Sorry hoor, ik begrijp dat je nu erg blij bent enzo, maar denk je nu echt dat Amerika op haar zit te wachten?quote:Op zondag 12 maart 2006 01:18 schreef BVO het volgende:
Voor 2012 heeft ze een Grammy.
Daaromquote:Op zondag 12 maart 2006 09:44 schreef buzzer het volgende:
een terechte winnaar
ze heeft zich veel beter ontwikkeld dan Floortje![]()
Ik vind haar echt niet zo onder doen voor iemand als Beyonce.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:17 schreef WithMe het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik begrijp dat je nu erg blij bent enzo, maar denk je nu echt dat Amerika op haar zit te wachten?
Absoluut. Eindelijk staat er weer eens echt talent op in ons kleine en muziekaal nogal amateuristische (zeker in vergelijking met de professionele opzet van Idols zelf) kikkerlandjequote:Op zondag 12 maart 2006 09:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wow, zeg nou zelf; dat ziet er toch super uit. Als een echte ster..
Hoe lang is ze al zwanger? Ze staat toch zeker nog niet op knappen?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:59 schreef Eveli het volgende:
Ze zong dr single heel goed, maar die zwangerschap gaat een probleem voor haar carrière worden.
Ze gaat er gwoon even 3/4 maandjes er tussen uit zei zequote:Op zondag 12 maart 2006 12:59 schreef Eveli het volgende:
Ze zong dr single heel goed, maar die zwangerschap gaat een probleem voor haar carrière worden.
Laten we daar nou eens over op houden en gewoon zien wat het wordt. Dat zwartdenken wordt ik altijd zo moe van, tot dusver doet ze het gewoon goed. Rondom de zwangerschap komen er wat moeilijke maanden aan, maar daarna is dat echt wel te combineren hoor. Er schijnt bijvoorbeeld ook een vader te zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:59 schreef Eveli het volgende:
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:01 schreef BVO het volgende:
Er schijnt bijvoorbeeld ook een vader te zijn.
We merken vanzelf of haar kraamtijd idd funest is voor haar verdere 'roem'.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:59 schreef Eveli het volgende:
Ze zorgt er zelf wel voor dat ze in de picture blijft... daar twijfel ik absoluut niet aan. Terechte winnares, goede ontwikkeling dooorgemaakt, en ze heeft net dat beetje meer dat Floortje mist.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
We merken vanzelf of haar kraamtijd idd funest is voor haar verdere 'roem'.
Ligt er ook helemaal aan hoe de media daarop inspringt. Niet; dan kan ze het vergeten ben ik bang.
Gewoon 3 jaar toch...quote:Op zondag 12 maart 2006 13:12 schreef Marble het volgende:
Voor hoeveel albums is dat platencontract eigenlijk? 3 net zoals vroeger of is dat veranderd?
22 augustus is ze uitgerekend toch? Zoals Henk-Jan zei, is dat (een paar maanden na het winnen van Idols) een belangrijke fase omdat je dan bezig moet met een album en promoten en optreden enzo en als je dan net een klein kindje heb, zal dat wel lastig gaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe lang is ze al zwanger? Ze staat toch zeker nog niet op knappen?
Mijn favorieten komen meestal bij de liveshowsquote:Op zondag 12 maart 2006 13:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe tof dat degene die ik bij de audities al het leukst vond gewoon wint!![]()
Same here! Vanaf het eerste moment dacht ik al; dit is mijn Idol.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze was ook meteen vanaf het begin al ontzettend leuk, met die babygeluidjesquote:Op zondag 12 maart 2006 13:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Zekerz!!!!!! enne omdat ze meteen al zei; "ik word de nieuwe ster!" ik vond gewoon meteen dat dat als ze had gewonnen, uitgezonden moest worden; moest gewoon uit komen!quote:Op zondag 12 maart 2006 13:26 schreef Marble het volgende:
[..]
Ze was ook meteen vanaf het begin al ontzettend leuk, met die babygeluidjes,
,
.
Goeiemorgen, lekker gedroomd?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
VOlgens mij is Idols doorgestoken kaart, en was het bij de laatste twee la bekend dat zij in de finale zouden komen; immers, Raffaela had al laten weten dat ze tweede of eerste wilde worden. Ik zie een complot. De wereld vergaat, de hel bevriest....
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind haar echt niet zo onder doen voor iemand als Beyonce.
Jaaaaaaaaa.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef PeRi het volgende:
Echt een ster. Zo mooi, er zit ook echt een geweldig 'show' gehalte aan die foto, hoe ze stralen.!!!
Met zn sjaal.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:37 schreef BVO het volgende:
Precies, vergelijk dat eens met Jamai toentertijd ofzo.
Ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:32 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding] Wat een mooie foto..
.
.
Ik vond dr ex veel leukerquote:Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef Insomaniac het volgende:
Maar die vent van dr vind ik wel een onwijze pannenkoek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |