En toch vind ik het hoogst opmerkelijk dat jij vervolgens CDA en D66 de schuld geeft van het feit dat ze zich daadwerkelijk aan die belofte gingen houden. Hij had maar wát graag gewild.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Wellicht, maar ze hebben voor de verkiezingen gezegd dat ze zeker niet aan kabinet met CDA en VVD zouden deelnemen.
leugenachtigheid is geen D66-eigenschap per se..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
![]()
Wellicht, maar ze hebben voor de verkiezingen gezegd dat ze zeker niet aan kabinet met CDA en VVD zouden deelnemen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
Wat heb je dinsdag gestemd?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik schaam me nog steeds dat ik 3 jaar geleden op ze heb gestemd.
Ik ben politicoloog en geen politicus, maar wellicht zal ik ooit de politiek ingaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg!
EVen serieus
Wil je zelf ook de politiek in?
Iets linkser.quote:
Helaas, daar moet je sociaal vaardig voor zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg!
EVen serieus
Wil je zelf ook de politiek in?
Had ik nu goed begrepen dat je wel actief bent als lid van de PvdA?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben politicoloog en geen politicus, maar wellicht zal ik ooit de politiek ingaan.
quote:
Ik heb het niet over je studiequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben politicoloog en geen politicus, maar wellicht zal ik ooit de politiek ingaan.
Wel lid, maar absoluut niet actief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Had ik nu goed begrepen dat je wel actief bent als lid van de PvdA?
Ik heb in Nuenen gestemd, maar ook daar is de PvdA nu het grootst.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
En het heeft geholpen: Eindhoven heeft (net als Haarlem Godt.) een linkse meerderheid gekregen.
Dat weet ik dus nog niet, we zien wel of het ooit op m'n weg komt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je studie![]()
Ik heb het over je wensen en voorkeuren![]()
Ik ben dan ook niet naar de stembus geweestquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
En het heeft geholpen: Eindhoven heeft (net als Haarlem Godt.) een linkse meerderheid gekregen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Burdie het volgende:
Bier, seks, tieten?
Woon jij dan in Nuenen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb in Nuenen gestemd, maar ook daar is de PvdA nu het grootst.
GF kloon!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Burdie het volgende:
Bier, seks, tieten?
Jup.quote:
nee joh... leffe is hartstikke in!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bier is uit tegenwoordig?
Ik zal het noteren.
Nou, dat zou ik niet zo resoluut willen stellen.quote:
Leffequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee joh... leffe is hartstikke in!
yvonne drinkt het ook!
vodka is gewoon lekkerder dan bier imoquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bier is uit tegenwoordig?
Ik zal het noteren.
nou ik zag laatst een heel verleidelijke foto van yvonne....quote:
die ene in de badkamer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou ik zag laatst een heel verleidelijke foto van yvonne....
En ik altijd maar medelijden met je hebben omdat ik dacht dat je in Eindhoven woonde.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou ik zag laatst een heel verleidelijke foto van yvonne....
Althans onder z'n eigen naam.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet zo resoluut willen stellen.![]()
waarop zij met haar handen haar achterste beroert?quote:
volgens mij was die geïnspireerd op Patty Brard.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarop zij met haar handen haar achterste beroert?
ja die ja..
Ik meende laatst gelezen te hebben dat jij wel op wat rijpere vrouwen valt.quote:
we zijn weer op niveauquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik meende laatst gelezen te hebben dat jij wel op wat rijpere vrouwen valt.![]()
nee.. heb je die?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
volgens mij was die geïnspireerd op Patty Brard.
heb je de vervolgserie gezien?
oudere vrouwenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik meende laatst gelezen te hebben dat jij wel op MOOIE, wat rijpere vrouwen valt.![]()
quote:
nou die mening deel ik gedeeltelijk.. maar op die foto ziet dr lichaam er nog wel appetijtelijk uit...quote:
Als je van theezakjes houdt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou die mening deel ik gedeeltelijk.. maar op die foto ziet dr lichaam er nog wel appetijtelijk uit...
ga je uitquote:
ik ga niet uit vanaafquote:
2 keer struikelen en je zit in Eindhoven,quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En ik altijd maar medelijden met je hebben omdat ik dacht dat je in Eindhoven woonde.![]()
Maar jij woont dus nog bij pa en ma Frezer?
hmz tequilla en tieten ook goed?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik ga niet uit vanaaf![]()
maar Vodka en tieten leken mij wel de ingredienten voor een leuk avondje uit
zolang het jou tieten zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz tequilla en tieten ook goed?
dan moet je langs komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |