Dat is meer iets voor SEX, misschien dat ik daar de volgende estafetteronde wel voor in kan schrijvenquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef tonks het volgende:
Ik ben er toch
Wat? Zag je iets bruins?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik wil wel met je klitje spelen hoor![]()
Vergat in het fotoboek te kijken![]()
Ik ben eigenlijk nog nooit in HBB of BB5 geweest.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik voel mezelf meteen helemaal thuis...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit in HBB of BB5 geweest.
Tonks is heaumeaux hoor ! Hem kun je gewoon knuffelen zonder dat je iets gebeurd ! Succes!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik voel mezelf meteen helemaal thuis...
Ik weet (bijna) zeker dat ik jou daar in één van de reltopics wel voorbij heb zien komen... Of het was in FB, kan ook... Bijna hetzelfde af en toequote:Op donderdag 9 maart 2006 18:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit in HBB of BB5 geweest.
En dan ben ik nog dik ook... Kortom: afschrijven die hap...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik wil wel met je klitje spelen hoor![]()
Vergat in het fotoboek te kijken![]()
O reltopicsquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet (bijna) zeker dat ik jou daar in één van de reltopics wel voorbij heb zien komen... Of het was in FB, kan ook... Bijna hetzelfde af en toe
Zei je moeder ook, en toen was daar opeens je kleine zusje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Tonks is heaumeaux hoor ! Hem kun je gewoon knuffelen zonder dat je iets gebeurd ! Succes!
Shit, was het zó duidelijk?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef Razor21 het volgende:
Verkapt - kijk - mij - eens - buiten - het - Big Brother- Seizoen - een - verkapt - nieuw - BB topic - openen![]()
Verkapt "Ik-Ben-een-kut-user-die-nooit-aandacht-krijgt-en-daarom-gebruik-ik-dikke-letters-maar-ben-eigenlijk-helemaal-niet-grappig"-replyquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef Razor21 het volgende:
Verkapt - kijk - mij - eens - buiten - het - Big Brother- Seizoen - een - verkapt - nieuw - BB topic - openen![]()
Dank je voor deze toevoeging, held!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Verkapt "Ik-Ben-een-kut-user-die-nooit-aandacht-krijgt-en-daarom-gebruik-ik-dikke-letters-maar-ben-eigenlijk-helemaal-niet-grappig"-reply
Bink !quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Zei je moeder ook, en toen was daar opeens je kleine zusje.
quote:
Jij weerquote:
Ooit gehad?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had het over vriendjes![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, rot op, straks ga ik je nog aardig vinden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:59 schreef tonks het volgende:
Ik zit flugeltje maar een beetje te verdedigen
Misschien wel omdat je zelf zo nodig moest posten dat het pas ZONDAG (mede) jouw speeltuintje werd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil hier toch zelf ook even klagen.
Maanden en maanden heb ik gestoken in het vermaken van de mensen in BB5 en HBB. Maanden en maanden van hartstochtelijke discussies, rellen, humortopics, uitdagen en uitgedaagd worden. Het is een leuke club geworden. En toch hè, toch begin ik het idee te krijgen dat het allemaal voor niets was...
Want als het allemaal écht zo leuk was....
Waarom is er godnondeju dan nog niemand uit de BB-kliek hier met me komen spelen???
Hey heb jij ook zo'n hekel aan die quasi grappige schooier ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, rot op, straks ga ik je nog aardig vinden.
O jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien wel omdat je zelf zo nodig moest posten dat het pas ZONDAG (mede) jouw speeltuintje werd.![]()
Hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef TC03 het volgende:
Echt een heel slecht topic dit.
(Overigens, -Sandstorm-, ik heb niet de minuten lopen tellen hoor.)
Letten jullie allemaal ff op beste klaagbaakbezoekertjes....dit is dus een voorbeeld van wat jullie voorland gaat worden....draaien draaien en editten tot ze er scheel van ziet.......veel plezier met flugs....quote:
Het goede nieuws is ook pas 6 uur oud.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Waarom is er godnondeju dan nog niemand uit de BB-kliek hier met me komen spelen???
Sssst, laat ze dat zelf nou uitvindenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Letten jullie allemaal ff op beste klaagbaakbezoekertjes....dit is dus een voorbeeld van wat jullie voorland gaat worden....draaien draaien en editten tot ze er scheel van ziet.......veel plezier met flugs....![]()
tnxquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Flugel! Tofjes dat je hier bent gaan modden![]()
Oorzaak en gevolg.quote:
Dat zou er best vreemd uitzien aangezien mijn vader al 5 jaar dood is...quote:
Dat heeft XcUZ_Me inmiddels al snel begrepen....quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tnx
Maar dat 'tof' moet nog blijken... Van beide zijden
quote:
Wie ben jij nou weer? Allemaal mensen die ik nog nooit gezien heb en dan ineens blauw opduiken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:10 schreef teamlead het volgende:
owja: bijna vergeten te zwaaien![]()
![]()
Hoi Flugel
Ik geef haar een 'big hug' en dan zijn we weer vriendjes... XcUZ_Me en ik hebben dezelfde passiequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heeft XcUZ_Me inmiddels al snel begrepen....![]()
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zou er best vreemd uitzien aangezien mijn vader al 5 jaar dood is...
Sex ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geef haar een 'big hug' en dan zijn we weer vriendjes... XcUZ_Me en ik hebben dezelfde passie
Dat blauw is er na zondag af hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Allemaal mensen die ik nog nooit gezien heb en dan ineens blauw opduiken.
Pssst.... Zo nieuw ben ik nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Sex ?
P.s. Ken je Tubgirl al ? Nieuwe mods horen kennis gemaakt te hebben met tubgirl, das een traditie![]()
Ik iig niet....post eens een plaatje?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Sex ?
P.s. Ken je Tubgirl al ? Nieuwe mods horen kennis gemaakt te hebben met tubgirl, das een traditie![]()
www.google.nl -> tik tubgirl in en dan Afbeeldingen.quote:
Heb je de kids al gewassen, honey?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geef haar een 'big hug' en dan zijn we weer vriendjes... XcUZ_Me en ik hebben dezelfde passie
Iemand met id 139460 die het over nieuwe mods en traditie heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nieuwe mods horen kennis gemaakt te hebben met tubgirl, das een traditie![]()
Slim......quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Iemand met id 139460 die het over nieuwe mods en traditie heeft.![]()
![]()
Als jij jouw kant vertelt klinkt het altijd een stuk spannender dat het in werkelijkheid was. Blunderen dekt de lading beter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef teamlead het volgende:
Ik was degene die Flugel werk bezorgde in HBB door als newbie-mod de oldbies te pesten![]()
Dat zeggen alle newbies.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Men, mijn oude account is een tijd terug " verlopen ", zit al 3 jaar hier
Kijk flugs...je eerste nieuwe vriendjes dienen zich al aan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef Salvad0R het volgende:
flikker toch in een aidsspuit met je achterlijke programmas.
Alleen leeghoofden vermaken zich daarmee .
Ik ga het hier wel leuk vinden denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef Salvad0R het volgende:
Val dood, crackhoer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef Salvad0R het volgende:
Hoe je het ook noemt: Flugel had haar handen er aardig vol aanquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als jij jouw kant vertelt klinkt het altijd een stuk spannender dat het in werkelijkheid was. Blunderen dekt de lading beter.![]()
Nerd. Jou zou ik serieus wel eens in het echt willen zien weet je dat. Volgens mij ben jij zo'n teringjosti hequote:
Tis hier geen BB, de grenzen liggen hier anders beeb.... (en waar precies moet ik eens aan m'n medemods gaan vragen)quote:
En dat zegt iemand van wie zijn vader ook zijn oom isquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nerd. Jou zou ik serieus wel eens in het echt willen zien weet je dat. Volgens mij ben jij zo'n teringjosti
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:27 schreef tonks het volgende:
[..]
En dat zegt iemand van wie zijn vader ook zijn oom is.
Pff en je zit er nog?! ik wist dat speciaal onderwijs lang duurde maar dit slaat echt alles!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Origineel
![]()
Zulke grappen waren "in" rond 1995 ofzo. Ik geloof dat ik toen de brugklas deed.
Voorspelbaarquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Pff en je zit er nog?! ik wist dat speciaal onderwijs lang duurde maar dit slaat echt alles!
Je hebt me tuk ware vrind !quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja, en daarom zit je op dit moment een R&P kloon te maken?
mogen we hier verder gaan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tis hier geen BB, de grenzen liggen hier anders beeb.... (en waar precies moet ik eens aan m'n medemods gaan vragen)
Ben dan wel geen HBB kliek maar ik hoop toch wel dat ik welkom benquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:30 schreef MiestOr het volgende:
[..]
eng he??![]()
bel de SBS tiplijn, dan komt t vanavond nog in t nieuws![]()
Oh ja, dat was leuk!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:37 schreef Manu82 het volgende:
mogen we hier verder gaan?
Laat al die users hier de tyfus krijgen![]()
Je voelt je gelijk al helemaal thuis, begrijp ik?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:27 schreef PH52 het volgende:
Tering, het sterft hier van de randdebielen. Leuk![]()
En het aanpassen van álle TT's.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Maanden en maanden heb ik gestoken in het vermaken van de mensen in BB5 en HBB. Maanden en maanden van hartstochtelijke discussies, rellen, humortopics, uitdagen en uitgedaagd worden.
Volgens mij begrijp je het niet echt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je voelt je gelijk al helemaal thuis, begrijp ik?
Bien.quote:
Omdat je BB kijkt, snolquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Maanden en maanden heb ik gestoken in het vermaken van de mensen in BB5 en HBB. Maanden en maanden van hartstochtelijke discussies, rellen, humortopics, uitdagen en uitgedaagd worden. Het is een leuke club geworden. En toch hè, toch begin ik het idee te krijgen dat het allemaal voor niets was...
Daar begint het mee, nog ff en de zwaaibrigade stormt het pand binnenquote:
Zwaaien? Dat stadium zijn Bien en ik al lang gepasseerd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:15 schreef PH52 het volgende:
Daar begint het mee, nog ff en de zwaaibrigade stormt het pand binnen![]()
Zo is het, lief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef Arcee het volgende:
Zwaaien? Dat stadium zijn Bien en ik al lang gepasseerd.
En dat post ze dan achteloos om 22:22 uur.quote:
General Chatquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef tonks het volgende:
Ik mis buzzer
Zo beter?quote:
En terwijl ik er niet eens op had gelet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat post ze dan achteloos om 22:22 uur.
Vandaar ook achteloos.quote:
Mooi, dan kan ik nu m'n eigen avatar weer aantrekken...quote:
Er stond eerst iets anders.quote:
Ik heb wel een vriendje die met me wil spelen. Dus... Volledig ontopic, dacht ik zo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Jullie zitten te slowchatten
Does nie![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef Biene het volgende:
Ik heb wel een vriendje die met me wil spelen. Dus... Volledig ontopic, dacht ik zo.![]()
Magisch tijstip!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat post ze dan achteloos om 22:22 uur.
Ohquote:
Klik dan.quote:
Stink je uit je bek?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Je hebt iedereens naam gepostquote:
Toen jij nog postte was dat iedereen, ja.quote:
quote:
Ja nostalgiequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toen jij nog postte was dat iedereen, ja.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:48 schreef Arcee het volgende:
Elies heeft trouwens een retestrakke userid. 6644.
O dus dat doe jij iedere avond en nacht..... op je MSN kijken naar omhoog getrokken shirtjes. Dan weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:58 schreef Nosh het volgende:
Falerig knuffeltopic. Ga naar msn en trek je shirt omhoog, als je persé kickt op dat restje aandacht dat je van 56-jarige mannen in een mid-life crisis krijgt.
Pff.
Tis nog ff wennen dat in principe alles negatief is, maar ik voel mezelf al aardig thuis hoor...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:49 schreef Arcee het volgende:
Bevalt het posten in Klaagbaak je een beetje, flugeltje? Ik vraag 't maar even, want je had er tot je er modje werd nog geen ervaring mee.
kijk voor de gein eens naar het nieuwste topic in HBB.. straalt het positivisme ook niet vanaf hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tis nog ff wennen dat in principe alles negatief is, maar ik voel mezelf al aardig thuis hoor...
Dat is niet nieuw, hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef flugeltje het volgende:
Tis nog ff wennen dat in principe alles negatief is
Neuh, dat weet ik.... Maar het is wél ff wennen voor me. Ben van huis uit niet zo'n azijnpisser...quote:
Waarom ben je dan modje van Klaagbaak geworden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
Neuh, dat weet ik.... Maar het is wél ff wennen voor me. Ben van huis uit niet zo'n azijnpisser...
Ken je Yvonne?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom ben je dan modje van Klaagbaak geworden?
En van alle subforums kies jij dan Klaagbaak om te moderaten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, dat weet ik.... Maar het is wél ff wennen voor me. Ben van huis uit niet zo'n azijnpisser...
Nogmaals, ik voel mezelf hier dus wél thuis...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
En van alle subforums kies jij dan Klaagbaak om te moderaten.
Tja.
Iemand die nog nooit in het forum dat ze gaat modden heeft gepost moet wel een goeie tegenhanger zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:12 schreef flugeltje het volgende:
Nogmaals, ik voel mezelf hier dus wél thuis...
en misschien ben ik wel een goeie tegenhanger hier
Ik heb gelurktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit in het forum dat ze gaat modden heeft gepost moet wel een goeie tegenhanger zijn.
Als dat het criterium is, zou ik nu ongeveer Admin moeten zijnquote:
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, zou ik nu ongeveer Admin moeten zijn![]()
Ik ben Meki nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen![]()
Gewoon een sollimailtje de deur uitdoen, je weet nooit...
Meki gelooft in het 'de aanhouder wint' principe... Ben overigens zeer benieuwd of ie het ooit voor elkaar gaat krijgen...quote:
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meki gelooft in het 'de aanhouder wint' principe... Ben overigens zeer benieuwd of ie het ooit voor elkaar gaat krijgen...
Ach er gebeuren wel meer vreemde dingen op Fok. Zo worden ook blauwen op plekken gezet waar ze nog nooit gepost hebben enzo...quote:
Daarom zeg ik, hoog tijd dat ik donkerblauw / rood wordquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach er gebeuren wel meer vreemde dingen op Fok. Zo worden ook blauwen op plekken gezet waar ze nog nooit gepost hebben enzo...
En Laffer is grijs!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:
Ach er gebeuren wel meer vreemde dingen op Fok. Zo worden ook blauwen op plekken gezet waar ze nog nooit gepost hebben enzo...
Nee, wie is dat?quote:
Laatste keer dat ik hem zag was hij gewoon blauw, grijs was er al weer af.quote:
Je bent helemaal niet dik, je hebt alleen zware botten!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan ben ik nog dik ook... Kortom: afschrijven die hap...
bb5= big brother 5quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet dik, je hebt alleen zware botten!![]()
P.S. BB5 is naar ik vermoed het Big Brother subforum dat eens in de zoveel tijd verschijnt, maar wat is HBB
Waarom loop jij nog met je blauwe haar te pimpenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:15 schreef teamlead het volgende:
bb5= big brother 5
hbb = hotel big brother: spinoff met C-artiesten voor een goed doel
geen ideequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom loop jij nog met je blauwe haar te pimpen
Ze zijn nog haastig op zoek naar een excuusforum voor 'm.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:24 schreef APK het volgende:
Waarom loop jij nog met je blauwe haar te pimpen
40+ kan nog wel een stagiair gebruiken, dan is hij er helemaal klaar voor als hij 40 is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef Arcee het volgende:
Ze zijn nog haastig op zoek naar een excuusforum voor 'm.
neenee! mij was vakantie beloofd tot augustusquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze zijn nog haastig op zoek naar een excuusforum voor 'm.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:49 schreef xman het volgende:
Het antwoord: http://fotoboek.fok.nl/flugeltje
Plaats eens een foto van je eigen kutkop in jouw fotoboek, held.quote:
Zie mijn avatar, blinde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Plaats eens een foto van je eigen kutkop in jouw fotoboek, held.![]()
Doorgetrokken door het toilet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:44 schreef MissHobje het volgende:
En waar is die klote pc eend gebleven enzo![]()
![]()
Maar ik nietquote:
Ik spuit haar even naar boven.quote:
Met Flugeltjequote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waar zit jij nou steeds mee te spelen ?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oh God, hier zitten zeFlugeltje stalken?
\quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
Oh God, hier zitten zeFlugeltje stalken?
Ik weet nog wel een stok waar je mee mag spelenquote:
En anders ga je even uit mijn territoriumquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een stok waar je mee mag spelenAlhoewel dat meer een paal is
Waar ligt ie nu ? Bij mij in de buurt ? Nee zeker![]()
Dat weet ik nog zo net nietquote:
Dat begreep ik uit de TT jaquote:
Och jee heb je hem ook weerquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
En anders ga je even uit mijn territorium![]()
![]()
Geen idee .. ik doe er niet zo vaak aan .. behalve kwijlen naar Morwen (quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet
[..]
Dat begreep ik uit de TT ja![]()
Veel bekende gezichten hier, ook een beetje gezellig hier?
je mag hier niet zwaaien, kussen en knuffelen he?
Alles mag van Flugel hier:quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
Dat begreep ik uit de TT ja![]()
Veel bekende gezichten hier, ook een beetje gezellig hier?
je mag hier niet zwaaien, kussen en knuffelen he?
Juistquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juist![]()
*tilt been op en sprayed DaMook even midden in de bek![]()
En terechtquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]Damn van zulke flames wordt ik bang
![]()
Jeziet maarquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht![]()
Maar ik word deze week nog gecastreerd, even afwachten wat ik daarna nog kan behalve kwijlen op Hobje![]()
Kinderen die vragen, worden overgeslagenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:09 schreef APK het volgende:
Knuffel dit topic AUB even razendsnel uit mijn AT.
Eensch!quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:09 schreef APK het volgende:
Knuffel dit topic AUB even razendsnel uit mijn AT.
*doekje geeft*quote:
Hahaha! Nu staat 'ie bij jou ook in jouw AT.quote:
Ik vraag niks, ik geeeeeeef alleenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kinderen die vragen, worden overgeslagen![]()
Maar jij hoeft er dan niet om te vragenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vraag niks, ik geeeeeeef alleen![]()
Kusjeknuffelkroel![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:41 schreef Snaptnix het volgende:
Maar jij hoeft er dan niet om te vragen![]()
![]()
Op die reactie zat ik al te wachtenquote:
Lekker heh als er gewoon gebeurt wat je wiltquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Op die reactie zat ik al te wachten![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles mag van Flugel hier:
Zwaaien, palen, knuffelen.
Het blijft natuurlijk gewoon uiteindelijk dezelfde kutmod die ze ook was in HBB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |