Ik trek m'n studie zo al nauwelijks. Ik weet niet waarom, maar ik ben gewoon de hele dagen ZO MOE. Ook dat ik nou geeneens internet heb op band scheelt niks, ik ben nou maar een halfuur per dag online of zo, maar ik ben nog de hele dag hartstikke moe. Ik doe aan sport, daar niet van, als ik dat niet doe dan ga ik helemaal naar de klote maar sinds ik ziek ben heb ik de hele dagen echt alleen maar pijn en ben ik moe.
En sorry, ik trek een bijbaantje niet eens, laat staan 14 uur zonder er iets voor terug te krijgen met mensen waar ik eigenlijk helemaal niks mee te maken wil hebben omdat ik er in het dagelijkse leven al meer dan me lief is mee te maken krijg.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik m'n studie trek, maar ik kan er ook niet een jaar mee stoppen omdat ik dan m'n studie zelf kan gaan dokken. Momenteel (en dan bedoel ik dit schooljaar) gaat het werkelijk ronduit slecht met m'n gezondheid, ik kom alleen nog met een berg pijnstillers en pepmiddelen m'n bed uit en lig bijna elke nacht wakker van de pijn (denk blaasontsteking, urinewegeninfectie en gyneacologische problemen samen met leverproblemen en een zeer laag immuunsysteem, en dat constant, met af en toe gewrichtspijn en constant moe).
Ik studeer al in het weekeinde, ik studeer eigenlijk altijd als ik niet aan het sporten ben, niet bij m'n vriend ben en niet van de pijn verkom (wat het grootste deel van de dag in beslag neemt). Als ik aan het sporten ben, voel ik vreemd genoeg geen pijn, als ik ermee stop gelijk wel. Zo heb ik mezelf gisteren compleet bont & blauwe kuiten bezorgd met de nieuwe kunstschaatsen, en dat pas gemerkt toen ik in de kleedkamer zat. Maar als ik niet sport, heb ik nog meer pijn en moeheid.
Het kutte is alleen, dat de Nederlandse artsen zich er heel makkelijk vanaf maken. Op een paar testjes hebben ze niks gevonden (vreemd, want buitenlandse artsen vinden wel heel duidelijk dingen, ook als je op meerdere plaatsen tests laat doen vinden ze allebei hetzelfde, wat toch doet vermoeden dat zij die tests wel degelijk deugdelijk hebben uitgevoerd), maar goed in Nederland vinden ze dus niks en ik mag ook niet meer terugkomen van die artsen...
M.a.w. ik ben eigenlijk veel te ziek om te studeren of wat dan ook te doen, maar ik krijg het niet bewezen en moet dus wel, zowel studeren, als een cv zien op te bouwen om straks toch nog te kunnen werken. Hoe ik dat ga doen, is een volgend punt, ik heb geen idee.
Maar ik heb gewoon iets nodig voor op m'n cv maar sorry, 14 uur trek ik echt niet. Ik heb echt iets nodig voor overdag en voor een paar uur, of een korte periode. Als iemand nog suggesties heeft, dan hoor ik het graag.