Omdat je BB kijkt, snolquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil hier toch zelf ook even klagen.
Maanden en maanden heb ik gestoken in het vermaken van de mensen in BB5 en HBB. Maanden en maanden van hartstochtelijke discussies, rellen, humortopics, uitdagen en uitgedaagd worden. Het is een leuke club geworden. En toch hè, toch begin ik het idee te krijgen dat het allemaal voor niets was...
Want als het allemaal écht zo leuk was....
Waarom is er godnondeju dan nog niemand uit de BB-kliek hier met me komen spelen???
Daar begint het mee, nog ff en de zwaaibrigade stormt het pand binnenquote:
Zwaaien? Dat stadium zijn Bien en ik al lang gepasseerd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:15 schreef PH52 het volgende:
Daar begint het mee, nog ff en de zwaaibrigade stormt het pand binnen![]()
Zo is het, lief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef Arcee het volgende:
Zwaaien? Dat stadium zijn Bien en ik al lang gepasseerd.
En dat post ze dan achteloos om 22:22 uur.quote:
General Chatquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef tonks het volgende:
Ik mis buzzer
Zo beter?quote:
En terwijl ik er niet eens op had gelet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat post ze dan achteloos om 22:22 uur.
Vandaar ook achteloos.quote:
Mooi, dan kan ik nu m'n eigen avatar weer aantrekken...quote:
Er stond eerst iets anders.quote:
Ik heb wel een vriendje die met me wil spelen. Dus... Volledig ontopic, dacht ik zo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Jullie zitten te slowchatten
Does nie![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef Biene het volgende:
Ik heb wel een vriendje die met me wil spelen. Dus... Volledig ontopic, dacht ik zo.![]()
Magisch tijstip!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat post ze dan achteloos om 22:22 uur.
Ohquote:
Klik dan.quote:
Stink je uit je bek?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil hier toch zelf ook even klagen.
Maanden en maanden heb ik gestoken in het vermaken van de mensen in BB5 en HBB. Maanden en maanden van hartstochtelijke discussies, rellen, humortopics, uitdagen en uitgedaagd worden. Het is een leuke club geworden. En toch hè, toch begin ik het idee te krijgen dat het allemaal voor niets was...
Want als het allemaal écht zo leuk was....
Waarom is er godnondeju dan nog niemand uit de BB-kliek hier met me komen spelen???
Je hebt iedereens naam gepostquote:
Toen jij nog postte was dat iedereen, ja.quote:
quote:
Ja nostalgiequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen jij nog postte was dat iedereen, ja.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:48 schreef Arcee het volgende:
Elies heeft trouwens een retestrakke userid. 6644.
O dus dat doe jij iedere avond en nacht..... op je MSN kijken naar omhoog getrokken shirtjes. Dan weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:58 schreef Nosh het volgende:
Falerig knuffeltopic. Ga naar msn en trek je shirt omhoog, als je persé kickt op dat restje aandacht dat je van 56-jarige mannen in een mid-life crisis krijgt.
Pff.
Tis nog ff wennen dat in principe alles negatief is, maar ik voel mezelf al aardig thuis hoor...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef Arcee het volgende:
Bevalt het posten in Klaagbaak je een beetje, flugeltje? Ik vraag 't maar even, want je had er tot je er modje werd nog geen ervaring mee.
kijk voor de gein eens naar het nieuwste topic in HBB.. straalt het positivisme ook niet vanaf hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tis nog ff wennen dat in principe alles negatief is, maar ik voel mezelf al aardig thuis hoor...
Dat is niet nieuw, hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Tis nog ff wennen dat in principe alles negatief is
Neuh, dat weet ik.... Maar het is wél ff wennen voor me. Ben van huis uit niet zo'n azijnpisser...quote:
Waarom ben je dan modje van Klaagbaak geworden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
Neuh, dat weet ik.... Maar het is wél ff wennen voor me. Ben van huis uit niet zo'n azijnpisser...
Ken je Yvonne?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom ben je dan modje van Klaagbaak geworden?
En van alle subforums kies jij dan Klaagbaak om te moderaten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, dat weet ik.... Maar het is wél ff wennen voor me. Ben van huis uit niet zo'n azijnpisser...
Nogmaals, ik voel mezelf hier dus wél thuis...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
En van alle subforums kies jij dan Klaagbaak om te moderaten.
Tja.
Iemand die nog nooit in het forum dat ze gaat modden heeft gepost moet wel een goeie tegenhanger zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:12 schreef flugeltje het volgende:
Nogmaals, ik voel mezelf hier dus wél thuis...
en misschien ben ik wel een goeie tegenhanger hier
Ik heb gelurktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit in het forum dat ze gaat modden heeft gepost moet wel een goeie tegenhanger zijn.
Als dat het criterium is, zou ik nu ongeveer Admin moeten zijnquote:
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, zou ik nu ongeveer Admin moeten zijn![]()
Ik ben Meki nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen![]()
Gewoon een sollimailtje de deur uitdoen, je weet nooit...
Meki gelooft in het 'de aanhouder wint' principe... Ben overigens zeer benieuwd of ie het ooit voor elkaar gaat krijgen...quote:
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meki gelooft in het 'de aanhouder wint' principe... Ben overigens zeer benieuwd of ie het ooit voor elkaar gaat krijgen...
Ach er gebeuren wel meer vreemde dingen op Fok. Zo worden ook blauwen op plekken gezet waar ze nog nooit gepost hebben enzo...quote:
Daarom zeg ik, hoog tijd dat ik donkerblauw / rood wordquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach er gebeuren wel meer vreemde dingen op Fok. Zo worden ook blauwen op plekken gezet waar ze nog nooit gepost hebben enzo...
En Laffer is grijs!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:
Ach er gebeuren wel meer vreemde dingen op Fok. Zo worden ook blauwen op plekken gezet waar ze nog nooit gepost hebben enzo...
Nee, wie is dat?quote:
Laatste keer dat ik hem zag was hij gewoon blauw, grijs was er al weer af.quote:
Je bent helemaal niet dik, je hebt alleen zware botten!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan ben ik nog dik ook... Kortom: afschrijven die hap...
bb5= big brother 5quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet dik, je hebt alleen zware botten!![]()
P.S. BB5 is naar ik vermoed het Big Brother subforum dat eens in de zoveel tijd verschijnt, maar wat is HBB
Waarom loop jij nog met je blauwe haar te pimpenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:15 schreef teamlead het volgende:
bb5= big brother 5
hbb = hotel big brother: spinoff met C-artiesten voor een goed doel
geen ideequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom loop jij nog met je blauwe haar te pimpen
Ze zijn nog haastig op zoek naar een excuusforum voor 'm.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:24 schreef APK het volgende:
Waarom loop jij nog met je blauwe haar te pimpen
40+ kan nog wel een stagiair gebruiken, dan is hij er helemaal klaar voor als hij 40 is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef Arcee het volgende:
Ze zijn nog haastig op zoek naar een excuusforum voor 'm.
neenee! mij was vakantie beloofd tot augustusquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze zijn nog haastig op zoek naar een excuusforum voor 'm.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:49 schreef xman het volgende:
Het antwoord: http://fotoboek.fok.nl/flugeltje
Plaats eens een foto van je eigen kutkop in jouw fotoboek, held.quote:
Zie mijn avatar, blinde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Plaats eens een foto van je eigen kutkop in jouw fotoboek, held.![]()
Doorgetrokken door het toilet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:44 schreef MissHobje het volgende:
En waar is die klote pc eend gebleven enzo![]()
![]()
Maar ik nietquote:
Ik spuit haar even naar boven.quote:
Met Flugeltjequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waar zit jij nou steeds mee te spelen ?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oh God, hier zitten zeFlugeltje stalken?
\quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oh God, hier zitten zeFlugeltje stalken?
Ik weet nog wel een stok waar je mee mag spelenquote:
En anders ga je even uit mijn territoriumquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een stok waar je mee mag spelenAlhoewel dat meer een paal is
Waar ligt ie nu ? Bij mij in de buurt ? Nee zeker![]()
Dat weet ik nog zo net nietquote:
Dat begreep ik uit de TT jaquote:
Och jee heb je hem ook weerquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
En anders ga je even uit mijn territorium![]()
![]()
Geen idee .. ik doe er niet zo vaak aan .. behalve kwijlen naar Morwen (quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet
[..]
Dat begreep ik uit de TT ja![]()
Veel bekende gezichten hier, ook een beetje gezellig hier?
je mag hier niet zwaaien, kussen en knuffelen he?
Alles mag van Flugel hier:quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
Dat begreep ik uit de TT ja![]()
Veel bekende gezichten hier, ook een beetje gezellig hier?
je mag hier niet zwaaien, kussen en knuffelen he?
Juistquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juist![]()
*tilt been op en sprayed DaMook even midden in de bek![]()
En terechtquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]Damn van zulke flames wordt ik bang
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |