jawel want heeft toch een zoon die basketbalt dacht ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:22 schreef _The_General_ het volgende:
Heeft Mart geen vrouw?
honkbaltquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jawel want heeft toch een zoon die basketbalt dacht ik
Wat is er nou weer mis met zelfingenomenheid?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:25 schreef Sasandra het volgende:
Ik geloof het niet.
Ik had Ria wat hoger ingeschat dan dat ze in zee gaat met die zelfingenomen volgevreten oude zak.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:26 schreef jna het volgende:
Mart kreeg pas respect van mij als ie het met dione deed
Uit betrouwbare bron weet ik dat Mart Tong vreestquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:26 schreef jna het volgende:
Mart kreeg pas respect van mij als ie het met dione deed
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:07 schreef Veerboot het volgende:
Ria Visser: ik had seks met Mart Smeets
Het schaatsen zal nooit meer hetzelfde zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:15 schreef MissHobje het volgende:
Echt zo'n nieuwtje wat je niet wil weten
Inderdaad, iedere keer als ik ze nu aan dat tafeltje zie zitten, zullen er allerlei beelden door m'n hoofd gaan spoken waarvan ik het liever niet hebquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:15 schreef MissHobje het volgende:
Echt zo'n nieuwtje wat je niet wil weten
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:07 schreef Veerboot het volgende:
Ria Visser: ik had seks met Mart Smeets
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef Cart_man het volgende:
Ria "Grote tieten" Visser.
[afbeelding]
En ze was nog een paar jaren jonger hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:18 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben jaloers op Mart.
Amoureuze neukroddels over Olympische Schaats(t)ers #1-3quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zeiden we al tijdens de spelen toch
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:40 schreef MadGuy het volgende:
Heeft iemand toevallig een mooie screencaps van Mart in een mooie trui samen met Ria aan het tafeltje in Torino of bij een andere schaatswedstrijd? I would be so grateful!
Echt ik zou nooit met hem naar bed willen ,maar ik vind het echt een scheetje Martquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:56 schreef MadGuy het volgende:
Ge-wel-dig! Maril!![]()
Ik heb je de credits gegeven.
Ik denk dat Ria gewoon niet doorhad wat een effect dit teweeg zou brengen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:16 schreef maril het volgende:
[..]
Echt ik zou nooit met hem naar bed willen ,maar ik vind het echt een scheetje Mart![]()
Ik vind het trouwens, maar was al duidelijk de beste die er in Hiversum rondloopt, een vakman,
dat hij daarnaast de nachtridder uithangt, hoewel ik vermoed dat Mart in een rustiger vaarwater is beland, maakt hem voor mij alleen maar interessanter.![]()
Heb ik wel een vraag die mij bezighoud in deze , wat Wil Ria Visser bereiken met dit,deze bekentenis.???????![]()
niks...ze zei het ookal voordat ze er zelf erg in had geloof ikquote:Heb ik wel een vraag die mij bezighoud in deze , wat Wil Ria Visser bereiken met dit,deze bekentenis.???????![]()
Kom op Bullshit zo naief ben je toch ook niet, ze zei zelf dat ze wist dat ze die vraag zou krijgen omdat er s,ochtends het in de krant stond en had ze gelezen (wat heetft Ria met Mart Smeets., die heb ik geplaatst nb bij Pauls punt van te voren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:30 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat Ria gewoon niet doorhad wat een effect dit teweeg zou brengen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:16 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Inderdaad, iedere keer als ik ze nu aan dat tafeltje zie zitten, zullen er allerlei beelden door m'n hoofd gaan spoken waarvan ik het liever niet heb
onderste is wel mooiquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
Ja WIJ in OWS wisten dit alllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaangquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:19 schreef Hankster het volgende:
[..]
Amoureuze neukroddels over Olympische Schaats(t)ers #1-3![]()
Heb je Mart dat ook horen zeggen, want Mart is niet in nederland , zijn vrouw vertelde dat vanochtend aan Giel Beelen, zijn vrouw is nu onderweg naar hem(dit was gepland en ze ging nu ook vakantie met hem vieren) naar of australie daar was Mart van de week of naar noord amerika, maar in ieder geval wist Karen het,dit vertelde ze vanochtend om ongeveer 10 voor 9 aan hem en ze wilde niet dat Giel Mart belde vanwege 9 uur tijdsverschil maar daar trok Giel zich niets van aan zei hij en toen werd ze dus wel pissig haar reactie over het voorval met Ria zei ze dat het voor haar tijd was. ze was alleen cynisch op de vraagstelling van Beelen die overigens het 06nummer van Mart niet heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:20 schreef MadGuy het volgende:
Net ook bij RTL Boulevard.
Ze hadden met Mart gebeld en hij schrok eigenlijk een beetje van Ria's bekentenis en vond het ook raar dat ze het in de openbaarheid heeft gebracht. Aldus Jeroen Kijkindevegte. Hij zei dat ze hem bedankten voor het commentaar en dat Mart toen zei dat hij eerst iets met zijn vrouw te bespreken had.
Bekend was het nog niet, het gerucht gaat echter al jaren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij was dit jaren geleden al bekend en werd zelfs gesuggereerd dat Ria's aanstelling bij studio sport mede aan dit uitstapje te danken was.
Dus om het nu nieuws te noemen
Nee joh daar gaat Mart toch niet over, daar zijn hogere heren bij studio s.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij was dit jaren geleden al bekend en werd zelfs gesuggereerd dat Ria's aanstelling bij studio sport mede aan dit uitstapje te danken was.
Dus om het nu nieuws te noemen
Nee, je hoorde het Mart niet zelf zeggen. Dat maakt het een beetje een wankel verhaal inderdaad...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:30 schreef maril het volgende:
[..]
Heb je Mart dat ook horen zeggen, want Mart is niet in nederland , zijn vrouw vertelde dat vanochtend aan Giel Beelen, zijn vrouw is nu onderweg naar hem(dit was gepland en ze ging nu ook vakantie met hem vieren) naar of australie daar was Mart van de week of naar noord amerika, maar in ieder geval wist Karen het,dit vertelde ze vanochtend om ongeveer 10 voor 9 aan hem en ze wilde niet dat Giel Mart belde vanwege 9 uur tijdsverschil maar daar trok Giel zich niets van aan zei hij en toen werd ze dus wel pissig haar reactie over het voorval met Ria zei ze dat het voor haar tijd was. ze was alleen cynisch op de vraagstelling van Beelen die overigens het 06nummer van Mart niet heeft.
Het eerste kan ik mij wel enigzins voorstellen na mijn eerste gelach, had ik ook zoiets van je schiet hier niets mee op wat wil je hiermee Ria? zie de verschillende reacties hier toch zonde van de leuke analise /presentatie, t was leuker geweest dat wij het vermoeden hadden gehouden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:36 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, je hoorde het Mart niet zelf zeggen. Dat maakt het een beetje een wankel verhaal inderdaad...
Zijn ex en huidige vrouw, Visser is echt niet de enige vrouw die hij aan zich heeft geregen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:55 schreef Falco het volgende:
Van de Studio Sport-site
Wie of wat heeft de meeste invloed gehad op je carrière: Ruud van den Hende, Bob Spaak en twee vrouwen.
Ik mag hopen van niet voor 'mquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn ex en huidige vrouw, Visser is echt niet de enige vrouw die hij aan zich heeft geregen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:55 schreef Falco het volgende:
Van de Studio Sport-site
Wie of wat heeft de meeste invloed gehad op je carrière: Ruud van den Hende, Bob Spaak en twee vrouwen.
quote:In dienst sinds: 2002
Mooie tieten... Dat zijn nog eens "ronde tied'n"quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef Cart_man het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat je echt rond 88 moet denken ,in 80 geloof ik niet op een of ander manier.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:22 schreef tong80 het volgende:
Zou ie ook met Anni Borkinck hebben geneukt ?
Ria naakt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:23 schreef Remzz het volgende:
Hoe zouden ze er nu over een weekje bijzitten in Calgary
of dit is een manier van Ria om van Mart af te komenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:24 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat Ria zeer binnenkort vertrekt bij de NOS
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:23 schreef Remzz het volgende:
Hoe zouden ze er nu over een weekje bijzitten in Calgary
Hij bedoelde toch niet Hans v Helden hè.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:19 schreef komrad het volgende:
hehe, die wil dat zelf nu ook niet meer weten
quote:Mart en Ria onder de Spaanse zon
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Ria Visser (44) en Mart Smeets (59) hebben in 1980 in het Amerikaanse Lake Placid én in 1987 op het Spaanse Gran Canaria het bed met elkaar gedeeld. De oud-schaatskampioene antwoordde vorige week in de allereerste aflevering van 'Pauls Punt' bevestigend op De Leeuws vraag of ze ooit seks had gehad met de vijftien jaar oudere sportjournalist. Wanneer de vrijpartij precíes had plaatsgevonden wilde ze echter niet zeggen. "Echt superlang geleden", omzeilde ze het antwoord.
Door het vage antwoord kwam de geruchtenmachine al gauw op gang. Wanneer zou het precies gebeurd zijn? Tijdens de afgelopen Olympische Spelen in Turijn, waar hun analyses soms meer leken op een flirtpartij, of had het zich allemaal écht heel lang geleden voltrokken?
Naar nu blijkt is de romantiek begonnen vlak vóór de Olympische Winterspelen van 1980 in Lake Placid. Daar zou Mart zijn oog hebben laten vallen op de 18-jarige debutante. Ook zou zich zeven jaar later het één en ander hebben afgespeeld op het Spaanse eiland Gran Canaria, tijdens een trainingskamp. Voor Ria was dat overigens één van haar laatste trainingen: in 1988 hield ze het profschaatsen voor gezien.
Seksistisch
Of ze nog vaker het bed met elkaar hebben gedeeld is niet bekend. En wat betreft Mart, die naar eigen zeggen "seksistisch kijkt", mag dat ook zo blijven. De geboren Arnhemmer, inmiddels vader van een volwassen zoon en dochter, is op zijn zachtst gezegd 'not amused' over het feit dat Ria uit de school heeft geklapt. "Ik moet nu wel even het een en ander aan mijn vrouw uitleggen."
Voor Ria geldt dat niet. Zij heeft wel een 4-jarig dochtertje maar is na twee scheidingen - haar eerste echtgenoot ging ervandoor met TROS-omroepster Ellen Brusse - vrijgezel. Hoopt zij misschien stiekem dat dit verhaal een romantisch staartje krijgt?
Ze hebben het dan ook duidelijk van RTL Boulevard. Echt heerlijk, zo'n pulpkrant.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef maril het volgende:
De telegraaf, Mart heeft nooit met hun gepraat sinds dat hij ziek is geweest(1995- 96) en de telegraaf hem voor dood lieten (hij zou nog maar kort te leven hebben en weet ik het niet allemaal)
heeft hij nooit meer een woord met hun gesproken.
hij was op vakantie , en hij beschreef dat hij bijna zijn eigen doodsbericht las, zo ver gingen ze.
hij zal hun echt niet van commentaar voorzien.
Mart is ook jonger geweest hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:52 schreef Remzz het volgende:
Daar was Visser 18Zo, heeft die Mart goed voor elkaar gehad
My thoughts exactlyquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef komrad het volgende:
die ria visser zit eigenlijk wel erg strak in haar velvoor een 44 jarige
Denk Claude Nicoleau, tevens shorttracker. Kwam uit op de 500m in Calgary.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:18 schreef maril het volgende:
Alleen ,weet iemand wie die franse schaatser was op de olympische spelen 88
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |