abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 maart 2006 @ 15:41:23 #201
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_35966751
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:40 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik vond dr ex veel leuker .
Die had wel wat
pi_35966764
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:32 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding] Wat een mooie foto. . . .
Als ik haar was zou ik die heel groot inlijsten en thuis ophangen
  zondag 12 maart 2006 @ 15:42:11 #203
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35966777
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:40 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik vond dr ex veel leuker .
Die Moby? .

Nouja, hij komt wel sympathiek op me over deze, ze lijken ook echt gelukkig, denk dat het wel iemand is die Raffa zo kan steunen dat ze het maximale ook uit haar carriere kan halen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_35966803
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ja. .

Je ziet op die foto ook gewoon dat het helemaal goed zit tussen haar en haar Josh homme.
Pannenkoek of niet, het is een waanzinnig leuk setje. Ook knap dat ze hun relatie goed weten te houden met al deze heisa. Idols, zwangerschap, samenwonen..
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_35966818
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Als ik haar was zou ik die heel groot inlijsten en thuis ophangen
Is inderdaad flink inlijstbaar!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_35966831
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:42 schreef BVO het volgende:

[..]

Die Moby? .

Nouja, hij komt wel sympathiek op me over deze, ze lijken ook echt gelukkig, denk dat het wel iemand is die Raffa zo kan steunen dat ze het maximale ook uit haar carriere kan halen.
Hij huisman, zij superster.
Perfect. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:44:11 #207
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_35966843
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:42 schreef BVO het volgende:

[..]

Die Moby? .

Nouja, hij komt wel sympathiek op me over deze, ze lijken ook echt gelukkig, denk dat het wel iemand is die Raffa zo kan steunen dat ze het maximale ook uit haar carriere kan halen.
Ik denk dat een iets oude man beter is voor Raf.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:46:10 #208
101884 PeRi
Allons-y!
pi_35966912
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:42 schreef BVO het volgende:

[..]

Die Moby? .

Nouja, hij komt wel sympathiek op me over deze, ze lijken ook echt gelukkig, denk dat het wel iemand is die Raffa zo kan steunen dat ze het maximale ook uit haar carriere kan halen.
Qua buitenkant vond ik die twee samen leuker, maar toen zei ze gewoon ook echt dat ze de muziek zou kiezen ipv hem als het moest. Dan kan je al raden dat het toch niet helemaal super zat eigenlijk, vind ik. Met deze jongen heeft ze dat niet. Ze straalt echt nog veel meer als met hem is, ook in die filmpjes en op de foto's nu. Je ziet gewoon echt aan ze dat ze gelukkig zijn. Hij wilde zichzelf echt wegmoffelen gister, das toch geweldig. Het is een goeie vent .
Whatever I want.
pi_35966999
Precies.

Raffa en haar man zijn top. .
  zondag 12 maart 2006 @ 15:49:12 #210
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35967010
Wat reacties vanuit Amerika:
quote:
Your votes went to the right person I'm so happy for Raffaëla, she deserved it so much more than the other chick
quote:
Oh it's one Limewire too I downloaded it and OMG it was amazing *putsitonrepeat*
Ausralië:
quote:
Actually I also tried to buy it from freerecordshop.nl they charged me & when i open to play it the DENY ACCESS
quote:
wow what an excellent result!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:50:02 #211
88233 Steve
Still the best.
pi_35967036
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef Insomaniac het volgende:
Maar die vent van dr vind ik wel een onwijze pannenkoek. .
Je zag hem wel steeds genieten gisteren.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 12 maart 2006 @ 15:50:18 #212
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35967046
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:49 schreef BVO het volgende:
Wat reacties vanuit Amerika:
[..]


[..]

Ausralië:
[..]


[..]
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:51:35 #213
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35967083
Al heb je ook daar de zuurpruimen:
quote:
Rafaella, with 58% Congrats tho you cant handle a baby and a career
quote:
Well... Who can do that? Her baby is born right after her album is out. How can she promote it and take care of the baby? Ok its possible but she have to work really hard.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:52:00 #214
101884 PeRi
Allons-y!
pi_35967101
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:49 schreef BVO het volgende:
Wat reacties vanuit Amerika:
[..]


[..]

Australië:
[..]


[..]
Ey, vette shyte. .
Whatever I want.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:52:18 #215
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_35967113
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:50 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Je zag hem wel steeds genieten gisteren.
Zooo, die reactie na Disco Inferno, ik dacht dat hij erin zou blijven . Maar wel superleuk natuurlijk dat hij zo enthousiast over haar is. .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_35967116
Als Anouk en Britney het kunnen, kan onze . Raffa. . het al helemaal.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:53:39 #217
101884 PeRi
Allons-y!
pi_35967162
Naja Brit is wel een twijfelgevalletje hoor .
Whatever I want.
pi_35967173
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:50 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Je zag hem wel steeds genieten gisteren.
Ja, echt top hoe hij dr steunt!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:49:13 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35976463
Jim feliciteert Raffaela
Toen ik thuis kwam, was net de uitslag van Idols bezig. Ik kon dus net nog meepikken dat Raffaela won. Ze heeft het helemaal verdiend, dubbel en dwars! Ik heb net op de Idols site even de filmpjes terug gekeken en zij heeft ook echt een strot waar je u tegen zegt, wat een soul queen! Zoals ook al in Algemeen Dagblad gezegd deze week, weet ik alleen niet of ze het gaat trekken met de zwangerschap. Maar gezien haar kwaliteiten kan ze nog heel lang door: Gefeliciteerd Raffaela!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:00:03 #220
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35976853
Gefeliciteerd Raffaëla!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 13 maart 2006 @ 00:58:35 #221
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35980151
Uit het AD:
quote:
DIEPE DALEN, GROTE HOOGTEN

HILVERSUM - Of ze zich een ster voelt? Raffaëla - omsingeld door fotografen en journalisten - giechelt een beetje.



Huilend stond de Raffaëla op het podium, om daarna weer te stralen als een diva.

De Idols-winnares begint hakkelend aan een ontwijkend antwoord, maar besluit halverwege maar gewoon de waarheid te vertellen. Ze stopt de zin, buigt voorover naar de microfoon en brult keihard: ja!

En lacht ontwapenend.

Dat is Raffaëla ten voeten uit: diepe dalen en grote hoogten. Op het podium nog in tranen, op de hectische persconferentie vlak na de televisie-uitzending alweer het stralend middelpunt. Met de glitters nog in het haar zit ze er bij als een diva, alsof alle aandacht voor haar de normaalste zaak van de wereld is.

Toch had jurylid Eric van Tijn halverwege de live-uitzendingen niet veel meer gegeven voor de kansen van de zangeres uit Emmen, bekent hij na afloop van de finale. ,,Ze leek echt helemaal weg te zakken. Dat bleek achteraf door haar zwangerschap te komen en de harde kritiek daarop van collega Henkjan Smits. Het is knap dat ze zich zo heeft kunnen herpakken.’’

En Floortje? ,,Die is met het einde in zicht onzeker geworden,’’ analyseert Van Tijn. ,,Ze was heel de tijd misschien wel de beste van allemaal, maar ze zag natuurlijk ook de enorme eindspurt van Raffaëla. Ze heeft geen kans gezien om uit die dip te komen. En ook had ze natuurlijk de domme pech dat ze last kreeg van haar stem. Dat was klote voor haar.’’

Floortje beaamt dat ze gedurende de uitzending voortdurend zag aankomen dat ze niet zou gaan winnen. ,,Ik weet niet wat het was, maar het was een heel sterk gevoel. Het is grappig: mijn vriendje heeft de griep, moet veel hoesten. Deze week riep hij nog voor de gein ‘als ik je maar niet aansteek’. Het is bizar dat zoiets dan toch gebeurt en ook nog eens finaal op mijn stem slaat. Uitgerekend op de dag voor de finale! Zoiets verzin je niet. Tijdens de repetitie kon ik geen noot zingen.’’

Toch heeft ze wel vrede met de afloop, zegt ze. ,,Raffaëla heeft het verdiend. Het is haar gegund. Toen we elkaar op het podium omhelsden direct na de uitslag riep ik ook in haar oor: ‘Zie je wel, ik zei het toch!’ Ik ben zelf vreselijk blij met mijn tweede plek. Ik geloof dat het zo heeft moeten zijn. Misschien is dit wel een betere route voor mij. Met net iets minder de spotlights op me gericht.’’

Hoewel er nog geen contracten zijn getekend, gaat jurylid Van Tijn er helemaal van uit dat hij en Henkjan Smits de eerste plaat gaan maken met zowel Raffaëlla als Floortje. Platenmaatschappij BMG gaat sowieso aan de slag met Raffaëla, maar Van Tijn kan zich niet voorstellen dat ze Floortje laten lopen.

,,Het zijn beiden toptalenten. En het mooie is: ze spreken alletwee een volkomen ander publiek aan. Floortje doet het goed bij de gemiddelde Nederlander, terwijl Raffaëla een publiek aanspreekt dat op zoek is naar een iets artistiekere, gekkere artiest. Bij een jonge zwarte zangeres gaat iedereen er altijd snel van uit dat ze de richting van de soul en R&B op gaat. Maar ik hoop dat Raffaëla dat niet doet. Want dan moet ze direct de concurrentie aan met artiesten als de Amerikaanse zangeres Beyonce. Die maken videoclips die vele tonnen kosten. Dat kunnen we in Nederland niet betalen. Volgens mij kan ze beter een popplaat maken.’’

Ondertussen praat Raffaëla op de persconferentie luchtig over ditjes en datjes. Dat ze alles gegeven heeft, dat ze het gevoel heeft dat ze zich extra heeft moeten bewijzen vanwege haar zwangerschap en dat ze niet kan wachten om een hele dag in bed te kruipen met haar vriend Paul en kat Poepie.

De opmerking dat het toch jammer is dat er bij dit feestelijke moment geen glas champagne kan worden geschonken, doet de zwangere diva handig af met: ,,Nee hoor, nu beleef ik het allemaal nog intenser.’’
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_35980343
quote:
Hoewel er nog geen contracten zijn getekend, gaat jurylid Van Tijn er helemaal van uit dat hij en Henkjan Smits de eerste plaat gaan maken met zowel Raffaëlla als Floortje. Platenmaatschappij BMG gaat sowieso aan de slag met Raffaëla, maar Van Tijn kan zich niet voorstellen dat ze Floortje laten lopen.
Goed nieuws
pi_35980491
quote:
De Idols-winnares begint hakkelend aan een ontwijkend antwoord, maar besluit halverwege maar gewoon de waarheid te vertellen. Ze stopt de zin, buigt voorover naar de microfoon en brult keihard: ja!
Raf ten voeten uit
pi_35981422
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:43 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Hij huisman, zij superster.
Perfect. .
Raffa kan mooi optreden in de Café de Zwetser, de kroeg van haar vriend Paul: http://www.dezwetser.nl/ Zorgt vast voor een heleboel extra inkomsten de komende paar maanden.

Anyway, leuk koppel. Ik had ook echt het gevoel dat Raffa "Right Here, Right Now" speciaal voor hem zong.
Sex is like Nokia: Connecting People
  maandag 13 maart 2006 @ 09:25:42 #225
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_35982888
quote:
Hoewel er nog geen contracten zijn getekend, gaat jurylid Van Tijn er helemaal van uit dat hij en Henkjan Smits de eerste plaat gaan maken met zowel Raffaëlla als Floortje. Platenmaatschappij BMG gaat sowieso aan de slag met Raffaëla, maar Van Tijn kan zich niet voorstellen dat ze Floortje laten lopen.
Dt zou ik echt heel oneerlijk vinden. Nederland heeft voor Raffa gekozen en de platenmaatschappij moet dus met haar gaan werken. Floortje moet volgens de regels gewoon op zoek naar een andere platenmaatschappij (of de musicals in), want als je andere kandidaten dan de winnaar ook een contract aanbied is dat contract toch niets waard????
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')