Was wel een emotionele aflevering..
Chloe die nog helemaal in de kluts zat over Edgar.
Jack aantal zeer boze blikken naar Barry en aantal keer gedacht dat ie hem knock-out zou slaan en daarna stikt ie hem zowat.
Lynn die zich op offerde samen met die bewaker, die aan de telefoon afscheid nam van zn dochtertje.
Kim die laat weten niks meer met Jack te maken wilt hebben.
Audrey die vraagt aan Jack of het goed gaat (normaal geeft Jack een antwoord van: "Yeah, I'm fine"), geeft hij als antwoord: "No!"
Had
ik niet verwacht..
![]()
Heftig! Wel een stuk beter, nu wordt het ook een stuk intenser..
Dat wijf op het einde was zeer yummy!
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 01:34 schreef MuKe het volgende:als Tony dood was had ie zeker wel een silent clock gehad. Of ze gaan het de volgende keer grotendeels daarop houden ofzo en het dan doen (wat ik zeer betwijfel).
Waarschijnlijk gaat ie in coma ofzo, wel raar dat er dan op die site staat dat ie in jack's armen sterft...
maarre wtf.. iedereen gaat de pijp uit dit seizoen.. de schrijvers dachten 'we moeten iets origineels bedenken' ofzo..?
Ik hoop dat Tony nog leeft (en terug komt), anders had ie op zekers een stille klok verdiend, veel meer dan die dikke vetklep..
![]()
Inderdaad, hoeveel hoofdpersonen zijn tot nu al doodgegaan?
Palmer, Michelle, Walter, Edgar, Lynn, Tony? en Aaron bijna dood, gelukkig was die dat niet..
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 00:11 schreef Myers het volgende:Damn de muziek is echt zo mooi als tony dood gaat, ik word er echt verdrietig van, best een mooie dood eigenlijk, alleen dan komt die KUT KLOK er ineens tussen
![]()
Ja, beetje afrikaans ofzo, was in ieder geval wel indrukwekkend!
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef Iwan1976 het volgende:De schrijvers eisen wel het uiterste van me dit seizoen... Tony
![]()
Ik ben bang dat Kim een get-out-of-the-city-and-get-into-trouble verhaallijntje gaat krijgen, maar ik hoop dat ik het mis heb.
Ik denk dat die Henderson, bij ze in de auto stapt. Ze zullen vast wel de auto instappen en dan moet Kim van hem dr gedachten op een rijtje zetten..
![]()
Waardoor die gozer kan instappen.
En dat zij daarom wordt meegesleurd naar alle terroristenplekken, waardoor ze in gevaar is en Jack helemaal in een Rampage-mode gaat..
![]()
Dit is zo'n beetje de enigste mogelijkheid, aangezien ze in meer afleveringen verkomt (volgens mij) en anders rijdt ze de stad uit, met dr psychiater.
En we hebben geen zin in al die semi-psychiater talk..
![]()
P.S.: In de poll op de officiële 24 site, staat dat Tony dood is.
De poll luidt: 'Did you feel as bad as Jack did about Tony's death?'
[ Bericht 4% gewijzigd door Daemon19 op 15-03-2006 02:26:09 ]