GF kloon!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef Burdie het volgende:
Bier, seks, tieten?
Jup.quote:
nee joh... leffe is hartstikke in!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bier is uit tegenwoordig?
Ik zal het noteren.
Nou, dat zou ik niet zo resoluut willen stellen.quote:
Leffequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee joh... leffe is hartstikke in!
yvonne drinkt het ook!
vodka is gewoon lekkerder dan bier imoquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bier is uit tegenwoordig?
Ik zal het noteren.
nou ik zag laatst een heel verleidelijke foto van yvonne....quote:
die ene in de badkamer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou ik zag laatst een heel verleidelijke foto van yvonne....
En ik altijd maar medelijden met je hebben omdat ik dacht dat je in Eindhoven woonde.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou ik zag laatst een heel verleidelijke foto van yvonne....
Althans onder z'n eigen naam.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik niet zo resoluut willen stellen.![]()
waarop zij met haar handen haar achterste beroert?quote:
volgens mij was die geïnspireerd op Patty Brard.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarop zij met haar handen haar achterste beroert?
ja die ja..
Ik meende laatst gelezen te hebben dat jij wel op wat rijpere vrouwen valt.quote:
we zijn weer op niveauquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik meende laatst gelezen te hebben dat jij wel op wat rijpere vrouwen valt.![]()
nee.. heb je die?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
volgens mij was die geïnspireerd op Patty Brard.
heb je de vervolgserie gezien?
oudere vrouwenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik meende laatst gelezen te hebben dat jij wel op MOOIE, wat rijpere vrouwen valt.![]()
quote:
nou die mening deel ik gedeeltelijk.. maar op die foto ziet dr lichaam er nog wel appetijtelijk uit...quote:
Als je van theezakjes houdt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou die mening deel ik gedeeltelijk.. maar op die foto ziet dr lichaam er nog wel appetijtelijk uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |