ik lees die zooi nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
en in reactie op de OP:
Vyhla¨uje na základě usnesení zastupitelstva města č. 2137/34 ze dne 25. 1. 2006 výběrové řízení pro poskytnutí neinvestiční dotace statutárního města Ostravy v oblasti
* opravy a údr¸by sakrálních staveb nezařazených do ústředního seznamu kulturních památek z rozpočtu statutárního města Ostravy pro rok 2006
Vyhla¨uje na základě usnesení zastupitelstva města č. 2141/34 ze dne 25. 1. 2006 výběrové řízení pro poskytnutí neinvestiční dotace - víceletého grantu statutárního města Ostravy v oblasti
* podpory inovačních aktivit malého a středního podnikání, výzkumu a vývoje
Vyhla¨uje na základě usnesení zastupitelstva města č. 1956/31 ze dne 26.10.2005 výběrové řízení pro poskytnutí neinvestiční dotace - víceletého grantu statutárního města Ostravy v oblasti
* subjektu na jeho uměleckou, předev¨ím divadelní činnost v objektu Divadla Petra Bezruče na ul. 28. října č. 120/1701 v Ostravě na období od 01.07.2006 do 30.06.2010
ja...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nisk binnen?ook niet in mn spamdoos
naar welk adres gestuurd?@gmail?
info Er is een nieuw bericht - Hallo Alexxxxx, Je heb een nieuw bericht ontvangen op "BouwmachineForum" en hebt in je … Mar 9quote:
je hebt een mattenset gewonnenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wil graag de l, e, i, n, u en een k kopen
vreemdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
info Er is een nieuw bericht - Hallo Alexxxxx, Je heb een nieuw bericht ontvangen op "BouwmachineForum" en hebt in je … Mar 9
me, Rudi (2) en weer up - Hm, geen idee... Zal wel hikje in een van de DSL-routers van Demon geweest zijn, maar kan er ook … Mar 8
AutoWeek. nl AutoWeek nieuwsbrief 10/2006 - deze week in AutoWeek · zoek in méér dan 140.000 occasions · meer dan 800 vergelijkende … Mar 8
me, Cris (3) tabel Munsters bij Kielstra - Ja, inderdaadIk snap ook wel dat die vrouw verwilderd is... die boot zag er niet echt leuk … [IMG_2497.JPG] Mar 7
Niks binnen
Klopt, ik lees af en toe wat bij voor de linkjes/pics en om Markje te irriterenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsja,als je het neit weet ben je niet echt een vaste lruekr, enval je hierbij door de man.
quote:Maar je bent wel een goede PTA user
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja
Sandra is even, en daarna gaan we de stad in
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:43 schreef Hugster het volgende:
check je junk map lexie, Herm is berucht om z'n spamruns en staat derhalve op de blacklist van google met z'n adresjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |