abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36014776
Man!!! Dit is toch niet normaal meer

Volgend seizoen wordt lekker rustig (als er een seizoen 6 komt)
pi_36015973
jawelllll ep 13 is er dus als je em nog niet heb gezien niet verder lezen!
pi_36015988
Jezus, wat een aflevering. Dit was af en toe wel een traantje laten hoor. En toen Audrey aan het eind aan Jack vroeg "Are you OK?" en Jack "No" zei. Jack zegt altijd iets als "I'm fine". Ik hoop echt dat Tony niet dood is, dat kan ik ff niet aan na Edgar vorige week
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36017325
"Jezus, wat een aflevering" is nogal een understatement. Geweldige ep, één van de sterkste ooit, met een schokkend eind. En ik wil jullie niet alle hoop wegnemen, maar Tony is dood . Zijn dood werd bevestigd door de Amerikaanse pers en de Canadese preview van de volgende episode.

Nu even iets anders, hebben jullie ook niet het gevoel dat het "to much" is op het moment, de halve vaste cast van vorige seizoenen is ondertussen
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_36017459
Jack gaat nu echt 'snappen'. Henderson mag hopen dat Jack hem niet te pakken krijgt. En inderdaad, een van de beste eps ever.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:37:59 #210
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36019000
ik vond de aflevering van vorige week een beetje bullshit.
Dat hele kantoor valt dood en niemand lijkt het erg te vinden.
Komt die Edgar aangewandelt is het in 1 keer oh noes!11!!!11
Alsof die hoofd characters elkaar alleen maar kennen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_36019269
Vond het trouwens ook een heerlijk moment dat Jack die shrink bij z'n strot greep. Het is toch ook op z'n minst 'ethically questionable' als je als shrink een relatie met een patient aangaat...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:11:05 #212
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36019931
holy fuck, die hobbit ging wel goed dood zeg! (qua acteren dus he )

verder eigenlijk geen woorden voor deze ep. zit nog een beetje te trillen

t w e n t y f o u r
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_36020383
Wat een géniale aflevering... Alleen stom dat Edgar wél een stille klok kreeg, en de dood van Tony niet.
Ben nog steeds in shock van deze aflevering trouwens.

Verder ziet het er niet goed voor het CTU personeel...Chloe is mentally incapable en kan dus weggetieft worden door die nieuwe hoer en Bill verliest zijn leiderschap.

[ Bericht 15% gewijzigd door -Mo- op 14-03-2006 14:25:25 ]
pi_36020748
Sjek zal wel boos zijn, dus dat belooft nog wat!
pi_36022227
Zeer toffe episode. Wel triest dat de bazen bij CTU aan de lopende band worden vervangen, elk seizoen weer :S
Ik las ook nog een vage roddel dat Edward Norton vanaf volgend seizoen de leading role zou gaan krijgen bij 24. Zonder Kiefer geen 24 zou je zeggen, maar Edward Norton is wel echt een geniale acteur.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:20:54 #216
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36022242
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 13:24 schreef -Mo- het volgende:
Wat een géniale aflevering... Alleen stom dat Edgar wél een stille klok kreeg, en de dood van Tony niet.
Ben nog steeds in shock van deze aflevering trouwens.

Verder ziet het er niet goed voor het CTU personeel...Chloe is mentally incapable en kan dus wegtieft door die nieuwe hoer worden en Bill verliest zijn leiderschap.
en Jack hoort dood te zijn dus die moet ook weg
It's Time To Shine
pi_36022266
NY Times artikeltje:
quote:
On "24," death came quickly to Tony Almeida, one of the five-year-old series's only remaining characters from its first season: he was stabbed in the heart with a very large needle.

"24" has such a rotating cast that Mr. Bernard has not had to defend himself from false conjecture. In fact, Tony wasn't even the only one killed in last night's episode — Sean Astin's Lynn McGill, a new character this season, fell prey to the deadly nerve gas that leaked into the Counter Terrorist Unit office at the heart of the show. (As did Edgar (Louis Lombardi), the loveable computer geek, in the previous episode.)

In playing Tony for five years, Mr. Bernard always wondered when his number would come up. "My feeling every year going into the next year was, listen, if there's an interesting story line, great, let's do it," he said on the telephone last week. "But if there's not, it's time to move on, really. Creatively, I didn't get into acting to play one character my whole life."

Tony was supposed to die in the season premiere, along with his wife, Michelle, who blew up in a car, and former President David Palmer, who was shot. Howard Gordon, an executive producer of "24," said that Mr. Bernard suggested that Tony last longer into the season to try to avenge Michelle's death. He and the writers agreed it was a good idea, partly because the idea of killing three popular characters in the season opener seemed risky. "It was just so depressing that it felt overwhelming," Mr. Gordon said.

The communication between the writers and the cast hasn't always worked as well as the give-and-take with Mr. Bernard. There have been times, Mr. Gordon said, when actors have found out their characters were dying from reading the scripts, rather than being told beforehand. To remedy that mistake, Mr. Gordon has grown practiced in his, as he put it, "Don't shoot me, I'm just the messenger" role.

"I think there's really nothing better on this show than a well-earned death," he said. "Which doesn't mean they're not disappointed. And sometimes a little angry."

Mr. Gordon agreed with the suggestion that reality television might have influenced the ever-shortening lives of characters on scripted television. "There is absolutely a 'Survivor'-fication of television at some level," he said. "All these shows, whether it's 'Survivor' or 'American Idol,' are always about somebody leaving the show. It's always about a symbolic death."

This season of "24" began with Jack Bauer (Kiefer Sutherland) returning from the dead after he had to disappear in the finale last May. The actual death of Jack is where Mr. Gordon said he would like the series to end, whenever that may be. "He's a tragic character, and tragedy ends in death," he said.

But for now, it is Jack's companions who are at risk. Mr. Gordon said, "The irony is that he comes back to life, and everyone around him dies."
pi_36022339
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef Hoolaa het volgende:
Ik las ook nog een vage roddel dat Edward Norton vanaf volgend seizoen de leading role zou gaan krijgen bij 24. Zonder Kiefer geen 24 zou je zeggen, maar Edward Norton is wel echt een geniale acteur.
Dat is gewoon standaard IMDB bullshit.
pi_36022468
Wat een geweldige aflevering weer zeg, veel drama weinig actie maar dat deerde totaal niet. Al die mensen in die kamer gaf toch een aparte sfeer en mooie confrontaties (Jack vs Shrink, Chloe vs Kim, Tony vs Henderson). De muziek was wederom geweldig, dit gaat richting een van de beste seizoenen 24 imo.
pi_36022496
Ja hoogstwaarschijnlijk
pi_36022619
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef Hoolaa het volgende:
Zeer toffe episode. Wel triest dat de bazen bij CTU aan de lopende band worden vervangen, elk seizoen weer :S
Kiefer heeft sowieso t/m season6 getekend, dus dat lijkt me vrij sterk...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:56:05 #222
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36023375
Aflevering 1 begon met twee doden (Michelle en Palmer). Aflevering 1 van de tweede helft (afl 13 dus) opnieuw 2 doden (Lynn en Tony).
Laatste aflevering van de eerste helft (deel 12 dus) eindigde met een sterfgeval van een hoofdfiguur (Edgar). Zal het einde van afl 24 ook zo zijn? (Jack??)

Ik vind dat de schrijvers een beetje doordraaien eerlijk gezegd. Niet leuk
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_36023450

Ik trek dit seizoen niet meer, Palmer, Michelle, Edgar, Lynn, Tony, neee, ze houden geen cast meer over

Jack, Kim, Aaron en Mike zijn nu volgens mij de enigen die nog uit seizoen 1 zijn overgebleven. Waarvan Jack en Aaron de enige zijn die in elk seizoen hebben gespeeld.

[ Bericht 3% gewijzigd door XxxPimxxX op 14-03-2006 15:08:22 ]
// Last.fm
pi_36023739
Het klopt dat er in eerdere seizoenen ook characters doodgingen, maar eerlijk gezegd doet het met dit seizoen pas iets. Terri vond ik lullig voor Jack, maar meer niet. Chapelle was altijd een beetje een autoritaire zak. Palmer, Michelle, Edgar, Tony, dat zijn allemaal characters die echt sympathiek overkwamen op mij. En toch zie ik het niet als iets slechts dat ze zulke grote characters afmaken in de show, je word toch meer betrokken op deze manier. IK hoop nu bijvoorbeeld echt dat Henderson een enorm pijnlijke dood tegemoet gaat.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:10:50 #225
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36023907
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Richardfun het volgende:
Het klopt dat er in eerdere seizoenen ook characters doodgingen, maar eerlijk gezegd doet het met dit seizoen pas iets. Terri vond ik lullig voor Jack, maar meer niet. Chapelle was altijd een beetje een autoritaire zak. Palmer, Michelle, Edgar, Tony, dat zijn allemaal characters die echt sympathiek overkwamen op mij. En toch zie ik het niet als iets slechts dat ze zulke grote characters afmaken in de show, je word toch meer betrokken op deze manier. IK hoop nu bijvoorbeeld echt dat Henderson een enorm pijnlijke dood tegemoet gaat.
Dat hoop ik ieder jaar voor de bad-guy. Dit jaar is daarop geen uitzondering. Mij deed de dood van Teri nog het meeste van allemaal trouwens. Een groot deel van dat seizoen draaide om Teri en Kim.... en omdat het vrouw en dochter van Jack waren, voelde ik veel sterker mee met alles wat er gebeurde. Je kon Jack's daden veel beter begrijpen. Toen op het einde Jack dus net te laat kwam, was dat het meest dramatische wat de schrijvers hadden kunnen schrijven... Dat gevoel had ik bij geen van de sterfgevallen die daarna volgden.
pi_36023922
Ik vond de dood van Chapelle juist erg shocking, omdat ie zo dood moest, en ook nog es door Jack.
Ik werd er wel stil van.
De dood van Teri vond ik ook zo erg nog niet.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:11:47 #227
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36023944
Ik krijg meer en meer het gevoel dat de schrijvers bezig zijn met een afrondend seizoen
pi_36024224
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg meer en meer het gevoel dat de schrijvers bezig zijn met een afrondend seizoen
Dat gevoel kan je best krijgen, maar dat is niet zo. 24 is al "vernieuwd" door FOX voor een 6e seizoen. Ik denk dat ze "schoon schip" aan het maken zijn, zodat ze volgend seizoen een "frisse start" hebben.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:27:32 #229
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36024495
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:19 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Dat gevoel kan je best krijgen, maar dat is niet zo. 24 is al "vernieuwd" door FOX voor een 6e seizoen. Ik denk dat ze "schoon schip" aan het maken zijn, zodat ze volgend seizoen een "frisse start" hebben.
Dat bedoel ik dus. Een nieuwe '24', buiten L.A. ofzo. De oude karakters worden allemaal om zeep geholpen, dus dé kans voor de schrijvers om iets geheel nieuws te gaan doen. Met óf zonder Jack Bauer.
Dat er een zesde seizoen komt is algemeen bekend.
pi_36025895
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Een nieuwe '24', buiten L.A. ofzo. De oude karakters worden allemaal om zeep geholpen, dus dé kans voor de schrijvers om iets geheel nieuws te gaan doen. Met óf zonder Jack Bauer.
Dat er een zesde seizoen komt is algemeen bekend.
Het 6e seizoen wordt zeker met Sjek en Chloe, die hebben er namelijk al voor getekend.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:26:19 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36026472
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 01:46 schreef Richardfun het volgende:
trailer van welke ep?
Gewoon van seizoen 5.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:26:41 #232
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36026484
Omg. Tony, WTF. WTF.

Jack begint trouwens te flippen, de eerste keer dat er aan hem gevraagd werd of 'ie okay was, en hij zei "No.". En vervolgens stort 'ie in als Tony in z'n armen kapot gaat .

Wat een afleveringen zeg btw. Seizoen 5 gaat richting het beste seizoen ooit.
2000 light years from home
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:29:16 #233
53267 TC03
pi_36026573
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Richardfun het volgende:
Totaal mee oneens, de dood van Chappelle was echt het ergste TV moment ooit. Met afstand hoor! Daarna Edgar.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:30:20 #234
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36026606
"What's with you and the breathing, is that your solution to everything"

pi_36026611
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Totaal mee oneens, de dood van Chappelle was echt het ergste TV moment ooit. Met afstand hoor! Daarna Edgar.
Heb je Tony nog niet gezien? Een huilende Jack

En z'n laatste woorden: "She's gone Jack"
// Last.fm
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:31:53 #236
53267 TC03
pi_36026661
Wel een goede aflevering. R.I.P Tony.

Psychiater deinst naar achter, boze Jack.

Boze Jack.

Jack weet het niet meer.

Jack huilies.

Lynn, het waren 12 geweldige weken.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:33:39 #237
53267 TC03
pi_36026716
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:30 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Heb je Tony nog niet gezien? Een huilende Jack

En z'n laatste woorden: "She's gone Jack"
Tony doe tme niet zo heel veel, alhoewel het wel balen is dat ie dood is.

Maar Chappelle, damn.
pi_36026725
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:31 schreef TC03 het volgende:
Wel een goede aflevering. R.I.P Tony.

[afbeelding]
Psychiater deinst naar achter, boze Jack.

[afbeelding]
Boze Jack.

[afbeelding]
Jack weet het niet meer.

[afbeelding]
Jack huilies.
Resize dan even.
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:30 schreef Merkie het volgende:
"What's with you and the breathing, is that your solution to everything"

Ik kan niet meer lachen vandaag
// Last.fm
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:43:12 #239
67174 Dos37
Come on Twente
pi_36027043
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:33 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Resize dan even.
[..]

Ik kan niet meer lachen vandaag
Lachen wel. Maar ik betrapte mezelf erop steeds mijn adem in te houden als hun dat ook deden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:43:41 #240
53267 TC03
pi_36027061
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:43 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Lachen wel. Maar ik betrapte mezelf erop steeds mijn adem in te houden als hun dat ook deden.
Ik probeerde het ook ja. Was wel lastig hoor.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:45:23 #241
53267 TC03
pi_36027119
Trouwens, die previews zijn echt slecht volgens mij. Ik kijk ze nooit, maar daar was geloof ik al in vermeld dat CTU aangevallen zou worden. Dat had ik echt niet willen weten.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:48:51 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36027244
Ik heb de aflevering van vandaag nog niet eens gezien, maar wist al wat er ging gebeuren via spoilers van een amerikaanse site. Ben aan de ene kant wel blij dat ik het al weet, anders valt het wel heel erg koud op je dak
pi_36027584
Ik wist dat van Tony dus absoluut niet, viel inderdaad erg koud op m'n dak...

Edit: Net nog even opnieuw een paar momenten van de ep gekeken, en ik blijf erbij, dit is een van de beste eps ever.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 69% gewijzigd door Richardfun op 14-03-2006 17:18:29 ]
pi_36027898
Nu ep.13 kijken hopelijk issie vet!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:09:30 #245
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36027957
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef kreuk050 het volgende:
Nu ep.13 kijken hopelijk issie vet!
Nee, het is een van de meest saaie eps dit seizoen
It's Time To Shine
pi_36028020
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de aflevering van vandaag nog niet eens gezien, maar wist al wat er ging gebeuren via spoilers van een amerikaanse site. Ben aan de ene kant wel blij dat ik het al weet, anders valt het wel heel erg koud op je dak
Dus je discussieert over een aflevering die je nog geeneens hebt gezien?
// Last.fm
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:13:28 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36028061
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:12 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Dus je discussieert over een aflevering die je nog geeneens hebt gezien?
Jep.. Is trouwens de eerste keer. Normaal wacht ik daarmee tot ik het zelf ook heb gezien. Ditkeer is een uitzondering
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:17:22 #248
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36028200
Kim spoort niet trouwens. Ze is al sinds seizoen 2 permanent boos op Jack, pff .
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:23:58 #249
53267 TC03
pi_36028395
Ben wel zeer benieuwd naar het verhaal van Henderson trouwens. Wat een vaag mannetje.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:25:23 #250
67174 Dos37
Come on Twente
pi_36028434
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef TC03 het volgende:
Ben wel zeer benieuwd naar het verhaal van Henderson trouwens. Wat een vaag mannetje.
Ja of niet. Hij moet wel heel wat te vebergen hebben zeg.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_36028522
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef TC03 het volgende:
Idd, hoe kon Henderson zijn coma "faken", neem aan dat die ondervrager het wel doorgehad moet hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door kreischer2000 op 14-03-2006 18:44:54 ]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:40:40 #252
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36028901
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ja of niet. Hij moet wel heel wat te vebergen hebben zeg.
Heeft misschien een bepaalde band met de vice-president.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:29:14 #253
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36030080
Die aanval op CTU kwam de vice-president wel erg goed uit met z'n martial law .
  dinsdag 14 maart 2006 @ 18:31:25 #254
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36030135
Kim is trouwens echt nog niet weg. Elke keer als ze "out of town" moest in vorige seizoenen gebeurde er wel wat .
pi_36031293
Laten we hopen dat ze dit seizoen voor Kim wel een leuke storyline hebben bedacht. In s3 vond ik het best aardig, dat zij als dubbelganger moest optreden voor de dochter van Saunders in die bibliotheek, dat was prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')