Whehe. Stufjuh.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik het Stufjuh en StofjeB in de aanbieding.
*knal*quote:
*schopt.quote:
Tiekepiek!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Ja. Was een topic waarin alléén mensen mochten posten die als enige klinker de "u" in hun naam hadden.quote:
Okay. Nog 17 te gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je krijgt 3 punten cadeau als compensatie ok?
Mag ik het wachtwoord?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. Was een topic waarin alléén mensen mochten posten die als enige klinker de "u" in hun naam hadden.
Ik moest 'm sluiten, dat was schier onmogelijk.Oh, centraal gemaakt trouwens.
Hoiquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
12quote:
Hoezo ineens 12?quote:
omdat Ch. een kleurenmagnetron met vriesvak en spraakfunctie wilquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
Waarom zijn we aan het aftellen?
Fijn!quote:
Dan gaan we Ch met zijn alle verwennen morgenavondquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef Misstique het volgende:
Waarom zijn we aan het aftellen?
Oohja.... dat was etquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
omdat Ch. een kleurenmagnetron met vriesvak en spraakfunctie wil
Correctie: Ik hád al een kleurenmagnetron met vriesvak maar had 20 punten nodig voor de extra spraakfunctie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ah. Volledig helder. Dank.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Çay in Turkish.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef Misstique het volgende:
Tijd voor thee nu.
maar daarom wil je die eerste functies niet minder toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Correctie: Ik hád al een kleurenmagnetron met vriesvak maar had 20 punten nodig voor de extra spraakfunctie.
Troe.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar daarom wil je die eerste functies niet minder toch?
de bus, misschien?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef cerror het volgende:
Shalom personen, heb ik nog wat gemist?
Dat ik een kleurenmagnetron met vriesvak heb gewonnen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef cerror het volgende:
Top, ook handig voor je Jusbeker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat ik een kleurenmagnetron met vriesvak heb gewonnen.
Weinig.... En halloquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:44 schreef cerror het volgende:
Ja, dat ook.quote:
Jusbekersquote:
Goed werkquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef Janetje het volgende:
Heb net de opdracht gekregen, zo nodig een paar middagen vrij te nemen om een kamer te zoeken. Dat was een 'order'.
dus wat doe je? forum.fok.nl/forum/49quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef Janetje het volgende:
Heb net de opdracht gekregen, zo nodig een paar middagen vrij te nemen om een kamer te zoeken. Dat was een 'order'.
Ieren zijn tof.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef Janetje het volgende:
Neuh... I'm currently 'between assignments'quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dus wat doe je? forum.fok.nl/forum/49 [afbeelding]
Jij met je Turken!quote:
T is echt zo matig. Of ben jij zo'n iemand die de hele dag thee drinkt ?!quote:
ik heb ook thee gezet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
T is echt zo matig. Of ben jij zo'n iemand die de hele dag thee drinkt ?!
Ik heb er gewoon liters thee gezopen. Dan weet je wel wat dat woord in het Turks is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij met je Turken!
[afbeelding] Goeie TT!
Dat mag een keerquote:
Ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
T is echt zo matig. Of ben jij zo'n iemand die de hele dag thee drinkt ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |