abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 12:07:50 #203
72282 360sjors
King of the Hill
pi_36138987

zaterdag 18 maart 2006 @ 12:10:15 #204
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36139058
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:06 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Briancon, Serre Chevalier La Grave , 23e vertrekken
La Grave en Serre liggen toch wel een paar uur uit elkaar?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_36139685
Misschien een roadtrip? Dat lijkt me namelijk wel cool, wil ik de komende jaren ook nog eens keertje doen. Gewoon kijken waar je uitkomt:D
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:49:28 #206
72282 360sjors
King of the Hill
pi_36145072
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:36 schreef Steven184 het volgende:
Misschien een roadtrip? Dat lijkt me namelijk wel cool, wil ik de komende jaren ook nog eens keertje doen.
La Grave is een apart gebied (1 gondel en 3 liften, alles ongeprepareerd) niet ver van Serre. Als je met bijvoorbeeld Saiko naar La Grave afreist en de condities zijn er slecht, dan wijken ze uit naar o.a. Serre. Ik wil er een dagje naartoe (het liefst na een nachtelijke dump). De reis is een busreis, dus ik moet de mogelijkheden om vanuit Serre in La Grave te komen nog even uitzoeken. Even mailtje naar het Office du Tourisme sturen om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik heb er nog over gedacht om met de auto te gaan, maar met drie personen + snowboards in mijn Ibiza wordt het wel erg knus. Daarbij rijd ik op zomerbandjes en heb ik geen sneeuwkettingen, terwijl er in het dorp al 125 cm ligt. Plus... Het bedrag dat je kwijt bent aan tol is niet mis in Frankrijk (diesel valt wel mee bij een beetje zuinig rijden). Afgelopen zomervakantie (road trip door Frankrijk) was de tol ook een behoorlijke kostenpost.

Enfin.. zelfs als La Grave niet haalbaar blijkt te zijn lijkt Serre op zichzelf al geen slechte keuze, gezien de sneeuwcondities en 250 km piste. De alternatieven (zelfde prijsklasse) waren Pra Loup (5 jaar geleden geweest) en Le Corbier (slechte verhalen over gehoord).
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:10:55 #207
72282 360sjors
King of the Hill
pi_36145518
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 12:10 schreef XL het volgende:

[..]

La Grave en Serre liggen toch wel een paar uur uit elkaar?

25 km schat ik zo.. max 45 minuten met de bus, als er een rijdt tenminste.

Les Deux Alpes ligt nog dichterbij (achter het balkje met de schaal van de kaart)
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:29:49 #208
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36145995
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 17:10 schreef 360sjors het volgende:

[..]

[afbeelding]

25 km schat ik zo.. max 45 minuten met de bus, als er een rijdt tenminste.

Les Deux Alpes ligt nog dichterbij (achter het balkje met de schaal van de kaart)
In het gebied van Les Deux kun je er met een pistebully gratis naartoe. Die pistebully telt mee als lift
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_36151793
Ik kwam deze boards tegen. Ziet er wel intressant uit. Beetje het idee zoals de Fish en Malolo, maar toch anders. Waar de Fish en Malolo een tapered shape hebben zodat je met een kort board goed poeder kan surfen zijn deze boards gewoon 178 cm. Verder hebben deze een hele spitse nose zodat je de sneeuw als het ware niet wegduwd (in het filmpje is dit wel goed te zien). Ik zag dat blue-tomato ze ook verkoopt.

http://06.dupraz-ch.com/index.php?topgroupid=3
http://06.dupraz-ch.com/images/videos/dupraz_d1_6.wmv

tevens poging om dit topic weer wat op te krikken boven het nivo van 'welke voet staat voor' en 'als ik mijn muts helemaal over mijn ogen doen zie ik niks'
  zaterdag 18 maart 2006 @ 22:01:57 #210
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36153106
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:17 schreef Kentaro het volgende:
Ik kwam deze boards tegen. Ziet er wel intressant uit. Beetje het idee zoals de Fish en Malolo, maar toch anders. Waar de Fish en Malolo een tapered shape hebben zodat je met een kort board goed poeder kan surfen zijn deze boards gewoon 178 cm. Verder hebben deze een hele spitse nose zodat je de sneeuw als het ware niet wegduwd (in het filmpje is dit wel goed te zien). Ik zag dat blue-tomato ze ook verkoopt.

tevens poging om dit topic weer wat op te krikken boven het nivo van 'welke voet staat voor' en 'als ik mijn muts helemaal over mijn ogen doen zie ik niks'
Toen ik 11 was had ik ook een plank van 168
Zodra ik thuis ben ga ik daar nog eens foto's van opzoeken, want volgens mij was ik zelf toen nog niet zo lang. Helaas kon ik toen nog niet in surfstyle poeder rijden. Die Dupraz in het filmpje ziet er wel ruig uit natuurlijk, dat fakie boarden

Doe mij toch maar een Malolo

Rad Air heeft trouwens ook planken van door de meter 80. Die zien er echt lomp uit. In mijn eigen huis overweeg ik zoiets als voordeur. Deze Dupraz hebben nog vorm, maar dat is bij Rad Air ook ver te zoeken.

en het staat buiten kijf dat ik het heel knap vind dat het verband leggen tussen de muts laag dragen en het beperkte gezichtsveld als gevolg daarvan zelf al lukt, toch ben ik het met Kentaro eens
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:30:09 #211
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36155488
XL bedankt het is gelukt. thnx mate.

Zag dat Ride ook boarden van 180 cm heeft. board is dan groter als ik zelf ben.
Is poeder rijden niet voor mensen die oud zijn en neit meer park in kunnen?

Kwam me buurman naar me toe. He jij snowboard toch. Ik ga morgen naar Snowplanet en wou wel oefenen dat snowboarden. Kan ik jou board lenen? schoenen heb ik nog van skieën.
Heb maar gezegd dat mijn board neit echt beginners board is en dat hij maar beter kan huren voor die 6 euro.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_36156470
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:17 schreef Kentaro het volgende:

apart bordje, ik zou het best eens willen proberen.
pi_36162389
Het is wel waar dat de gemiddelde leeftijd van de freeriders hoger ligt dan van de freestylers, maar ik denk niet echt dat het alleen voor oudetjes is en de meeste kunnen ook een aardig ritje door het park maken . Leuke buurman heb je trouwens, die heeft zeker de laatste jaren ook niet veel sneeuw gezien of wel?

Ik moet zeggen die dupraz zijn leuke boardjes, maar waarom eigenlijk een langer board kopen als een fish bijvoorbeeld een stuk korter is en hetzelfde effect heeft? Maar dat is mijn mening, toch zou ik wel eens een ritje erop willen maken.
pi_36162648
quote:
Op zondag 19 maart 2006 10:41 schreef Steven184 het volgende:
Ik moet zeggen die dupraz zijn leuke boardjes, maar waarom eigenlijk een langer board kopen als een fish bijvoorbeeld een stuk korter is en hetzelfde effect heeft? Maar dat is mijn mening, toch zou ik wel eens een ritje erop willen maken.
Het klinkt meer als een vraag dan een mening, maar dan kan ook wel door het vraagteken achter je mening komen Wie zegt er dat een Fish hetzelfde effect heeft? Tuurlijk kun je er allebei prima poeder mee rijden, maar het zal toch een groot verschil maken of je dit met een 156 of met een 178 doet. Een kort board zal wendbaarder zijn maar op snelheid kan niets op tegen lengte.

Maar goed het is voor mij ook een beetje gissen. Het langste board wat ik heb gereden is een Hammer Twillight 171. En hoewel ik er niet snel mee het bos in zo duiken, is het heerlijk om er met 4 grote bochten een poederhelling mee af te knallen.
  zondag 19 maart 2006 @ 13:41:58 #215
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36166377
quote:
Op zondag 19 maart 2006 11:00 schreef Kentaro het volgende:
Maar goed het is voor mij ook een beetje gissen. Het langste board wat ik heb gereden is een Hammer Twillight 171. En hoewel ik er niet snel mee het bos in zo duiken, is het heerlijk om er met 4 grote bochten een poederhelling mee af te knallen.
Beerke, die plank die je in de laatste dag Praloup van die slechte verhuurzaak kreeg. Was dat geen plank van 178? Dat zou dan in ieder geval de langste zijn waar ik op gereden heb, echter alleen hardpack. Poeder was daar niet voorhanden.
pi_36180159
quote:
Op zondag 19 maart 2006 11:00 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Het klinkt meer als een vraag dan een mening, maar dan kan ook wel door het vraagteken achter je mening komen Wie zegt er dat een Fish hetzelfde effect heeft? Tuurlijk kun je er allebei prima poeder mee rijden, maar het zal toch een groot verschil maken of je dit met een 156 of met een 178 doet. Een kort board zal wendbaarder zijn maar op snelheid kan niets op tegen lengte.

Mijn formulering was inderdaad niet heel lekker. Echt lekker snelheid maken gaat inderdaad alleen met lengte heb je helemaal gelijk in, echter ik ging op in het idee van de fish en de option signature: relax, rustig van poederveldje naar poederveldje cruisen. Langste was ik heb gereden is een 168, heb normaal 162 ongeveer dus echt veel kan ik er niet over zeggen. Maar zoals ik al zei: het is zeker een boardje wat ik een keer zou willen proberen.

edit: @XL en Genesiz: Jullie zochten toch nog een jib-boardje voor een leuke prijs. Ik kwam net toevallig Jeenyus the Rental 158 tegen voor 299. Misschien dat het was is, ik herinnerde me het toen ik hem zag: Jeenyus the Rental 158

[ Bericht 10% gewijzigd door Steven184 op 19-03-2006 21:18:12 ]
  zondag 19 maart 2006 @ 22:10:14 #217
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36183102
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:08 schreef Steven184 het volgende:
edit: @XL en Genesiz: Jullie zochten toch nog een jib-boardje voor een leuke prijs. Ik kwam net toevallig Jeenyus the Rental 158 tegen voor 299. Misschien dat het was is, ik herinnerde me het toen ik hem zag: Jeenyus the Rental 158
Te lang, ik heb wel wat gezien en hoop dat hij niet uitverkoopt. Ga voor de zekerheid eerst in Kaprun jib-plank(en) proberen.
pi_36184263
Voor mij is de 158 ook aan de lange kant. Ik zoek meer wat richting de 150. Ook zal het pas ergens na de zomer worden dat ik er 1 aanschaf. Nu heb ik geen geld meer

Zojuist mijn plankie en die van me vriendin gewaxt en geslepen. Vandeweek de laatste dingen regelen en inpakken en dan vrijdag/zaterdag nacht naar Alpe d'Huez. Eind van de week wordt weer sneeuw verwacht, ik hoop niet dat het teveel is zodat de wegen weer vast gaan staan

La Grave ziet er ook wel vet uit. Ik zit er volgende week ongeveer een uur/anderhalf uur vandaan. Heel mischien dat ik de stoute schoenen aantrek en daar voor een dagje heenga. Wat ik iig wil doen is de 17km zwarte piste vanaf de Pic Blanc. Dat staat op nr1 in de to-do list.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 20 maart 2006 @ 00:09:12 #219
71115 Rnej
I walk the line
pi_36188004
ik ga zondag nog een dagje winterberg doen op mijn nieuwe T6 ... ff een afsluitertje van t seizoen doen

voor de rest... poederen owns het park rijden, ik ken weinig mensen die in t park te vinden zijn als het net dik gedumpt heeft...
pi_36188350
is de sneeuw nog steeds goed dan ? zit er aan te denken om er ook nog ff een weekendje heen te gaan ! (winterberg)
pi_36191469
Ik ga donderdag en vrijdag naar Winterberg, behalve als het warmer wordt dan zal het wel Landgraaf worden. en ik zoek nog een bestemming voor de week van 10 april. is er iemand wel eens in ischgl geweest. Schijnt wel ok te zijn, 90% vh gebied ligt tussen de 2000 en de 2800m. Dat lijkt me voor april geen overbodige luxe
pi_36191606
Hmmm, ik zou hoger gaan als ik jou was. 2800+. Als ik in april tweemaal in pitztal geweest en dat is gewoon lekker. Gletscher, veel sneeuw en geen pap. Maar was eenmaal in Leukerbad(1400-2800) en vanaf uur of 11 was het alleen maar papsneeuw. Dus mijn advies is ga hoger en pak een Solden of iets dergelijks.
  maandag 20 maart 2006 @ 08:48:04 #223
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36191670
Ik ben er wel eens geweest, maar te lang geleden om er wat zinnigs over te vertellen.
Vroeger gingen mijn ouders en ik altijd in december al op wintersport en als gevolg daarvan gingen we alleen naar idioot sneeuwzekere gebieden. Bij voorkeur zelfs gletschergebieden. In die periode ben ik ook in Ischgl-Samnaun geweest. Deze uitleg heb ik dit seizoen 2 x eerder gegeven. Aan jou en aan een 'nieuwe'. Dus misschien lurkt hij/zij nog mee.
pi_36191988
Ik weet alweer ja, toen je 11 was en op je plank van 168 door Ischgl scheurde
  maandag 20 maart 2006 @ 09:17:52 #225
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36192024
quote:
Op maandag 20 maart 2006 09:14 schreef Kentaro het volgende:
Ik weet alweer ja, toen je 11 was en op je plank van 168 door Ischgl scheurde
Ik vermoed dat ik in Ischgl al op softboots stond (dus 12 was?). Kan me er weinig van herinneren en dat vind ik raar. Van die hardboots en het gebied aldaar (Ehrwald) weet ik nog best veel. Dit weekend ga ik misschien naar huis, dan zal ik kijken of ik er foto's van kan vinden/scannen.
  maandag 20 maart 2006 @ 10:57:42 #226
72282 360sjors
King of the Hill
pi_36193971
quote:
Op maandag 20 maart 2006 08:26 schreef Kentaro het volgende:
Ik ga donderdag en vrijdag naar Winterberg, behalve als het warmer wordt dan zal het wel Landgraaf worden. en ik zoek nog een bestemming voor de week van 10 april. is er iemand wel eens in ischgl geweest. Schijnt wel ok te zijn, 90% vh gebied ligt tussen de 2000 en de 2800m. Dat lijkt me voor april geen overbodige luxe
In diezelfde week zit ik in La Joue du Loup (1500 - 2510). Ik verwacht er niet zoveel van, maar voor dat geld (65 euro voor reis, pas, appartement en boekingskosten) zal het me worst wezen. Tegen die tijd heb ik er ook al 2 weken dit seizoen op zitten.

In de meeste gebieden ligt nu veel sneeuw. In Serre ligt er nu 140 cm in het dal en 225 boven. Zelfs in Joue du Loup is dat nog 100-180. Dus voor de hoeveelheid sneeuw hoef je het niet te doen (hooguit voor de toestand van de sneeuw om 15:00 's middags ).
pi_36194065
uhm...kan je miuj vertellen hoe je dat doet voor 65 euro? Want dat is toch verdomd interessant.
  maandag 20 maart 2006 @ 11:05:51 #228
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36194161
Damn, wat heb ik toch een slechte winter.
Slechts 1 week volledig, geen poeder.
Slechts 1 lang weekend, geen poeder (die durf ik wel aan voor Koninginnedag).

Klote-scriptie.... blijkt toch wat moeilijker dan gehoopt.
pi_36194716
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:57 schreef 360sjors het volgende:

[..]

In diezelfde week zit ik in La Joue du Loup (1500 - 2510). Ik verwacht er niet zoveel van, maar voor dat geld (65 euro voor reis, pas, appartement en boekingskosten) zal het me worst wezen. Tegen die tijd heb ik er ook al 2 weken dit seizoen op zitten.

In de meeste gebieden ligt nu veel sneeuw. In Serre ligt er nu 140 cm in het dal en 225 boven. Zelfs in Joue du Loup is dat nog 100-180. Dus voor de hoeveelheid sneeuw hoef je het niet te doen (hooguit voor de toestand van de sneeuw om 15:00 's middags ).
65 euro

voor de sneeuw hoef je het nu nog niet echt te doen maar over 3 weken is het waarschijnlijk een heel stuk warmer. ik ga iig niet boeken en kijk een paar dagen vantevoren wel waar het gedumpt heeft. mocht het nergens echt vers zijn dan is Ischgl wel een ok alternatief.
  maandag 20 maart 2006 @ 11:45:29 #230
71115 Rnej
I walk the line
pi_36195259
voorlopig ziet winterberg er nog ok uit.. tis nog onder nul en er ligt nog meer dan een meter sneeuw.. maarja, t kan snel veranderen natuurlijk ....
  maandag 20 maart 2006 @ 11:53:01 #231
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36195473
Nou... ik kreeg zojuist deze mail binnen
quote:
Liebe Gäste!

Nun ist es geschafft, die kalten Tage vom Januar und Februar liegen hinter uns, die ersten wärmeren Sonnenstrahlen brechen durch und das Schifahren macht jetzt richtig Spaß!!!

Gerade der Frühling mit seinen glitzernden Schipisten, dem Glanz der Sonne auf der Haut - all das macht seinen besonderen Reiz aus. Lassen Sie Ihren Alltag hinter sich, geniessen Sie noch ein paar herrliche Schitage bei Top- Schneekonditionen...

Halten Sie den Atem an, erleben sie die wohltuende Stille am Nachmittag auf Ihrem Sonnenbalkon, lassen Sie die Seele baumeln, erleben Sie den Augenblick...!

Durch die ergiebigen Schneefälle der letzten Wochen herrschen auch noch traumhafte Bedingungen auf sämtlichen Langlaufloipen.
Ze maken zich op voor de lente!
  maandag 20 maart 2006 @ 12:22:29 #232
72282 360sjors
King of the Hill
pi_36196382
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:02 schreef Steven184 het volgende:
uhm...kan je miuj vertellen hoe je dat doet voor 65 euro? Want dat is toch verdomd interessant.
Georganiseerde reisaanbieders sluiten seizoenscontracten af voor appartementen, busvervoer en ook voor de skipassen. Gedurende het seizoen zijn er altijd weken waarin er weinig mensen gaan wintersporten (in het begin van het seizoen, omdat het weer dan vaak koud is, het zich slecht en de sneeuwcondities ijzig, indien er al genoeg sneeuw is gevallen. Eind van het seizoen omdat de kans bestaat dat de sneeuw dan al verdwenen is en je de helft van de dag in de slush rondbaggert). Aangezien ze wel gewoon recht hebben op de diensten waarvoor contracten zijn afgesloten kunnen ze die lege plekken tegen dumpprijzen aanbieden. Goed voor de naam van de organisatie, en een klein beetje inkomsten is beter dan helemaal geen inkomsten.
pi_36196939
Ik heb ook gekeken en vind ze inderdaad wel voor rond de 200 euro, maar 65 euro kjan ik ze toch echt niet vinden. Maar dat zal wel aan mij liggen, want ik wilde misschien die week ook nog even weggaan. Alleen ben bang dat ik op de uni toch nog enige verplichtingen heb:S
  maandag 20 maart 2006 @ 12:59:22 #234
72282 360sjors
King of the Hill
pi_36197315
quote:
Op maandag 20 maart 2006 12:42 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb ook gekeken en vind ze inderdaad wel voor rond de 200 euro, maar 65 euro kjan ik ze toch echt niet vinden. Maar dat zal wel aan mij liggen, want ik wilde misschien die week ook nog even weggaan. Alleen ben bang dat ik op de uni toch nog enige verplichtingen heb:S
Klopt, nu zit het rond de 200, het is nu wel duidelijk dat er in ieder geval nog wel sneeuw zal liggen. Maar die reis heb ik in september al geboekt, toen was dat allerminst duidelijk. Ik ga met een hoop onervaren collega's, dus het sneeuwcriterium was niet zo belangrijk. Indien de sneeuw goed is gaan we gewoon veel boarden, als het kut is wordt het in het zonnetje rondhangen, kicker bouwen, kratje bier.... Dan wordt het een ander soort vakantie.
pi_36197573
Aha, vandaar ik snap het wel. Misschien wel een mooi ideetje voor volgend jaar om in september al zo'n reisje te boeken. Want waar ga je normaal gesproken nou heen voor 65 eurie, nergens toch?
  maandag 20 maart 2006 @ 13:11:11 #236
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36197614
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:09 schreef Steven184 het volgende:
Aha, vandaar ik snap het wel. Misschien wel een mooi ideetje voor volgend jaar om in september al zo'n reisje te boeken. Want waar ga je normaal gesproken nou heen voor 65 eurie, nergens toch?
Weekend Antwerpen met eigen vervoer
  maandag 20 maart 2006 @ 13:20:20 #237
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36197879
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:09 schreef Steven184 het volgende:
Avondje kroeg....
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 20 maart 2006 @ 14:15:40 #238
71115 Rnej
I walk the line
pi_36199663
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:53 schreef XL het volgende:
Nou... ik kreeg zojuist deze mail binnen
[..]

Ze maken zich op voor de lente!
"geniessen Sie noch ein paar herrliche Schitage bei Top- Schneekonditionen.. "

staat er in
pi_36200570
... die plank ik Pra Loup was inderdaad 178 cm. Damn, wat was ik daar alles behalve blij mee zeg...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_36201536
Rad Air Tanker 200cm

De eerste keer dat ik deze zag dacht ik dat het een snowboard voor schansspringen was
  maandag 20 maart 2006 @ 15:46:52 #241
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36202232
Deze serie bedoelde ik een paar posts terug met deuren van Rad Air.
  maandag 20 maart 2006 @ 15:47:38 #242
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36202257
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:25 schreef GenesiZ het volgende:
Rad Air Tanker 200cm [afbeelding]

De eerste keer dat ik deze zag dacht ik dat het een snowboard voor schansspringen was
Damn je verzint ineens een nieuwe Olympische Sport voor 2008
  maandag 20 maart 2006 @ 15:56:46 #243
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36202536
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Wat vond je van de snowboardcross en van die commentator?
pi_36202755
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Damn jij verzint een hele nieuwe olympische winterspelen
  maandag 20 maart 2006 @ 16:10:43 #245
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36203044
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Snowboardschansspringen lijkt mij echt iets voor de zomerspelen hoor.
In Beijing staat een supermooi schans
  maandag 20 maart 2006 @ 17:01:53 #246
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36204404
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Schansspringen kan ook zonder sneeuw. Gewoon om de 2 jaar nieuwe kampioenen!!!!
  maandag 20 maart 2006 @ 17:03:06 #247
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36204453
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef XL het volgende:

[..]

Wat vond je van de snowboardcross en van die commentator?
Lachen. Wel nice om te zien. bonusseconden voor tricks misschien idee?
pi_36204812
Wat mij ook wel lache lijkt om te maken, is een snowboard bankje. Ik moet nog een bankje hebben in de voortuin en dan lijkt me het me wel lach om 2 of 3 boards op de kop te tikken en dan zoiets bouwen. Deze ziet er niet helemaal mooi uit, maar die van Burton ziet er wel vet uit.

maandag 20 maart 2006 @ 17:47:17 #249
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36205724
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef GenesiZ het volgende:
Wat mij ook wel lache lijkt om te maken, is een snowboard bankje. Ik moet nog een bankje hebben in de voortuin en dan lijkt me het me wel lach om 2 of 3 boards op de kop te tikken en dan zoiets bouwen. Deze ziet er niet helemaal mooi uit, maar die van Burton ziet er wel vet uit.

[afbeelding]
Idd wel grappig maar op marktplaats vragen ze voor de lelijkste, gebrokenste,oudste,vieste,goorste,geilste,niet geschorenste,ongewaxste,ongeslepenste boadjes al rond de 75 euro's
  maandag 20 maart 2006 @ 18:10:31 #250
72282 360sjors
King of the Hill
pi_36206478
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef GenesiZ het volgende:

[afbeelding]
Je kan inspiratie opdoen bij Bonk, breda. Daar staat ook zo'n bankje.
pi_36207337
Er staan soms wel leuke boards voor 25 eurie op marktplaats. Zo nu een bijvoorbeeld van Duotone. Daarnaast kan je is rondmailen voor oude huurboardjes. Maar is inderdaad wel vet, ik zat er ook aan te denken. Alleen ff vraagje, hoe dioe je het met de staalkanten. Haal je dan niet alles open daaraan?
pi_36207733
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:42 schreef Steven184 het volgende:
Er staan soms wel leuke boards voor 25 eurie op marktplaats. Zo nu een bijvoorbeeld van Duotone. Daarnaast kan je is rondmailen voor oude huurboardjes. Maar is inderdaad wel vet, ik zat er ook aan te denken. Alleen ff vraagje, hoe dioe je het met de staalkanten. Haal je dan niet alles open daaraan?
Psst, een vijl? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_36209614
Ja, daar dacht ik wel aan. Maar toch het blijft een staalkant, blijven randjes aanzitten. Of zit ik nu helemaal mis?

Trouwens nog iets? Waarm,ee zetten jullie je bindingen erop, ik heb nu zo'n handschroevendraaier alleen dat gaat toch wel erg langzaam. En als je met de bus gaat moeten ze er altijd af. Dus wat is hetr slimst om te doen?
pi_36209781
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:45 schreef Steven184 het volgende:
Ja, daar dacht ik wel aan. Maar toch het blijft een staalkant, blijven randjes aanzitten. Of zit ik nu helemaal mis?
Nouja, je zit sowieso niet op de onderkant dus je bent sowieso niet direct in contact met de staalkant, en niet alles van staal is scherp, als je ff een slijptol ofzo overheen haalt reken maar dat hij glad wordt.
quote:
Trouwens nog iets? Waarmee zetten jullie je bindingen erop, ik heb nu zo'n handschroevendraaier alleen dat gaat toch wel erg langzaam. En als je met de bus gaat moeten ze er altijd af. Dus wat is hetr slimst om te doen?
Botte kruiskopschroevendraaier, anders gaan m'n schroefjes stuk. Bindingen in de bus laat ik er meestal op zitten, doen ze bij de organisatie waarmee ik vaak ga nooit moeilijk over.

Langzaam is onzin, het vastzetten van je bindingen is een delicaat proces dat volstaat met de voorpret dus.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_36209841
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:45 schreef Steven184 het volgende:
Trouwens nog iets? Waarm,ee zetten jullie je bindingen erop, ik heb nu zo'n handschroevendraaier alleen dat gaat toch wel erg langzaam. En als je met de bus gaat moeten ze er altijd af. Dus wat is hetr slimst om te doen?
Ik weet precies wat je bedoelt. Je stapt in de bus en je bent er binnen 5 minuten en dan ben je nog 12 uur bezig met je bindingen erop doen
pi_36209969
Ik heb zelf ook nog een vraag. ik heb nu een snowboard, maar hoe weet ik welke kant boven moet?
pi_36210405
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:55 schreef Kentaro het volgende:
Ik heb zelf ook nog een vraag. ik heb nu een snowboard, maar hoe weet ik welke kant boven moet?
Lastig, denk dat je dat even aan de regulars hier in dit topic moet vragen, kan zo één twee drie vier ook niet op het antwoord komen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_36210672
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:10 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Je kan inspiratie opdoen bij Bonk, breda. Daar staat ook zo'n bankje.
Bij RSI te Rotterdam staat er ook 1. Het zou tof zijn om die of die van burton na te bouwen en dan 2 grote stickers erop plakken of allemaal stickers van merken erop plakken.

Nou, laat ik dan maar gelijk een goede vraag stellen.

Aan welke kant van het board moet ik de wax inwrijven? Aan de linkerkant of aan de rechterkant. Ik maak vaker bochtjes naar rechts dan naar links.
pi_36210767
Nu dan zonder gelul een interessante vraag voor mij. Ik heb gisteravond weer even mijn boardje en die van mijn vriendin onderhanden genomen. Geslepen en gewaxt wachten ze tot ze zondag uitgelaten kunnen worden op de Franse pistes.

Ik gebruik nu Booster Hard Wax Fluor welke tussen de +5 en -10 goed zou werken.
http://www.teammagicmarine.com/booster/image.php?pro_id=557

Tot nu toe heb ik er goede ervaring mee, na een weekje winterberg is het wel tijd om mijn base opnieuw te waxen maar dat heb je altijd met een sintered base.

Nu zat ik tijdens het waxen te denken waar de verschillen in kunnen zitten tussen de merken wax en welke bij jou de voorkeur heeft.
Welke wax gebruik jij en haal jij nog speciale trucks uit om het beter te doen.
pi_36211118
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:14 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Bij RSI te Rotterdam staat er ook 1. Het zou tof zijn om die of die van burton na te bouwen en dan 2 grote stickers erop plakken of allemaal stickers van merken erop plakken.

Nou, laat ik dan maar gelijk een goede vraag stellen.

Aan welke kant van het board moet ik de wax inwrijven? Aan de linkerkant of aan de rechterkant. Ik maak vaker bochtjes naar rechts dan naar links.
pi_36211728
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef Kentaro het volgende:
[TK] Snowboard
Loco, 80 euro voor die set, lijkt me ideaal als ragsetje, maarja, past niet past niet!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_36215557
Ok, ik stel alleen maar domme vragen. I get him, ik zal wel niks meer vragen en voortaan hier alleen nog maar lezen. Moet toch iets doen he.
  maandag 20 maart 2006 @ 23:49:10 #264
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36219117
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:07 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Lastig, denk dat je dat even aan de regulars hier in dit topic moet vragen, kan zo één twee drie vier ook niet op het antwoord komen.
Ik zal even antwoord geven.
Je kunt het beste langs een snowboardshop gaan en vragen of ze je bindingen eraf halen. Als die eraf zijn zul je zien dat er gaatjes in de plank zitten. Deze gaatjes zitten aan de bovenkant. Het is verstandig om een plank uit te zoeken met verschillende tekeningen aan beide kanten. Je kunt dan onthouden welke tekening boven is (daarom doen veel fabrikanten dat). Je kunt het er ook met een viltstift opschrijven, maar let goed op dat het wel zichtbaar blijft. Ten slotte kun je het proberen te onthouden, maar dat raad ik niet aan. Als je hem in de bus legt kan hij bijvoorbeeld door het hobbelen ongezien omdraaien.
pi_36219503
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Loco, 80 euro voor die set, lijkt me ideaal als ragsetje, maarja, past niet past niet!
Zelfs als ragsetje is dit alles behalve zijn geld waard. Dat er überhaupt interesse voor is, is onbegrijpelijk. Het is onbegrijpelijk dat er mensen nog maar over na denken om deze tweedehands plank aan te schaffen...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_36220399
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 00:03 schreef beerke het volgende:

[..]

Zelfs als ragsetje is dit alles behalve zijn geld waard. Dat er überhaupt interesse voor is, is onbegrijpelijk. Het is onbegrijpelijk dat er mensen nog maar over na denken om deze tweedehands plank aan te schaffen...
Crazycreek is vet de bom, ouwe. Is veel beter dan een Burton Amehoela en een F2 Effzestien.
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:49 schreef XL het volgende:

[..]

Je kunt het beste langs een snowboardshop gaan en vragen of ze je bindingen eraf halen. Als die eraf zijn zul je zien dat er gaatjes in de plank zitten. Deze gaatjes zitten aan de bovenkant. Het is verstandig om een plank uit te zoeken met verschillende tekeningen aan beide kanten. Je kunt dan onthouden welke tekening boven is (daarom doen veel fabrikanten dat). Je kunt het er ook met een viltstift opschrijven, maar let goed op dat het wel zichtbaar blijft. Ten slotte kun je het proberen te onthouden, maar dat raad ik niet aan. Als je hem in de bus legt kan hij bijvoorbeeld door het hobbelen ongezien omdraaien.
En dat is dus de reden waarom ik met mijn eigen auto ga. Ik heb het 1 keer gehad tijdens een busvakantie naar Lloret de Mar. Ik heb 2 weken met mijn zwembroek achterstevoren gelopen Kom ik thuis, zegt mijn vriendin "He Mark, je hebt je zwembroek verkeerd om" Echt een dom gezicht.
pi_36220427
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:23 schreef Kentaro het volgende:
Dat is echt een heel gaaf snowboard. Je bent gek dat je die voor dat geld weg doet. Weet je zeker dat het een orginele is? Ik vraag dat omdat er van Crazy Creek ook veel imitatie op de markt is..
pi_36222154
Hahahah. nou, ik weet wel werk merk ik hierna ga kopen hoor
pi_36222279
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef Steven184 het volgende:
Ok, ik stel alleen maar domme vragen. I get him, ik zal wel niks meer vragen en voortaan hier alleen nog maar lezen. Moet toch iets doen he.
Relax ouwe, je kan toch wel tegen een geintje

Santa Cruz 06/07
http://www.snowboard-mag.com/node/10014

[ Bericht 15% gewijzigd door Kentaro op 21-03-2006 08:13:39 ]
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:19:39 #270
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36223164
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:49 schreef XL het volgende:

[..]

Gaatjes? bij mijn local boardshop deed ie iets me bisonkit en toen vroeg ik waarom. Toen zei die iets van onder en bovenkant uit elkaar houden en dat je bindingen dan goed vastzitten. Was makkelijk zei die.

oja hoe kan ik de voor en achterkant uit elkaar houden? boven en onderkant lukt al aardig. Heb geen twintip wat ik ben geen tweeling.
pi_36225882
Dan is de voorkant het stuk wat het verst van de binding afzit. Damn, ben je nou echt zo dom of lul je maar wat.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:17:56 #272
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36225965
Ik zag laatst iemand die stond verkeerd om in zijn bindingen. Met zijn tenen tegen de hi-back..... Dan heb ik ook zoiets van: Dat het je leuk lijkt vind ik logisch, maar als je het niet snapt... ga dan gewoon skien!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:22:04 #273
71115 Rnej
I walk the line
pi_36226090
ik dacht dat de voorkant t deel was waar je binding vandaan wijst?...

wel een probleem als je duck staat trouwens...

nu ff serieus.. in 1 jaar werken bij de snowworld heb ik t al 4x meegemaakt dat mensen meer tail dan nose hadden (ok, t kan, maar lekker boarden vind ik t niet.. maar t waren allemaal flowers dus op zich merken die t verschil toch niet )

maarreh, zonder dollen, bij 3 van die 4 was het in de winkel zo gemonteerd.. en 1tje had t zelf niet eens doorgehad (terwijl tverschil echt 10+ cm was :S)

edit: met meer tail dan nose bedoel ik dus dat ze ook richting hun tail stonden hey.... switch rijden waren ze al helemaal nog niet aan toe... boarden konden ze al amper
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:46:55 #274
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36226826
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:15 schreef GenesiZ het volgende:
Dan is de voorkant het stuk wat het verst van de binding afzit. Damn, ben je nou echt zo dom of lul je maar wat.
Kan merken dat bijna lunchetijd voor je is. Je hapt aardig.
pi_36228757
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:46 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Kan merken dat bijna lunchetijd voor je is. Je hapt aardig.
Dat was sarcasme, ik had alleen geen zin om het smilie te plaatsen
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:51:34 #276
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36228871
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:48 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Dat was sarcasme, ik had alleen geen zin om het smilie te plaatsen
pi_36230684
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 08:02 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Relax ouwe, je kan toch wel tegen een geintje

Santa Cruz 06/07
http://www.snowboard-mag.com/node/10014
Sorry guys, was gisteravond iets te gepikeerd door allemaal dingetjes. Tentamenstress zullen we het maar noemen en moet ik niet hiert afreageren. Maar ben nu weer helemaal normaal van de partij
pi_36231054
... het is je vergeven. Maar nu geen stomme vragen meer stellen he ...
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:19:29 #279
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36231493
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:06 schreef beerke het volgende:
... het is je vergeven. Maar nu geen stomme vragen meer stellen he ...
Stomme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden zeggen ze hier altijd op kantoor.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:23:40 #280
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36231601
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:19 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Stomme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden zeggen ze hier altijd op kantoor.
Accountants zeker
pi_36232660
Op mijn werk bestaan wel domme vragen. (medewerker binnendienst ICT maw. een verkoper achter een telefoon van een computerwinkel)

Klant: "Goedendag, ik ben op zoek naar een verlengkabel voor draadloos internet"
Ik "Sorry meneer, deze zijn uitverkocht, net als het zakje sleutelgaten"
klant: " "

Stomme klanten. Hij was op zoek naar een utp kabel om zijn draadloze accespoint ergens anders neer te zetten.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:56:13 #282
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36232768
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:23 schreef XL het volgende:

[..]

Accountants zeker
correct. Klote beroep. ben erin geluist door die hufters. Nee je krijgt goed loon en auto van de zaak en 32 uur werkweek. Loon zwaar klote, auto 2 jaar om moeten zeiken, en 32 uur nog nooit gewerkt en maar 1 week vrij in eerste kwartaal.

haha heerlijk die met draadloos internet. Moet ik mijn muis ook eten geven?
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:57:45 #283
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36232819
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef GenesiZ het volgende:
Op mijn werk bestaan wel domme vragen. (medewerker binnendienst ICT maw. een verkoper achter een telefoon van een computerwinkel)

Klant: "Goedendag, ik ben op zoek naar een verlengkabel voor draadloos internet"
Ik "Sorry meneer, deze zijn uitverkocht, net als het zakje sleutelgaten"
klant: " "

Stomme klanten. Hij was op zoek naar een utp kabel om zijn draadloze accespoint ergens anders neer te zetten.
Ik heb ooit iemand in de winkel gehad voor het verloopstukje van toetsenbord en muis naar modem. De ingang van muis en toetsenbord op de computer was namelijk kapot, dat had hij zelf al onderzocht en wist hij zeker. Hij wilde het graag aansluiten op zijn telefoonmodem, want dat had hij toch niet nodig.
pi_36235390
Misschien best wel een leuke aanbieding: K2 WWW

Btw staan nog wel wat leuke aanbiedingen zoals salomon prospect, k2 ambush, k2 darkstar
pi_36236840
Dat is toch wel een lekker boardje, en dan voor 250 euro... Al had ik niet nog 3 x sneeuw voor de boeg dit seizoen had ik het gedaan.
pi_36238119
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:20 schreef Steven184 het volgende:
Misschien best wel een leuke aanbieding: K2 WWW

Btw staan nog wel wat leuke aanbiedingen zoals salomon prospect, k2 ambush, k2 darkstar
Ziet er wel leuk uit voor die prijs. Is dit een 99% jibboardje? 151cm voor max 90kilo. Is wel wel weer even 7cm kleiner dan mijn huidige boardje.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:02:17 #287
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36238626
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:44 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Ziet er wel leuk uit voor die prijs. Is dit een 99% jibboardje? 151cm voor max 90kilo. Is wel wel weer even 7cm kleiner dan mijn huidige boardje.
Absoluut Jib-boardje. Klinkt wel heel aantrekelijk maar de nieuwe Forum Jiblet en de Ride Kink lijken me ook super.
Wil echt de 15 miljoen winnen 10 april. Dan weet ik wel wat ik doe.
Ja jullie mogen langs komen in mijn mooie huisje in de sneeuw.
pi_36239250
K2 www is een absoluut jibboardje en een van de toppers van k2. Ze willen de komende jaren dan ook vooral op dit boardje hun serie gaan voortborduren. Een relax prijsje. Ik heb net een nieuw freerideboard gekocht, maar misschien als het budget het toelaat ga ik kijken of ik een oud huurboardje van de k2 www kan vinden voor leuk prijsje. En de www heeft de juiste afmetingen lijkt me zo.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:39:35 #289
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36245897
Zo. Net bestelling geplaatst bij de blauwe tomaat. Moest afscheidskadootje hebben voor collega. Mooi startsetje van Burton met sleutelgear en slotje enzo. Zelf meteen wax besteld en sokken. Verzendkosten worden toch bekostigd.
pi_36252272
best een leuk topic geworden, dat snowboard te koop topic
  woensdag 22 maart 2006 @ 01:52:37 #291
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36253368
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:30 schreef Byte_Me het volgende:
best een leuk topic geworden, dat snowboard te koop topic
Dat soort trucs halen wij vaker uit.
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:46:46 #292
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36255780
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:03 schreef Kentaro het volgende:
Dat is toch wel een lekker boardje, en dan voor 250 euro... Al had ik niet nog 3 x sneeuw voor de boeg dit seizoen had ik het gedaan.
Heb je ervaring met die WWW? Ziet er wel aardig uit.

Ik zat te loeren op de Rossignol Decoy bij BlueTomato.... maar wil zoals gezegd eerst jib-planken testen. Echter zoals jij te vaak gaat dit seizoen ga ik te weinig, terwijl er wel veel begroot was. Kortom, ik kan hem weer op de gok kopen. De malolo op de gok was een wereldzet voor weinig geld.
pi_36256601
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:46 schreef XL het volgende:

[..]

Heb je ervaring met die WWW? Ziet er wel aardig uit.

Ik zat te loeren op de Rossignol Decoy bij BlueTomato.... maar wil zoals gezegd eerst jib-planken testen. Echter zoals jij te vaak gaat dit seizoen ga ik te weinig, terwijl er wel veel begroot was. Kortom, ik kan hem weer op de gok kopen. De malolo op de gok was een wereldzet voor weinig geld.
Er is niet zoiets als teveel gaan... Maar wbt de www, die gok zou ik zo nemen. Ik heb er zelf nooit opgestaan, maar iedereen die dat heeft is er enthousiast over.

Ik ga zelf kiezen tussen:

rome artifact
burton dominant
ride kink
k2 www
atomic hatchet

oja, die grafics vd www van dit jaar zijn ook vet ouwe, volgend jaar wordt het een soort van zuurstok
pi_36257949
Lollypop lollypop ....
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:39:28 #295
71115 Rnej
I walk the line
pi_36258982
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 01:52 schreef XL het volgende:

[..]

Dat soort trucs halen wij vaker uit.[afbeelding]
die gast met die opmerking over offpiste boarden in alaska.... "misschien is dit er wel een board voor"

whahahahaah.. 2 bochten en je hebt ineens 2 snowboards
pi_36261154
mooie foto's van 07 gear. Het moet niet gekker worden met die Flows

http://mihai.jurca.free.fr/x/2007
pi_36261279

Geil
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:08:02 #298
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36261526
Ja! Sexy! Vanaf 2006/2007 zien we er dus nog goed uit ook.

Die Apo Selekta is wel ruig tapered... net mijn Malolo
pi_36263727
We zijn er bijna. nog 2 posts
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:20:51 #300
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36263765
NOLAPO
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:24:18 #301
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_36263888
[Centraal] Snowboard topic deel 38

Hier verder dan maar!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')