en Jack hoort dood te zijn dus die moet ook wegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:24 schreef -Mo- het volgende:
Wat een géniale aflevering... Alleen stom dat Edgar wél een stille klok kreeg, en de dood van Tony niet.![]()
Ben nog steeds in shock van deze aflevering trouwens.![]()
Verder ziet het er niet goed voor het CTU personeel...Chloe is mentally incapable en kan dus wegtieft door die nieuwe hoer worden en Bill verliest zijn leiderschap.![]()
quote:On "24," death came quickly to Tony Almeida, one of the five-year-old series's only remaining characters from its first season: he was stabbed in the heart with a very large needle.
"24" has such a rotating cast that Mr. Bernard has not had to defend himself from false conjecture. In fact, Tony wasn't even the only one killed in last night's episode — Sean Astin's Lynn McGill, a new character this season, fell prey to the deadly nerve gas that leaked into the Counter Terrorist Unit office at the heart of the show. (As did Edgar (Louis Lombardi), the loveable computer geek, in the previous episode.)
In playing Tony for five years, Mr. Bernard always wondered when his number would come up. "My feeling every year going into the next year was, listen, if there's an interesting story line, great, let's do it," he said on the telephone last week. "But if there's not, it's time to move on, really. Creatively, I didn't get into acting to play one character my whole life."
Tony was supposed to die in the season premiere, along with his wife, Michelle, who blew up in a car, and former President David Palmer, who was shot. Howard Gordon, an executive producer of "24," said that Mr. Bernard suggested that Tony last longer into the season to try to avenge Michelle's death. He and the writers agreed it was a good idea, partly because the idea of killing three popular characters in the season opener seemed risky. "It was just so depressing that it felt overwhelming," Mr. Gordon said.
The communication between the writers and the cast hasn't always worked as well as the give-and-take with Mr. Bernard. There have been times, Mr. Gordon said, when actors have found out their characters were dying from reading the scripts, rather than being told beforehand. To remedy that mistake, Mr. Gordon has grown practiced in his, as he put it, "Don't shoot me, I'm just the messenger" role.
"I think there's really nothing better on this show than a well-earned death," he said. "Which doesn't mean they're not disappointed. And sometimes a little angry."
Mr. Gordon agreed with the suggestion that reality television might have influenced the ever-shortening lives of characters on scripted television. "There is absolutely a 'Survivor'-fication of television at some level," he said. "All these shows, whether it's 'Survivor' or 'American Idol,' are always about somebody leaving the show. It's always about a symbolic death."
This season of "24" began with Jack Bauer (Kiefer Sutherland) returning from the dead after he had to disappear in the finale last May. The actual death of Jack is where Mr. Gordon said he would like the series to end, whenever that may be. "He's a tragic character, and tragedy ends in death," he said.
But for now, it is Jack's companions who are at risk. Mr. Gordon said, "The irony is that he comes back to life, and everyone around him dies."
Dat is gewoon standaard IMDB bullshit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef Hoolaa het volgende:
Ik las ook nog een vage roddel dat Edward Norton vanaf volgend seizoen de leading role zou gaan krijgen bij 24. Zonder Kiefer geen 24 zou je zeggen, maar Edward Norton is wel echt een geniale acteur.
Kiefer heeft sowieso t/m season6 getekend, dus dat lijkt me vrij sterk...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef Hoolaa het volgende:
Zeer toffe episode. Wel triest dat de bazen bij CTU aan de lopende band worden vervangen, elk seizoen weer :S
Ik las ook nog een vage roddel dat Edward Norton vanaf volgend seizoen de leading role zou gaan krijgen bij 24. Zonder Kiefer geen 24 zou je zeggen, maar Edward Norton is wel echt een geniale acteur.
Dat hoop ik ieder jaar voor de bad-guy. Dit jaar is daarop geen uitzondering. Mij deed de dood van Teri nog het meeste van allemaal trouwens. Een groot deel van dat seizoen draaide om Teri en Kim.... en omdat het vrouw en dochter van Jack waren, voelde ik veel sterker mee met alles wat er gebeurde. Je kon Jack's daden veel beter begrijpen. Toen op het einde Jack dus net te laat kwam, was dat het meest dramatische wat de schrijvers hadden kunnen schrijven... Dat gevoel had ik bij geen van de sterfgevallen die daarna volgden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Richardfun het volgende:
Het klopt dat er in eerdere seizoenen ook characters doodgingen, maar eerlijk gezegd doet het met dit seizoen pas iets. Terri vond ik lullig voor Jack, maar meer niet. Chapelle was altijd een beetje een autoritaire zak. Palmer, Michelle, Edgar, Tony, dat zijn allemaal characters die echt sympathiek overkwamen op mij. En toch zie ik het niet als iets slechts dat ze zulke grote characters afmaken in de show, je word toch meer betrokken op deze manier. IK hoop nu bijvoorbeeld echt dat Henderson een enorm pijnlijke dood tegemoet gaat.
Dat gevoel kan je best krijgen, maar dat is niet zo. 24 is al "vernieuwd" door FOX voor een 6e seizoen. Ik denk dat ze "schoon schip" aan het maken zijn, zodat ze volgend seizoen een "frisse start" hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg meer en meer het gevoel dat de schrijvers bezig zijn met een afrondend seizoen
Dat bedoel ik dus. Een nieuwe '24', buiten L.A. ofzo. De oude karakters worden allemaal om zeep geholpen, dus dé kans voor de schrijvers om iets geheel nieuws te gaan doen. Met óf zonder Jack Bauer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:19 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dat gevoel kan je best krijgen, maar dat is niet zo. 24 is al "vernieuwd" door FOX voor een 6e seizoen. Ik denk dat ze "schoon schip" aan het maken zijn, zodat ze volgend seizoen een "frisse start" hebben.
Het 6e seizoen wordt zeker met Sjek en Chloe, die hebben er namelijk al voor getekend.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Een nieuwe '24', buiten L.A. ofzo. De oude karakters worden allemaal om zeep geholpen, dus dé kans voor de schrijvers om iets geheel nieuws te gaan doen. Met óf zonder Jack Bauer.
Dat er een zesde seizoen komt is algemeen bekend.
Gewoon van seizoen 5.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:46 schreef Richardfun het volgende:
trailer van welke ep?
Totaal mee oneens, de dood van Chappelle was echt het ergste TV moment ooit. Met afstand hoor! Daarna Edgar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Richardfun het volgende:
Het klopt dat er in eerdere seizoenen ook characters doodgingen, maar eerlijk gezegd doet het met dit seizoen pas iets. Terri vond ik lullig voor Jack, maar meer niet. Chapelle was altijd een beetje een autoritaire zak. Palmer, Michelle, Edgar, Tony, dat zijn allemaal characters die echt sympathiek overkwamen op mij. En toch zie ik het niet als iets slechts dat ze zulke grote characters afmaken in de show, je word toch meer betrokken op deze manier. IK hoop nu bijvoorbeeld echt dat Henderson een enorm pijnlijke dood tegemoet gaat.
Heb je Tony nog niet gezien? Een huilende Jackquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Totaal mee oneens, de dood van Chappelle was echt het ergste TV moment ooit. Met afstand hoor! Daarna Edgar.
Tony doe tme niet zo heel veel, alhoewel het wel balen is dat ie dood is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:30 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Heb je Tony nog niet gezien? Een huilende Jack![]()
En z'n laatste woorden: "She's gone Jack"
Resize dan even.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:31 schreef TC03 het volgende:
Wel een goede aflevering. R.I.P Tony.
[afbeelding]
Psychiater deinst naar achter, boze Jack.
[afbeelding]
Boze Jack.
[afbeelding]
Jack weet het niet meer.
[afbeelding]
Jack huilies.
Ik kan niet meer lachen vandaagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:30 schreef Merkie het volgende:
"What's with you and the breathing, is that your solution to everything"
Lachen wel. Maar ik betrapte mezelf erop steeds mijn adem in te houden als hun dat ook deden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:33 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Resize dan even.
[..]
Ik kan niet meer lachen vandaag
Ik probeerde het ook ja. Was wel lastig hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Lachen wel. Maar ik betrapte mezelf erop steeds mijn adem in te houden als hun dat ook deden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door Richardfun op 14-03-2006 17:18:29 ]Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Nee, het is een van de meest saaie eps dit seizoenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef kreuk050 het volgende:
Nu ep.13 kijken hopelijk issie vet!
Dus je discussieert over een aflevering die je nog geeneens hebt gezien?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de aflevering van vandaag nog niet eens gezien, maar wist al wat er ging gebeuren via spoilers van een amerikaanse site. Ben aan de ene kant wel blij dat ik het al weet, anders valt het wel heel erg koud op je dak
Jep.. Is trouwens de eerste keer. Normaal wacht ik daarmee tot ik het zelf ook heb gezien. Ditkeer is een uitzonderingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:12 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Dus je discussieert over een aflevering die je nog geeneens hebt gezien?
Ja of niet. Hij moet wel heel wat te vebergen hebben zeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef TC03 het volgende:
Ben wel zeer benieuwd naar het verhaal van Henderson trouwens. Wat een vaag mannetje.
Idd, hoe kon Henderson zijn coma "faken", neem aan dat die ondervrager het wel doorgehad moet hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef TC03 het volgende:
Ben wel zeer benieuwd naar het verhaal van Henderson trouwens. Wat een vaag mannetje.
Heeft misschien een bepaalde band met de vice-president.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja of niet. Hij moet wel heel wat te vebergen hebben zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |