Hmm ff zo wat dingen die ik nog weet..
Boeken van Desmond Morris, 'de naakte aap' of 'de naakte mens' of zo, ging oa over waarom delen vh menselijk lichaam zo aantrekkelijk zijn (bijv dat borsten eigenlijk op billen lijken en daarom aantrekkelijk zijn, billen aantrekkelijker zijn als ze rood zijn vandaar dat mannen er van oudsher graag op slaan, vanwege dat dat doet denken aan de gezwollenheid en roodheid van de geslachtsorganen bij opwinding etc.). Stonden dus ook afbeeldingen in van vrouwenborsten en plaatjes van vrouwen die over de knie gingen (billen dus :-p) (het stukje over waarom rode billen aantrekkelijk waren) etc. :-p
Erotisch getinte stripboeken van de bieb (gezellen van de schemering en nog een of ander stripboek)..was 12 of zo toen ik die leende, mn moeder zat thuis wel ff te kijken van

is dit wel iets voor kinderen

En dan las ik altijd graag de Elfquest,zaten ook wel een aantal stukjes in geloof ik die ik wel geil vond.
Verder: bepaalde TV fragmenten die je dan gewoon nog es afspeelde in je hoofd en bepaalde boekfragmenten. Ik geloof dat ik wel een aantal boeken onder mn bed had liggen met passages erin waar ik wel opgewonden van werd...(geen idee alleen meer welke maar ok

).
Later had je dan bijv 'Giph' van Giphart en 'Phileine zegt sorry' ......ik vond zijn schrijfstijl toen sowieso geweldig en de rest natuurlijk ook....keertje boekbespreking over een boek van Giphart gedaan...leraar vond het al zo vaag dat ik als vrouw die boeken ook leuk vond 'meestal zijn het mannen die Giphart leuk vinden'

En in 'vals licht' van Joost zwagerman zat ook wel een leuke passage weet ik nog. Verder geeeen idee meer.
Verder: erotische films op SBS6 etc.....als mn ouders niet thuis waren. Of -volgens mij ook wel eens gedaan- als mn ouders al op bed lagen met het geluid uit kijken. Verder had ik in mijn tienertijd -zoals zoveel meisjes- verschillende oppasbaantjes en daar verheugde ik me dan wel altijd op, als de koters dan op bed lagen en er een leuke film op SBS6 was :-p Een film als 'Threesome' vond ik toen al spannend/ geil en mooi en de erotische films waren toen natuurlijk ook een stuk geiler/ spannender dan ik ze nu zou vinden.
Alhoewel ik me wel af en toe ergerde aan dat er altijd reclame kwam als je net lekker bezig was

of dat het verhaal zo lang duurde en de leuke momenten zolang op zich liet wachten
Maarja blijf wel een vrouw: vond die films van toen toch echt wel geiler en leuker dan die sexadvertenties die je nu op SBS6 ziet (die vind ik eerder hoogstirritant en erger me dood aan op elke zender sex, alsof ieder mens daarmee doodgegooid wil worden) en de sex die je nu op de sexkanalen ziet. Dat doet me dus meestal geen reet of maar heel ff (maar ik heb dan ook altijd al een iets andere voorkeur gehad dan alleen maar standaard rechttoe rechtaan neuksex). Toevallig gister heel ff naar zitten kijken was 1 kanaal waar wel twee lekkere wijven in zaten maar mwah niet echt heel erg lang boeiend...maar meestal zijn de mensen allemaal lelijk en tis of te soft dat er niks gebeurt of te eentonig en te hard blabla. Niet dat ik extreme fetishen heb en keiharde SM of bondage met blauwe tieten geil vind ofzo maar toch ben ik wel blij dat kink.com bestaat

Hele fijne site vind ik dat ook, ideaal voor vrouwen: handig, overzichtelijk, geen advertenties en pop ups etc.
[ Bericht 15% gewijzigd door bulbjes op 19-11-2009 02:31:12 ]