abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36207337
Er staan soms wel leuke boards voor 25 eurie op marktplaats. Zo nu een bijvoorbeeld van Duotone. Daarnaast kan je is rondmailen voor oude huurboardjes. Maar is inderdaad wel vet, ik zat er ook aan te denken. Alleen ff vraagje, hoe dioe je het met de staalkanten. Haal je dan niet alles open daaraan?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_36207733
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:42 schreef Steven184 het volgende:
Er staan soms wel leuke boards voor 25 eurie op marktplaats. Zo nu een bijvoorbeeld van Duotone. Daarnaast kan je is rondmailen voor oude huurboardjes. Maar is inderdaad wel vet, ik zat er ook aan te denken. Alleen ff vraagje, hoe dioe je het met de staalkanten. Haal je dan niet alles open daaraan?
Psst, een vijl? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_36209614
Ja, daar dacht ik wel aan. Maar toch het blijft een staalkant, blijven randjes aanzitten. Of zit ik nu helemaal mis?

Trouwens nog iets? Waarm,ee zetten jullie je bindingen erop, ik heb nu zo'n handschroevendraaier alleen dat gaat toch wel erg langzaam. En als je met de bus gaat moeten ze er altijd af. Dus wat is hetr slimst om te doen?
pi_36209781
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:45 schreef Steven184 het volgende:
Ja, daar dacht ik wel aan. Maar toch het blijft een staalkant, blijven randjes aanzitten. Of zit ik nu helemaal mis?
Nouja, je zit sowieso niet op de onderkant dus je bent sowieso niet direct in contact met de staalkant, en niet alles van staal is scherp, als je ff een slijptol ofzo overheen haalt reken maar dat hij glad wordt.
quote:
Trouwens nog iets? Waarmee zetten jullie je bindingen erop, ik heb nu zo'n handschroevendraaier alleen dat gaat toch wel erg langzaam. En als je met de bus gaat moeten ze er altijd af. Dus wat is hetr slimst om te doen?
Botte kruiskopschroevendraaier, anders gaan m'n schroefjes stuk. Bindingen in de bus laat ik er meestal op zitten, doen ze bij de organisatie waarmee ik vaak ga nooit moeilijk over.

Langzaam is onzin, het vastzetten van je bindingen is een delicaat proces dat volstaat met de voorpret dus.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_36209841
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:45 schreef Steven184 het volgende:
Trouwens nog iets? Waarm,ee zetten jullie je bindingen erop, ik heb nu zo'n handschroevendraaier alleen dat gaat toch wel erg langzaam. En als je met de bus gaat moeten ze er altijd af. Dus wat is hetr slimst om te doen?
Ik weet precies wat je bedoelt. Je stapt in de bus en je bent er binnen 5 minuten en dan ben je nog 12 uur bezig met je bindingen erop doen
pi_36209969
Ik heb zelf ook nog een vraag. ik heb nu een snowboard, maar hoe weet ik welke kant boven moet?
pi_36210405
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:55 schreef Kentaro het volgende:
Ik heb zelf ook nog een vraag. ik heb nu een snowboard, maar hoe weet ik welke kant boven moet?
Lastig, denk dat je dat even aan de regulars hier in dit topic moet vragen, kan zo één twee drie vier ook niet op het antwoord komen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_36210672
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:10 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Je kan inspiratie opdoen bij Bonk, breda. Daar staat ook zo'n bankje.
Bij RSI te Rotterdam staat er ook 1. Het zou tof zijn om die of die van burton na te bouwen en dan 2 grote stickers erop plakken of allemaal stickers van merken erop plakken.

Nou, laat ik dan maar gelijk een goede vraag stellen.

Aan welke kant van het board moet ik de wax inwrijven? Aan de linkerkant of aan de rechterkant. Ik maak vaker bochtjes naar rechts dan naar links.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_36210767
Nu dan zonder gelul een interessante vraag voor mij. Ik heb gisteravond weer even mijn boardje en die van mijn vriendin onderhanden genomen. Geslepen en gewaxt wachten ze tot ze zondag uitgelaten kunnen worden op de Franse pistes.

Ik gebruik nu Booster Hard Wax Fluor welke tussen de +5 en -10 goed zou werken.
http://www.teammagicmarine.com/booster/image.php?pro_id=557

Tot nu toe heb ik er goede ervaring mee, na een weekje winterberg is het wel tijd om mijn base opnieuw te waxen maar dat heb je altijd met een sintered base.

Nu zat ik tijdens het waxen te denken waar de verschillen in kunnen zitten tussen de merken wax en welke bij jou de voorkeur heeft.
Welke wax gebruik jij en haal jij nog speciale trucks uit om het beter te doen.
pi_36211118
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:14 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Bij RSI te Rotterdam staat er ook 1. Het zou tof zijn om die of die van burton na te bouwen en dan 2 grote stickers erop plakken of allemaal stickers van merken erop plakken.

