Dat was redelijk ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:10 schreef Richardfun het volgende:
Laten we hopen dat ze dit seizoen voor Kim wel een leuke storyline hebben bedacht. In s3 vond ik het best aardig, dat zij als dubbelganger moest optreden voor de dochter van Saunders in die bibliotheek, dat was prima.
Volgens mij is de storyline van Kim nu over hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:10 schreef Richardfun het volgende:
Laten we hopen dat ze dit seizoen voor Kim wel een leuke storyline hebben bedacht. In s3 vond ik het best aardig, dat zij als dubbelganger moest optreden voor de dochter van Saunders in die bibliotheek, dat was prima.
Pardon?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, het is een van de meest saaie eps dit seizoen
Iemand zei hier in het topic dat Kim in een of ander interview had gezegd dat ze echt 'back' was bij 24, wat dus suggereert dat ze zeker nog niet klaar is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:12 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Volgens mij is de storyline van Kim nu over hoor.
En damn Tony![]()
VOlgende aflevering zullen we hem vast nog wel even zien in Jack zijn armen!![]()
was een geintjequote:
Wat Harrie/y zei: "I'm ok! I can breath!" oid.. weet niet precies meer..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Iemand zei hier in het topic dat Kim in een of ander interview had gezegd dat ze echt 'back' was bij 24, wat dus suggereert dat ze zeker nog niet klaar is.
Edit: Heeft iemand trouwens een memorable quote uit ep13 voor het nieuwe topic. Er staat me er gek genoeg geen bij, terwijl het wel een top ep was.
Wel een mooi muziekje.quote:
Tsja dat vond ik nou vreemd. Die eer had Tony wel verdiend zou ik zeggenquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:51 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wel een mooi muziekje.
Mijn god ....tony....![]()
Houden ze nog wel cast over? Wie is next? Curtis?
Waarschijnlijk omdat Tony begin van volgende episode er nog bij is. Halfdood.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef mAesculapius het volgende:
Belachelijk dat Edgar wel een silent countdown krijgt en Tony niet.... zo stom dat ze hem hebben uitgeschreven![]()
daar keek ik ook al meteenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef maass het volgende:
Ik denk het niet, op de 24-site bij character guide staat dat hij dood is gegaan in Jack's armen..
dat stelde ik ook al voorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:39 schreef Atreidez het volgende:
Vond toch ook wel sneu voor Lynn hoorEn die vent bij m, die riep ook "I'm OK, I can breath" maar ging toch dood, dus als topictitel is t misschien wel wat...
Nee, we moeten Tony eren:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:39 schreef Atreidez het volgende:
Vond toch ook wel sneu voor Lynn hoorEn die vent bij m, die riep ook "I'm OK, I can breath" maar ging toch dood, dus als topictitel is t misschien wel wat...
Ja, akelig ook. Een zekere dood tegemoet.quote:
dat wou ik ook al voorstellenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef XxxPimxxX het volgende:
Nee, we moeten Tony eren:
Z'n laatste woorden: "She's gone Jack"
Idd..who gives a shit about a tjaptjop die denk dat ie nog leeft...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Nee, we moeten Tony eren:
Z'n laatste woorden: "She's gone Jack"
als ik lees "She's gone Jack" denk ik eerder dat het gaat om Kim of Audrey dan om Tonyquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef TC03 het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik dat te spoilerig vind.![]()
![]()
maar daardoor ging tony wel twijfelen en werd hij vermoord door die creepquote:
Eigenlijk is 't gewoon Jack's schuldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar daardoor ging tony wel twijfelen en werd hij vermoord door die creep
hij is toch eigenlijk al dood, zn dochter wil hem niet meer zien, dus wat heeft hij te verliezen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eigenlijk is 't gewoon Jack's schuld. Nu gaat Jack on a rampage denk ik
.
De muziek is altijd erg goed bij 24, er moet echt een nieuwe OST komenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:11 schreef Myers het volgende:
Damn de muziek is echt zo mooi als tony dood gaat, ik word er echt verdrietig van, best een mooie dood eigenlijk, alleen dan komt die KUT KLOK er ineens tussen
Ik hoop dat Tony nog leeft (en terug komt), anders had ie op zekers een stille klok verdiend, veel meer dan die dikke vetklep..quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:34 schreef MuKe het volgende:
als Tony dood was had ie zeker wel een silent clock gehad. Of ze gaan het de volgende keer grotendeels daarop houden ofzo en het dan doen (wat ik zeer betwijfel).
Waarschijnlijk gaat ie in coma ofzo, wel raar dat er dan op die site staat dat ie in jack's armen sterft...![]()
maarre wtf.. iedereen gaat de pijp uit dit seizoen.. de schrijvers dachten 'we moeten iets origineels bedenken' ofzo..?
Ja, beetje afrikaans ofzo, was in ieder geval wel indrukwekkend!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:11 schreef Myers het volgende:
Damn de muziek is echt zo mooi als tony dood gaat, ik word er echt verdrietig van, best een mooie dood eigenlijk, alleen dan komt die KUT KLOK er ineens tussen
Ik denk dat die Henderson, bij ze in de auto stapt. Ze zullen vast wel de auto instappen en dan moet Kim van hem dr gedachten op een rijtje zetten..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef Iwan1976 het volgende:
De schrijvers eisen wel het uiterste van me dit seizoen... Tony
Ik ben bang dat Kim een get-out-of-the-city-and-get-into-trouble verhaallijntje gaat krijgen, maar ik hoop dat ik het mis heb.
In de Canadese preview wordt er een laken over Tony gelegd en is duidelijk dat hij echt dood is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:34 schreef MuKe het volgende:
als Tony dood was had ie zeker wel een silent clock gehad. Of ze gaan het de volgende keer grotendeels daarop houden ofzo en het dan doen (wat ik zeer betwijfel).
Waarschijnlijk gaat ie in coma ofzo, wel raar dat er dan op die site staat dat ie in jack's armen sterft...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.imdb.com/title/tt0285331/epcast < spoilerlink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |