Dat is het nou juist het probleem.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Jammie![]()
Als ze niet praat heb je van haar opmerkingen ook geen last
Volgens mij iets van Ruslandkunde oid, ben haar gelukkig nog niet tegengekomen, vrienden van mij welquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:42 schreef =HellFire= het volgende:
Wat studeert die Koblenko in Groningen eigenlijk? Er van uitgaande dat ze ook daadwerkelijk wat aan de RUG doet.
Ruslandkunde? Typisch.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Volgens mij iets van Ruslandkunde oid, ben haar gelukkig nog niet tegengekomen, vrienden van mij wel
Ja want daar gaat het ook echt om he? Lees gewoon eens de OP of check het schema wat ik speciaal voor mongolen heb gemaakt, lulletje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:30 schreef nietzman het volgende:
Godsamme zeg, psychologische thriller of misdaad-drama, who gives a flying fuck.
Ruslandkunde of zoiets?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:42 schreef =HellFire= het volgende:
Wat studeert die Koblenko in Groningen eigenlijk? Er van uitgaande dat ze ook daadwerkelijk wat aan de RUG doet.
Je springt hier zelf naar een conclusie. Wellicht heeft ze gewoon geen verstand van filmgenres.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:07 schreef Jannesje99 het volgende:
Vika blijkt hier ook te zijn, en volgens de 'stem' had Vika aangegeven niet voor de camera te willen spreken en Shownieuws gezegd dat ze de film al gezien had, wat zeker bullshit is aangezien ze meende dat ''Tsotsi" een psychologische thriller is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |