abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 maart 2006 @ 16:50:14 #101
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_35995069
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:16 schreef Thisbe het volgende:

[..]

En dat voor een academische opleiding!
Nouja, dat klopt op zich wel. Een goede academicus vermeldt zijn bronnen op een juiste manier. Als wetenschapper 'sta je op de schouders van reuzen' enzo.

Maar het is wel kinderachtig om zo hard af te rekenen.
pi_35995397
Ik wil eigenlijk ook wel eens een take-home toets glansrijk halen
pi_36001064
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:46 schreef DonStefano het volgende:

[..]

Zat jij nou net (rond 15.00u) in de Rechtenkantine (weet niet zeker of jij 't was ) ?!
Ja dat klopt. Zit je me te beloeren ofzo? Ik bijt niet
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_36001175
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:58 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Zit je me te beloeren ofzo? Ik bijt niet
Hey, mag ik ook eindelijk eens blij zijn dat ik na al die maanden jou eens een keer heb gespot maar zal de volgende keer wel even heel beschaafd hoi zeggen hoor
pi_36003381
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:02 schreef DonStefano het volgende:

[..]

Hey, mag ik ook eindelijk eens blij zijn dat ik na al die maanden jou eens een keer heb gespot maar zal de volgende keer wel even heel beschaafd hoi zeggen hoor
Je mag me ook wel een biertje geven (geen heineken graag). Ik zag een hoop mannen met dezefde mutsen op vandaag, je begint een trendsetter te worden
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_36003732
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Je mag me ook wel een biertje geven (geen heineken graag). Ik zag een hoop mannen met dezefde mutsen op vandaag, je begint een trendsetter te worden
Thisbe wat moet ik er voor doen om te achterhalen wat jouw opmerking over Banning inhield? Ik word gek van nieuwsgierigheid.

En helemaal nu ik een mailtje naar Banning de deur uit heb gedaan....
pi_36004502
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:01 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Het was dan ook wel heel koud vandaag en als jij 'n keer naar 't cultuurcafe komt krijg je van mij een biertje
pi_36005177
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:48 schreef Thisbe het volgende:
Banning heeft een bepaald beleid, waar ze maar niet te trots op moeten zijn. Verder zeg ik er maar niks over
Eerstejaars moeten bier op de vrijmibo halen?
Edit: oh wacht, dat is overal zo .

Overigens, Leonoor (die nu op weg is naar een kater, geloof ik): hoe vond jij H&R? Je was 45 min voor tijd al weg! Ikzelf bleef tot het bittere eind. Vond de eerste 4/5 vragen nog wel te doen, maar bij vraag 8 heb ik onzin ingevuld (Commanditaire vennootschap ).

En gaarne geen antwoorden geven, dat is slecht voor mijn ego .
pi_36008889
Haha vanmorgen in de bieb was geen computer te krijgen, alle eerstejaartjes aan hun takehometoets en tweedejaartjes die het niet hebben gehaald en zo... Ik moest 't doen met een opzoekcomputer om m'n literatuur te downloaden.
Nou kan je normaal gesproken op zo'n ding geen programma's openen, maar als je gewoon je stick erin zet, dan kun je in de internet browser "edit in notepad" openen onder file, en dan heb je je notepad (normaal doet 'ie het niet), en dan kun je met ctrl+A de arresten kopieren op een opzoekpc en opslaan op je stick (de rechtermuisknop werkt ook niet op de opzoekcomputers) en je kan ook pdf'jes opslaan met een paar omweggetjes dus dat ging super. Zo kun je tenminste altijd literatuur krijgen, ook als alle pc's bezet zijn.

Nouja veel success, take-homers.
pi_36008964
danku
pi_36009474
Ik trek m'n studie zo al nauwelijks. Ik weet niet waarom, maar ik ben gewoon de hele dagen ZO MOE. Ook dat ik nou geeneens internet heb op band scheelt niks, ik ben nou maar een halfuur per dag online of zo, maar ik ben nog de hele dag hartstikke moe. Ik doe aan sport, daar niet van, als ik dat niet doe dan ga ik helemaal naar de klote maar sinds ik ziek ben heb ik de hele dagen echt alleen maar pijn en ben ik moe.

En sorry, ik trek een bijbaantje niet eens, laat staan 14 uur zonder er iets voor terug te krijgen met mensen waar ik eigenlijk helemaal niks mee te maken wil hebben omdat ik er in het dagelijkse leven al meer dan me lief is mee te maken krijg.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik m'n studie trek, maar ik kan er ook niet een jaar mee stoppen omdat ik dan m'n studie zelf kan gaan dokken. Momenteel (en dan bedoel ik dit schooljaar) gaat het werkelijk ronduit slecht met m'n gezondheid, ik kom alleen nog met een berg pijnstillers en pepmiddelen m'n bed uit en lig bijna elke nacht wakker van de pijn (denk blaasontsteking, urinewegeninfectie en gyneacologische problemen samen met leverproblemen en een zeer laag immuunsysteem, en dat constant, met af en toe gewrichtspijn en constant moe).

Ik studeer al in het weekeinde, ik studeer eigenlijk altijd als ik niet aan het sporten ben, niet bij m'n vriend ben en niet van de pijn verkom (wat het grootste deel van de dag in beslag neemt). Als ik aan het sporten ben, voel ik vreemd genoeg geen pijn, als ik ermee stop gelijk wel. Zo heb ik mezelf gisteren compleet bont & blauwe kuiten bezorgd met de nieuwe kunstschaatsen, en dat pas gemerkt toen ik in de kleedkamer zat. Maar als ik niet sport, heb ik nog meer pijn en moeheid.

Het kutte is alleen, dat de Nederlandse artsen zich er heel makkelijk vanaf maken. Op een paar testjes hebben ze niks gevonden (vreemd, want buitenlandse artsen vinden wel heel duidelijk dingen, ook als je op meerdere plaatsen tests laat doen vinden ze allebei hetzelfde, wat toch doet vermoeden dat zij die tests wel degelijk deugdelijk hebben uitgevoerd), maar goed in Nederland vinden ze dus niks en ik mag ook niet meer terugkomen van die artsen...

M.a.w. ik ben eigenlijk veel te ziek om te studeren of wat dan ook te doen, maar ik krijg het niet bewezen en moet dus wel, zowel studeren, als een cv zien op te bouwen om straks toch nog te kunnen werken. Hoe ik dat ga doen, is een volgend punt, ik heb geen idee.

Maar ik heb gewoon iets nodig voor op m'n cv maar sorry, 14 uur trek ik echt niet. Ik heb echt iets nodig voor overdag en voor een paar uur, of een korte periode. Als iemand nog suggesties heeft, dan hoor ik het graag.
pi_36009628
Eerstejaartjes in Tilburg, jullie zijn trouwens genaaid als jullie Wilbers als werkgroepdocent hebben. Vorig jaar waren de slagingspercentages van haar groepen dramatisch.
pi_36009922
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef Sessy het volgende:
Eerstejaartjes in Tilburg, jullie zijn trouwens genaaid als jullie Wilbers als werkgroepdocent hebben. Vorig jaar waren de slagingspercentages van haar groepen dramatisch.
Gelukkig hebben Guy en ik die niet, wij zijn hier volgens mij de enige eerstejaars UvT-ers
Is wel pittig die take-home, niet eens zo waanzinnig moeilijk maar vooral heel onduidelijk Ach ja, heb de 7 pagina's al bereikt en heb morgen nog de hele dag voor het afrondende werk

Beterschap trouwens Sessy....
  dinsdag 14 maart 2006 @ 00:07:56 #114
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_36010307
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:49 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Eerstejaars moeten bier op de vrijmibo halen?
Edit: oh wacht, dat is overal zo .

Overigens, Leonoor (die nu op weg is naar een kater, geloof ik): hoe vond jij H&R? Je was 45 min voor tijd al weg! Ikzelf bleef tot het bittere eind. Vond de eerste 4/5 vragen nog wel te doen, maar bij vraag 8 heb ik onzin ingevuld (Commanditaire vennootschap ).

En gaarne geen antwoorden geven, dat is slecht voor mijn ego .
Vraag 1 tm 7 waren eitje, vraag 8 had ik echt geen idee waar het over ging, dus ik heb maar gezegd dat een fusie me uberhaupt geen goed plan leek, maar dat ze beter voor de afsplitsing konden gaan .
Nulla verba sed acta
pi_36010348
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:07 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Vraag 1 tm 7 waren eitje, vraag 8 had ik echt geen idee waar het over ging, dus ik heb maar gezegd dat een fusie me uberhaupt geen goed plan leek, maar dat ze beter voor de afsplitsing konden gaan .
Motiveer.
pi_36012039
Bikkelen
pi_36012767
Als ik nu ga slapen ga ik dromen over Haviltex, Taxusstruik, Booy/Wisman,Jetblasts...brrr

toch nog maar even door
pi_36013092
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 04:58 schreef Mr.G het volgende:
Als ik nu ga slapen ga ik dromen over Haviltex, Taxusstruik, Booy/Wisman,Jetblasts...brrr

toch nog maar even door
Wtf..ben jij serieus de hele nacht doorgegaan?
Ik heb het om 24 uur voor gezien gehouden en ga nu weer door
pi_36013161
Ik ben zo goed als klaar dat wel
pi_36013298
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 07:47 schreef Mr.G het volgende:
Ik ben zo goed als klaar dat wel
Bikkel
Ik ben nu ook klaar, moet alleen nog ff alles een keer nalopen om eventuele fouten eruit te halen of zaken wat beter uit te werken. Hoop over een uur of 2 klaar te zijn
pi_36013471
en je zal het zien al dat nachtwerk voor een 5...

Btw wat was de rechtsregel uit het Tandartsen arrest, ik ben de aantekening kwijt

[ Bericht 49% gewijzigd door Mr.G op 14-03-2006 09:14:48 ]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:42:59 #122
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_36015922
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:09 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Motiveer.
1. Ik had geen flauw idee welke soorten splitsingen er waren, dus leek de splitsing mij geen goed idee. Dit heb ik uiteraard niet opgeschreven.

2. Om een bedrijfsonderdeel te redden, terwijl het bedrijf op punt van faillisement staat, leek het me niet bijzonder verstandig om het HELE vermogen van het bedrijf te laten overgaan op een ander bedrijf. Vandaar mijn voorstel tot afsplitsing: Maak een nieuwe BV (jaja, ze hadden hem compusmurf B.V. genoemd), en breng de goedlopende afdeling van het faillerende bedrijf daar in onder. Laat de rest dan maar failliet gaan (sterfhuisconstructie!), en zorg dat je afgesplitste onderdeel schoon en gezond kan beginnen..

Toch?!
Nulla verba sed acta
pi_36016148
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 08:30 schreef Mr.G het volgende:
en je zal het zien al dat nachtwerk voor een 5...

Btw wat was de rechtsregel uit het Tandartsen arrest, ik ben de aantekening kwijt
Dat was toch van die vent die niet bevoegd als tandarts was maar toch een praktijk opende? Geen flauw idee wat daarvan precies de regel was, moet je ff Googl-en dan kan je makkelijk de Essentie terugvinden...
pi_36016294
gedaan maar niet gelukt, waarschijnlijk te gaar voor.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:40:13 #125
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_36017418
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:00 schreef Mr.G het volgende:
gedaan maar niet gelukt, waarschijnlijk te gaar voor.
Google eens op tandartsarrest, kom je hier uit: klik . Ideaal!
Nulla verba sed acta
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')