Nou, laat ik dan maar gelijk een goede vraag stellen.

Aan welke kant van het board moet ik de wax inwrijven? Aan de linkerkant of aan de rechterkant. Ik maak vaker bochtjes naar rechts dan naar links.
pi_36211728
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef Kentaro het volgende:
[TK] Snowboard
Loco, 80 euro voor die set, lijkt me ideaal als ragsetje, maarja, past niet past niet!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_36215557
Ok, ik stel alleen maar domme vragen. I get him, ik zal wel niks meer vragen en voortaan hier alleen nog maar lezen. Moet toch iets doen he.
  maandag 20 maart 2006 @ 23:49:10 #264
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36219117
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:07 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Lastig, denk dat je dat even aan de regulars hier in dit topic moet vragen, kan zo één twee drie vier ook niet op het antwoord komen.
Ik zal even antwoord geven.
Je kunt het beste langs een snowboardshop gaan en vragen of ze je bindingen eraf halen. Als die eraf zijn zul je zien dat er gaatjes in de plank zitten. Deze gaatjes zitten aan de bovenkant. Het is verstandig om een plank uit te zoeken met verschillende tekeningen aan beide kanten. Je kunt dan onthouden welke tekening boven is (daarom doen veel fabrikanten dat). Je kunt het er ook met een viltstift opschrijven, maar let goed op dat het wel zichtbaar blijft. Ten slotte kun je het proberen te onthouden, maar dat raad ik niet aan. Als je hem in de bus legt kan hij bijvoorbeeld door het hobbelen ongezien omdraaien.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_36219503
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Loco, 80 euro voor die set, lijkt me ideaal als ragsetje, maarja, past niet past niet!
Zelfs als ragsetje is dit alles behalve zijn geld waard. Dat er überhaupt interesse voor is, is onbegrijpelijk. Het is onbegrijpelijk dat er mensen nog maar over na denken om deze tweedehands plank aan te schaffen...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_36220399
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:03 schreef beerke het volgende:

[..]

Zelfs als ragsetje is dit alles behalve zijn geld waard. Dat er überhaupt interesse voor is, is onbegrijpelijk. Het is onbegrijpelijk dat er mensen nog maar over na denken om deze tweedehands plank aan te schaffen...
Crazycreek is vet de bom, ouwe. Is veel beter dan een Burton Amehoela en een F2 Effzestien.
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:49 schreef XL het volgende:

[..]

Je kunt het beste langs een snowboardshop gaan en vragen of ze je bindingen eraf halen. Als die eraf zijn zul je zien dat er gaatjes in de plank zitten. Deze gaatjes zitten aan de bovenkant. Het is verstandig om een plank uit te zoeken met verschillende tekeningen aan beide kanten. Je kunt dan onthouden welke tekening boven is (daarom doen veel fabrikanten dat). Je kunt het er ook met een viltstift opschrijven, maar let goed op dat het wel zichtbaar blijft. Ten slotte kun je het proberen te onthouden, maar dat raad ik niet aan. Als je hem in de bus legt kan hij bijvoorbeeld door het hobbelen ongezien omdraaien.
En dat is dus de reden waarom ik met mijn eigen auto ga. Ik heb het 1 keer gehad tijdens een busvakantie naar Lloret de Mar. Ik heb 2 weken met mijn zwembroek achterstevoren gelopen Kom ik thuis, zegt mijn vriendin "He Mark, je hebt je zwembroek verkeerd om" Echt een dom gezicht.
pi_36220427
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef Kentaro het volgende:
Dat is echt een heel gaaf snowboard. Je bent gek dat je die voor dat geld weg doet. Weet je zeker dat het een orginele is? Ik vraag dat omdat er van Crazy Creek ook veel imitatie op de markt is..
pi_36222154
Hahahah. nou, ik weet wel werk merk ik hierna ga kopen hoor
pi_36222279
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef Steven184 het volgende:
Ok, ik stel alleen maar domme vragen. I get him, ik zal wel niks meer vragen en voortaan hier alleen nog maar lezen. Moet toch iets doen he.
Relax ouwe, je kan toch wel tegen een geintje

Santa Cruz 06/07
http://www.snowboard-mag.com/node/10014

[ Bericht 15% gewijzigd door Kentaro op 21-03-2006 08:13:39 ]
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:19:39 #270
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36223164
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:49 schreef XL het volgende:

[..]

Gaatjes? bij mijn local boardshop deed ie iets me bisonkit en toen vroeg ik waarom. Toen zei die iets van onder en bovenkant uit elkaar houden en dat je bindingen dan goed vastzitten. Was makkelijk zei die.

oja hoe kan ik de voor en achterkant uit elkaar houden? boven en onderkant lukt al aardig. Heb geen twintip wat ik ben geen tweeling.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_36225882
Dan is de voorkant het stuk wat het verst van de binding afzit. Damn, ben je nou echt zo dom of lul je maar wat.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:17:56 #272
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36225965
Ik zag laatst iemand die stond verkeerd om in zijn bindingen. Met zijn tenen tegen de hi-back..... Dan heb ik ook zoiets van: Dat het je leuk lijkt vind ik logisch, maar als je het niet snapt... ga dan gewoon skien!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:22:04 #273
71115 Rnej
I walk the line
pi_36226090
ik dacht dat de voorkant t deel was waar je binding vandaan wijst?...

wel een probleem als je duck staat trouwens...

nu ff serieus.. in 1 jaar werken bij de snowworld heb ik t al 4x meegemaakt dat mensen meer tail dan nose hadden (ok, t kan, maar lekker boarden vind ik t niet.. maar t waren allemaal flowers dus op zich merken die t verschil toch niet )

maarreh, zonder dollen, bij 3 van die 4 was het in de winkel zo gemonteerd.. en 1tje had t zelf niet eens doorgehad (terwijl tverschil echt 10+ cm was :S)

edit: met meer tail dan nose bedoel ik dus dat ze ook richting hun tail stonden hey.... switch rijden waren ze al helemaal nog niet aan toe... boarden konden ze al amper
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:46:55 #274
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36226826
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:15 schreef GenesiZ het volgende:
Dan is de voorkant het stuk wat het verst van de binding afzit. Damn, ben je nou echt zo dom of lul je maar wat.
Kan merken dat bijna lunchetijd voor je is. Je hapt aardig.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_36228757
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:46 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Kan merken dat bijna lunchetijd voor je is. Je hapt aardig.
Dat was sarcasme, ik had alleen geen zin om het smilie te plaatsen
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:51:34 #276
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36228871
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:48 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Dat was sarcasme, ik had alleen geen zin om het smilie te plaatsen
pi_36230684
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 08:02 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Relax ouwe, je kan toch wel tegen een geintje

Santa Cruz 06/07
http://www.snowboard-mag.com/node/10014
Sorry guys, was gisteravond iets te gepikeerd door allemaal dingetjes. Tentamenstress zullen we het maar noemen en moet ik niet hiert afreageren. Maar ben nu weer helemaal normaal van de partij
pi_36231054
... het is je vergeven. Maar nu geen stomme vragen meer stellen he ...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:19:29 #279
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36231493
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:06 schreef beerke het volgende:
... het is je vergeven. Maar nu geen stomme vragen meer stellen he ...
Stomme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden zeggen ze hier altijd op kantoor.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:23:40 #280
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36231601
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:19 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Stomme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden zeggen ze hier altijd op kantoor.
Accountants zeker
pi_36232660
Op mijn werk bestaan wel domme vragen. (medewerker binnendienst ICT maw. een verkoper achter een telefoon van een computerwinkel)

Klant: "Goedendag, ik ben op zoek naar een verlengkabel voor draadloos internet"
Ik "Sorry meneer, deze zijn uitverkocht, net als het zakje sleutelgaten"
klant: " "

Stomme klanten. Hij was op zoek naar een utp kabel om zijn draadloze accespoint ergens anders neer te zetten.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:56:13 #282
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36232768
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:23 schreef XL het volgende:

[..]

Accountants zeker
correct. Klote beroep. ben erin geluist door die hufters. Nee je krijgt goed loon en auto van de zaak en 32 uur werkweek. Loon zwaar klote, auto 2 jaar om moeten zeiken, en 32 uur nog nooit gewerkt en maar 1 week vrij in eerste kwartaal.

haha heerlijk die met draadloos internet. Moet ik mijn muis ook eten geven?
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:57:45 #283
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36232819
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef GenesiZ het volgende:
Op mijn werk bestaan wel domme vragen. (medewerker binnendienst ICT maw. een verkoper achter een telefoon van een computerwinkel)

Klant: "Goedendag, ik ben op zoek naar een verlengkabel voor draadloos internet"
Ik "Sorry meneer, deze zijn uitverkocht, net als het zakje sleutelgaten"
klant: " "

Stomme klanten. Hij was op zoek naar een utp kabel om zijn draadloze accespoint ergens anders neer te zetten.
Ik heb ooit iemand in de winkel gehad voor het verloopstukje van toetsenbord en muis naar modem. De ingang van muis en toetsenbord op de computer was namelijk kapot, dat had hij zelf al onderzocht en wist hij zeker. Hij wilde het graag aansluiten op zijn telefoonmodem, want dat had hij toch niet nodig.
pi_36235390
Misschien best wel een leuke aanbieding: K2 WWW

Btw staan nog wel wat leuke aanbiedingen zoals salomon prospect, k2 ambush, k2 darkstar
pi_36236840
Dat is toch wel een lekker boardje, en dan voor 250 euro... Al had ik niet nog 3 x sneeuw voor de boeg dit seizoen had ik het gedaan.
pi_36238119
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:20 schreef Steven184 het volgende:
Misschien best wel een leuke aanbieding: K2 WWW

Btw staan nog wel wat leuke aanbiedingen zoals salomon prospect, k2 ambush, k2 darkstar
Ziet er wel leuk uit voor die prijs. Is dit een 99% jibboardje? 151cm voor max 90kilo. Is wel wel weer even 7cm kleiner dan mijn huidige boardje.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:02:17 #287
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36238626
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:44 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Ziet er wel leuk uit voor die prijs. Is dit een 99% jibboardje? 151cm voor max 90kilo. Is wel wel weer even 7cm kleiner dan mijn huidige boardje.
Absoluut Jib-boardje. Klinkt wel heel aantrekelijk maar de nieuwe Forum Jiblet en de Ride Kink lijken me ook super.
Wil echt de 15 miljoen winnen 10 april. Dan weet ik wel wat ik doe.
Ja jullie mogen langs komen in mijn mooie huisje in de sneeuw.
pi_36239250
K2 www is een absoluut jibboardje en een van de toppers van k2. Ze willen de komende jaren dan ook vooral op dit boardje hun serie gaan voortborduren. Een relax prijsje. Ik heb net een nieuw freerideboard gekocht, maar misschien als het budget het toelaat ga ik kijken of ik een oud huurboardje van de k2 www kan vinden voor leuk prijsje. En de www heeft de juiste afmetingen lijkt me zo.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:39:35 #289
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36245897
Zo. Net bestelling geplaatst bij de blauwe tomaat. Moest afscheidskadootje hebben voor collega. Mooi startsetje van Burton met sleutelgear en slotje enzo. Zelf meteen wax besteld en sokken. Verzendkosten worden toch bekostigd.
pi_36252272
best een leuk topic geworden, dat snowboard te koop topic
  woensdag 22 maart 2006 @ 01:52:37 #291
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36253368
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:30 schreef Byte_Me het volgende:
best een leuk topic geworden, dat snowboard te koop topic
Dat soort trucs halen wij vaker uit.
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:46:46 #292
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36255780
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef Kentaro het volgende:
Dat is toch wel een lekker boardje, en dan voor 250 euro... Al had ik niet nog 3 x sneeuw voor de boeg dit seizoen had ik het gedaan.
Heb je ervaring met die WWW? Ziet er wel aardig uit.

Ik zat te loeren op de Rossignol Decoy bij BlueTomato.... maar wil zoals gezegd eerst jib-planken testen. Echter zoals jij te vaak gaat dit seizoen ga ik te weinig, terwijl er wel veel begroot was. Kortom, ik kan hem weer op de gok kopen. De malolo op de gok was een wereldzet voor weinig geld.
pi_36256601
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:46 schreef XL het volgende:

[..]

Heb je ervaring met die WWW? Ziet er wel aardig uit.

Ik zat te loeren op de Rossignol Decoy bij BlueTomato.... maar wil zoals gezegd eerst jib-planken testen. Echter zoals jij te vaak gaat dit seizoen ga ik te weinig, terwijl er wel veel begroot was. Kortom, ik kan hem weer op de gok kopen. De malolo op de gok was een wereldzet voor weinig geld.
Er is niet zoiets als teveel gaan... Maar wbt de www, die gok zou ik zo nemen. Ik heb er zelf nooit opgestaan, maar iedereen die dat heeft is er enthousiast over.

Ik ga zelf kiezen tussen:

rome artifact
burton dominant
ride kink
k2 www
atomic hatchet

oja, die grafics vd www van dit jaar zijn ook vet ouwe, volgend jaar wordt het een soort van zuurstok
pi_36257949
Lollypop lollypop ....
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:39:28 #295
71115 Rnej
I walk the line
pi_36258982
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 01:52 schreef XL het volgende:

[..]

Dat soort trucs halen wij vaker uit.[afbeelding]
die gast met die opmerking over offpiste boarden in alaska.... "misschien is dit er wel een board voor"

whahahahaah.. 2 bochten en je hebt ineens 2 snowboards
pi_36261154
mooie foto's van 07 gear. Het moet niet gekker worden met die Flows

http://mihai.jurca.free.fr/x/2007
pi_36261279

Geil
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:08:02 #298
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36261526
Ja! Sexy! Vanaf 2006/2007 zien we er dus nog goed uit ook.

Die Apo Selekta is wel ruig tapered... net mijn Malolo
pi_36263727
We zijn er bijna. nog 2 posts
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:20:51 #300
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36263765
NOLAPO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')