ik ga niet uit vanaafquote:
2 keer struikelen en je zit in Eindhoven,quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En ik altijd maar medelijden met je hebben omdat ik dacht dat je in Eindhoven woonde.![]()
Maar jij woont dus nog bij pa en ma Frezer?
hmz tequilla en tieten ook goed?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik ga niet uit vanaaf![]()
maar Vodka en tieten leken mij wel de ingredienten voor een leuk avondje uit
zolang het jou tieten zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz tequilla en tieten ook goed?
dan moet je langs komen
quote:
Heb je genoeg gefitnesst? met gewichten getraind? dat ga je nodig hebbenquote:
gefitnesst wel... ik moet eerst ff kwijtraken wat ik in de zomervakantie+1e semester heb bijgekregenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb je genoeg gefitnesst? met gewichten getraind? dat ga je nodig hebben![]()
trusten! werkse morgen!quote:
nee joh.. ben en jerry's chocolate chip cooky dough..quote:
moks mag dan wel milf zijn maar toch echt geen 40+quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:47 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben hier deze maand niet meer
Moks en lipje denk ik ook niet
40+
kom ff op msnquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
joh moche wat zit je daar nog?
Het oude lijk is geestelijk al afgeschrevenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef MoChe het volgende:
[..]
moks mag dan wel milf zijn maar toch echt geen 40+
het gaat mij ook om dr lichaamquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het oude lijk is geestelijk al afgeschreven![]()
wat hij zeiquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
het gaat mij ook om dr lichaam
rrrrrr
of een 100k+ forumquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:55 schreef Q. het volgende:
Ik ga pas in een 80+-forum posten.
zo'n schattig amsterdams aksent!quote:
zaterdag theatervoorstelling van een vriend...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Of een bier-forum..
Morgen weer bier! En zaterdag!.
het valt ook wel mee.. maar een lachebekkie is het welquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:00 schreef MoChe het volgende:
[..]
geil![]()
al heb ik haar nooit in het echt gesproken![]()
nou! ik wil moks ook in het echie zien!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
het valt ook wel mee.. maar een lachebekkie is het wel
ik krijg er echt trillende handjes vanquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef webspider het volgende:
Ha, heerlijk, zo een paar dagen zonder Fok!
Ik kon het na 4 dagen ook weer niet latenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik krijg er echt trillende handjes van
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:11 schreef webspider het volgende:
Misschien moet er een 40-dagen 40-nachten zonder Fok! topic gestart worden
verslaafden!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef nixxx het volgende:
[..]dude!
zelfmoordtopics zijn niet gewenst
Wel eindelijk tijd om al die mensen eens in het echt te ontmoetenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef nixxx het volgende:
[..]dude!
zelfmoordtopics zijn niet gewenst
R&P SC meeting!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Wel eindelijk tijd om al die mensen eens in het echt te ontmoeten
* maakt lijstje
ik heb zo het idee hoor... maar pin me er niet op vast... dat een boel mensen hier daar geen zin in hebben...quote:
goh zou hetquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb zo het idee hoor... maar pin me er niet op vast... dat een boel mensen hier daar geen zin in hebben...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef nixxx het volgende:
of vodka...
Meestal sterft een topic na zo'n meeting vrij snel een stille dood is mijn ervaringquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb zo het idee hoor... maar pin me er niet op vast... dat een boel mensen hier daar geen zin in hebben...
Lijkt mi wel leuk eigenlijk.. beetje zinloos bier zuipen met SC-ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |