? naar de wastafel?. Spray schoonmaken?
ciaoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Prima
Maar ben nu weer weg, leuke/nuttige dingen doen
Had dat ding dan gewoon in het prullenbakje gegooidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |