Goede zaak! Roken moet uitgebannen worden, het is een kutgewoonte.quote:DEN HAAG - Minister Hoogervorst van Volksgezondheid wil het roken duurder maken. Ook wil hij de leeftijd waarop jongeren sigaretten mogen kopen verhogen van 16 naar 18 jaar. Hij overweegt de verkoop van tabak bij bijvoorbeeld popfestivals te beperken.
bron: www.nu.nl
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:54 schreef Gizmo112 het volgende:
Tegen, roken is tof
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:45 schreef faberic het volgende:
[..]
Goede zaak! Roken moet uitgebannen worden, het is een kutgewoonte.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:53 schreef Meki het volgende:
Sorry maar roken is vrijheid van ontspanning
zelf verzonnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je deze uitspraak zelf hebt verzonnen want hij is briljant.
![]()
En dat bepaal jij?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:45 schreef faberic het volgende:
[..]
Ik blow tegenwoordig alleen nog maar...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef Disintegration het volgende:
Nóg duurder? Het wordt straks voordeliger om aan de drugs te gaan.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:09 schreef HarryP het volgende:
Nu nog verbieden..
Maar in iedergeval goed bezig..
Nee, artsen enzo. Je weet wel, mensen die ervoor geleerd hebben.quote:
Eensch.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:45 schreef faberic het volgende:
[..]
Scheten laten en alcohol ook verbieden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:09 schreef HarryP het volgende:
Nu nog verbieden..
Maar in iedergeval goed bezig..
Draai het eens om. Rokers hebben minstens evenveel last van niet-rokers.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Rekkie het volgende:
Eensch duurder maken die kutgewoonte!
Zolang ik er als niet-roker last van heb mogen ze het van mijn ontiegelijk duur maken.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Tobbes het volgende:
Dan moet wonen langs de snelweg ook duurder worden.
Als jij een scheet laat, krijg ik er geen longkanker van. En hoe erg ze ook stinken, het is niet zo dat als ik thuiskom van het stappen dat dan alles ruikt naar de rook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Scheten laten en alcohol ook verbieden.
Nee ik draai het niet om, ik ga roken niet goed praten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Draai het eens om. Rokers hebben minstens evenveel last van niet-rokers.
Krijgen die ook smerige lucht binnen? Krijgen die ook een verhoogde kans op kanker, omdat die mensen niet roken? Krijgen zij ook last van hun ogen in minder goed geventileerde ruimtes? Gaan al hun kleren stinken van het feit dat die mensen niet roken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Draai het eens om. Rokers hebben minstens evenveel last van niet-rokers.
daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef Disintegration het volgende:
Nóg duurder? Het wordt straks voordeliger om aan de drugs te gaan.
Nee. Dus?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Krijgen die ook smerige lucht binnen? Krijgen die ook een verhoogde kans op kanker, omdat die mensen niet roken? Krijgen zij ook last van hun ogen in minder goed geventileerde ruimtes? Gaan al hun kleren stinken van het feit dat die mensen niet roken?
Ga je gang.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef Disintegration het volgende:
Het wordt straks voordeliger om aan de drugs te gaan.
Dus heeft een roker geen last van een niet-roker.quote:
Maar je krijgt geen longkanker van meeroken dat hebben meerdere wetenschappelijke onderzoeken al zovaak aangetoond.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Als jij een scheet laat, krijg ik er geen longkanker van. En hoe erg ze ook stinken, het is niet zo dat als ik thuiskom van het stappen dat dan alles ruikt naar de rook.
Zo dat zou echt een leuk expiriment zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:14 schreef Ringo het volgende:
Het zou natuurlijk wel een leuk experiment zijn: ¤50,= voor één pakje Marlboro. 90% van dat geld gaat rechtstreeks naar medisch onderzoek, en dan kijken wie zijn eigen verslaving nog wil sponsoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |