Whehe. Stufjuh.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik het Stufjuh en StofjeB in de aanbieding.
*knal*quote:
*schopt.quote:
Tiekepiek!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Ja. Was een topic waarin alléén mensen mochten posten die als enige klinker de "u" in hun naam hadden.quote:
Okay. Nog 17 te gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je krijgt 3 punten cadeau als compensatie ok?
Mag ik het wachtwoord?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. Was een topic waarin alléén mensen mochten posten die als enige klinker de "u" in hun naam hadden.
Ik moest 'm sluiten, dat was schier onmogelijk.Oh, centraal gemaakt trouwens.
Hoiquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
12quote:
Hoezo ineens 12?quote:
omdat Ch. een kleurenmagnetron met vriesvak en spraakfunctie wilquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
Waarom zijn we aan het aftellen?
Fijn!quote:
Dan gaan we Ch met zijn alle verwennen morgenavondquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
Waarom zijn we aan het aftellen?
Oohja.... dat was etquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
omdat Ch. een kleurenmagnetron met vriesvak en spraakfunctie wil
Correctie: Ik hád al een kleurenmagnetron met vriesvak maar had 20 punten nodig voor de extra spraakfunctie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah. Volledig helder. Dank.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Çay in Turkish.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef Misstique het volgende:
Tijd voor thee nu.
maar daarom wil je die eerste functies niet minder toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Correctie: Ik hád al een kleurenmagnetron met vriesvak maar had 20 punten nodig voor de extra spraakfunctie.
Troe.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar daarom wil je die eerste functies niet minder toch?
de bus, misschien?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef cerror het volgende:
Shalom personen, heb ik nog wat gemist?
Dat ik een kleurenmagnetron met vriesvak heb gewonnen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef cerror het volgende:
Top, ook handig voor je Jusbeker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat ik een kleurenmagnetron met vriesvak heb gewonnen.
Weinig.... En halloquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef cerror het volgende:
Ja, dat ook.quote:
Jusbekersquote:
Goed werkquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef Janetje het volgende:
Heb net de opdracht gekregen, zo nodig een paar middagen vrij te nemen om een kamer te zoeken. Dat was een 'order'.
dus wat doe je? forum.fok.nl/forum/49quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef Janetje het volgende:
Heb net de opdracht gekregen, zo nodig een paar middagen vrij te nemen om een kamer te zoeken. Dat was een 'order'.
Ieren zijn tof.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef Janetje het volgende:
Neuh... I'm currently 'between assignments'quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dus wat doe je? forum.fok.nl/forum/49 [afbeelding]
Jij met je Turken!quote:
T is echt zo matig. Of ben jij zo'n iemand die de hele dag thee drinkt ?!quote:
ik heb ook thee gezet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
T is echt zo matig. Of ben jij zo'n iemand die de hele dag thee drinkt ?!
Ik heb er gewoon liters thee gezopen. Dan weet je wel wat dat woord in het Turks is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij met je Turken!
[afbeelding] Goeie TT!
Dat mag een keerquote:
Ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
T is echt zo matig. Of ben jij zo'n iemand die de hele dag thee drinkt ?!
neuh... gemiddeld zo 1x per weekquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat mag een keer
Maar niet tevaak heh
Dat moet net kunnenquote:
quote:
Dat gevoel is geheel wederzijds.quote:
ik heb ook wel es dat als ik om 3 uur 's nachts thuis kom, dat ik dan keiveel zin heb in theequote:
Wil je ook?quote:
Weet ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat gevoel is geheel wederzijds.
Ik ken wel mensen die smorgens om 8uur altijd ff thee drinken met zijn alle na het uitgaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb ook wel es dat als ik om 3 uur 's nachts thuis kom, dat ik dan keiveel zin heb in thee!
Thee 's nachts is ook top.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb ook wel es dat als ik om 3 uur 's nachts thuis kom, dat ik dan keiveel zin heb in thee!
Kom maar halen.quote:
Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD.quote:
dat doen mijn ouders ook, alleen is het dan voor hun niet "na het uitgaan"quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die smorgens om 8uur altijd ff thee drinken met zijn alle na het uitgaan
beetje eentonig... maargoed wel 1 puntje waard vind ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD. Ik vind je tof, McD.
Zo. Nu klaar?
Haha! Thee drinken is helemaal hip. Zeker snachtsquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat doen mijn ouders ook, alleen is het dan voor hun niet "na het uitgaan"
Net was t nog zo matig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha! Thee drinken is helemaal hip. Zeker snachts
nu begint het op slijmen te lijkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef Chowi het volgende:
D is for "David"
A is for "Adorable"
V is for "Vvvvunny"
I is for "Intelligent"
D is for "Doable".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dude weet niet precies wat hij wil.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nu begint het op slijmen te lijkenIs het, is het. Maar de punten tikken wel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha! Thee drinken is helemaal hip. Zeker snachts
quote:
Klopt! Ikzelf hoef het dan ook niet... neemt niet weg dat het hip isquote:
dit was wel de laatste keer dat het met slijmen lukte hoor!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is het, is het. Maar de punten tikken wel aan..
Yo! Hoiquote:
Het was dus niet serieus?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:12 schreef Stofje het volgende:
Ik dacht even dat ik vader werd. Ik overwoog dezelfde trein te halen als mcD.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:12 schreef Stofje het volgende:
Ik dacht even dat ik vader werd. Ik overwoog dezelfde trein te halen als mcD.![]()
Lol.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, duh. Maar toch voor de zekerheid gebeld.
Had ik ook gedaan. Het komt heel nerveus over.quote:
Eerst dacht ik: "Bwehehehhe"quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan. Het komt heel nerveus over.
Sorry maar moet echt even lachenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: "Bwehehehhe"
Toen dacht ik: "Bweheheh.Heehe. Eh.. Hmm"
Toen dacht ik: "Misschien...."
Toen dacht ik: "Nee joh! Dat zou ze toch nooit zo op FOK zeggen!"
Toen dacht ik: "Maar... Maar..."
![]()
Neeeee.
![]()
Hmm.
![]()
Slik.
*belt
![]()
Ontkenning.
Ruzie.
Uit.
Vrijgezel.
Kut.
Da's wel erg theatraal.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: "Bwehehehhe"
Toen dacht ik: "Bweheheh.Heehe. Eh.. Hmm"
Toen dacht ik: "Misschien...."
Toen dacht ik: "Maar... Maar..."
![]()
Neeeee.
![]()
Hmm.
![]()
Slik.
*belt
![]()
Ontkenning.
Ruzie.
Uit.
Vrijgezel.
Kut.
Link?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:18 schreef Stofje het volgende:
Ben jij een echte ONZinner?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh ja, was ik je nog vergeten te zeggen gisteravond: Ik ben overtijd.
En jij neemt (whehehe) haar serieus?quote:
Nee, natuurlijk niet. Maar je weet het niet, het zou kunnen zeg maar. Dus dan bel je voor de zekerste zekerheid even opquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
En jij neemt (whehehe) haar serieus?
Als ze het meende, zou het vrij sneu zijn het op deze manier te melden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar je weet het niet, het zou kunnen zeg maar. Dus dan bel je voor de zekerste zekerheid even op.
"Ravi"quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:26 schreef Chowi het volgende:
[i]Ravi in mijn buurt.
Of Ravi niet in mijn buurt.
Het maakte niet uit, Ravi, alles met Ravi, deed me smelten.
Of dit..
Ravi, wat heb je een lange staaf, ieh.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ravi, wat heb je een lange staaf, ieh.
Nu mag je weer tegen me slijmen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ze het meende, zou het vrij sneu zijn het op deze manier te melden.
Ik ook?quote:
Grutjes! Val ik zomaar uit mn patroon!quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Grutjes! Val ik zomaar uit mn patroon!
*knop omzet
Stofje!
De manier waarop hij het vertelt is wel weer aardigquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef DeLeider het volgende:
Het is niet grappig om te lachen als een ex over tijd is. Ik leef met je mee stofje...
Een ex?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef DeLeider het volgende:
Het is niet grappig om te lachen als een ex over tijd is. Ik leef met je mee stofje...
Ik heb met een Ravvi gewerktquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ravi, wat heb je een lange staaf, ieh.
je weet, die wc aftrek ex.... 3 maanden over tijdquote:
Omglolzorx.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
je weet, die wc aftrek ex.... 3 maanden over tijd, maar op dat moment was het best eng!@
Was het een nurt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb met een Ravvi gewerkt
Bedankt!![]()
Dat verhaal kan ik me nog herinneren zelfsquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
je weet, die wc aftrek ex.... 3 maanden over tijd, maar op dat moment was het best eng!@
In ya face, ho'.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:56 schreef DeLeider het volgende:
Moeder: "Ben je sachereinig?"
Ik: "NEE"
Zij: "Je hoeft het niet op mij af te reageren hoor"
Ik: "BEN JIJ SACHO?!?"
Zij: "NEE"
Ik: "Je hoeft het niet op mij af te reageren hoor.
Jawel.quote:
Tactisch.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is verstandig om hier 'nee' op te antwoorden, aangezien hij hetzelfde werk deed als ik.
www.emailetiquette.nlquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef jackson het volgende:
Altijd leuk die CC'tjes naar de Directeur hier. En dan is je directeur een toffe vent van net 30... die vervolgens een klant even aanpakt en vertelt dat het een beetje laag is om de directeur te cc-en.
Dat je allebei een keer niet op een date verschijnt, wil niet zeggen dat je een relatie hebt, DLquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:48 schreef DeLeider het volgende:
O, okay.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat ik in zo'n goeie bui ben.
Anders lees je de rest van de reacties ook even Stofjequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat je allebei een keer niet op een date verschijnt, wil niet zeggen dat je een relatie hebt, DL![]()
Ik zal het eens bekijken. Heb het veel meegemaakt bij Philips. Stond zovaak de manager als cc erbij.... beetje jammer is dat. Alsof ik het anders niet doe ofzoquote:
Whehe, die site bestaat nog ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal het eens bekijken. Heb het veel meegemaakt bij Philips. Stond zovaak de manager als cc erbij.... beetje jammer is dat. Alsof ik het anders niet doe ofzo... en dan altijd terug mailen met cc naar zelfde manager. Met beetje geluk klapt die manager er dan ook nog eens over.
Was altijd spannend
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Anders lees je de rest van de reacties ook even Stofje.
Jah... staat weinig echt boeiends op maar tochquote:
Nou.... okquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
Groepsknuffeltijd.
Ik zie het voor me.quote:
Ja.. zo lekker in afwachting... wat andere gaan doen. Komt ie al.... komt ie al.....quote:
*op af vliegt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja.. zo lekker in afwachting... wat andere gaan doen. Komt ie al.... komt ie al.....
*Armen open heeftquote:
Ben ik nog op tijd?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
Groepsknuffeltijd.
Jahzeker....quote:
Het kán nog!quote:
We doen het opnieuw!quote:
Niet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, laat me maar. Ik ben gewoon een mislukkeling. Een sul. Een kneus.
*sterke drank geeftquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, laat me maar. Ik ben gewoon een mislukkeling. Een sul. Een kneus.
*meer drank geeftquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oké, dan niet. Dan zijn jullie de kneuzen.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
*hik. Neezzz, dat meen ickkkhg natuurlijkkk nietzzzz van ik bedowairlk ik ivndt jullie schajtajes dat ween uullie toch ook wel ik ben gewoon een beetjzzefseaa raar aan hed soia9oden, maak jullie maar geen zzoorgnquote:
Doe eens lief.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kijk.. nu praten we weer enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
*hik. Neezzz, dat meen ickkkhg natuurlijkkk nietzzzz van ik bedowairlk ik ivndt jullie schajtajes dat ween uullie toch ook wel ik ben gewoon een beetjzzefseaa raar aan hed soia9oden, maak jullie maar geen zzoorgn
Jadag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi.
Nee. Die word na 4 maanden geaborteerd.quote:
Net als alle projecten hierquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Die word na 4 maanden geaborteerd.
quote:
Ik ben niet zo'n meeter... dusquote:
*Slaat Ch. op d'r linker tiet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
Ik zei "die word". Zonder T. Sla me.
Garpig!quote:
quote:
Dat had ik over het hoofd gezienquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik plaatste de opmerking immers.
Ongelofelijk. Ik heb je post met héél veel verbazing en genot gelezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
WTF, onze huistelefoon heeft ineens 2 nummers. M'n ma belde me al heel de tijd, en ik zag een nummer dta ik niet ken op de nummer weergave. Zegt ze op MSN dat ze me belde. Dus ik dat nummer bellen, en ja hoor, het werkt. Dus wij denken van shit he, krijgen we ineens een nieuw nummer, probeer ik het oude nummer werkt die ook nog..
Zonder dat we wat hebben aangevraagd.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
WTF, onze huistelefoon heeft ineens 2 nummers. M'n ma belde me al heel de tijd, en ik zag een nummer dta ik niet ken op de nummer weergave. Zegt ze op MSN dat ze me belde. Dus ik dat nummer bellen, en ja hoor, het werkt. Dus wij denken van shit he, krijgen we ineens een nieuw nummer, probeer ik het oude nummer werkt die ook nog..
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Ik heb je post met héél veel verbazing en genot gelezen.
Joint nog niet uitgewerkt??quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Was het maar zo dat ik van een blow zo lang stoned was, zou een stuk goedkoper zijn.quote:
Pilletje dan??quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik van een blow zo lang stoned was, zou een stuk goedkoper zijn.
2 maanden niet blowen en dan een half om half roken....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik van een blow zo lang stoned was, zou een stuk goedkoper zijn.
En dan zou ik 16 uur later nog stoned zijn zeg je?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
2 maanden niet blowen en dan een half om half roken....
Die werken ook niet super lang heurquote:
Njah iig langer dan nuquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan zou ik 16 uur later nog stoned zijn zeg je?
Geen idee, weet alleen dat een joint vrij lang bij mij doorwerktquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Die werken ook niet super lang heur
Zo'n LSD microdot kan wel zo'n 12 uur werken,quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Die werken ook niet super lang heur
Als jij 16 uur lang stoned kan zijn van 1 blow ben ik jaloers op je.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen idee, weet alleen dat een joint vrij lang bij mij doorwerkt
16 uur weet ik niet.. Ben dan een beetje tijdsbesef kwijtquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als jij 16 uur lang stoned kan zijn van 1 blow ben ik jaloers op je.
Je buurjongetje denkt dat hij een DJ is?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb geen verstand van mixen maar wat ik nu hoor is echt bagger![]()
Dat heb ik ook, maar 16 uur is het zeker weten niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
16 uur weet ik niet.. Ben dan een beetje tijdsbesef kwijt
Nee, het nummer staat wel op mijn harde schijfquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je buurjongetje denkt dat hij een DJ is?
Wat voor style, welke DJ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, het nummer staat wel op mijn harde schijf
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is met Ashton Kutcher die bij de zwarte schoonfamilie komt toch?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:41 schreef Chowi het volgende:
Now, it's easy, when you don't know better. You think it's sleazy, then put it in a short letter.
*met hand drumgeluiden op tafel nadoet van de White Stripes.quote:
Wat een kutgrapquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
Ik kreeg een mailtje. "I.v.m. de vogelgriep ontvangt u de komende 4 weken geen Donald Duck."
agut, weet je al hoe je die 4 weken gaat overleven?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
Ik kreeg een mailtje. "I.v.m. de vogelgriep ontvangt u de komende 4 weken geen Donald Duck."
Neen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een kutgrap
Het is toch niet écht zo hè?
Sex!! Tieten heb ik zelf wel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:07 schreef Litso het volgende:
Bier. En frituur. Enzo.
En goede gesprekken over politiekquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sex!! Tieten heb ik zelf wel!
Ik heb trek, maar 'we gaan vroeg eten, dus eet niet te veel'. Op zulke momenten zuigt thuis wonen stierenpiemels. Totdat dat het eten voor je neus staatquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:07 schreef Litso het volgende:
Bier. En frituur. Enzo.
goed standpunt idd. "Vrouwen dienen meer sex te hebben. Althans, vaker "ja" te zeggen op het verzoek om sex van een man."quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sex!! Tieten heb ik zelf wel!
Waren alle dames maar zoals jijquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij weet wat deze dame nodig heeft!!
het grootste voordeel is toch wel dat je het niet zelf hoeft te betalen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb trek, maar 'we gaan vroeg eten, dus eet niet te veel'. Op zulke momenten zuigt thuis wonen stierenpiemels. Totdat dat het eten voor je neus staat
Hoe vaak verzoek jij vrouwen om sex? Gemiddeld, per week?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
goed standpunt idd. "Vrouwen dienen meer sex te hebben. Althans, vaker "ja" te zeggen op het verzoek om sex van een man."
*idee voor een nieuwe smiley*quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Toch moet ik elke keer bijaan Wiegel denken
![]()
euh, een keer of 4?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe vaak verzoek jij vrouwen om sex? Gemiddeld, per week?
EN hoe vaak werd je verzoek ingewilligd?quote:
Leuke mannen kan ik niet(s) weigeren!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
goed standpunt idd. "Vrouwen dienen meer sex te hebben. Althans, vaker "ja" te zeggen op het verzoek om sex van een man."
nooit. vandaar dat het me puick lijkt als de PvdA dat standpunt in neemtquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
EN hoe vaak werd je verzoek ingewilligd?
gewoon "hoi, neuken?" tochquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jongen, jongen...![]()
![]()
![]()
Geen idee zeker hoe dat bij vrouwen werkt???
Dat zou kiezersbedrog zijn!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nooit. vandaar dat het me puick lijkt als de PvdA dat standpunt in neemt
Ik begon me ook al af te vragenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jongen, jongen...![]()
![]()
![]()
Geen idee zeker hoe dat bij vrouwen werkt???
lees het topic van gisteravond es terugquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik begon me ook al af te vragen
Kijk naar mij mcDavid. Ik heb VM nog niet een keer letterlijk "Hoi, neuken?" gevraagd. Maar ze wordt al warm als ik eensmiley plaats.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
lees het topic van gisteravond es terug
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen bij die vrouwen die schaars gekleed zijn!
Neu.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Toen was ik van mezelf al geil... Hormonen doen rare dingen met een vrouwenlichaam!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook op de goede momenten gebruiken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:24 schreef mcDavid het volgende:
p.s. ik heb ook wel es desmiley op A4 uitgeprint en op een stokje geplakt, en de hele dag met dat bordje door school gelopen, maar dat hielp ook niet
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Toen was ik van mezelf al geil... Hormonen doen rare dingen met een vrouwenlichaam!
Vroeger stond daar niet eenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:24 schreef mcDavid het volgende:
p.s. ik heb ook wel es desmiley op A4 uitgeprint en op een stokje geplakt, en de hele dag met dat bordje door school gelopen, maar dat hielp ook niet
Maar bij mij blijft ie werkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook op de goede momenten gebruiken.
Als ik in elke post naar iedereen die ik zou willen neuken eenzou zetten zou hij ook zijn waarde verliezen
Online komen.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar bij mij blijft ie werken![]()
Stofje wordt op t matje geroepen!quote:
Niet echt, hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stofje wordt op t matje geroepen!
Hallo Spook.quote:
Ja!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:03 schreef Misstique het volgende:
Je tettert iedereen weer wakker?
Helaas weinig effectief.quote:
vind ik dit mooierquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja!!!
En plus dat het een mooi instrument is, natuurlijk
Ohnoes! Maikuuul-alarm!quote:
Werk ik in de supermarkt?quote:
combineer ze, nog beter!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
vind ik dit mooier
Gibson Custom Shop 54er LP Custom
[afbeelding]
+
Ritchie Blackmore Signature E 650
[afbeelding]
+
[afbeelding]
het helpt niet, ze negeert je al!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Werk ik in de supermarkt?
Heb ik een scooter?
Of een bontjas?
Nee he? Nee he, Chowi. Maar dáár kijk je overheen.
Horen jullie daar ook wat zoemen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Werk ik in de supermarkt?
Heb ik een scooter?
Of een bontjas?
Nee he? Nee he, Chowi. Maar dáár kijk je overheen.
met die trompet, smartassquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom denk je dat die plus tekens er tussen staan
hehe, ach af en toe kan best tof zijn, over tijdje komt mark foggo naar enschede dan ga ik zeker wel ff kijkenquote:
*stiekem chowie een kusje op der wang geeftquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef Chowi het volgende:
Negeer me niet.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
*stiekem chowie een kusje op der wang geeft
oeh, hammond?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mag dr ook bij
[afbeelding]
doe mij deze maar trouwens
Ohnoes! Alwéér! Wat ben jij toch een oplettend persoon.quote:
Nimmer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef Chowi het volgende:
Negeer me niet.
quote:
mooie dingen zijn dat jahquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ohnoes! Alwéér! Wat ben jij toch een oplettend persoon.
je zou er bijna bang van wordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ohnoes! Alwéér! Wat ben jij toch een oplettend persoon.
Echt wel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
je zou er bijna bang van worden
jij bent lief!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:12 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er wel nog.
Je reageert anders niet eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:12 schreef mcDavid het volgende:
wat is dat toch met mij, overal jaag ik mensen weg
Voor jou dus ook R&Pquote:
Wie... ik ?!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:38 schreef Misstique het volgende:
Topickiller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |