1mm. ofzo ja....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:48 schreef Nugget het volgende:
Eh. Is het normaal dat je als je je powerbook dicht hebt je de bovenkant nog op en neer kunt 'wiebelen'? Er lijkt nog een hele kleine ruimte tussen te zitten, die zie je alleen niet maar je kunt hem nog wel verder dicht drukken.![]()
Hmm, hier lijken het er drie, en dan vooral rechts. Ik kijk het nog wel even aan. Zag het net pasquote:
Okay, nog eens gekeken, 1, misschien 2quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:54 schreef Nugget het volgende:
[..]
Hmm, hier lijken het er drie, en dan vooral rechts. Ik kijk het nog wel even aan. Zag het net pas![]()
Dat is dan ook zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat smart folders al in Tiger zouden zitten
Euh... ja, dat zitten ze toch ook? File, Create Smart Folder enzo?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat smart folders al in Tiger zouden zitten
Ze bezorgen toch niet in het weekend, UPS en TNT?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 04:04 schreef Tijn het volgende:
Ah, ik zie dat ze m'n MacBook nu van Amsterdam naar Venray hebben gebracht, dus hij is nu samen met m'n AppleCare en adapter. Handig, zijn ze met dat ding gewoon langs de plaats van bestemming gekomen
Ik hoop dat ze het morgen komen brengen.
Serieus? Dat zou echt heel jammer zijn, want maandag ben ik er nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze bezorgen toch niet in het weekend, UPS en TNT?
Ik zou het op zo'n moment echt niet kunnen laten om even contact op te nemen met TNT.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Dat zou echt heel jammer zijn, want maandag ben ik er niet
Dan bel je Apple en vraag je het daar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:33 schreef Tijn het volgende:
Ik weet alleen niet of het met TNT wordt bezorgd. Op de "shipment status"-site hebben ze het over 2 bezorgdiensten: "Flex Postal & Hub" en "Kuehne & Nagel". Maar ik heb het gevoel dat dat de 2 bedrijven zijn die m'n spullen in Venray hebben gebracht en niet de bezorgdiensten zijn die het bij mij aan de deur gaan brengen.
Mijn PowerBook met TNT, dus dat zegt helemaal nietsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:34 schreef tonks het volgende:
mijn iMac kwam via UPS
Ben al bij dat ze niet met selektvracht komenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mijn PowerBook met TNT, dus dat zegt helemaal niets :d Mac's worden door jan en allemaal bezorgt dus![]()
cursus hoe-ontdek-je-een-feature-die-je-na-een-jaar-intensief-gebruik-nog-niet-tegen-was-gekomenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh... ja, dat zitten ze toch ook? File, Create Smart Folder enzo?
idd, van die tokkies in hun gedeukte ongekeurde rag kar waar de de pakjees echt _overal_ verspreid door de "auto" ziet liggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben al bij dat ze niet met selektvracht komen.
ik ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:33 schreef Furious het volgende:
Ik was dit topic helemaal kwijt geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |