Goeiemorgen, lekker gedroomd?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
VOlgens mij is Idols doorgestoken kaart, en was het bij de laatste twee la bekend dat zij in de finale zouden komen; immers, Raffaela had al laten weten dat ze tweede of eerste wilde worden. Ik zie een complot. De wereld vergaat, de hel bevriest....
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind haar echt niet zo onder doen voor iemand als Beyonce.
Jaaaaaaaaa.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef PeRi het volgende:
Echt een ster. Zo mooi, er zit ook echt een geweldig 'show' gehalte aan die foto, hoe ze stralen.!!!
Met zn sjaal.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:37 schreef BVO het volgende:
Precies, vergelijk dat eens met Jamai toentertijd ofzo.
Ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:32 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding] Wat een mooie foto..
.
.
Ik vond dr ex veel leukerquote:Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef Insomaniac het volgende:
Maar die vent van dr vind ik wel een onwijze pannenkoek..
Als ik haar was zou ik die heel groot inlijsten en thuis ophangenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:32 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding] Wat een mooie foto..
.
.
Die Moby?quote:
Pannenkoek of niet, het is een waanzinnig leuk setje. Ook knap dat ze hun relatie goed weten te houden met al deze heisa. Idols, zwangerschap, samenwonen..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja..
Je ziet op die foto ook gewoon dat het helemaal goed zit tussen haar en haar Josh homme.
Is inderdaad flink inlijstbaar!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik die heel groot inlijsten en thuis ophangen
Hij huisman, zij superster.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Moby?.
Nouja, hij komt wel sympathiek op me over deze, ze lijken ook echt gelukkig, denk dat het wel iemand is die Raffa zo kan steunen dat ze het maximale ook uit haar carriere kan halen.
Ik denk dat een iets oude man beter is voor Raf.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Moby?.
Nouja, hij komt wel sympathiek op me over deze, ze lijken ook echt gelukkig, denk dat het wel iemand is die Raffa zo kan steunen dat ze het maximale ook uit haar carriere kan halen.
Qua buitenkant vond ik die twee samen leuker, maar toen zei ze gewoon ook echt dat ze de muziek zou kiezen ipv hem als het moest. Dan kan je al raden dat het toch niet helemaal super zat eigenlijk, vind ik. Met deze jongen heeft ze dat niet. Ze straalt echt nog veel meer als met hem is, ook in die filmpjes en op de foto's nu. Je ziet gewoon echt aan ze dat ze gelukkig zijn. Hij wilde zichzelf echt wegmoffelen gister, das toch geweldig. Het is een goeie ventquote:Op zondag 12 maart 2006 15:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Moby?.
quote:Your votes went to the right personI'm so happy for Raffaëla, she deserved it so much more than the other chick
![]()
Ausralië:quote:Oh it's one Limewire tooI downloaded it and OMG it was amazing
*putsitonrepeat*
quote:Actually I also tried to buy it from freerecordshop.nl they charged me & when i open to play it the DENY ACCESS
quote:wow what an excellent result!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |