Ik heb gelurktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit in het forum dat ze gaat modden heeft gepost moet wel een goeie tegenhanger zijn.
Als dat het criterium is, zou ik nu ongeveer Admin moeten zijnquote:
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, zou ik nu ongeveer Admin moeten zijn![]()
Ik ben Meki nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen![]()
Gewoon een sollimailtje de deur uitdoen, je weet nooit...
Meki gelooft in het 'de aanhouder wint' principe... Ben overigens zeer benieuwd of ie het ooit voor elkaar gaat krijgen...quote:
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meki gelooft in het 'de aanhouder wint' principe... Ben overigens zeer benieuwd of ie het ooit voor elkaar gaat krijgen...
Ach er gebeuren wel meer vreemde dingen op Fok. Zo worden ook blauwen op plekken gezet waar ze nog nooit gepost hebben enzo...quote:
Daarom zeg ik, hoog tijd dat ik donkerblauw / rood wordquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach er gebeuren wel meer vreemde dingen op Fok. Zo worden ook blauwen op plekken gezet waar ze nog nooit gepost hebben enzo...
En Laffer is grijs!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef flugeltje het volgende:
Ach er gebeuren wel meer vreemde dingen op Fok. Zo worden ook blauwen op plekken gezet waar ze nog nooit gepost hebben enzo...
Nee, wie is dat?quote:
Laatste keer dat ik hem zag was hij gewoon blauw, grijs was er al weer af.quote:
Je bent helemaal niet dik, je hebt alleen zware botten!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan ben ik nog dik ook... Kortom: afschrijven die hap...
bb5= big brother 5quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet dik, je hebt alleen zware botten!![]()
P.S. BB5 is naar ik vermoed het Big Brother subforum dat eens in de zoveel tijd verschijnt, maar wat is HBB
Waarom loop jij nog met je blauwe haar te pimpenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:15 schreef teamlead het volgende:
bb5= big brother 5
hbb = hotel big brother: spinoff met C-artiesten voor een goed doel
geen ideequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom loop jij nog met je blauwe haar te pimpen
Ze zijn nog haastig op zoek naar een excuusforum voor 'm.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:24 schreef APK het volgende:
Waarom loop jij nog met je blauwe haar te pimpen
40+ kan nog wel een stagiair gebruiken, dan is hij er helemaal klaar voor als hij 40 is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef Arcee het volgende:
Ze zijn nog haastig op zoek naar een excuusforum voor 'm.
neenee! mij was vakantie beloofd tot augustusquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze zijn nog haastig op zoek naar een excuusforum voor 'm.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:49 schreef xman het volgende:
Het antwoord: http://fotoboek.fok.nl/flugeltje
Plaats eens een foto van je eigen kutkop in jouw fotoboek, held.quote:
Zie mijn avatar, blinde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Plaats eens een foto van je eigen kutkop in jouw fotoboek, held.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |