[ bron ]quote:Exotic species in a little-known "Garden of Eden" in the mountains of New Guinea island are under threat from global warming, New Scientist magazine said on Wednesday.
"A paradise world of undiscovered species and tropical glaciers in the mountains of New Guinea is disappearing faster than it can be explored," the British-based magazine said.
It quoted Michael Prentice, a climatologist at Plymouth State University, New Hampshire, as saying that temperatures in the highlands of the tropical island were rising far faster than previously thought.
Het motief: ze is zwart is racistisch en het motief: ze is een vrouw is geslachtsdiscriminatie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je verwijt de VVD racisme of mannendiscriminatie door een onbekende Ayaan Hirsi Ali direct een verkiesbare plaats te geven?
Want zeker is een van de redenen dat ze de VVD binnengeloodst werd het nastreven van evenredige vertegenwoordiging.
En dat zou heel erg zijn want..quote:Als dit streven tov vrouwen er niet was sinds 1975 had je nu de helft minder vrouwen in de Kamer..
Ach weet je, ik zie dan altijd een uiteindelijk te halen quota van roodharige linkshandige krullebollen voor me, waarvan minimaal een afkomstig moet zijn uit een monotheistisch-religieuze familie. En er moeten natuurlijk ook zwartharige kaalhoofdigen met blauwe ogen gehandicapten vertegenwoordigd zijn. En homo's (van beider kunne), bi's, atheisten, gescheiden hetero's, eenoudergezinshoofden en andere definieerbare groepen.quote:[..]
Het nastreven van evenredige vertegenwoordiging is een nietracistische democratisch uitgangspunt..
quote:Zeker roept het weerstanden op...maar die waren er toch al.
zouden ze ergens anders nog wel terecht kunnen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
De vernietiging gaat maar door en door...
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4776837quote:Argentinië helpt Brits marineschip
Argentinië heeft een Brits marineschip aangeboden uit te wijken naar een van zijn marinehavens. Dat is voor het eerst sinds de oorlog tussen beide landen om de Falklandeilanden in 1982. De Britse ijsbreker beschadigde zijn roer tijdens onderzoek in het Zuidpoolgebied en zal waarschijnlijk vrijdag de haven van Puerto Belgrano binnenlopen. Argentinië, dat de korte hevige oorlog om de Falklandeilanden verloor, houdt nog steeds vast aan zijn claim op de eilanden.
Wil je dier- en plantensoorten gaan verhuizen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
zouden ze ergens anders nog wel terecht kunnen?
ik niet, dat kunnen ze gerust zelf, tenminste, dat kon vroeger toch, waarom zou dat nu dan niet meer kunnen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wil je dieren- en plantensoorten gaan verhuizen?
Uiteraard, zo werkt de natuur: zie virussen en planten die steeds noordelijker te vinden zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik niet, dat kunnen ze gerust zelf, tenminste, dat kon vroeger toch, waarom zou dat nu dan niet meer kunnen?
en mammoetenskeletten in gebieden waar nu nauwelijks eten voor hen te vinden isquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uiteraard, zo werkt de natuur: zie virussen en planten die steeds noordelijker te vinden zijn.
Desalniettemin: ecosystemen worden vernietigd, het klimaat verandert, het weer wordt extremer en we doen vrijwel niets. Het is om neerslachtig van te worden. Ik durf wel te zeggen dat men over honderd of honderdvijftig jaar zegt: "Wat een egoïsten, ze wisten wat er gebeurde, wat de gevolgen zouden zijn, wat de oorzaak was en wat er tegen gedaan kon worden, maar men ging gewoon door. Staying the course." De mensheid heeft een Marshall-plan nodig, of een Manhattan-project, alleen dan een die betrekking heeft op het klimaat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
en mammoetenskeletten in gebieden waar nu nauwelijks eten voor hen te vinden is
Kijk eens aanquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is al geregeld. Daar hebben we leuke functies voor op FOK!.
Haha. Ik ben ook nog erg jong.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:59 schreef Tafkahs het volgende:
wat een fris jong meisje. Woon je bij RichardQuest in de buurt?
nu je 't zegtquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:04 schreef RichardQuest het volgende:
Wethouder Hekking, je doet me denken aan sjun, harry.
Hoezo? Verzamelt RQ frisse jonge meisjes om zich heen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:59 schreef Tafkahs het volgende:
wat een fris jong meisje. Woon je bij RichardQuest in de buurt?
nee, ik dacht, laat ik hem ook eens helpen. Richard zelf stinkt natuurlijk naar kunstmestquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo? Verzamelt RQ frisse jonge meisjes om zich heen?
Whehe. Te laat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie helemaal geen foto.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
nee, ik dacht, laat ik hem ook eens helpen. Richard zelf stinkt natuurlijk naar kunstmest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |